Ja sjonge! Dat is echt niks, vond het eigenlijk bij voorbaat al stom als ripp off. van heel Holland bakt maar het is oprecht niet leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
Even volgen. Ik gok dat philippe het niet lang meer gaat redden. Vind de NL serie nu voor het eerst echt wel leuk! Vind David wel aandoenlijk. Australië blijft leuker, dat wel.
Dat bake my day kijk ik nu ook omdat t dan net toevallig aan staat. Wat een droefenis is dat zeg! Die "bakken" er helemaal niks van
Beste saboteur die er is.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
Je zou maar bij Astrid in t team zitten
De meeste shoarma is varken dus dat zal wel loslopen denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:48 schreef golfer het volgende:
Mijn gok: van kop tot staart deze week heeft nog geen varken opgeleverd en dus heeft Siham als moslima een probleem?
Dat wil nog niet zeggen dat het shoarma is. Moslims zullen nooit varkensshoarma gebruiken.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:51 schreef sig000 het volgende:
De meeste shoarma is varken dus dat zal wel loslopen denk ik.
Als je meedoet aan zo'n programma dan weet je dat er een keer varken langs komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het shoarma is. Moslims zullen nooit varkensshoarma gebruiken.
Joden als ik trouwens ook niet.
Dat wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:56 schreef sig000 het volgende:
Als je meedoet aan zo'n programma dan weet je dat er een keer varken langs komt.
Astrid is de Molquote:Op donderdag 10 april 2014 00:48 schreef golfer het volgende:
Beste saboteur die er is.
Weet je steeds een negatief gevoel te geven, gooit je spullen weg of jat je spullen om in haar eigen gerecht te verwerken.
Kutwijf eerste klasse!
Ik ben van mening dat, als mensen een masterchef willen zijn, ze redelijk allround moeten kunnen koken in de keuken van het land waar ze meedoen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk dat ze met varken rekening met Siham zouden houden of gewoon geen varken doen.
Vast niet, maar het ziet er wel ranzig uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel eigenlijk een heel sympathieke gozer! En van dat zweten zal hij zelf ook wel op de hoogte zijn hoor, dat is niet iets wat je expres doet.
Dat wel, helaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Halcon het volgende:
Vast niet, maar het ziet er wel ranzig uit.
Dat zou ik onzin vinden. Zelfde als er een vegetarier mee wil doen, die moet dan ook gewoon vlees bereiden.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Astrid is de Mol
En ik denk dat ze met varken rekening met Siham zouden houden of gewoon geen varken doen.
twitter:LUTEPeter twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:27:33Laatste opnamedag #masterchefholland Vrienden @Smartcook @alaincaron57 ik ga jullie missen. Wie is de winnaar MC 2014 http://t.co/lCTtgBvnZ6 reageer retweet
Hij hoeft in elk geval geen extra zout aan z'n eten toe te voegen.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef Halcon het volgende:
Vast niet, maar het ziet er wel ranzig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |