Dat dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef RobinOok het volgende:
Ze praat zoals de buurvrouw waar Brigitte Kaandorp over zingt in "ik heb een heeeeeeel zwaar leeeeeven".
Ja, heeft ze ook , maar denk wel dat ze qua koken een van de betere chefs is in dit programma.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bojana vind ik licht autistische trekjes hebben soms. Ik vind haar mal.
Die mag van mij wel winnen. Ik zie Siham (de andere ontbrekende) niet tot de finale komen. Maar je weet maar nooit, want Philip is ook nog steeds in de race en David en Bart zijn op een gegeven moment ook een heel stuk beter gaan presteren.quote:
Dat denk ik ook idd. Ze zou zomaar kunnen winnen.quote:Op zondag 13 april 2014 08:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heeft ze ook , maar denk wel dat ze qua koken een van de betere chefs is in dit programma.
Yep, al is de opzet wel zo dat een enkele faaldag fataal kan zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Ze zou zomaar kunnen winnen.
Tenzij je terug mag komen...quote:Op zondag 13 april 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
Yep, al is de opzet wel zo dat een enkele faaldag fataal kan zijn.
Of als ze geen keus kunnen maken en er niemand naar huis hoeftquote:
Ik ook, maar ik word bloednerveus van dat snelle praten van d'rquote:Op zondag 13 april 2014 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of als ze geen keus kunnen maken en er niemand naar huis hoeft
(wat ik niet zo erg vond, want ik vind Rosah leuk)
ik heb het een keer of drie niet gezien en toen zag ik ineens die turkse weer terug? is dat iets nieuws?quote:Op zondag 13 april 2014 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of als ze geen keus kunnen maken en er niemand naar huis hoeft
(wat ik niet zo erg vond, want ik vind Rosah leuk)
Ik vind dat juist heel liefquote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ook, maar ik word bloednerveus van dat snelle praten van d'r
Rosah zit er nog inquote:Op zondag 13 april 2014 15:44 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb het een keer of drie niet gezien en toen zag ik ineens die turkse weer terug? is dat iets nieuws?
want dan hoop ik dat rosah ook terug mag komen, die vond ik behoorlijk goed. beter dan dat verschrikkelijk irritante drukke mens.
huh? oh ja wacht. die bleef als laatste over maar mocht ook blijven toch? wazig gedoe allemaal.quote:Op zondag 13 april 2014 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rosah zit er nog inJij bedoelt die blonde denk ik, kan ff niet op haar naam komen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef minilot het volgende:
Steeds als Rosah praat moet ik denken aan 'Zaai' van Plien & Bianca en verwacht ik elk moment ineens "Postbode Siemèèèèn" te horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |