Zou BJ ook iets met Muis te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
BJ heeft ze zelf buitengezet én doodleuk wat opnames gemaakt.
quote:
quote:
SC vond het leuk en trok "quote:
Je deed een Aafje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SC vond het leuk en trok "" als gezicht
Rotterdam is ook geen pretjequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.
Nu eindelijk op weg naar 010
Vanavond de fissaboy uithangenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand leuke plannen voor het weekend?
En indiaas eten. Dus dat worden weer vlammende faxen morgenquote:
Ja nu unterwegs naar 070, en ik moet in 035 zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rotterdam is ook geen pretje
Sorry CG
geen plannen.....waarsch films kijken, series kijken, timur luisteren, ps3 spelen en rukken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
RIP jouw toiletpot.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En indiaas eten. Dus dat worden weer vlammende faxen morgen
Goede ideeënquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen plannen.....waarsch films kijken, series kijken, timur luisteren, ps3 spelen en rukken.
Verjaardag, bankhangen, volgens mij is dan het overzicht wel compleetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
eigenlijk net als zo'n beetje ieder weekend....zou morgen nog mee kunnen doen met hardloop"wedstrijd", maar ik durf het qua knie niet aan....quote:
Toch wel samen met?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Verjaardag, bankhangen, volgens mij is dan het overzicht wel compleet
Vanavond een verjaardag, morgen mega top 50 luisteren en zondag de Ronde van Vlaanderen kijken. Ook wil ik nog sporten in het weekend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |