SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me het seizoen 06/07' veel beter herinneren dan het seizoen 07/08quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
volgde jij al voetbal toen psv kampioen werd?![]()
Ze spelen kut en het valt niet goed te praten , maar die verdediging laat niks meer door als het niet looptquote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je altijd weer dat gepeupel dat je een crisis aan wilt praten.RED ONS HENNIEGOD![]()
mooiquote:Op donderdag 3 april 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me het seizoen 06/07' veel beter herinneren dan het seizoen 07/08
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanaf![]()
Vanaf 08/09 ben ik het pas echt intensief gaan volgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanaf![]()
Dat kwam door Ajax en PSV , die bakten er niks van dat jaarquote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanafRED ONS HENNIEGOD![]()
Schattig, een pubertje.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 08/09 ben ik het pas echt intensief gaan volgen.![]()
quote:![]()
J0rdiii. Droom jij ook weleens van een kampioensrap. Lil Kleine bij de huldiging is ook oprecht leuk maar het kan beter.
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1![]()
ik ook jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.![]()
Ik ben oud, heb je me zien juichen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.![]()
ik zat achter het doelquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.
±P![]()
Als Klaassen wat constanter wordt en z'n zwakke puntjes wat verbetert, dan heeft Ajax daar een goede toekomstige aanvoerder in.quote:
Echt een gozer met strijdlust en gif. In tegenstelling tot ideale schoonzoon Siem.![]()
Het laatste jaar van Jol, toen Twente net met de titel aan de haal ging.. dat was eigenlijk het laatste jaar dat ik Ajax juist wel een bazenteam vond hebben.. onder Frank de Boer is het degelijker en saaier en de concurrentie is gewoon zwak de afgelopen jaren. Komt ook doordat Ajax dankzij de CL een aardige voorsprong heeft gekregen.. dat verklaart niet alles maar ik denk dat het de komende jaren voor andere clubs lastig wordt om Ajax echt te gaan bedreigen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik mij als supporter van een andere topclub kapot zou schamen. Het is slaapverwekkend wat wij laten zien, zeker de laatste wedstrijden. Dat we met zulk verschrikkelijk spel met 3-0 kunnen winnen van Twente is in principe gewoon belachelijk.![]()
Ik denk dat als het gemiddelde nivo omhoog gaat, Ajax ook wel beter wordt. Het hoeft niet zo nu, dat motiveert natuurlijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het laatste jaar van Jol, toen Twente net met de titel aan de haal ging.. dat was eigenlijk het laatste jaar dat ik Ajax juist wel een bazenteam vond hebben.. onder Frank de Boer is het degelijker en saaier en de concurrentie is gewoon zwak de afgelopen jaren. Komt ook doordat Ajax dankzij de CL een aardige voorsprong heeft gekregen.. dat verklaart niet alles maar ik denk dat het de komende jaren voor andere clubs lastig wordt om Ajax echt te gaan bedreigen.
En ik vind dat er wel wat meer beukers bij mogen. Spelers die gewoon de boel even ophutsen met een harde tackle. Als het nu stroef loopt dan is er niemand de boel even wakker schudt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat laatste vind ik ook zeker. Daarom Poulsenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk dat als het gemiddelde nivo omhoog gaat, Ajax ook wel beter wordt. Het hoeft niet zo nu, dat motiveert natuurlijk ook niet echt.
En ik vind dat er wel wat meer beukers bij mogen. Spelers die gewoon de boel even ophutsen met een harde tackle. Als het nu stroef loopt dan is er niemand de boel even wakker schudt.. Maar dat moet je niet te hard roepen, want dat schijn je niet te mogen vinden als Ajacied
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Mja, Poulsen's handelingssnelheid is weer niet helemaal zoals je dat graag zou zien. Blind verdeelt het spel veel beter.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook zeker. Daarom Poulsen. Maar dat moet je niet te hard roepen, want dat schijn je niet te mogen vinden als Ajacied
.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dit was even puur gericht op het ff de beuk erin gooien als het nodig is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, Poulsen's handelingssnelheid is weer niet helemaal zoals je dat graag zou zien. Blind verdeelt het spel veel beter.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
dat wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was even puur gericht op het ff de beuk erin gooien als het nodig is.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: