Nou ja, zij heeft wel Joetopia in zichquote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef Mord_Sith het volgende:
s'ochtends vroeg al dat hersenloze gezwam van Andrea aan je hersens
Mja dat vraag ik me met alles wat hij doet af, irritante vlerk.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ruud gaat gewoon stiekem geld aan een goed doel doneren? Waar slaat het op?
Voor wat ze er allemaal op een dag inpropt valt het zelfs meequote:
Irritante lul met vingers is het, met z'n domme teringgrappen..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud is de nieuwe Andrea. Volslagen wappie.
Ja begint nogal te vervelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:45 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Irritante lul met vingers is het, met z'n domme teringgrappen..
quote:
Ik hoop echt dat hij eruitgestemd wordt.quote:
In ieder geval kunnen we dat fikkie nu gewoon zienquote:
quote:
Dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
14 Ruggen in kas. On-ge-loof-lijk. Ze hebben geldbomen of zo.
quote:
Die zuigdoos eet van alle walletjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Billy kan er wel hartelijk om lachen. Mal wijf.
Dat heeft de groep dus ook goed in de gaten.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Ruud, jij doet niet zoveel om geld te verdienen. Je bent te druk met flauwe grappen.
idd ben ook wel moe van dat mensquote:Op donderdag 3 april 2014 20:02 schreef Urb het volgende:
Telkens die nare opmerkingen van Lot, maar iedereen lijkt die te vergeten.
Ja, maandag homofoob Rienk!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Onhygiënisch als een man het met een man doet?
Rienk is echt gestoord.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is daar wel nodig met Andrea met al die oil.
Oh lekker geknipt in Robin's voordeel dan weer. Hij had het over de reden van besnijdenis dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Onhygiënisch als een man het met een man doet?
Rienk is echt gestoord.
Ik hoorde hem wel zeggen dat je er in vroeger tijden voor gestenigd werd, dus ik denk toch echt dat hij het over homo's had. Maar goed, we zien het morgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh lekker geknipt in Robin's voordeel dan weer. Hij had het over de reden van besnijdenis dacht ik.
Ja ging het ook maar Robin, en dus ook de TV show pikken psies 1 woord er uit om als argument tegen Rienk te gebruiken.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde hem wel zeggen dat je er in vroeger tijden voor gestenigd werd, dus ik denk toch echt dat hij het over homo's had. Maar goed, we zien het morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |