abonnement Unibet Coolblue
pi_138722845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Amateur
Absoluut.. ben niet voor niks unranked...
pi_138722876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:38 schreef Liandri het volgende:

[..]

Absoluut.. ben niet voor niks unranked...
Gewoon meer spelen. Je leert het door alleen maar te doen
pi_138723114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Gewoon meer spelen. Je leert het door alleen maar te doen
In ranked vind je alleen maar giftige spelers, daar heb je als persoon die alleen maar aardig wilt doen, geen baat bij.
pi_138723505
"giftige speler" ... Google Translate ofso?

Maar ehm, in normal inderdaad vindt je alleen maar lieve mensen. Als je in ranked binnen 10 minuten 5 kills weggeeft beginnen ze te schelden.

In normals zeggen ze dan: "zozo, je kan zien dat de je tegenstanders net wat meer geoefend hebben dan jij, misschien vind je het leuk later op de dag wat potjes samen te doen, dat is een goede oefening voor je".
  donderdag 10 april 2014 @ 12:59:56 #275
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138723591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef EroSensei het volgende:
"giftige speler" ... Google Translate ofso?

Maar ehm, in normal inderdaad vindt je alleen maar lieve mensen. Als je in ranked binnen 10 minuten 5 kills weggeeft beginnen ze te schelden.

In normals zeggen ze dan: "zozo, je kan zien dat de je tegenstanders net wat meer geoefend hebben dan jij, misschien vind je het leuk later op de dag wat potjes samen te doen, dat is een goede oefening voor je".
Ik moest lachen _O- _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138724203
quote:
15s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

In ranked vind je alleen maar giftige spelers, daar heb je als persoon die alleen maar aardig wilt doen, geen baat bij.
Ignoren, jezelf carryen
pi_138727352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:39 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Gewoon meer spelen. Je leert het door alleen maar te doen
Ik heb sowizo al meer gespeeld in normals sinds TB dan ik ooit solo heb gedaan.
Ik wil ook niet zeggen dat ik per deff slecht ben maar ik weet gewoon dat ik niet "goed" ben.
Op dit moment weet ik (met leona) iig men lane niet te verliezen en in veel gevallen zelfs te winnen.
maar dat is ook niet heel lastig op mijn "elo"
pi_138727825
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef EroSensei het volgende:
"giftige speler" ... Google Translate ofso?

Maar ehm, in normal inderdaad vindt je alleen maar lieve mensen. Als je in ranked binnen 10 minuten 5 kills weggeeft beginnen ze te schelden.

In normals zeggen ze dan: "zozo, je kan zien dat de je tegenstanders net wat meer geoefend hebben dan jij, misschien vind je het leuk later op de dag wat potjes samen te doen, dat is een goede oefening voor je".
Als je zo snel zoveel kills weet erg te geven, is ranked waarschijnlijk ook (nog) niet een goede plek voor je.
pi_138730409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:44 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ik heb sowizo al meer gespeeld in normals sinds TB dan ik ooit solo heb gedaan.
Ik wil ook niet zeggen dat ik per deff slecht ben maar ik weet gewoon dat ik niet "goed" ben.
Op dit moment weet ik (met leona) iig men lane niet te verliezen en in veel gevallen zelfs te winnen.
maar dat is ook niet heel lastig op mijn "elo"
soms moet je gewoon keihard ingemaakt worden voordat je het leert.
Because you know i'm all about that ass
pi_138730871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:10 schreef blow... het volgende:

[..]

soms moet je gewoon keihard ingemaakt worden voordat je het leert.
Ik speel al sinds mei 2013 en nu nog steeds voelt het alsof ik niet beter wordt. Wat is nou de beste plek om je ward te plaatsen? Zelfs als ik een champion gebruik tegen een ander champion die je gewoon makkelijk hoort in te maken (volgens een guide), gaat mij soms fout. Wat hebben jullie anders gedaan waardoor jullie beter zijn geworden?
pi_138730997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

Ik speel al sinds mei 2013 en nu nog steeds voelt het alsof ik niet beter wordt. Wat is nou de beste plek om je ward te plaatsen? Zelfs als ik een champion gebruik tegen een ander champion die je gewoon makkelijk hoort in te maken (volgens een guide), gaat mij soms fout. Wat hebben jullie anders gedaan waardoor jullie beter zijn geworden?
ik ben slecht. Maar ik ward anders tegen eammus jungle dan tegen een shaco jungle.
Because you know i'm all about that ass
pi_138731570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

Ik speel al sinds mei 2013 en nu nog steeds voelt het alsof ik niet beter wordt. Wat is nou de beste plek om je ward te plaatsen? Zelfs als ik een champion gebruik tegen een ander champion die je gewoon makkelijk hoort in te maken (volgens een guide), gaat mij soms fout. Wat hebben jullie anders gedaan waardoor jullie beter zijn geworden?
Op youtube video's kijken. Zeker als ik net een matchup verloor: kijken of die op youtube staat (liefst van een goede speler) en kijken hoe die dat deed.
Verder proberen te letten op wat je fout doet. Positionering, keuzes etc.
~Si vis amari, ama~
pi_138731711
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

Ik speel al sinds mei 2013 en nu nog steeds voelt het alsof ik niet beter wordt. Wat is nou de beste plek om je ward te plaatsen? Zelfs als ik een champion gebruik tegen een ander champion die je gewoon makkelijk hoort in te maken (volgens een guide), gaat mij soms fout. Wat hebben jullie anders gedaan waardoor jullie beter zijn geworden?
Speel je verschillende lanes? Veel champions? Toen ik begonnen was met te varieren in lanes en heroes merkte ik wel een positieve verbetering in mijn speelstijl, vooral als ik dan weer terug ga naar mijn oude pool.

Voor bijvoorbeeld jungle en support keek ik veel streams, zo word je er wel van bewust hoe makkelijk je kan ganken en geganked kan worden zo nu en dan. Ward placement en het besef wanneer bijvoorbeeld Dragon en Nashor spawned bijvoorbeeld ook.
pi_138732068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:

[..]

Speel je verschillende lanes? Veel champions? Toen ik begonnen was met te varieren in lanes en heroes merkte ik wel een positieve verbetering in mijn speelstijl, vooral als ik dan weer terug ga naar mijn oude pool.

Voor bijvoorbeeld jungle en support keek ik veel streams, zo word je er wel van bewust hoe makkelijk je kan ganken en geganked kan worden zo nu en dan. Ward placement en het besef wanneer bijvoorbeeld Dragon en Nashor spawned bijvoorbeeld ook.
En dit inderdaad!

+ map awareness en pings zijn zijn ook heel belangrijk vind ik
~Si vis amari, ama~
pi_138732210
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:10 schreef blow... het volgende:

[..]

soms moet je gewoon keihard ingemaakt worden voordat je het leert.
Oh maar dat gebeurd ook wel (de games van van de week die ik verloor was er iig 1 van die aardig gestompt werd (ookal was ik daar niet speciaal de reden voor)
pi_138732282
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:28 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarom zou een OP de moeite nemen om je erin te zetten als je zelf nieteens de moeite neemt om het in het goede formaat aan te leveren zodat het alleen gekopieerd hoeft worden
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:28 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarom zou een OP de moeite nemen om je erin te zetten als je zelf nieteens de moeite neemt om het in het goede formaat aan te leveren zodat het alleen gekopieerd hoeft worden
Wauw, verkeerde been uit bed gestapt?
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138733845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:

[..]

Ik speel al sinds mei 2013 en nu nog steeds voelt het alsof ik niet beter wordt. Wat is nou de beste plek om je ward te plaatsen? Zelfs als ik een champion gebruik tegen een ander champion die je gewoon makkelijk hoort in te maken (volgens een guide), gaat mij soms fout. Wat hebben jullie anders gedaan waardoor jullie beter zijn geworden?
Hoi wil je een game met mij spelen
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138733955
Ik zit in gold 3 wie wilt een ranked spelen?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138734744
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef eend112 het volgende:

[..]

Hoi wil je een game met mij spelen
Misschien op zondag wanneer ik tijd hebt? Moet je me er wel aan onthouden want ik vergeet dingen snel.
pi_138735009
Hoeveel poppetjes zijn er vanavond beschikbaar voor een FOK game? Misschien wat tips delen en lol trappen onder elkaar?
pi_138735489
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:34 schreef Liandri het volgende:
Hoeveel poppetjes zijn er vanavond beschikbaar voor een FOK game? Misschien wat tips delen en lol trappen onder elkaar?
Ik kan binnen nu en een uurtje aan een potje beginnen, daarna waarschijnlijk niet meer
~Si vis amari, ama~
pi_138737451
Wil best meedoen, ik heet Fruitcakes.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:18:15 #293
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138738901
Bah, kan mn ranked match niet joinen :S

Vage shit. Na 10 x proberen te reconnecten blijft hij zeggen unable to connect to server. Nu zit ik ineens weer in het hoofdscherm na login. Er is geen match bij gekomen in mn lijst. Whut 8)7
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138739500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef pl4kkie het volgende:
Bah, kan mn ranked match niet joinen :S

Vage shit. Na 10 x proberen te reconnecten blijft hij zeggen unable to connect to server. Nu zit ik ineens weer in het hoofdscherm na login. Er is geen match bij gekomen in mn lijst. Whut 8)7
dat had ik van de week ook, maar dan met een normal geloof ik. Heel vreemd
~Si vis amari, ama~
  donderdag 10 april 2014 @ 20:52:25 #295
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138740444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef FedExpress het volgende:

[..]

dat had ik van de week ook, maar dan met een normal geloof ik. Heel vreemd
Inderdaad heel vaag, kan ook niks vinden op het forum hierover.

Heb dan maar snel een co-op macth gedaan voor fwotd. Wil niet nog een nog able to reconnect riskeren
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138751762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:38 schreef jespertje het volgende:

[..]

Meer activated items? Speel je wel eens support? Want als de game lang gaat/ of het gaat goed zit ik vaak met 3 activated items, een ignite/exhaust/heal waar ik gebruik van moet maken en dan nog de nodige spells om te harassen of te initiaten. Daarnaast moet je ook nog op letten om je adc/apc te protecten dus dan is er zat te doen.
Meh, he grootste gedeelte van het spel blijft saai. De teamifghts zijn denk ik nog het enige wat het leuk voor me houdt. De rest is meestal skilloos ronddwalen.
Maar misschien heb ik het gewoon te lang speeld. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  vrijdag 11 april 2014 @ 01:48:44 #297
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_138752732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef EroSensei het volgende:

In normals zeggen ze dan: "zozo, je kan zien dat de je tegenstanders net wat meer geoefend hebben dan jij, misschien vind je het leuk later op de dag wat potjes samen te doen, dat is een goede oefening voor je".
Neen, dan gaan ze ook flamen.

's Nachts kom ik op EUW altijd veel chillere gasten tegen, dan rond 22:00.

[ Bericht 0% gewijzigd door zzzzud op 11-04-2014 02:28:55 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 04:16:31 #298
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_138753154
Teemo is een god
pi_138753652
ik moest al lachen toen amumu flash barrier had :D
Because you know i'm all about that ass
pi_138754108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

[..]

Wauw, verkeerde been uit bed gestapt?
Ja ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')