quote:volgens je profiel ben je een vent, aap
Op zondag 13 oktober 2002 15:30 schreef Alohagirl het volgende:
Ik (als vrouw zijnde) kan klaarkomen zonder m'n handen te gebruiken, en zonder dat iemand het merkt. Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op, en zo kan ik toch overal plezier hebben. Kunnen meer vrouwen dit?
quote:Kweet niet of jij ooit sexuele voorlichting heb gehad..
Ik (als vrouw zijnde) kan klaarkomen zonder m'n handen te gebruiken, en zonder dat iemand het merkt. Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op, en zo kan ik toch overal plezier hebben. Kunnen meer vrouwen dit?
quote:omdat.......
Op zondag 13 oktober 2002 15:39 schreef Debs het volgende:
Kweet niet of jij ooit sexuele voorlichting heb gehad..
quote:Zij/hij heeft niets ingevuld, volgens mij staat ie default op MAN.
Op zondag 13 oktober 2002 15:36 schreef dr.dunno het volgende:[..]
volgens je profiel ben je een vent, aap
zitten vrouwen daarom altijd met benen over mekaar?
quote:Volgens mij ziet dat er uit alsof je heel erg moet plassen, vooral als je d'r een beetje bij wiebelt.
Namelijk als ik met m'n benen over elkaar zit en ze dan een beetje 'samenknijp'. Het valt helemaal niet op,
quote:Lijkt me dan een ranzig klef zooitje worden, zo tijdens de les...
Op zondag 13 oktober 2002 15:59 schreef LaZZ het volgende:
Als jongen lukt mij dit ook regelmatig, ik kan namelijk mijn ballen laten bewegen waardoor ik een overheerlijke massage krijg. Ik doe dit vaak genoeg tijdens de les
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 16:15 schreef chown het volgende:
Een ex kon dat ook inderdaad. Was haast weerzinwekkend om het te zien gebeuren. Vooral als ze dan naast me in de auto zat en op een bepaald ogenblik zo'n diepe zucht liet horen. Dan wist ik hoe laat het was......
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:29 schreef nonzz het volgende:
Vertel eens hoe je dat doet ?
quote:
quote:Ik weet niet precies hoe laat het was, maar jij was iig te laat
Een ex kon dat ook inderdaad. Was haast weerzinwekkend om het te zien gebeuren. Vooral als ze dan naast me in de auto zat en op een bepaald ogenblik zo'n diepe zucht liet horen. Dan wist ik hoe laat het was......
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 13-10-2002 20:35]
quote:deed jij het niet goed dan omdat ze het zelf deed?
heeft er iemand eigenlijk er wel eens last van al masturberend wakker te worden?
ik toch +-1 keer in de maand
quote:Handig in een stampvolle trein.
Ag, tijdens gym in de plee, ff rukken op dat ene blonde grietje..
quote:Is me één keer gelukt. Ik was toen vastgebonden en zag een erg fijn tafereel.
Op woensdag 16 oktober 2002 13:57 schreef extreme het volgende:
sterken nog, er zijn mensen die het volledig mentaal kunnen, dus zonder beweging whatsoever..
interessant genoeg om een twee jaar oud topic te kicken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:48 schreef nonzz het volgende:
interessant fenomeen
Absoluut, heb er nog geen moment spijt vanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:06 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
interessant genoeg om een twee jaar oud topic te kicken?![]()
en ik dacht dat ik raar was, maar ik ben dus niet de enige die dat kanquote:Op zondag 13 oktober 2002 15:32 schreef maple-leaf het volgende:
was dat niet die jongen met die appeltaart?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
Mijn vriend kan 't!![]()
![]()
Hij kwam laatst spontaan, zonder handjes, klaar terwijl ie mij aan 't beffen was!
Ik helaas (nog) niet...
met de waterstraal van de douche erop gericht gebruik je ook je handen niet, of over een kussen heen wrijven ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:38 schreef Noon68 het volgende:
tjonge wat een circus is het hier.Iedereen heeft een ander trucje
leer mij dr ook es een paar, want ik kan het nog niet...
![]()
join the clubquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef -Lotte- het volgende:
* GewoneMan duwt en perst...
Nopes... lukt me niet.
Nogal moeilijk om een cam daartussen te douwen,... alhoewel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:50 schreef BrokenToe het volgende:
Waarom hebben we hier nog geen mpg'je van?![]()
Waarom niet, het is opzich logisch...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef k3vil het volgende:
Ik geloof dit echt niet
mannen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:53 schreef zlapelooz het volgende:
Mij is 't, als man, ook wel 'ns gelukt..
De eerste keer dat 't lukte was toen ik net 'n paar weken in 'n Boeddhistisch klooster had gezeten. Ik had toen zoveel controle over m'n lichaam dat ik puur door concentratie mezelf zo kon prikkelen dat ik klaarkwam zonder enige aanraking/beweging... Maar, ik weet niet of 't nu nog lukt..
Geniet er maar lekker van meid.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef -Lotte- het volgende:
is er dan niets dat wij speciaal mogen hebben?
Ja, jullie kunnen klaarkomen zonder je handen te gebruiken terwijl je op het terras zit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
mannen...
is er dan niets dat wij speciaal mogen hebben?
Zoals je leest, kan bijna niemand dit hoor, op uitzonderingen na..quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:23 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen klaarkomen zonder je handen te gebruiken terwijl je op het terras zit.
Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk de vrouwen die dat wel kunnenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zoals je leest, kan bijna niemand dit hoor, op uitzonderingen na..
vreemdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Lllaura het volgende:
Mijn vriend kan 't!![]()
![]()
Hij kwam laatst spontaan, zonder handjes, klaar terwijl ie mij aan 't beffen was!
Ik helaas (nog) niet...
Nope, de mijne kan het ook. Al beffend. Of als hij mij ziet klaarkomen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef godard_k het volgende:
[..]
vreemd![]()
zonder stimulatie een orgasme bereiken![]()
kd8 dat dat niet eens biologisch mogelijk was, was hij niet aan het rukken onderwijl, of een of ander iets dat ze lul wel een of andere stimulans kreeg![]()
![]()
En een natte droom dan..?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef godard_k het volgende:
[..]
vreemd![]()
zonder stimulatie een orgasme bereiken![]()
kd8 dat dat niet eens biologisch mogelijk was, was hij niet aan het rukken onderwijl, of een of ander iets dat ze lul wel een of andere stimulans kreeg![]()
![]()
tja dan slaap je he, mischien gebruik je je handen mischien ook niet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En een natte droom dan..?
Dat is om alles een beetje op gang te houden (lijkt me), zelfde als een ODOL, dat is enkel om de penis soepel te houden en dergelijke en ik verzin dit nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En een natte droom dan..?
Maar ik wil btw niet zeggen dat het onzin isquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef godard_k het volgende:
[..]
Dat is om alles een beetje op gang te houden (lijkt me), zelfde als een ODOL, dat is enkel om de penis soepel te houden en dergelijke en ik verzin dit niet![]()
(maar er stond toen ook dat vrouwen het hadden, en daar konden ze niet precies een veklaring voor geven)dat ze harde tepels en dergelijek kregen dus als ze slapen
Is ontzettend geil om te doen, het werkt nog beter als de man ook zijn spieren daar goed getraind heeft en er ook mee werkt, sex hebben zonder te bewegenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:40 schreef Jo79 het volgende:
Ik hoorde laatst dat een vrouw een man ook kan laten klaarkomen terwijl hij in haar zit, zonder dat ze bewegen. Dat zij hem zeg maar "melkt" met haar vaginaspieren. Iemand ooit weleens ervaring mee gehad?
Ik ben er klaar voor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Is ontzettend geil om te doen, het werkt nog beter als de man ook zijn spieren daar goed getraind heeft en er ook mee werkt, sex hebben zonder te bewegen
Als je de pc spier goed getraind hebt kan je er veel mee, bv als hij bij je naar binnen gaat ontspan je, als hij zich terugtrekt span je aan, wordt erg op prijs gesteld, wees voorzichtig als iemand het niet gewend is, igg als je wil dat hij het langer als een paar minuten vol gaat houden
Het stimuleerd ook het vaginaal orgasme trouwens, dus niet alleen erg lekker voor je partner, maar ook voor jezelf...
Lekkerste wat er is. Ochtendsex en dan weer lekker tegen elkaar aan in slaap vallen....en dan weer ochtendsex.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef robina het volgende:
Ook lekker: vant weekend werd ik wakker omdat m'n vriend met z'n vingers tussen m'n benen friemelde (lekker!), ik kwam klaar, we hebben geneukt, hij kwam klaar en we zijn weer in slaap gevallen. Allemaal zonder een woord te zeggen.
daarvoor hoef je niet in een klooster te hebben gezetenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:53 schreef zlapelooz het volgende:
Mij is 't, als man, ook wel 'ns gelukt..
De eerste keer dat 't lukte was toen ik net 'n paar weken in 'n Boeddhistisch klooster had gezeten. Ik had toen zoveel controle over m'n lichaam dat ik puur door concentratie mezelf zo kon prikkelen dat ik klaarkwam zonder enige aanraking/beweging... Maar, ik weet niet of 't nu nog lukt..
Whahahahahaha, lol zeg, echt lachen die uitspraak van jou......quote:Op zondag 13 oktober 2002 15:33 schreef Potter het volgende:
*noteert*quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Is ontzettend geil om te doen, het werkt nog beter als de man ook zijn spieren daar goed getraind heeft en er ook mee werkt, sex hebben zonder te bewegen
Als je de pc spier goed getraind hebt kan je er veel mee, bv als hij bij je naar binnen gaat ontspan je, als hij zich terugtrekt span je aan, wordt erg op prijs gesteld, wees voorzichtig als iemand het niet gewend is, igg als je wil dat hij het langer als een paar minuten vol gaat houden
Het stimuleerd ook het vaginaal orgasme trouwens, dus niet alleen erg lekker voor je partner, maar ook voor jezelf...
Nee, natuurlijk hoeft dat niet. Maar als je net 3 weken lang 24 uur per dag aan Vipassana-meditatie hebt gedaan ('awareness'-oefeningen waarbij je je gedachten leert focussen). En bovendien je je onthouden hebt van wat voor sexuele gedachte dan ook.. dan maakt 't het wel een stuk makkelijker om puur op 'mindfulness' klaar te komen..quote:Op maandag 14 juni 2004 14:43 schreef coz het volgende:
[..]
daarvoor hoef je niet in een klooster te hebben gezeten
alhoewel ik me de laatste tijd wel zo voel![]()
concentratie is wel de sleutel en wilskracht
alleen op en over dat hoogtepunt zelf komen is wel fucking moeilijk met puur denken alleen
veel tijd hebben is ook handig ..tis niet de paar minuten die je anders nodig hebt![]()
en daar heb je niet eens een topic over .. of link ...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:20 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hoeft dat niet. Maar als je net 3 weken lang 24 uur per dag aan Vipassana-meditatie hebt gedaan ('awareness'-oefeningen waarbij je je gedachten leert focussen). En bovendien je je onthouden hebt van wat voor sexuele gedachte dan ook.. dan maakt 't het wel een stuk makkelijker om puur op 'mindfulness' klaar te komen..
De 1ste keer dat 't gebeurde was 'n grandioos gevoel..
Ik heb 't later wel geprobeerd of ik de techniek op iemand anders kon gebruiken tijdens een massage-sessie. De resultaten waren nogal wisselend; niet iedereen is even ontvankelijk voor dit soort dingen...
nou, eigenlijk was het meer 's-avonds-laat-sex, in slaap vallen, midden-in-de-nacht-om-2-uur-sex, en weer in slaap vallen. En toen op zondagochtend om 6.45 uur de wekker, en da was nie grappig.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:34 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Lekkerste wat er is. Ochtendsex en dan weer lekker tegen elkaar aan in slaap vallen....en dan weer ochtendsex.
???quote:Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef robina het volgende:
ik kan het ook zonder handen! Gewoon doodstil op bed liggen en heel erg fantaseren. Mijn vriendje ligt naast me te slapen... Mag niet te hard kreunen dan... daarna gauw naar de wc omdat het anders zo'n plakboel wordt in bed. Ben ook wel eens klaarkomend wakker geworden.
-
Dus ik ga er van uit dat je als vrouw spuitend klaarkomt? Wel geil natuurlijk. Dat geeft net iets extra´s. Heb dat ooit met een ex gehad, het is idd alleen steeds uitkijken waar het spul terecht komt!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:16 schreef robina het volgende:
ik kan het ook zonder handen! Gewoon doodstil op bed liggen en heel erg fantaseren. Mijn vriendje ligt naast me te slapen... Mag niet te hard kreunen dan... daarna gauw naar de wc omdat het anders zo'n plakboel wordt in bed. Ben ook wel eens klaarkomend wakker geworden.
Ook lekker: vant weekend werd ik wakker omdat m'n vriend met z'n vingers tussen m'n benen friemelde (lekker!), ik kwam klaar, we hebben geneukt, hij kwam klaar en we zijn weer in slaap gevallen. Allemaal zonder een woord te zeggen.
Ben je wel stoer dan, kun je het aan je maten in geuren en kleuren vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:39 schreef Nop het volgende:
[..]
Dus ik ga er van uit dat je als vrouw spuitend klaarkomt? Wel geil natuurlijk. Dat geeft net iets extra´s. Heb dat ooit met een ex gehad, het is idd alleen steeds uitkijken waar het spul terecht komt!
Kan namelijk weken/maanden geuren achterlaten.......
Nou, dat nu ook weer net niet, maar 't wordt wel heeeeeeeel nat!quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:39 schreef Nop het volgende:
[..]
Dus ik ga er van uit dat je als vrouw spuitend klaarkomt?
!!! .. en nog doen hequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:22 schreef coz het volgende:
pas op met vrouwen die op je borstkas zitten
Goed verhaal!!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:20 schreef JMrules het volgende:
Ik werd opeens zo geil toen ze dat vroeg en ik pakte aan mijn ballen en PATS, kom ik GVDMM gewoon klaarZeeer jammer want we waren nog maar bij haar eerste orgamse (en dat is doorgaans zeer weinig als je zo'n leuk spelletje aan het doen bent.
![]()
Opzich wel leuk dat ik zo geil werd dat ik vanzelf klaarkwam maar jammer dat dat een ontlading was die ik nog niet kon gebruikenWil ik ook liever NIET meer meemaken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam.quote:Op zondag 13 oktober 2002 15:59 schreef LaZZ het volgende:
Als jongen lukt mij dit ook regelmatig, ik kan namelijk mijn ballen laten bewegen waardoor ik een overheerlijke massage krijg. Ik doe dit vaak genoeg tijdens de les
Last? Verre van dat...quote:Op maandag 14 oktober 2002 00:26 schreef weazerke het volgende:
heeft er iemand eigenlijk er wel eens last van al masturberend wakker te worden?
Jazeker, als je net zelfgenoegzaam wakker wordt en opeens de deurbel gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2002 00:26 schreef weazerke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |