SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Hoe kun je 22/23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?quote:
Groenappeltje v5.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kun je in 23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?
Wat is dit en waarom komt dit mij bekend voor?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Weekend.
Zometeen naar de Ja-maar omdenkshow (in Alkmaar).
http://www.ja-maar.nl/nieuws/bericht/37quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dit en waarom komt dit mij bekend voor?
Mitt i Verdini verwijst naar een Ijslands kinderliedje waar ik vroeger naar luisterde. Dat anderen hetzelfde naam gebruiken als ik, wilt niet gelijk zeggen dat dat ook dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kun je 22/23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?
Het boek vond ik eigenlijk wel goed, het was een echte eyeopener voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
Had daar het boek van. Een hoop geblaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al achter dat het een liedje was. Niet een IJslandse though, maar een Faeröerse, van een groep genaamd 'Gestir'.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Mitt i Verdini verwijst naar een Ijslands kinderliedje waar ik vroeger naar luisterde.
Het was een beetje goed geluk dat ik snel een match kon vinden, wat mijn echte aanknopingspunt is, is dat jullie allebei een interesse hebben in de dovencultuur en allebei toevallig uit Nederland komen.quote:Dat anderen hetzelfde naam gebruiken als ik, wilt niet gelijk zeggen dat dat ook dezelfde persoon is
Laat het Faiza Ouhlasen maar niet horenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:54 schreef zarGon het volgende:
Las dat je daar walvis hebt gegeten... Wat heeft een Marokkaanse daar te zoeken?.
La kardes detective of niet jij hahahhahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat mij vooral triggert is dat je de foto's in je fotoboek netjes hebt genummerd (van 1.jpg t/m 5.jpg) en dat bij alle foto's alle EXIF-data niet beschikbaar is.
Komt niet vaak voor. Bijna helemaal niet zelfs. Uiterst opvallend ende opmerkelijk, ende ongeloofwaardig als ik naar het geheel kijk.
Doe je dit bij iedereen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat mij vooral triggert is dat je de foto's in je fotoboek netjes hebt genummerd (van 1.jpg t/m 5.jpg) en dat bij alle foto's alle EXIF-data gestript is.
Komt niet vaak voor. Bijna helemaal niet zelfs. Uiterst opvallend ende opmerkelijk, ende ongeloofwaardig als ik naar het geheel kijk.
Ik kreeg net deze URL in mijn DM: http://instagram.com/ladyredstrawberry, waarvoor dank ende kudo's!quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La kardes detective of niet jij hahahhaha
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg net deze URL in mijn DM: http://instagram.com/ladyredstrawberry, waarvoor dank ende kudo's!.
Wat?quote:
Ben ik echt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Vooral als mijn spider-sense geactiveerd wordt.
Er zijn geen mooie vrouwen op Fok.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat?
Haar verhaal klopte gevoelsmatig niet. Als ze vijf talen kent is, kan ze me nog overtuigen.
Wat boeit het...quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat?
Haar verhaal klopte gevoelsmatig niet. Als ze vijf talen kent is, kan ze me nog overtuigen.
SPOILER: De toiletten in treinen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat boeit het dat het hem wat boeit?
Oh oooohquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
OMG OMG IK HEB EEN DEJA-VU GEVOEL ZO NU
Ik heb haar fotoboek pas veel later gezien.quote:
wat staat er op het beeldquote:
Wat doen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeie. Ik vraag mij af waarom mensen dit doen
Boyle yapmani severim.. Doe ik ook weleens.. :$quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb haar fotoboek pas veel later gezien.
Ze zei in dit topic een Marokkaan te zijn, maar als je de topics waar ze in heeft gepost even doorneemt zul je lezen dat ze Deens en sinds haar 16de pas Nederlands spreekt. En verder heeft ze blijkbaar weleens walvis op de Faeröer gegeten. Ze maakt geen klassieke taalfouten en hoeveel Marokkanen ken jij die walvis vlees hebben gegeten op een eiland waar ze nog nooit van hebben gehoord?
De foto's waren min of meer doorslaggevend, die maakten het geheel ongeloofwaardig. Er zijn meer dan genoeg mooie vrouwen op FOK! overigens, waaronder jij, niet?
Catfish praktijken... Ken je die serie op MTV?quote:
Ik heb gegoogled en ga nu instellen dat er een rapportje wordt opgeslagenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat staat er op het beeld
heb je een foutcode
Veel.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en ga nu instellen dat er een rapportje wordt opgeslagen
Dit zorgt ervoor dat je op je gemak zo'n melding kunt noteren.quote:Druk na het inschakelen van het systeem (zodra de monitor beeld begint te vertonen) eens herhaaldelijk op de F8 toets.
Als het goed is verschijnt dit scherm: http://files.computertotaal.nl/2008/10/herstelvista01.png
Kies daar voor "Automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen"
Wrong.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen inconsistenties kunnen ontdekken.
Voordeel van de twijfel..
Ik neem dit forum een stuk minder serieus dan jij, kennelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel.
Het is mij eerder overkomen dat ik persoonlijke shizzle heb verteld aan een user hier die helemaal niet bleek te zijn wat hij/zij had verteld over zichzelf. Geen diepe geheimen, maar dingen die je niet zo snel in het openbaar zou vertellen (in dit topic bijvoorbeeld).
Als je eenmaal bent misleid, wil je voorkomen dat zoiets nogmaals gebeurt. Aangezien die user in deze reeks post, bestaat de kans dat ik vaker met die persoon ga praten en ik wil geen energie, tijd en moeite verspillen aan zulke personen.
Moet je je voorstellen dat iemand waar je wel meer dan eens hebt geDM't heeft gelogen over zichzelf. Denk je dan ook 'wat boeit het?'.
Heeft niets met serieus nemen te maken. Ik heb geen trek in mensen die zichzelf als iemand anders presenteren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik neem dit forum een stuk minder serieus dan jij, kennelijk.
Ja, dat ken ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat moment dat je iets ongemakkelijks zegt en het nog erger maakt door ongemakkelijkere dingen te zeggen en doen. Gebeurt nu live.
Story of my life.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat moment dat je iets ongemakkelijks zegt en het nog erger maakt door ongemakkelijkere dingen te zeggen en doen. Gebeurt nu live.
Kom sarma etenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Story of my life.
Ik heb honger en heb niets in huis. SKDJASIJFDHPDSHpworsdiohg4W;EOHG"2gh[osdfoghrwo;ihjreoijh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Weyoowwww, dacht net zal ik sarma maken, maar nu te laatquote:
En ik een olijke bekaaide negroide jongeman van Antilliaanse afkomst die om ideologische redenen de opkomst van een Turks wereldrijk toejuich.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wrong.
Ik ben een man van 55, opzoek naar chickies.
Ik zoek chickies man, sorryquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En ik een olijke bekaaide negroide jongeman van Antilliaanse afkomst die om ideologische redenen de opkomst van een Turks wereldrijk toejuich.
Wellicht moeten wij eens skypen daar ik een band voel ontstaan.
sorryquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weyoowwww, dacht net zal ik sarma maken, maar nu te laat![]()
Ik zweer het, agzim sulandi. Ik zou nu een moord plegen voor dolma/sarma.
Hoi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik zoek chickies man, sorry
Iiieeehhh, niet eens Turkse ondertiteling...quote:
Hallo niet praten maar link dumpen van voedsel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iiieeehhh, niet eens Turkse ondertiteling...
Karnı yarık.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hallo niet praten maar link dumpen van voedsel.
Eskisehir'den Çig börek...quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hallo niet praten maar link dumpen van voedsel.
Spontaan geen honger meer. WTF. Alleen die naam al. Nu even filmpje checkende.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eskisehir'den Çig börek...
[ afbeelding ]
Ik wil babiko. In Turkije. In het dorp. Met zijn 7tjes gewoon poeren in dat brood en genieten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Karnı yarık.En daarna künefe als toetje.
Tssssss...quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spontaan geen honger meer. WTF. Alleen die naam al. Nu even filmpje checkende.
[..]
Ik wil babiko. In Turkije. In het dorp. Met zijn 7tjes gewoon poeren in dat brood en genieten.
Daarna wil ik sarma met yoghurt.
Weet je. Zolang oma het maakt is het goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tssssss...
[ afbeelding ]
Je weet niet wat je mist...
Je kunt er zelf nog aan toevoegen wat je wilt. Kon even geen ander duidelijk en kort filmpje vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Huh. Dat gehakt is toch niet goed zo...... Hoe smaakt dat TM?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tssssss...
[ afbeelding ]
Je weet niet wat je mist...
Is dat köfte in deeg?quote:
Het is niet çig...quote:
quote:Çiğbörek, kıyma, soğan ve baharat karışımının açılmış yufkaya konulup yağda kızartılmasıyla yapılan geleneksel bir Kırım Tatar yemeğidir.
Çiğ börek veya özel isim olarak Çiğ börek, Kırım Tatarları arasında adı birleşik olarak: Şırbörek, Şuberek, Çiberek, Çuberek, Çiborek şeklinde adlandırılır. Bu börek Türkiye'nin yerli halkı tarafından Türkiye Türkçesi'nde adlandırılırken yanlış bir anlam kazanarak çiğ börek olmuştur, bu yemek Çiğ Köfte gibi çiğ et ihtiva etmez, ancak et böreğe (içli köfte gibi birçok Anadolu yemeğinin tersine) pişirilmeden konur.
Böreğin adı konusunda çeşitli görüşler vardır. Bir görüş "şırbörek" adının pişerken çıkan kızarma sesinden geldiğini öne sürerken, diğer bir görüş de Kıpçak lehçesindeki lezzetli anlamındaki "çi"den geldiğini öne sürer.
http://tr.wikipedia.org/wiki/%C3%87i%C4%9F_b%C3%B6rek
Ken je dit niet.. OMG. Zo lekker.quote:
Oh oke. Dan zou ik het wel proberenquote:
içli köfte, yummie!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je dit niet.. OMG. Zo lekker.![]()
Kofte in soort van deeg, maar deeg is van bulgur.
gewaagd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor het eerst online schoenen besteld (omdat niet beschikbaar in de winkel).Hopelijk zitten ze meteen goed.
Van de zes schoenen die ik heb besteld heb ik er vijf geretourneerd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor het eerst online schoenen besteld (omdat niet beschikbaar in de winkel).Hopelijk zitten ze meteen goed.
Ik heb al schoenen van dit merk, dus ik reken er maar op dat dezelfde maat goed zal zitten. Om die reden heb ik het eigenlijk 'aangedurfd' om online te bestellen. Maar of ze daarnaast irl ook goed staan is natuurlijk maar afwachten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de zes schoenen die ik heb besteld heb ik er vijf geretourneerd.
Daar valt dat zeker onder ja!quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yeah, I like to live dangerously.
Echt schandalig.quote:
https://vine.co/v/MixOaOw2xU5quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt schandalig.
Melo en Wesley Sneijder hebben overduidelijk de opdracht gekregen om de tegenspelers te plagen. Aardig gelukt.Afgezien daarvan heeft GS de 3 punten wel verdiend.
Laat dan ook het stukje daarvoor zien... Dan zul je zien dat Wesley begon.quote:
Dit heeft geleid tot de tweede gele kaart. Your point being? Die maffe vreugdedans van Melo volgde hierna.quote:
GS mag deze kwast eens flink beboeten van mij.quote:
Mijn punt: fener is vies.quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat dan ook het stukje daarvoor zien... Dan zul je zien dat Wesley begon.
[..]
Dit heeft geleid tot de tweede gele kaart. Your point being? Die maffe vreugdedans van Melo volgde hierna.
Maar even voor de duidelijkheid: GS heeft gewoon beter gespeeld.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
GS mag deze kwast eens flink beboeten van mij.
Wat zijn wij trouwens voor volk? Niets verloopt eens probleemloos bij ons. Zowel in democratie als in voetbal falen we: 16 gele kaarten en 2 rode kaarten slaat toch nergens op... Een buitenstaander zou denken dat het niet om een spelletje ging maar om een grensconflict ofzo.
Hiermee toon je aan dat vrouwen niet kunnen meepraten over voetbal. Oh wacht, juist wel... Dit is Turkse voetbalpraat...quote:
Ik volg het ook al een hele tijd niet meer.quote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef Julis het volgende:
[..]Ik vind de Turkse competitie daardoor ook niet meer zo leuk.
quote:
Eh, het gedrag van spelers in detail kunnen bespreken noem ik niet: over voetbal kunnen pratenquote:Op zondag 6 april 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hiermee toon je aan dat vrouwen niet kunnen meepraten over voetbal. Oh wacht, juist wel... Dit is Turkse voetbalpraat...![]()
Nigga we still champions.quote:Op zondag 6 april 2014 20:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Eh, het gedrag van spelers in detail kunnen bespreken noem ik niet: over voetbal kunnen praten. GS heeft beter gespeeld. In the tabela, vriend. Bedankt voor de felicitatie het compliment.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00159&type=2&theater
quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
16 gele kaarten en 2 rode kaarten slaat toch nergens op...
quote:Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://instagram.com/p/mdW13eSsBB/
quote:onurr58
Beasttttt we are all soldiers of melo!!!!
Data analyst!quote:Op zondag 6 april 2014 21:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ken toch nie, voetbalanalist Sylvesterrr?
Ja, die laatste vond ik ook triest doch grappig.quote:Op zondag 6 april 2014 21:04 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
die laatste, rent gewoon harder weg dan z'n vriendin
grappig totdat het echt wordt natuurlijk
Alleen jij, de voetbalanalist. Verder niemand, maar ik ga niet van mijn zolderkamer af.quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Data analyst!
Hoeveel FB-supporters ken je die hebben aangegeven dat GS de 3 punten heeft verdiend?
ik ken het, lang geleden dat ik het heb gespeeldquote:Op zondag 6 april 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.hhofstede.nl/spellen/solitaire.htm < kent iemand dit spel en speelt iemand het wel eens ?
verdiend? tegen 10 man, niet 1 keer kunnen scoren! echt zwaar verdiend idd...quote:Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoeveel FB-supporters ken je die hebben aangegeven dat GS de 3 punten heeft verdiend?
Zolderhuwelijk met zG. Çok ormantik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Alleen jij, de voetbalanalist. Verder niemand, maar ik ga niet van mijn zolderkamer af.
wil het met mn cliënt doen, kan hij zn fijne motoriek oefenen, maar snap het spel niet helemaal. Kwestie van overspringen?quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik ken het, lang geleden dat ik het heb gespeeld
why? op zich is het niet zo'n uitdagend spel, vaak genoeg proberen en je hebt ',m
ja, horizontaal of verticaal over één pion springenquote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil het met mn cliënt doen, kan hij zn fijne motoriek oefenen, maar snap het spel niet helemaal. Kwestie van overspringen?
Let me teach you babyquote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil het met mn cliënt doen, kan hij zn fijne motoriek oefenen, maar snap het spel niet helemaal. Kwestie van overspringen?
Weer wat geleerd.quote:In het Verre Oosten (Oost- en Zuidoost-Azië , India en Micronesia) wordt de onrijpe noot veel gekauwd. In Indonesië noemt men het: het kauwen van de "Sirih-Pinang".
• De noot wordt in kleine brokjes gehakt en ingepakt in een stuk betelblad (niet van de betelpalm maar van de betelpeper (een klimplant)) en vermengd met wat ongebluste kalk, kruidnagel en pruimtabak . Het gecombineerd gebruik met kalk versterkt het effect van de betelnoot doordat de stof areciline omgezet wordt in de werkzame stof arecaidine. De kalk is, afhankelijk van wat de omgeving te bieden heeft, afkomstig van kalkrotsen, koraal, zeeschelpen of slakkenhuisjes.
• Er ontstaat bij menging een rode pasta die bij het kauwen het speeksel vuurrood kleurt. Bij chronisch gebruik verkleuren de tanden rood. Na het kauwen worden de dan smakeloos geworden resten uitgespuugd. Dit zorgt voor kleine rode spuugplekken op de grond. Omdat dit een onsmakelijk gezicht is, is het kauwen van betel verboden op sommige openbare plekken.
• Om de bittere smaak te verfijnen wordt, afhankelijk van regio, budget of beschikbaarheid het "betelhapje" nog voorzien van soms wel tientallen andere ingrediënten (honing, vruchten, gemalen noten, pepermunt, salmiak, zoethout en extracten van planten). Vaak claimt de verkoper dat ook dit de werking zal versterken.
• De traditionele stenen voetpaden in de Micronesische deelstaat Yap in de Carolinen zijn door het massale gebruik en bijbehorend gespuug roodgevlekt. Op dit eiland, ten oosten van de Filipijnen, kweekt men kwalitatief erg goede betelnoten en een significant deel van de Yapezen kauwt continu betel; de noten worden vanuit Yap echter ook uitgevoerd.
• Effect: Gaat het hongergevoel tegen en heeft een licht euforische en opwekkende werking.
• Bijwerkingen: misselijkheid, buikloop, verhoogde hartslag, irritatie van de slijmvliezen, gebitschade, bij chronisch gebruik verhoogde kans op gezwellen aan de mond en slijmvliezen, verhoogde kans op orofarynx carcinoom.
Bron: Wikipedia
belooft niet veel goedsquote:
Had er een goed gevoel over. Maar die gaat achteraf altijd weg nadat ik met vrienden heb gepraat.quote:
Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 06:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had er een goed gevoel over. Maar die gaat achteraf altijd weg nadat ik met vrienden heb gepraat.Hayirlisi ya.. Nog 4 te gaan.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit just got real.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
http://www.bnr.nl/opinie/(...)oorda-meer-turken-jaquote:Ben zelf erg voor minder Europa, minder PvdA, minder Marokkanen. Wel voor meer Turken, die zijn namelijk leuk en doen gezellig mee.
Baklava, heb ik goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand iets lekkers dat ik kan maken en uitdelen aan niet Turken? Iets typisch Turks en zoets.
Künefe!quote:Op woensdag 9 april 2014 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
Weet iemand iets lekkers dat ik kan maken en uitdelen aan niet Turken? Iets typisch Turks en zoets.
Zelf maken?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Baklava, heb ik goede ervaringen mee.
Dat lust iedereen..
Weet je... Ik ga baklava proberen.... en anders rij ik daarna door naar Multivlaaiquote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Künefe!! Maar dat kan helaas niet.
Ik kom als ik even een paar seconden denk op pişmaniye (geen idee of je dat zelf kunt maken), baklava, revani en tulumba tatlısı. Verder heb je tientallen soorten tatlı's natuurlijk..
Waarom deel je uit? Is er iets?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je... Ik ga baklava proberen.... en anders rij ik daarna door naar Multivlaai![]()
Honger btw nu....
Yasgunum var haftayaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom deel je uit? Is er iets?.
Geen Dudok in de buurt?
Baklava, en lokum mochten ze baklava te zoet vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yasgunum var haftayaen ze willen per se iets Turks.
De betere taartenmaker: http://www.dudok.nl/user_(...)jeWEBSITE_v3_DEF.pdf (.pdf-bestand).quote:Dudok ne??
Hallo!quote:
Ja joh. Maak me gek.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Baklava, en lokum mochten ze baklava te zoet vinden.
[..]
De betere taartenmaker: http://www.dudok.nl/user_(...)jeWEBSITE_v3_DEF.pdf (.pdf-bestand).
Alvast van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yasgunum var haftayaen ze willen per se iets Turks.
Dudok ne??
Jaa best goed! 31 weekjes vandaagquote:Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hallo!
Hoe gaat het met jou en de zwangerschap?
Onkruid vergaat nietquote:
Hoezo kan Kunefe niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Künefe!! Maar dat kan helaas niet.
Ik kom als ik even een paar seconden denk op pişmaniye (geen idee of je dat zelf kunt maken), baklava, revani en tulumba tatlısı. Verder heb je tientallen soorten tatlı's natuurlijk..
Gezondheid in orde dus. Aight.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaa best goed! 31 weekjes vandaag
Künefe moet je direct eten wanneer het gemaakt is, koud lijkt het nergens op (de kaas is dan hard en zo).quote:Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo kan Kunefe niet?
Baklava bij Antep in Rotterdam kopen. Lekkerder dan Gulluoglu uit Istanbul.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Künefe moet je direct eten wanneer het gemaakt is, koud lijkt het nergens naar (de kaas is dan hard en zo).
Ik ben zelf ook Antepli.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo kan Kunefe niet?
Baklava bij Antep in Rotterdam kopen. Lekkerder dan Gulluoglu uit Istanbul.
Oh, ze gaat natuurlijk op werk trakteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Künefe moet je direct eten wanneer het gemaakt is, koud lijkt het nergens op (de kaas is dan hard en zo).
Helaas niet. Maar dat wilde ik je allemaal besparenquote:
What's up?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar dat wilde ik je allemaal besparen
Wat voor bedrijf moet dat wel niet zijn waar ze al die dingen doen, ook na 10x aangevenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een beetje kotsen....
Collega's die boeren, snuiven en soms ruften...
Na 10 x zeggen dat het onfatsoenlijk is nog niet begrijpen dat het vies is.
Allahim
wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
Moet een beetje kotsen....
Collega's die boeren, snuiven en soms ruften...
Na 10 x zeggen dat het onfatsoenlijk is nog niet begrijpen dat het vies is.
Allahim
Ja dag, volwassenen gaan echt niet tijdens werk op kantoor lopen ruften.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
Een groot bedrijf ook nog.... Allemaal volwassenen.
Bah gewoon.
Het is weleens voorgekomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja dag, volwassenen gaan echt niet tijdens werk op kantoor lopen ruften.
Nee dat je bij tokkie pauper bedrijven werkt, dat is wat ik denk bij ruftende volwassenen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is weleens voorgekomen.
Of denk je dat ik lieg![]()
Vorige bedrijf deden ze het ook.
Erg tochquote:Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee dat je bij tokkie pauper bedrijven werkt, dat is wat ik denk bij ruftende volwassenen.
Wat krijgen we nou.. niet Turks Nationalisme, maar zelfhaat?quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
GS mag deze kwast eens flink beboeten van mij.
Wat zijn wij trouwens voor volk? Niets verloopt eens probleemloos bij ons. Zowel in democratie als in voetbal falen we: 16 gele kaarten en 2 rode kaarten slaat toch nergens op... Een buitenstaander zou denken dat het niet om een spelletje ging maar om een grensconflict ofzo.
Welke sector werk je in dan, kan het me nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Nee zo nu en dan.... die boeren wel continu. Die opmerkingen soms ook.
Ah well.
Nvm.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Welke sector werk je in dan, kan het me nauwelijks voorstellen.
Ja, anders moet ik een hobby gaan zoeken buiten het gluren naar een schermquote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Blijven jullie nu het downloadverbod is ingegaan nog steeds downloaden?
Uiteraard. Ik ben benieuwd naar wanneer ik een persoonlijke brief van mijn grote vriend Tim Kuik kan verwachtenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik download al jaren niet meer, maar mocht het ooit nodig zijn zal ik het gewoon doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Hahahaha, waarom wordt dat verbod zo serieus genomen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, ik ben al een Turkse piraat sinds mijn veertiende. Ik was ook de eerste op mijn school die torrents ontdektequote:Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zo droogquote:
Aan de downloadende gebruiker wordt voorlopig niets gedaan, ik weet 't, maar toch is het nu een drempel in het onderbewustzijn, want Brein is vies.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha, waarom wordt dat verbod zo serieus genomen?.
Yo, doe wat voor jouw gevoel goed is! fok de manoepoelatiequote:Op vrijdag 11 april 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aan de downloadende gebruiker wordt voorlopig niets gedaan, ik weet 't, maar toch is het nu een drempel in het onderbewustzijn, want Brein is vies.
Hij is het idool van dit topic.quote:
Je hebt gelijk. Dat is precies het beoogde effect, namelijk het creëren van angst. We moeten niet toegeven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Yo, doe wat voor jouw gevoel goed is! fok de manoepoelatie
Capulcu TM.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is precies het beoogde effect, namelijk het creëren van angst. We moeten niet toegeven.
#HerYerTaksimHerYerDireniş
quote:Maak kennis met Turritopsis nutricula: de onsterfelijke kwal
(...)
Onsterfelijk
En dat is de kwal Turritopsis nutricula. De kwal kan nadat deze geslachtsrijp is, weer teruggaan naar het eerste stadium van zijn ontwikkeling. Het levert ‘m een interessante bijnaam op: de onsterfelijke kwal. Omdat het dier de cyclus keer op keer opnieuw kan beleven, kan deze in theorie namelijk eeuwig in leven blijven.
(...)
http://www.scientias.nl/m(...)erfelijke-kwal/81823.
quote:Dit dier is het enige bekende geval van een dier dat in staat is tot het compleet terugkeren tot een geslachtelijk onvolwassen fase nadat het de geslachtelijke volwassenheid bereikt heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turritopsis_nutricula.
quote:A California woman who describes herself as Barbie-obsessed says she uses hypnotherapy sessions in the hopes that it will decrease her IQ.
"I just want to be the ultimate Barbie. I actually want to be brainless," Blondie Bennett, 38, told Barcroft TV. "I don't like being human, if that makes sense... Natural is boring... I would love to be like, completely plastic."
http://www.huffingtonpost(...)tupid_n_4815495.html.
twitter:
Die heeft duidelijk anger management nodig, Jezus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/hallo_jumbo.html
Turk vs kill roepende scholier
Is die chips nou nog gekocht?
Epischquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=844478812232812
Mooi gesproken.
een eckte ottomaanse afstammeling. dat welquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk anger management nodig, Jezus.
Wat een kankermongool jonge...quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef WammesWaggel het volgende:
welke van de twee.quote:
Die "koop dan !! " schreeuwer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
welke van de twee.
Ik vond die ander ook hondsirritant, en maar uitlokken en lachen.
Je weet toch niet wat zich vooraf heeft plaatsgevonden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die "koop dan !! " schreeuwer.
Hoe kun je nu zeggen dat die ander irritant is? en natuurlijk moet die lachen, kijk hoe psychisch die gast is...
Boeien? klanten zijn klanten...quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat zich vooraf heeft plaatsgevonden?
agree to disagree.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeien? klanten zijn klanten...
Die kill moet gewoon kalm doen.
Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Jaja, maar die homo die je niet mag minachten komt wel in de hell...quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=844478812232812
Mooi gesproken.
Ik heb zelf heel lang in de super gewerkt. Er zijn verdomd veel irritante klanten, met name jongeren tussen de 10-18 jaar. Daarnaast wordt er intens veel gejat(door hen) maar zodra je hen erop aanspreekt, is het : "niet aanraken, vriend." Ja dan moet je andermans spullen ook niet aanraken. Ik geloof niet dat deze "koop dan" gozer, zomaar flipte. Om tot zo een niveau te komen moet je echt wel wat flikken. Volgens mij waren ze in dit filmpje heel lang aan het afleiden en vervelend doen, en dan iets in de zakken stoppen ofzoiets. Anyway, wat ik wil zeggen is: Je ziet zo een kort fragment, waarop een gozer helemaal uit de pan gaat, tegen een paar lachende scholieren. Je weet niet van tevoren wat er is gebeurd, misschien heeft dit specifieke groepje dit vaker gedaan, hebben ze zijn moeder voor iets uitgemaakt, weet ik het.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mag je best nader verklaren hoor.
Kom op he, zelfs al zouden deze scholieren iets in hun zakken gestopt hebben dan nog is het geen reden om zo hysterisch te doen...quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel lang in de super gewerkt. Er zijn verdomd veel irritante klanten, met name jongeren tussen de 10-18 jaar. Daarnaast wordt er intens veel gejat(door hen) maar zodra je hen erop aanspreekt, is het : "niet aanraken, vriend." Ja dan moet je andermans spullen ook niet aanraken. Ik geloof niet dat deze "koop dan" gozer, zomaar flipte. Om tot zo een niveau te komen moet je echt wel wat flikken. Volgens mij waren ze in dit filmpje heel lang aan het afleiden en vervelend doen, en dan iets in de zakken stoppen ofzoiets. Anyway, wat ik wil zeggen is: Je ziet zo een kort fragment, waarop een gozer helemaal uit de pan gaat, tegen een paar lachende scholieren. Je weet niet van tevoren wat er is gebeurd, misschien heeft die specifieke groepje dit vaker gedaan, hebben ze zijn moeder voor iets uitgemaakt, weet ik het.
En ja, ik weet dat ik té serieus reageer op zo een idioot filmpje, but yeah.
Like I said: " agree to disagree"quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op he, zelfs al zouden deze scholieren iets in hun zakken gestopt hebben dan nog is het geen reden om zo hysterisch te doen...
Serieus, die gast spoort um gewoon niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Like I said: " agree to disagree"
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op he, zelfs al zouden deze scholieren iets in hun zakken gestopt hebben dan nog is het geen reden om zo hysterisch te doen...
In dezelfde landen worden homo,s soms opgehangen...quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
In andere landen zouden hun handen eraf worden gehakt. Gewoon Tsjak! Tsjak!
leer het verschil tussen een apostrof en een kommaquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dezelfde landen worden homo,s soms opgehangen...
Nederland is gelukkig niet zo,n bavianen land.
NEE !quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
leer het verschil tussen een apostrof en een komma
echt,
Zo simpel is het nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar die homo die je niet mag minachten komt wel in de hell...
Klopt, het is ongenuanceerd , maar globaal gezien komt het daar wel op neer.quote:
Rare vergelijking.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dezelfde landen worden homo,s soms opgehangen...
Nederland is gelukkig niet zo,n bavianen land.
Nee, eigenlijk niet. Islamitische theologie en rechtsleer gaan voornamelijk over hypothetisch ideale gevallen. Voor praktijk gevallen wordt het genuanceerd (wat je overigens terug kan vinden in die twee).quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, het is ongenuanceerd , maar globaal gezien komt het daar wel op neer.
Nee, je mag liefdes en seksuele gevoelens hebben ongeacht een voorkeur, omdat het natuurlijk is. Je hebt alleen grenzen hiervoor.quote:Homo zijn mag, maar je mag als man geen seks hebben met een andere man. Beetje zoals, wielrenner zijn mag, maar waag het niet om daadwerkelijk te gaan fietsen.
Mag een man een andere man pijpen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Islamitische theologie en rechtsleer gaan voornamelijk over hypothetisch ideale gevallen. Voor praktijk gevallen wordt het genuanceerd (wat je overigens terug kan vinden in die twee).
[..]
Nee, je mag liefdes en seksuele gevoelens hebben ongeacht een voorkeur, omdat het natuurlijk is. Je hebt alleen grenzen hiervoor.
Of een abi of vier komen vanuit andere delen van de winkel aansnellen, de bazen van andere genco in de straat en een toevallige passant die weleens met de neef van je vader in het koffiehuis zit komen je allemaal te hulp tegen die irritante kill roepende winkeldieven en beuken met hartslag op 185 ze helemaal in elkaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
In andere landen zouden hun handen eraf worden gehakt. Gewoon Tsjak! Tsjak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:24 schreef Unlabeled het volgende:
Als Wammes al zo'n nationalist is...Volgens mij zouden er nauwelijks tot geen integratieproblemen zijn als men ervoor had gekozen dat alle niet-Turken (dus ook Nederlanders) moeten integreren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij zouden er nauwelijks tot geen integratieproblemen zijn als men ervoor had gekozen dat alle niet-Turken (dus ook Nederlanders) moeten integreren.
Maar de vraag is, waarom is Turkaise cultuur en alles daar omheen zo overheersend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotsquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar de vraag is, waarom is Turkaise cultuur en alles daar omheen zo overheersend?
Trots? Ik betwijfel het. Misschien gedeeltelijk. Maar dat is dan ook een andere discussie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
trots
Dat de gastarbeiders (of de mensen die later naar Nederland zijn gekomen) nog trots zijn op Turkije kan ik me nog wel voorstellen. Wat ik maar niet begrijp: waarom zijn de mensen die in Nederland zijn geboren en getogen trots op een land (Turkije) waar ze doorgaans hooguit een paar weken per jaar verblijven?
* sylvesterrr rent nu snel weg...![]()
Waarom zou je niet trots mogen zijn op je land van herkomst?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
trots
Dat de gastarbeiders (of de mensen die later naar Nederland zijn gekomen) nog trots zijn op Turkije kan ik me nog wel voorstellen. Wat ik maar niet begrijp: waarom zijn de mensen die in Nederland zijn geboren en getogen trots op een land (Turkije) waar ze doorgaans hooguit een paar weken per jaar verblijven?
* sylvesterrr rent nu snel weg...![]()
Wees trots, maar met mate.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom zou je niet trots mogen zijn op je land van herkomst?
Zo een onzin dat hij heel de tijd kill roept, past totaal niet bij zo een broekie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of een abi of vier komen vanuit andere delen van de winkel aansnellen, de bazen van andere genco in de straat en een toevallige passant die weleens met de neef van je vader in het koffiehuis zit komen je allemaal te hulp tegen die irritante kill roepende winkeldieven en beuken met hartslag op 185 ze helemaal in elkaar![]()
#ToerkaiBestCountry
Uiteraard. Ik mag er echter toch wel een mening over hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat mag een ieder toch lekker zelf bepalen?
Mama ziet zichzelf oa als Turkse, ik zie mijzelf toch in de eerste plaats als Fokker en een onbereikbare lijkende liefde van Jessica Albaquote:
Ik heb er geen verklaring voor maar imo is onze cultuur/identiteit overheersend/dominant, wij moeten altijd bovenaan staan, in plaats van omgekeerd, om het maar zo even te zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Trots? Ik betwijfel het. Misschien gedeeltelijk. Maar dat is dan ook een andere discussie.
Soms zie ik Wammes Turkse spreekwoorden gebruiken waarvan ik geen flauw benul heb wat de betekenis ervan is. Het gaat mij er meer om dat Turkai en de cultuur zoveel invloeden achterlaat op iemand die toch Nederlands is opgevoed (?). Interesting.
Ja het is geheel duidelijk en ik kan mij wel vinden in jouw theorie, hij sluit aan op mijn belevingswereld.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:23 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb er geen verklaring voor maar imo is onze cultuur/identiteit overheersend/dominant, wij moeten altijd bovenaan staan, in plaats van omgekeerd, om het maar zo even te zeggen.
Even een gaar voorbeeld maar een relatie tussen een 'typische' Turk / niet-Turk zal imo dus alleen maar werken als de niet-Turk de 'sub' is / zich aanpast. Dus bv iemand die sowieso al geen landgenoten heeft in Nederland en het al gewend is om zich aan te passen aan anderen ivm geloof ofzo.
De gouden tussenweg kan je waarschijnlijk alleen bereiken bij verkaasde types, bij de rest is het totaal aanpassen aan de Turkse stijl of het lukt niet.
Is het nog te volgen?
Ja het is zeker te volgen en kennelijk ook een goede verklaringquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:23 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb er geen verklaring voor maar imo is onze cultuur/identiteit overheersend/dominant, wij moeten altijd bovenaan staan, in plaats van omgekeerd, om het maar zo even te zeggen.
Even een gaar voorbeeld maar een relatie tussen een 'typische' Turk / niet-Turk zal imo dus alleen maar werken als de niet-Turk de 'sub' is / zich aanpast. Dus bv iemand die sowieso al geen landgenoten heeft in Nederland en het al gewend is om zich aan te passen aan anderen ivm geloof ofzo.
De gouden tussenweg kan je waarschijnlijk alleen bereiken bij verkaasde types, bij de rest is het totaal aanpassen aan de Turkse stijl of het lukt niet.
Is het nog te volgen?
SPOILER: You don't have to be so lonely...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t werruktquote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef zarGon het volgende:
Ik heb vandaag iets ontdekt in Windows 7/8.
Door een venster te schudden (op de titelbalk/blauwe gedeelte bovenaan klikken en dan snel heen en weer gaan) minimaliseer je alle overige vensters..
(Nogmaals schudden om het terug te draaien en de geminimaliseerde vensters te herstellen.)
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 13 april 2014 00:18 schreef zarGon het volgende:
Ik heb vandaag iets ontdekt in Windows 7/8.
Door een venster te schudden (op de titelbalk/blauwe gedeelte bovenaan klikken en dan snel heen en weer gaan) minimaliseer je alle overige vensters..
(Nogmaals schudden om het terug te draaien en de geminimaliseerde vensters te herstellen.)
Dat is hun levensdoel.quote:Op zondag 13 april 2014 02:19 schreef xaban06 het volgende:
Sommige collega's.... cok yoruyorlar insani
keihard terug slaan...quote:Op zondag 13 april 2014 02:19 schreef xaban06 het volgende:
Sommige collega's.... cok yoruyorlar insani
quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zag dat ik PM had over de meet. Gaat het nog door?
Dat hoorde ik! Heb al een afspraak met een vriendin staan om te gaanquote:
Op de 19e?quote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik! Heb al een afspraak met een vriendin staan om te gaan![]()
Ja klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als die winkel op 19 april opent, dan ga je toch juist NIET op 19 april naar die winkel?
Nee ergens in de Meivakantie. Ik vond hem in Antwerpen wel okay.quote:Op zondag 13 april 2014 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de 19e?
Ben benieuwd of ik het net zo leuk vind als in Amerika.
[..]
Ja klopt.Maar ik wilde het even benoemen.
Oh leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ergens in de Meivakantie. Ik vond hem in Antwerpen wel okay.
loafers?quote:Op zondag 13 april 2014 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik ben benieuwd.
Ik wil zomerschoenen/sandaaltjes. Maar gisteren niks gevonden. Of naja, ik zag wel een paar leuke maar die zaten gewoon verschrikkelijk.Ik heb echt te lange tenen daarvoor.
Ook een aanrader dusquote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de Urban Outfitters staat een Super Nintendo met Street Fighter 2
Heb na 20 jaar weer eens iemand met Ken mogen inmaken
Een Franse toeriste was het slachtoffer
Mijn week is weer goed
Zware of zwarte? Ik heb een heeeele leuke, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 13 april 2014 14:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
loafers?
Ik ben al echt heel lang op zoek naar een mooie zware trenchcoat. Maar dan heeft eentje van die nep-leren stukken of beige erdoorheen.Djeez men.
Zwarte, maar ook een zware, dus eentje die mooie valt en niet rechtop blijft staan als je de bus uitstapt.quote:Op zondag 13 april 2014 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zware of zwarte? Ik heb een heeeele leuke, al zeg ik het zelf.![]()
Mweh. Ik heb rare voeten,
Ah, ja ik snap het. Ik heb hem gestolen van mn zusje die hem gestolen heeft van mn moeder.quote:Op zondag 13 april 2014 14:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zwarte, maar ook een zware, dus eentje die mooie valt en niet rechtop blijft staan als je de bus uitstapt.
Pics.
Oh ik vind riempje juist heel belangrijk. Ik heb nu eentje maar diens riempje is weg dus gelijk nieuwe jas nodig en alles.quote:Op zondag 13 april 2014 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, ja ik snap het. Ik heb hem gestolen van mn zusje die hem gestolen heeft van mn moeder.Even kijken, volgens mij had ik gisteren wel een foto gemaakt.
Ik vind het bandje/riempje dat eromheen zit altijd zo stom.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik vind riempje juist heel belangrijk. Ik heb nu eentje maar diens riempje is weg dus gelijk nieuwe jas nodig en alles.
Ja I get it.quote:Op zondag 13 april 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hahah, oh oh. Ik heb het riempje aan de achterkant vastgeknoopt in zo'n mooie strikding weetjewel wat ik bedoel?
En ik kan geen geschikte foto vinden sry.
Maar eigenlijk wilde ik deze jas niet. Wilde zo'n windjack sportief ding met capuchon en beetje lang. Maarja.quote:Op zondag 13 april 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I get it.
Oh well - zet zoektocht voort-
Ga naar sans-online. Meeer dan genoeg.quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wilde ik deze jas niet. Wilde zo'n windjack sportief ding met capuchon en beetje lang. Maarja.Succes met de zoektocht!
Nee wil die.quote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga naar sans-online. Meeer dan genoeg.
Soort van H&M, maar dan goedkoper qua materialen vaak ook.quote:
Hater.quote:
Hater2.quote:
Reageer jij nou eens even op mijn bericht naar jou toe.quote:
Ja hoor. Ik hoop niet dat ik nog meer afmeldingen ontvang...quote:Op zondag 13 april 2014 13:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt met je datumprikker.
Omdat ik die zwarte trenchcoat heb nu, die ook wel oké is en wel stijlvoller dan die ene jas die ik niet koop. Ik koop hem wel als hij afgeprijsd is.quote:Op zondag 13 april 2014 14:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik maak maar grapje KB, ik vind hem oké. Zou hem zelf nooit halen maar ik zie jou wel dragen. Waarom neem je hem niet?
Lekkeur. Ik ben al twee dagen een hobo.quote:Op zondag 13 april 2014 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was vandaag een braderie en toen heb ik twee luchtjes gekocht. SO SO lekker.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lekkeur. Ik ben al twee dagen een hobo.
Omdat fijnfijnfijn. Heb jij ook twee weken Meivakantie.quote:
Soort van Primark dus. 5 x dragen en dan weggooien. Ik ga zo naar Amsterdam shoppen. Wacht al 2 uur tot iemand klaar isquote:Op zondag 13 april 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soort van H&M, maar dan goedkoper qua materialen vaak ook.
[..]
Hater.
[..]
Hater2.
Maar wees blij mensen, ik koop hem niet.
He? Hobo = fijnfijnfijn?quote:Op zondag 13 april 2014 14:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat fijnfijnfijn. Heb jij ook twee weken Meivakantie.
NEE, dat is het ook weer niet.quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soort van Primark dus. 5 x dragen en dan weggooien. Ik ga zo naar Amsterdam shoppen. Wacht al 2 uur tot iemand klaar is
Wie nog meer dan? Arcadia komt definitief niet, dus ik denk dat ik mijn aanwezigheid ook uitstel tot een andere keer.quote:Op zondag 13 april 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoop niet dat ik nog meer afmeldingen ontvang...
quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Arcadia komt definitief niet, dus ik denk dat ik mijn aanwezigheid ook uitstel tot een andere keer.
Dan denk ik dat ik de meet maar ga afblazen. Voor mij de laatste keer dat ik een meet heb geprobeerd te organiseren.quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Arcadia komt definitief niet, dus ik denk dat ik mijn aanwezigheid ook uitstel tot een andere keer.
Ik wist niet dat de hele meet afhing van mijn aanwezigheid. Maar goed, er hadden volgens mij sowieso maar weinig mensen gereageerd, dus als die ook hebben afgezegd heeft het natuurlijk niet veel zin meer. Jammer dan maar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de meet maar ga afblazen. Voor mij de laatste keer dat ik een meet heb geprobeerd te organiseren.
Jij bent de vierde persoon die afhaakt. Zo blijven er niet veel mensen over hè...quote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de hele meet afhing van mijn aanwezigheid. Maar goed, er hadden volgens mij sowieso maar weinig mensen gereageerd, dus als die ook hebben afgezegd heeft het natuurlijk niet veel zin meer. Jammer dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |