misschien vind jij het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
QFTquote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Molo het volgende:
De gevulde gnocchi was trouwens echt oneetbaar vies vond ik![]()
[ afbeelding ]
Enjoy!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:33 schreef Mss het volgende:
Oh loller, die heb ik ook nog in de koelkast liggen
Dat vond ik van mijn zelfgemaakte gnocchi ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enjoy!
Ik vond t als gummy/rubber in mn mond aanvoelen. Mweh
Dat verbaast me niets. Ik vind groente en fruit bij de AH om te janken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Met vers staat lidl op 1, AH dreigt uit de top 10 te vallen
http://www.z24.nl/onderne(...)deel-verliest-455400
Ja precies dit ja, blergggquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enjoy!
Ik vond t als gummy/rubber in mn mond aanvoelen. Mweh
Ja een week ervoor toevallig bij de Hermitage in Amsterdam. Maar dat waren gewoon normale, geen gevulde. Die warenquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vond ik van mijn zelfgemaakte gnocchi ook.Nouja, geen rubber, maar het blijft een aparte substantie.
Heb je het wel eens ergens op dat je het wel lekker vond?
Ja ik ook, binnen twee dagen vaak al rot ook; zelfs als het er goed uit lijkt te zienquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Ik vind groente en fruit bij de AH om te janken!
Zoals ik laatst tegen de bedrijfsleider bij een AH zei, als ik wat voor de composthoop nodig heb maai ik het gras.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Ik vind groente en fruit bij de AH om te janken!
Daar was ie vast van onder de indruk.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik laatst tegen de bedrijfsleider bij een AH zei, als ik wat voor de composthoop nodig heb maai ik het gras.
Het verschil erg per filiaal bij AH, net als bij de Aldi trouwens, bij de Lidl (waar ik niet vaak kom) valt me het altijd op hoe goed de groenten zijn. Is een speerpunt van ze blijkbaarquote:Op woensdag 23 april 2014 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, daar heb ik bij mijn AH nooit last van eigenlijk. Ik koop er niet veel groente, maar wat ik koop is van goede kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |