abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 21:10:01 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138484107

Ma, Di, Wo, Do 20:30 uur Net 5.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138484165
Vinden jullie vergeleken met masterchef australie/USA/nieuw zeeland de Nederlandse versie ook niet bedroevend slecht?
nee
  donderdag 3 april 2014 @ 21:12:43 #3
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_138484252
Nee.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 21:20:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138484644
Nee. Ik kijk dit seizoen echt zonder ergernis.
pi_138484763
ik vind het erg leuk. Ik vrees voor phillip
pi_138484843
Ik vrees voor masterchef holland, in junior masterchef holland zaten betere koks
nee
pi_138484921
Iemand van plan bake my day te gaan volgen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 21:28:08 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138485095
Iets met oog en naald.
pi_138485134
Nou die Philip hoe krijgt ie t voor elkaar! Weer door, die zag ik niet aankomen
  donderdag 3 april 2014 @ 21:39:43 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138485643
Hoeveel levens heeft onze Flip wel niet?
Wat een verrassende ontknoping.
Hij zelf ging er (terecht) van uit dat hij weg zou moeten. Deze week 3x gerechten laten verknallen en dan toch nog er in mogen blijven?

Overigens vind ik David steeds leuker worden. Zelfspot en kan ook de jury af-en-toe flink op het verkeerde been zetten. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138492459
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nou die Philip hoe krijgt ie t voor elkaar! Weer door, die zag ik niet aankomen
Bleven teveel vrouwen over anders.
pi_138495289
Dat die Philip weer door het oog van de naald kruipt zeg.... hij kan er echt niks van.
pi_138499497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:45 schreef Halcon het volgende:
Dat die Philip weer door het oog van de naald kruipt zeg.... hij kan er echt niks van.
Nou dat valt wel mee, deze week zat het in ieder geval niet mee maar hij zit er nog in, knappe prestatie hoor!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_138500945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:29 schreef Griebus het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee, deze week zat het in ieder geval niet mee maar hij zit er nog in, knappe prestatie hoor!
Het zit hem wel vaker "niet mee". Conclusie is dan dat hij er niet veel van kan.

De hele tijd ook dat geroer van vrijwel alle kandidaten in het eten (met de vingers) is bijzonder onsmakelijk.

En van de juryleden vreet die Han Pekel bijna elke keer in zijn eentje alles op.
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:42:04 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138501746
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zit hem wel vaker "niet mee". Conclusie is dan dat hij er niet veel van kan.

De hele tijd ook dat geroer van vrijwel alle kandidaten in het eten (met de vingers) is bijzonder onsmakelijk.

Valt wel mee hoor. In ieder geval heeft ie meer vaardigheden en kan ie beter koken dan een willekeurige gemiddelde Nederlander Fok!-er.

Dat met een lepeltje in een gerecht zitten en daarna proeven (laten) en dan hetzelfde lepeltje weer in het gerecht doen viel mij ook al meerdere malen op. Niet echt hygiënisch. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138501791
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. In ieder geval heeft ie meer vaardigheden en kan ie beter koken dan een willekeurige gemiddelde Nederlander Fok!-er.

Dat met een lepeltje in een gerecht zitten en daarna proeven (laten) en dan hetzelfde lepeltje weer in het gerecht doen viel mij ook al meerdere malen op. Niet echt hygiënisch. :')
De gemiddelde Fok-er gaat dan ook niet voor de titel Masterchef.

Idd. Soms zelfs ook met hun vingers. Op dat soort basishygiene mag de jury wel wat beter letten.
pi_138504163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

En van de juryleden vreet die Han Pekel bijna elke keer in zijn eentje alles op.
Haha zo noem ik hem ook altijd :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:53:10 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138511169
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef foknietja het volgende:
Vinden jullie vergeleken met masterchef australie/USA/nieuw zeeland de Nederlandse versie ook niet bedroevend slecht?
Integendeel eigenlijk.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_138516034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef foknietja het volgende:
I agree. Maar het zit hem denk ik voor mij meer in de montage. De 'biechten' van de kandidaten en de commentaren van de juryleden zijn zo saai, voorspelbaar en in herhaling vallend. Nee, Australië staat voor mij toch nog op 1 qua niveau.
Somebody that I used to know
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:12:34 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138518828
Ik vind de Nederlandse versie helemaal zo slecht nog niet. De opdracht zijn best aardig en de commentaren en montage ook niet zo slecht. Natuurlijk is het niet een Australische of Britse versie, maar veel en veel beter aan te gluren dan de Amerikaanse versie. Eigenlijk is dat de enige Masterchef die ik tot nu toe heb gezien die echt afwijkt van de rest en wel in negatieve zin. Veel te grof, te bot, te nep en zeer hinderlijk om te zien.

Ik heb ook geen moeite met de traagheid. Je kunt natuurlijk wel iedere aflevering iemand wegsturen, maar dan ben je zo door de kandidaten heen. Het voordeel van de 'snelheid' die bij de Nederlandse versie wordt gehanteerd, is dat de kandidaten echt de kans krijgen om zich te ontwikkelen en sommige doen dit ook echt. Dat vind ik wel leuk om te zien en hierdoor merk ik ook dat ik verander in mijn mening over de kandidaten. De thema's verschillen en er komen veel chefs aan bod, dus er is ook nog echt wel wat om te zien. Ik ben geen groot fan van Nederlandse versies van succesvolle programma's, maar ik ben blij verrast met de opzet en uitvoer van dit seizoen.
pi_138522708
Ze helpen stiekem ook hier en daar voor degene die goed oplet en het is wat vriendelijker in NL.
Nieuw Zeeland vind ik ook wel mooi.
pi_138525208
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

I agree. Maar het zit hem denk ik voor mij meer in de montage. De 'biechten' van de kandidaten en de commentaren van de juryleden zijn zo saai, voorspelbaar en in herhaling vallend. Nee, Australië staat voor mij toch nog op 1 qua niveau.
Ik denk dat het budget voor de nederlandse versie bedroevend laag is. (het niveau van de presentators ook trouwens). Ik kij liever naar dat programma dat 5 mensen een week voor elkaar koken,
nee
pi_138525305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:12 schreef Vork het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie helemaal zo slecht nog niet. De opdracht zijn best aardig en de commentaren en montage ook niet zo slecht. Natuurlijk is het niet een Australische of Britse versie, maar veel en veel beter aan te gluren dan de Amerikaanse versie. Eigenlijk is dat de enige Masterchef die ik tot nu toe heb gezien die echt afwijkt van de rest en wel in negatieve zin. Veel te grof, te bot, te nep en zeer hinderlijk om te zien.

Ik heb ook geen moeite met de traagheid. Je kunt natuurlijk wel iedere aflevering iemand wegsturen, maar dan ben je zo door de kandidaten heen. Het voordeel van de 'snelheid' die bij de Nederlandse versie wordt gehanteerd, is dat de kandidaten echt de kans krijgen om zich te ontwikkelen en sommige doen dit ook echt. Dat vind ik wel leuk om te zien en hierdoor merk ik ook dat ik verander in mijn mening over de kandidaten. De thema's verschillen en er komen veel chefs aan bod, dus er is ook nog echt wel wat om te zien. Ik ben geen groot fan van Nederlandse versies van succesvolle programma's, maar ik ben blij verrast met de opzet en uitvoer van dit seizoen.
Het is een combinatie van budget en kneuterigheid van de presentatoren. Ze praten alsof de koks mongool zijn, ik weet niet, de zieligheid druipt er vanaf...
nee
pi_138525364
En dan die dikke, gatver, met zn 3 kinnen, dat ie nog mag eten op tv, te smerig sorry. Dat uberhaupt iemand hem serieus neemt.
nee
pi_138525506
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:22 schreef foknietja het volgende:

[..]

Ik denk dat het budget voor de nederlandse versie bedroevend laag is. (het niveau van de presentators ook trouwens). Ik kij liever naar dat programma dat 5 mensen een week voor elkaar koken,
Het blijft bijzonder hoe Phlippe met zoiets wegkwam.
Zoiets stuur je terug of kiepert het in de trash zoals in USA

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 23:29:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')