Wij zijn heel tevreden.quote:
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef capricia het volgende:
Wij zijn heel tevreden.
En aangezien ik toch altijd op m'n iPad zit, is het heel handig dat die iPad ook als remote werkt.
Ja, het werkt super.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...
Makkelijker en overzichtelijker dan via de Apple tv app.quote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef capricia het volgende:
Ja, het werkt super.
Trouwens, Youtube bedienen op de apple tv gaat heel makkelijk met de iPad.
Die ene donkere chick verdiende wel even honderdduizenden dollars per jaar met huizen en kleding, dat vond ik dan wel weer tof.quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad leuk en zo bizar , dat mensen zo opgaan in hun 2e leven.
Dat of ik neem mijn laptopje mee naar bed , en ga heerlijk op bed kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
Dit, of via de PS3. Werkt primaquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
Media Hint requires account now, launches premium accountsquote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zat Netflix USA te kijken met MediaHint in mn browser. Stoptie er ineens mee en moet ik inloggen bij MediaHint waar ik nu een 7 dagen free trial heb ineens. Daarna moet ik betalen??? Hebben meer mensen dit?
second life zat toch ook vol met undercovers? of komt dat niet aan bod?quote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ene donkere chick verdiende wel even honderdduizenden dollars per jaar met huizen en kleding, dat vond ik dan wel weer tof.
Ik vind het een geweldige serie. Niet in de laatste plaats vanwegequote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand hier ervaring met Luther? Leuke serie of niet?
Dat er.mensen zijn die Luther niet kennen, Kijken!!!quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
Seizoenen 1 en 2 op DVD aangeschaft toen die voor een klein prijsje verkocht werden. Ging er eigenlijk vanuit dat ik het goed ging vinden. Eerste twee afleveringen gezien, maar vond 'r helemaal niks aan en ergerde mij ook enorm aan "die meid". Daarna niet meer verder gekeken, maar misschien dat ik het ooit nog wel een nieuwe kans geef... ik keek het met iemand anders en die vond het toen wel aardig. Verder ook wel veel goede verhalen over gehoord/gelezen...quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Shadeauw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Je moet wel van het 'Franse lange film' genre houden. Als dat al een genre is. Ik heb wel wat kanttekeningen maar over het geheel genomen vond ik het ook een erg goede film.quote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
La Vie d`Adele![]()
Iedereen ga hem kijken op Amerikaanse Netflix, prachtige film.
Ik ook hoor. Daarom ook geen 5-sterrenfilm zoals vele wel vinden. Maar wel erg meeslepend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eens. Je moet wel van het 'Franse lange film' genre houden. Als dat al een genre is. Ik heb wel wat kanttekeningen maar over het geheel genomen vond ik het ook een erg goede film.
In de US en dus ook op Netflix heet de film overigens "Blue is the warmest color".
Even melden dat het een WD TV Live is geworden. Een collega van m'n vriend, die zelf een Apple TV had, waarschuwde ons dat het afspelen van bestanden vanaf onze NAS niet 'plug-and-play' zou zijn. Je moet dat op een of andere manier via iTunes doen of via een ander iApparaat (wat we niet hebben). Bij nader inzien blijken er ook niet zo heel veel formaten ondersteund te worden. En ook zei hij dat als we dan toch een Apple TV wilden, dat we dan beter even konden wachten. Er komt een nieuwe aan.quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Morri het volgende:
Ok, Apple TV en WD Live ga ik de komende dagen wat beter bekijken. Zo in eerste instantie voldoen die beiden aan de eisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |