Apple TV is geen tvquote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef Morri het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar vergeten te melden: geen nieuwe TV. Onze TV is verder prima.
quote:Op zondag 6 april 2014 19:48 schreef Morri het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar vergeten te melden: geen nieuwe TV. Onze TV is verder prima.
Die viel al af omdat hij geen ethernet ingang had.quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Chromecast. Werkt supersimpel, goeie kwaliteit en kost 'geen drol'
quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Chromecast. Werkt supersimpel, goeie kwaliteit en kost 'geen drol'
Apple TV.quote:Chromecast valt af, want daar zit geen ethernet aansluiting op.
+1.quote:
Wij zijn heel tevreden.quote:
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...quote:Op zondag 6 april 2014 21:08 schreef capricia het volgende:
Wij zijn heel tevreden.
En aangezien ik toch altijd op m'n iPad zit, is het heel handig dat die iPad ook als remote werkt.
Ja, het werkt super.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stream heel vaak van iPad en iPhone naar tv. Muziek, Netflix, YouTube ...
Makkelijker en overzichtelijker dan via de Apple tv app.quote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef capricia het volgende:
Ja, het werkt super.
Trouwens, Youtube bedienen op de apple tv gaat heel makkelijk met de iPad.
Die ene donkere chick verdiende wel even honderdduizenden dollars per jaar met huizen en kleding, dat vond ik dan wel weer tof.quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad leuk en zo bizar , dat mensen zo opgaan in hun 2e leven.
Dat of ik neem mijn laptopje mee naar bed , en ga heerlijk op bed kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
Dit, of via de PS3. Werkt primaquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Re het volgende:
ik kijk voornamelijk via de laptop die staat ingeplugd met hdmi naar de TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |