Hou toch op met dat getrol. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Hijab draag je niet alleen op je hoofd, hijab is de algehele lichaamsbedekking zoals ik al eerder gezegd heb. Een vrouw moet dus niet alleen het haar bedekken dus ik begrijp niet waarom deze vraag mij telkens gesteld wordt? Dan ga ik ook dom reageren idd.quote:
Ik blijf niet herhalen. Als jij tijd te veel hebt dan moet je even iemand anders gaan lastig vallen. Of gewoon voortaan mijn reacties lezen ipv telkens te herhalen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Gelieve de volgende keer te vermelden in je topics dat je niet serieus genomen wenst te worden.
Bespaart iedereen moeite.
jij valt ons lastig, te weinig aandacht van je ouders gehad vroeger en de meisjes op school?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:03 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik blijf niet herhalen. Als jij tijd te veel hebt dan moet je even iemand anders gaan lastig vallen. Of gewoon voortaan mijn reacties lezen ipv telkens te herhalen.
Waarom citeer jij deze reactie, voel je je aangesproken? Jij stelt een vraag, ik geef antwoord. Heb deze vraag al tig keer beantwoord en telkens krijg ik weer dezelfde vraag. Vindt je t gek dat ik dan zo'n antwoord geef?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
jij valt ons lastig, te weinig aandacht van je ouders gehad vroeger en de meisjes op school?
Armen over elkaar en boos kijken nu zeker?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:09 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Waarom citeer jij deze reactie, voel je je aangesproken? Jij stelt een vraag, ik geef antwoord. Heb deze vraag al tig keer beantwoord en telkens krijg ik weer dezelfde vraag. Vindt je t gek dat ik dan zo'n antwoord geef?
De grootste trollen hier zijn jullie. Expres uitlokken om trol te roepen. Nerds.
Af en toe maar niet vaak..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef the-eye het volgende:
Ik heb niet het hele topic gevolgd dus misschien heb je het al verteld maar mijn vraag is: maak je wel jezelf wel op?
(gewoon een serieuze vraag)
Vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Armen over elkaar en boos kijken nu zeker?
Jongen in jurk of rok kan best sexy zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan een jongen in een jurk
Is dat wat je ouders tegen jou zeggen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:22 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Jongen in jurk of rok kan best sexy zijn.
Mensen dragen kleding, omdat ze niet genoeg (dikke) haren hebben om zichzelf tegen de kou te kunnen beschermen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:50 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Waarom trek jij je kleding aan? Je bent naakt geboren toch?
Wat is dit voor domme opmerking?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is dat wat je ouders tegen jou zeggen?
Waarom loop jij niet helemaal naakt in de zomer wanneer het 38 graden is? Is het dan alsnog te koud voor je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mensen dragen kleding, omdat ze niet genoeg (dikke) haren hebben om zichzelf tegen de kou te kunnen beschermen.
Vraag dat maar aan je ouders.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:27 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme opmerking?
Ziet er idd niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:31 schreef Prullenbak6 het volgende:
Mensen met zwart haar die hun haar blonderen![]()
Kun je net zo goed in een kanariepiet kostuum over straat gaan.
Zucht. Ik zeg niet dat jij geen eigen voorkeur mag hebben. Maar je alleen al de vraag die je stelde: "Waarom haten ze (Polen) ons? Zijn ze jaloers op onze mooie tint?" Serieus zeg, denk je serieus dat Polen Marokkanen haten omdat ze ook getint willen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
En wat werd er daarvoor gezegd? Het is gewoon mijn mening en smaak, ik vind dat mooier en dat mag ik vinden. Hoe vaak worden er hier dit soort opmerkingen gemaakt over donkerharige mensen en mensen met een tintje? Geen hond die ernaar blaft. Er wordt hier van alles tegen mij gezegd, van kk hoer tot bosaap. En ik heb nog geen een persoon gezien die diegenen daarop heeft aangesproken. Maar dat ik zeg dat donker haar mooier is, dat ken echt niet hoor!
Please ga wat anders doen, als ik onzeker ben dan roep ik je wel zelf om mij te troosten.
Zo ging het helemaal niet, nou ben je wel erg aan het liegen. Hij begon eerst marokkanen af te kraken, ook ons uiterlijk. Daarna kwam ik pas met die opmerking. Vervolgens bleef hij doorgaan met beledigen en toen zei ik inderdaad dat ze niet voor niets zonnebanken bezoeken. Daar had ik het over nlers, niet over Polen en dat is een feit. Hollanders beledigen vaak mensen met een tint, maar ondertussen stromen de zonnebanken vol en liggen ze elke seconde dat het zonnetje even schijnt naakt in de zon om een kleurtje te krijgen. Dus nogal vreemd om getinte mensen te beledigen vanwege hun tint, lijkt inderdaad veel op jaloezie. Kan daar gewoon geen andere reden voor bedenken. Vervolgens riep hij dat wij een lelijke getint/blanke huidskleur hebben, dat wij lelijk zijn en zelfs de lelijkste mensen die er op aarde rondlopen. Zijn woorden; 'zelfs negers zien er beter uit dan jullie'. En daaraan voegde hij ook nog even toe dat zuid Europeanen een veel mooiere kleur hebben en dat hij zelf een zuid Europeaan is. Vreemd dat je daar niets over te zeggen hebt :/quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:39 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Zucht. Ik zeg niet dat jij geen eigen voorkeur mag hebben. Maar je alleen al de vraag die je stelde: "Waarom haten ze (Polen) ons? Zijn ze jaloers op onze mooie tint?" Serieus zeg, denk je serieus dat Polen Marokkanen haten omdat ze ook getint willen zijn.
Vervolgens zeg je dat Polen massaal naar de zonnebank gaan om die tint van jou te krijgen. Wat maakt dat nou weer uit voor het verhaal?
Daarna komt het tot een akkefietje waarin je het "Nederlandse uiterlijk" belachelijk maakt. Om tenslotte doodleuk in dit topic de hele tijd te zeggen dat donker mooier is dan licht.
Als ik alles bij elkaar optel, kom ik tot het vermoeden dat je onzeker bent.
Trouwens, die mensen die jou belachelijk maken op grond van jouw Marokkaanse uiterlijk en je bosaap noemen, hebben vast en zeker ook hun eigen issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |