abonnement Unibet Coolblue
pi_138525076
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

Inderdaad is het leven daar heel anders. En Australie en Nieuw-Zeeland zijn onderhand natuurlijk niet spannend genoeg. Maar dat betekent nog niet dat je dan maar als blonde Nederlandse het op een vervelende manier moet gaan ondervinden dat de verrijking in niet is geworden wat je er van verwacht had.
Deze week zijn er nog een Nederlandse en Duitse meid aangevallen en neergestoken in Nieuw Zeeland dus dat is behoorlijk spannend..

http://m.nzherald.co.nz/n(...)=1&objectid=11229364
pi_138525507
In Nederland wordt je als Marokkaanse toerist ook gewoon neergeschoten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_138525684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Deze week zijn er nog een Nederlandse en Duitse meid aangevallen en neergestoken in Nieuw Zeeland dus dat is behoorlijk spannend..

http://m.nzherald.co.nz/n(...)=1&objectid=11229364
Hadden gewoon naar Zeeland moeten gaan, de waaghalzen :(
pi_138526251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Dit meen je niet ofwel? Ben een aantal jaar geleden in mexico geweest en ik kan je vertellen dat het daar veel gevaarlijk is dan in polen vooral omdat je daar zo opvalt als buitenlander. Ik zou polen niet eens gevaarlijker beschouwen als nederland :)
Als blondje val je in Spanje al op ;(
Tap tap tap
pi_138527753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als blondje val je in Spanje al op ;(
Ook in Nederland hoor. Het is eenmaal je geboorterecht (of vloek) als blondje.
  zaterdag 5 april 2014 @ 03:38:31 #206
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_138531580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, die all-in reizen naar Turkije zijn natuurlijk veel beter :')

*ril*

Backpacken _O_
Dit. :D

Bij die all-inclusief reizen krijg je in de regel ook ongelooflijk smerig voedsel te eten. Je betaalt de hoofdprijs, krijgt slechte service en smerig voedsel. Een keer ooit binnengeglipt in een resort, terwijl ik er helemaal niet verbleef, om te kijken hoe het er was (bewaking daar zuigt dus echt, ze lieten iedereen toe en keken niet of je een armbandje had), het zwembad was aardig, maar beetje suf, want de zee was op drie meter afstand, dus wat moet je met een zwembad :') , het eten was ongelooflijk ranzig. :')
Goed een keer geprobeerd, ben nooit meer terug geweest. Liever gewoon lokaal voedsel, dan ranzig eten wat in zo'n resort geserveerd wordt. Ik had echt medelijden met die mensen daar.
  zaterdag 5 april 2014 @ 03:42:54 #207
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_138531595
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Maar het noorden is dan ook een derde-wereld gebied.
He! :'(

Niet us heitelan haten! :( Fryslan boppe! Je weet zelf. O+
pi_138531679
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef kawotski het volgende:

Mij als gezonde hollandse jongen zul je nog niet alleen zien in die landen
Wat is er precies "gezond" aan een overschot aan vooroordelen gecombineerd met notoire angst voor dat wat anders is?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138531681
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toevallig is Panama wel het veiligste land van Latijns-Amerika.
Heb je een linkje?

Ik zou Uruguay/Chili zeggen, namelijk. Van Midden-Amerika kan ik het me wel voorstellen.

Cuba is verreweg het veiligste land van Latijns-Amerika, waarschijnlijk zelfs ter wereld.

[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 05-04-2014 04:59:44 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138531687
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Panama is niet extreem. Ongeveer even extreem als Polen oid.
Redelijke vergelijking denk ik idd. Ben in beide (ex)buurlanden ook maar 1 dag geweest. Wordt meer dit jaar.

Ik vrees wel voor hun lot, want er wordt genoeg ontvoerd in Latijns-Amerika. Zeker door pooiersbendes. Een simpele verkrachting lijkt me niet, die meiden zijn veel teveel waard. En jij kent die plek, lijkt me eerder een target voor grotere bendes dan een plek waar veel verkracht wordt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138531689
Ik ga soms naar een resort en soms stippel ik zelf de route uit.
pi_138532393
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 april 2014 04:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Ik zou Uruguay/Chili zeggen, namelijk. Van Midden-Amerika kan ik het me wel voorstellen.

Cuba is verreweg het veiligste land van Latijns-Amerika, waarschijnlijk zelfs ter wereld.
Ik bedoel midden-amerika, mijn vergissing. ;)
pi_138532412
quote:
De zoekactie in Panama naar twee vermiste Nederlandse vrouwen heeft vrijdag nog niets opgeleverd. De Nederlandse ambassadeur Wiebe de Boer zegt dat met een helikopter en zoekteams in de bergen naar het tweetal is gezocht.

Het weer in de bergen bemoeilijkt echter de inzet van de helikopter.

Volgens De Boer, die naar de regio van de vermissing is afgereisd, is er in Panama veel aandacht voor de zaak en gaat de politie enkele tips na over de verdwijning.

De 22-jarige Lisanne Froon uit Amersfoort en de 21-jarige Kris Kremers uit Utrecht zijn dinsdag voor het laatst gezien toen ze wat dronken bij een restaurant in Boquete. Dat is uit het onderzoek gebleken, zei ambassadeur De Boer zaterdagochtend op Radio 1.

Tot nu toe was de taalschool waar ze Spaans studeerden de laatste locatie waar de vermiste vrouwen werden gezien. Dat was rond 13.00 uur dinsdagmiddag. De autoriteiten hebben volgens de ambassadeur veel gedaan om de vrouwen te vinden. Zo zijn agenten langs paden en bossen gegaan in de hoop een spoor van de twee te vinden.

Vrijwilligers

Ook is aan indianen in het gebied gevraagd of ze de vrouwen hebben gezien. "De hulptroepen hebben ook foto's bij zich van de meisjes." Vanaf zaterdag zoeken twintig vrijwilligers mee, liet de ambassadeur weten.

Over hoe groot de kans is dat de twee nog in leven zijn wilde De Boer zich niet uitlaten. "In het hooggebergte heb je grote temperatuurverschillen. Op twee kilometer hoogte kan het fris worden."

Het gebied staat volgens De Boer niet bekend als een onveilige plek. De criminaliteit zou vergelijkbaar zijn met de rest van Panama. "Het is geen grote bedreiging." De ambassadeur wees erop dat er veel Amerikaanse en Canadese pensionado's in de regio wonen. "Er komen daar ook veel toeristen."

Wandeling

Froon en Kremers zouden een wandeling met een gids gaan maken in de omgeving van Boquete, maar ze zijn nooit bij de gids aangekomen. Het is nog geheel onduidelijk wat er met de jonge vrouwen gebeurd kan zijn.

Op Facebook hebben familieleden van de vrouwen een opsporingsbericht geplaatst.
nu.nl

Dit geeft toch een beetje aan dat er ook vermoedens zijn dat ze tijdens een wandeling zijn verdwaald of verongelukt?
Het ziet er niet goed uit in ieder geval. :{
pi_138532760
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een reus, maar 6ft. 3 inch is toch geen 1.84m?
pi_138532812
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef kawotski het volgende:

[..]

Jij gaat door voor de volgende ronde.

Blond, begin 20 en niet naar het allerliefste land van Midden-Amerika. Vragen om problemen dus.

De dochter, ook begin 20 en niet lelijk, van een kennis van mij moest zonodig naar Peru, want er is natuurlijk niets in Europa wat interessant is. Eerste keer alleen met een gids op pad, en ja hoor, madam werd verkracht. Gelukkig kon ze ontsnappen en het navertellen bij de politie. Leuke levensles hoor, lekker naief. Mij als gezonde hollandse jongen zul je nog niet alleen zien in die landen maar wat heb je te verliezen als Nederlandse meid he...
Ik ben nu 23 en ik reis al vanaf mijn 18e de wereld over. Ook ik ben blond wat in veel landen voor extra aandacht (en dus risico) zorgt, maar ik heb die ervaringen nog nooit gehad hoor ;-)
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:49:51 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138532865
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:44 schreef Redrose. het volgende:

[..]

Ik ben nu 23 en ik reis al vanaf mijn 18e de wereld over. Ook ik ben blond wat in veel landen voor extra aandacht (en dus risico) zorgt, maar ik heb die ervaringen nog nooit gehad hoor ;-)
Precies, 'mijn opa heeft zijn leven lang stevig gerookt en is 90 geworden!'
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:53:21 #217
405257 Fred0w
Life is Music
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:49:30 #218
132605 kawotski
Il Dottore
pi_138533652
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is er precies "gezond" aan een overschot aan vooroordelen gecombineerd met notoire angst voor dat wat anders is?
Waarom zou je overal naar toe moeten om te ondervinden dat lokale types het niet zo nauw nemen met jouw gezondheid. Ja, het kan iedereen overal ter wereld overkomen maar om het nou op te zoeken. En ik heb geen angst, ik heb in Nederland ook niet overal wat te zoeken en dat geldt ook voor het buitenland. Het zijn overigens geen vooroordelen, gewoon afgeleid van feiten.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_138533836
We weten niet wat er is gebeurd, maar ik heb de indruk dat westerse vrouwen vaak erg naïef zijn.. In achtergebleven gebieden worden zij doorgaans alleen gezien als lekker snoepje door mannen die iets andere normen en waarden hebben dan de geciviliseerde Europese man
pi_138533881
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

Precies, 'mijn opa heeft zijn leven lang stevig gerookt en is 90 geworden!'
Jaarlijks reizen duizenden mooie jonge vrouwen naar verre oorden. 99,9% komt gewoon zonder problemen thuis. Totaal niet te vergelijken met de risico's die je loopt als je rookt.
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:06:29 #221
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_138533922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
de geciviliseerde Europese man
Want dat stempel draagt elke Europese man?
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:06:48 #222
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138533925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jaarlijks reizen duizenden mooie jonge vrouwen naar verre oorden. 99,9% komt gewoon zonder problemen thuis. Totaal niet te vergelijken met de risico's die je loopt als je rookt.
Je begrijpt z'n punt niet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:09:34 #223
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138533963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef kawotski het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat iedereen zichzelf altijd de o zo geweldige backpacker of wereldreiziger vindt. We moeten overal maar heen kunnen. En als je dat niet vindt dan heb je volgens sommigen niet geleefd. Onzin wat mij betreft. In plaats van naar Zuid-Amerika te gaan kan je ook gewoon naar Spanje en ipv Egypte kan je ook naar Griekenland. Je noemt mij icm extremen maar zoals ik het zie zoeken de mensen zelf de extremen op terwijl dat nergens voor nodig is.
De wereld is ENG!!!

:D
reset
pi_138533991
Ik zie hoop speculatie omtrent een mogelijke ontmoeting met een ontvoerder/moordenaar (wat door de relatief vredige aard van het gebied wel een zeer onfortuinlijk toeval zou moeten zijn), maar gezien de bergachtige omgeving lijkt een ongeval mij reeeler. Hopelijk worden ze snel gevonden.
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:16:44 #225
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_138534085
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:49 schreef kawotski het volgende:

[..]

Waarom zou je overal naar toe moeten om te ondervinden dat lokale types het niet zo nauw nemen met jouw gezondheid. Ja, het kan iedereen overal ter wereld overkomen maar om het nou op te zoeken. En ik heb geen angst, ik heb in Nederland ook niet overal wat te zoeken en dat geldt ook voor het buitenland. Het zijn overigens geen vooroordelen, gewoon afgeleid van feiten.
prima dat jij het te gevaarlijk vind, maar zeg dan gewoon eerlijk dat het je al dun door de broek loopt bij de gedachte, ipv dat je loopt te verkondigen dat je geen angst hebt :')
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')