It's alive, aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:
Ja dat was de schuld van LeBeau. Denk ik. Of zo. Van die topicreeksbrekende mensen. Rebellen. Uitschot. En zo.quote:
Wat? Heeft hij de reeks lopen verpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was de schuld van LeBeau. Denk ik. Of zo. Van die topicreeksbrekende mensen. Rebellen. Uitschot. En zo.
We zouden ze moeten lynchen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij de reeks lopen verpesten?Weet hij wel hoeveel moeite ik heb gedaan om alle topics er in te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Cosmo. het volgende:
Zo, iemand op gaynl die ik niet ken vroeg hoe mijn dag was, ik heb een uitgebreid verslag gemaakt inclusief tijdstippen
Heeft ie iets te lezen, met zijn saaie 'hey hoi hoe gaat het' gesprekje.
1 2 3 4 5 6 | cosmolog.info 09:12 : mijn collega vertelt over de chinese rijsttafel die hij gisteren heeft gegeten cosmolog.info 11.13 : doe twee suikerklontjes in mijn koffie, in plaats van 1 cosmolog.debug 11.45 : mijn linkerpink trilt, is dit het effect van het extra suikerklontje? cosmolog.warning 11.45 : zit in een belangrijk telefoongesprek, maar moet nodig naar de WC cosmolog.warning 12.05 : doe het bijna in mijn broek cosmolog.error 12.15 : kut |
Ik denk dat zoiets ook afschrikt. Want het is wel een bepaald type mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat je een nauwkeurig minuut-tot-minuut verslag van de dag geeft, als je vraagt naar wat ze die dag hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets ook afschrikt. Want het is wel een bepaald type mensMensen met een memo-recoder die 'note to self' zeggen zijn van hetzelfde slag toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat je een nauwkeurig minuut-tot-minuut verslag van de dag geeft, als je vraagt naar wat ze die dag hebben gedaan.dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |