Jimenez maakt zojuist achter elkaar een bogey en een dubbel bogeyquote:Op donderdag 10 april 2014 18:45 schreef borisz het volgende:
Miguel Angel Jimenez heeft de leiding overgenomen met -4.
Blixt bijna klaar op -3.
Zet die hier eens neer!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
Ik heb drie streams die elk steeds een andere hole laten zien
Mag dat hier ja, streams plaatsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Double bogey daardoor zelfs, want hij mist vervolgens ook de bogey-puttquote:
http://www.golfchannel.co(...)have-shot-no-1-spot/quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Scott nu toch wel op T1.
Had hij nou wel of niet aan een top 10 klassering genoeg om de nieuwe nummer één te worden?
Op die eerste van drie streams die ik postte laten ze steeds hole 11 en 12 zien. Op die tweede stream die ik postte laten ze hole 14 en 15 en soms ook hole 13 zien. En op die holes is Joost momenteel bezigquote:Op donderdag 10 april 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb hem nog geen enkele keer gezien
Ah, eens kijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op die eerste van drie streams die ik postte laten ze steeds hole 11 en 12 zien. Op die tweede stream die ik postte laten ze hole 14 en 15 en soms ook hole 13 zien. En op die holes is Joost momenteel bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |