http://www.augusta.com/ma(...)rize-money-announcedquote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je een overzichtje van de prijzen ?
Dankquote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.augusta.com/ma(...)rize-money-announced
Huh?quote:Op zondag 13 april 2014 22:18 schreef thijsdetweede het volgende:
Bovendien, als ie zo Door gastheer ie ook genoeg cushion tegen de tijd dat we de laatste holes zien.
"Als ie zo doorgaat heeft ie ook genoeg cushion tegen de tijd" etc, denk ikquote:
Jij begrijpt tenminstequote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Als ie zo doorgaat heeft ie ook genoeg cushion tegen de tijd" etc, denk ik
Zal wel autocorrectfaal zijn
Ik schrok alquote:Op zondag 13 april 2014 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Nog een keer!
Edit: Volgens mij was het een herhaling
Met een boutdag ertussen, knap hoorquote:Op zondag 13 april 2014 23:29 schreef Max23 het volgende:
Luiten wordt trouwens 26e, tenzij Woodland op hole 17 of 18 een birdie maakt.
Denk het ook. Evenals de bookmakers, je krijgt nu nog 1.2 keer de inzet voor Bubba.quote:
Dat geeft een ervaren speler en voormalig winnaar als Bubba niet meer uit handen.quote:
twitter:joostluiten twitterde op zondag 13-04-2014 om 23:51:37Good finishing day at the masters. -5 (67) on sunday of the Masters is pretty sweet! Great event and good experience for the next Masters! reageer retweet
Klopt toch wel redelijk?quote:Op maandag 14 april 2014 01:37 schreef Szura het volgende:
Weer een pareltje dit hoor van de NOS
[ afbeelding ]
Buiten dat de totaalscore 280 is en de voorsprong 3 slagen was. Oh, en de laatste ronde van Watson was geloof ik 69 slagen (3 onder par).quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik gok trouwens op Spieth of Hunter Mahan.
Dat hadden we heel best gezienquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:40 schreef thijsdetweede het volgende:
Spieth zou wel een fikse break through zijn... Die gaat ongetwijfeld komen ergens, maar nu al? Wie weet. Bubba, is ook wel lekker in vorm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |