Wel al 4 jaar oud.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donderdag 24 april: Een vrouw in Toulouse, Frankrijk, ligt ingepakt in een kartonnen doos. Dit deed ze als onderdeel van een protest tegen de voedingssector, waarbij volgens de demonstranten veel dieren worden mishandeld.
Geweldig statement
Beetje over de datum dus.quote:
Ik ben best voor 'diervriendelijk' vlees, maar niet wanneer dat puur en alleen misbruikt wordt om de prijs flink omhoog te knallen, terwijl de beesten er zelf nauwelijks op vooruit gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is geen statement tegen vlees, maar tegen de Bio Industrie![]()
Dus het maakt niet uit of je vegetarisch bent of niet, gaat om diervriendelijk vlees...
Jammer dat dat nu weer hier moet.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donderdag 24 april: Een vrouw in Toulouse, Frankrijk, ligt ingepakt in een kartonnen doos. Dit deed ze als onderdeel van een protest tegen de voedingssector, waarbij volgens de demonstranten veel dieren worden mishandeld.
Geweldig statement
Nee, het was leuker als ik het in jouw SC had gedaan.quote:
De aardbeien zijn goed he!quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
De derde bak aardbeien deze week gehaald.
Vandaag gehaald voor 99 cent en een bak champignons voor 29 cent.
I love it!
Vandaag ook nog een hele regenboogforel (voor eventueel grill) gehaald, ben erg benieuwd
Wij zijn fan van de Chiantiquote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef regnavetto het volgende:
Ik heb van meerdere mensne gehoord dat Lidl ook goede slurpwijn heeft. Nu heb ik wel wat reviews gegoogled, maar heb meer vertrouwen in ervaringsdeskundigen hier op Fok. Dus welke wijn is lekker voor weinig?
Ik vind de Chardonnay erg lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef regnavetto het volgende:
Ik heb van meerdere mensne gehoord dat Lidl ook goede slurpwijn heeft. Nu heb ik wel wat reviews gegoogled, maar heb meer vertrouwen in ervaringsdeskundigen hier op Fok. Dus welke wijn is lekker voor weinig?
mensen zijn van vlees, dus die kunnen niet vegetarisch zijn. Wel vegetariërquote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mensen vegetarisch zijn?
De Valdepenas. Zowel de witte als de rode!quote:Op zondag 27 april 2014 20:06 schreef regnavetto het volgende:
Afgelopen weekend op de BBQ gedaan, erg lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag ook nog een hele regenboogforel (voor eventueel grill) gehaald, ben erg benieuwd
Erg wisselend in kwaliteit.quote:Op maandag 28 april 2014 22:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe zijn de gerookte plakken zalm van de Lidl?
Ik heb ook een pak forel en zeebaars meegenomen. Ik ben benieuwd naar de forel, ik heb daar bad karma mee op. Op een of andere manier gaat er altijd iets mis, zowel in restaurants als thuis.quote:Op maandag 28 april 2014 07:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afgelopen weekend op de BBQ gedaan, erg lekker.
Ik vond de forel het lekkerste.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook een pak forel en zeebaars meegenomen. Ik ben benieuwd naar de forel, ik heb daar bad karma mee op. Op een of andere manier gaat er altijd iets mis, zowel in restaurants als thuis.
Verder, Lidl in achterstandswijk FTW! Ik heb nog een paar zakken groentechips, buffelmozzarella en truffelpasta gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |