abonnement Unibet Coolblue
pi_139187996
Die Kroppen sla met drie soorten in één met de kluit er nog aan is lekker en blijft ook veel
langer goed trouwens :P bij de Lidl verkopen ze die dan heh... ik heb ze nog niet ergens
anders gezien.

  woensdag 23 april 2014 @ 18:29:10 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139188003
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een tijdje als mystery shopper voor Dirk gewerkt, ik vond het altijd jammer dat ik geen commentaar op de kwaliteit van de groenteafdeling mocht hebben.
Leuk is dat he? Heb het ook gedaan bij organisaties, altijd pret.
Wil dat weer meer gaan doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:34:43 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139188128
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:20 schreef Molo het volgende:
Mooi is dat ja, zak snotzooi met schimmel erop aanwijzen en dan te horen krijgen 'ja maar het is nog goed hoor, kijk maar naar de datum'.

Denk dat die mensen stront in hun ogen hebben ofzo :')

Hoogmoed voor de val....
Heb het in een bedrijfskantie ook wel eens gehad, broodjes beschimmeld, iemand aangesproken, en op converstatietoon die broodjes daar zijn beschimmeld
- dat kan niet want die heb ik vanmorgen binnen gekregen
Dat kan zijn, maar ze zijn echt beschimmeld
- nee meneer, want bla bla bla
dan heb je mij dus echt pissig en zeg ik hardop zodat iedereen het horen kan dat de broodjes beschimmeld zijn, ik daar vriendelijk op wijs en ze me dan niet voor gek moeten verklaren.

Ik eet dus echt niets meer uit dat soort kantines als dat de mentaliteit daar is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:34:46 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_139188132
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Leuk is dat he? Heb het ook gedaan bij organisaties, altijd pret.
Wil dat weer meer gaan doen.
Ik doe het nog steeds, ik vermaak me er prima mee. Lekker divers, eigen tijd indelen, heerlijk. Ik doe tegenwoordig ook regelmatig evuaties met personeel en managers en audits.
Spoilers!
pi_139188500
bij de lidl gaat er ook wel eens iets mis met de groentes.
maar de manier waarop het wordt aangepakt is het grote verschil. ik had een tijd terug een zakje mandarijnen waarvan er enkele beschimmeld waren. aangegeven bij het groente mannetje. hij bekijkt het krat, vind nog een zak met beschimmelde mandarijnen en het hele krat gaat naar achteren.

wanneer je zoiets bij de AH meld mag je geluk hebben dat het product wat je aanwijst wordt weggegooid. wie er verantwoordelijk is voor de groente weet niemand is mijn ervaring (of het wordt op elkaar afgeschoven)... bij de lidl is dat tenminste wel duidelijk, zelfs voor klanten door het groente shirtje.
pi_139188835
moet het ze geven, als je lui bent en van sauspakjes houdt, waar verder niks mis mee is als
het te eten is natuurlijk, die pakjes pepersaus zijn beter dan die vd Aldi..gvd aldi..wat is dat nou...

en die triosla(lolloroso,eikenblad en die blonde lollo bionda sla) is inderdaad beter dan 'n zakje kant&klaar gesneden sla
die hebben ze trouwens ook bij de aldi :Y) (waar dat lekker rode ITA wijntje goed te doen was, en snel was uitverkocht :'(
  woensdag 23 april 2014 @ 19:11:45 #207
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139189237
Net even Oranjegebak, yoghurt-frambozenijs gehaald, oh ja en een zak afbakbroodjes (crossaints,koffie en chocolade)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139189299
Koffiebroodjes van de Lidl O+ O+
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_139189429
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Met vers staat lidl op 1, AH dreigt uit de top 10 te vallen
http://www.z24.nl/onderne(...)deel-verliest-455400
Hoewel ik over de kwaliteit niet klaag, vind ik het wel erg weinig keuze aan groenten.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:22:18 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139189617
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoewel ik over de kwaliteit niet klaag, vind ik het wel erg weinig keuze aan groenten.
Is dan ook een discounter.
Ik koop trouwens zelf mijn groenten meestal op de boerenmarkt, kom je nog eens rammenas, keukenmeidenverdriet, snijbiet, postelein, broeivet, of rare sla, bonen en koolsoorten tegen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139190926
Of drakenfruit
  woensdag 23 april 2014 @ 20:12:29 #212
97745 Thorical
finding a way
pi_139191518
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is dan ook een discounter.
Ik koop trouwens zelf mijn groenten meestal op de boerenmarkt, kom je nog eens rammenas, keukenmeidenverdriet, snijbiet, postelein, broeivet, of rare sla, bonen en koolsoorten tegen.
Schorseneren hebben ze hier in de Lidl ook (gehad? Net als die zwart/paarse tomaten. Bij de Appie alleen maar standaard spul.
pi_139191605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:12 schreef Thorical het volgende:

[..]

Schorseneren hebben ze hier in de Lidl ook (gehad? Net als die zwart/paarse tomaten. Bij de Appie alleen maar standaard spul.
Schorseneren, lekker :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:35:03 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139192457
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is dan ook een discounter.
Ik koop trouwens zelf mijn groenten meestal op de boerenmarkt, kom je nog eens rammenas, keukenmeidenverdriet, snijbiet, postelein, broeivet, of rare sla, bonen en koolsoorten tegen.
die is hier in de buurt altijd op dagen dat ik moet werken ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:40:49 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139192729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef Molo het volgende:

[..]

die is hier in de buurt altijd op dagen dat ik moet werken ;(
Ik kan er gelukkig op zaterdag heen.
En heb vlak in de buurt aspergeboeren, aardbeitelers, direct van het land smaakt nog lekkerder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:41:34 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139192780
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:12 schreef Thorical het volgende:

[..]

Schorseneren hebben ze hier in de Lidl ook (gehad? Net als die zwart/paarse tomaten. Bij de Appie alleen maar standaard spul.
Heb ze laatst voor het eerst diepvries schoongemaakt gekocht, nog niet geprobeerd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139192989
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb ze laatst voor het eerst diepvries schoongemaakt gekocht, nog niet geprobeerd
Dat is helemaal tof, ik haat het om die lijm dingen schoon te maken.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:48:01 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193087
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb het in een bedrijfskantie ook wel eens gehad, broodjes beschimmeld, iemand aangesproken, en op converstatietoon die broodjes daar zijn beschimmeld
- dat kan niet want die heb ik vanmorgen binnen gekregen
Dat kan zijn, maar ze zijn echt beschimmeld
- nee meneer, want bla bla bla
dan heb je mij dus echt pissig en zeg ik hardop zodat iedereen het horen kan dat de broodjes beschimmeld zijn, ik daar vriendelijk op wijs en ze me dan niet voor gek moeten verklaren.

Ik eet dus echt niets meer uit dat soort kantines als dat de mentaliteit daar is.
Ik kom ook niet meer in zulke toko's als ik zo'n ervaring heb gehad.
Net als het restaurant waar ik een bedorven dessert op tafel kreeg. En het herkende van de Makro aanbieding die ik de dag ervoor bij de Makro had gezien :')
Ze hadden het alleen even op een schoteltje gelegd. En dan beweren dat het vers gemaakt was en dat het 'echt niet beschimmeld kon zijn :')
Heb de rekening t/m hoofdgerecht gevraagd, hard erbij zeggend waarom en dat ze me niet moeten gaan voor liegen en ben weg gegaan. Gore eikels, daaaaaaag, je kunt dood vallen met je tent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:49:12 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193145
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik kan er gelukkig op zaterdag heen.
En heb vlak in de buurt aspergeboeren, aardbeitelers, direct van het land smaakt nog lekkerder.
als ik de kans heb ga ik er ook heen, in vakanties ofzo. Toch maar ooit balletje weer opgooien voor avond werk zodat ik overdag naar zo'n markt kan :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 april 2014 @ 20:50:23 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139193200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kom ook niet meer in zulke toko's als ik zo'n ervaring heb gehad.
Net als het restaurant waar ik een bedorven dessert op tafel kreeg. En het herkende van de Makro aanbieding die ik de dag ervoor bij de Makro had gezien :')
Ze hadden het alleen even op een schoteltje gelegd. En dan beweren dat het vers gemaakt was en dat het 'echt niet beschimmeld kon zijn :')
Heb de rekening t/m hoofdgerecht gevraagd, hard erbij zeggend waarom en dat ze me niet moeten gaan voor liegen en ben weg gegaan. Gore eikels, daaaaaaag, je kunt dood vallen met je tent
Zou dat op alle restaurant sites zoals iens en hier ook hebben gepost trouwens. (Hoewel sommigen dat gewoon weg halen)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139193220
ik zag de groentenchips niet ;(
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 23 april 2014 @ 20:51:22 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193247
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou dat op alle restaurant sites zoals iens en hier ook hebben gepost trouwens. (Hoewel sommigen dat gewoon weg halen)
tuurlijk, heb ik ook gedaan :D

Jaar later waren ze failliet gelukkig. Niet dat ik denk dat dat puur met mijn recensie te maken heeft trouwens :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139193259
ik heb roze uien gekocht bij de lidl.. maar wat kan je daar eigenlijk mee :D ?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 23 april 2014 @ 21:00:09 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139193625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:51 schreef Probability het volgende:
ik heb roze uien gekocht bij de lidl.. maar wat kan je daar eigenlijk mee :D ?
bedoel je echt roze, of rode uien?
Roze uien ken ik niet, maar goed, ik ken niet alles ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139193661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]

bedoel je echt roze, of rode uien?
Roze uien ken ik niet, maar goed, ik ken niet alles ;)
Het zelfde als rode uien, ze zijn wat liever :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')