Ach, ze delen ook allemaal dezelfde lepel tijdens het proeven van een masterclass gerecht.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
Gisteren weer opgevallen: elke keer elkaar van hetzelfde lepeltje laten proeven en vervolgens het lepeltje weer in het gerecht steken om het verder te roeren.
Golfer postte een tweet dat vandaag de laatste opname dag was.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef RobinOok het volgende:
Zouden de opnamen niet allang klaar zijn dan?
Maar dan stoppen ze niet weer die lepel in het gerecht op het verder te bereiden ermee.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, ze delen ook allemaal dezelfde lepel tijdens het proeven van een masterclass gerecht.
In het tv-programma Smaken Verschillen was ook een vrouw die continue lepels aan het aflikken was en weer terug de pan in doen en voor ze een wijn toevoegde nam ze eerst een paar grote slokken - uit de fles. En dat zie je als mededeelnemer dan achterafquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:19 schreef RobinOok het volgende:
Zat laatst bij een restaurant met open keuken en zag de chefjes constant roeren, proeven, roeren met dezelfde lepel. Komt een een soort gast in de keuken (een bekende van ze, denk ik) zie ik ze ook hem een hapje uit de pan geven en de lepel terug doen.
Denk dat ze daar nog niet zo gewend waren aan een open keuken.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij weet iedereen wel dat dat gebeurt, DudeMaar dan nog ben ik voorstander van de zalige onwetendheid.
Er was eens een smaaktest en daar zat ook varken in. Weet alleen niet meer wat voor een gerecht dat was. Paella of een keer een anders gerecht.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je meedoet aan zo'n programma dan weet je dat er een keer varken langs komt.
Nou, logisch tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:16 schreef golfer het volgende:
Winnaar is bekend, maar mag niet bekend gemaakt worden op straffe van boete van 50.000 euro.
Ik wil het ook niet eens weten. Dat haalt voor mij heel veel plezier uit het kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:16 schreef golfer het volgende:
Winnaar is bekend, maar mag niet bekend gemaakt worden op straffe van boete van 50.000 euro.
Bojana vind ik licht autistische trekjes hebben soms. Ik vind haar mal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat job of david winnen.
bojana vindt ik een tuthola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |