abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138472828
Wegens uitspraken van Samsom en Spekman zou er ook aangifte tegen hen moeten worden gedaan, aldus Geert Wilders. Niet omdat ze niet mogen zeggen wat ze toen zeiden, maar omdat Wilders nu wordt afgebrand om uitspraken die door PvdA'ers nog wel een tandje erger zijn gedaan. Als Wilders moet worden vervolgd, dan ook Samson en Spekman, aldus de voorman van de PVV.

Hij geeft aan dat die politici moeten kunnen zeggen wat ze toen zeiden, dus ook hijzelf. Maar als hij dat niet mag zeggen, dan ook Samson en Spekman niet. En als hij vervolgd wordt, dan ook zij. Zoniet, is er sprake van rechtsongelijkheid waarmee zijn eventuele vervolging weer als onwettig uitgelegd kan worden. Werkelijk briljant, al zeg ik het zelf _O_

Hebben jullie al aangifte gedaan? :)
Poll: heb je al aangifte gedaan?
ja
nee
ik word zelf vervolgd
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138472876
Samsom heeft dat gezegd in een interview van de Elsevier, NRC, P&W, etc naar aanleiding van zijn jaar ervaring als straatcoach in Amsterdam.

Dat zie ik Wilders nog niet doen, die komt niet verder dan vanachter z'n 4 bodyguards wat schreeuwen.
pi_138472904
Geen aangifte gedaan. Ben voor de vrijheid van meningsuiting en ik ben voor het scanderen van leuzen. Anders kun je alle Ajax- en Utrecht-fans ook opsluiten.
Copthorne 2.0
pi_138472913
Hij staat vrij om aangifte te doen maar zoals gebruikelijk wil hij liever schreeuwen voor de bühne voor zijn simpele achterban dat er rechtsongelijkheid is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 3 april 2014 @ 15:59:47 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_138472935
Ga het land maar eens besturen ipv van dat kinderachtige gejank over en weer :r
Het is echt te triest voor woorden, die politiek. Het gaat verdomme om de burger.
pi_138472975
Hebben die mensen niets beters te doen :?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:00:53 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138472979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef BasEnAad het volgende:
Het is echt te triest voor woorden, die politiek. Het gaat verdomme om de burger.
Daar gaat het al lang niet meer om, het gaat er nu alleen maar om dat politici een mooie fundamentele basis hebben voor een carrière na de politiek (zie dhr W. Bos)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138473000
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef BasEnAad het volgende:
Precies, het zijn net kleine kinderen. Wilders heeft weer belletje getrokken en iedereen duikt er op terwijl bekend is dat als er belletje getrokken wordt je vooral niet achter de kwajongens aan moet rennen want dan komen ze terug omdat dat leuk is.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 3 april 2014 @ 16:02:17 #9
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138473026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Copthorne het volgende:
Geen aangifte gedaan. Ben voor de vrijheid van meningsuiting en ik ben voor het scanderen van leuzen. Anders kun je alle Ajax- en Utrecht-fans ook opsluiten.
Vind ik niet echt een slecht plan...
pi_138473032
Retoriek die het leuk doet in een logica opgave, qua geloofwaardigheid snijdt het natuurlijk geen hout..
  donderdag 3 april 2014 @ 16:02:35 #11
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_138473039
Ik heb ondertussen al meer dan 6.7k volgens op Twitter, ik word dus vervolgd denk ik.
pi_138473107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Inderdaad allemaal trieste, sneue "volwassen" mensen in de politiek :')
  donderdag 3 april 2014 @ 16:13:28 #13
141854 John5
Coujonjeur
pi_138473440
Als Wilders echt het verschil niet ziet tussen de uitspraak van Spekman en die van hem, dan is het werkelijk de domste potmongool ooit.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:16:38 #14
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_138473539
Ik word vervolgd.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_138473590
TS laat wederom blijken een verstandelijke beperking te hebben.
Blijf gewoon van die nieuw-topicknop af man :')
pi_138473615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hij staat vrij om aangifte te doen maar zoals gebruikelijk wil hij liever schreeuwen voor de bühne voor zijn simpele achterban dat er rechtsongelijkheid is.
Hij heeft geen aangifte gedaan en gaat dat ook niet doen. Hij is voor de vrije meningsuiting :)

Maar als hij zijn mening niet mag uiten, dan zij ook niet. Gelijke monniken gelijke kappen, gelijke marokkanen gelijke hoofddoeken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138473640
quote:
13s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS laat wederom blijken een verstandelijke beperking te hebben.
Blijf gewoon van die nieuw-topicknop af man :')
Hoezo? Of weet je niks te verzinnen.

Dit is gewoon een nieuwsbericht waar ik een topic van maak. De enige die hier een beetje debiel is ben jij.
pi_138473674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dit is gewoon een nieuwsbericht waar ik een topic van maak. De enige die hier een beetje debiel is ben jij.
Topic zonder klacht dus slotje.
Verder baseer ik die uitspraken op de OP die overduidelijk door een minder intelligent persoon is geschreven.
pi_138473676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben de kloon van Geert.
pi_138473689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij heeft geen aangifte gedaan en gaat dat ook niet doen. Hij is voor de vrije meningsuiting :)

Maar als hij zijn mening niet mag uiten, dan zij ook niet. Gelijke monniken gelijke kappen, gelijke marokkanen gelijke hoofddoeken.
Waarmee hij alleen maar zijn domheid (of de domheid van zijn achterban, want die vinden het briljant :') )aantoont want zoals John5 al aangeeft:

"Als Wilders echt het verschil niet ziet tussen de uitspraak van Spekman en die van hem, dan is het werkelijk de domste potmongool ooit."

Waarmee ik niet wil zeggen dat Wilders vervolgd moet worden, maar wel dat zijn woorden toch van een heel ander kaliber waren.
pi_138473732
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Topic zonder klacht dus slotje.
Wacht, eerst gaat het over de inhoud, en als ik om argumenten vraag is het "jamaar er staat geen klacht"? :D

quote:
Verder baseer ik die uitspraken op de OP die overduidelijk door een minder intelligent persoon is geschreven.
Dat is jouw mening. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samen, wie weet kan je ermee samenwonen.
pi_138473740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

Waarom probeer jij Guus_Geluk7 zijn vrijheid op meningsuiting te ontnemen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_138473888
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarmee hij alleen maar zijn domheid (of de domheid van zijn achterban, want die vinden het briljant :') )aantoont want zoals John5 al aangeeft:
Nee. Want zowel Spekman als Samson hebben dingen gezegd die zwaarder aan te rekenen zijn.

Dhr. Samsom: "Het klopt dat het vooral Marokkanen zijn. Deze jongens hebben een etnisch monopolie op dit soort overlast gekregen. Dat is de Ground Zero van het integratiedebat geworden. Maar met de islam heeft het geen bal te maken. Hoe geloviger hoe minder last je van ze hebt"

Dhr. Spekman: " De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen. Je moet ervoor zorgen dat ze de sulletjes worden van hun eigen wijk. Dat is het enige dat werkt."

quote:
"Als Wilders echt het verschil niet ziet tussen de uitspraak van Spekman en die van hem, dan is het werkelijk de domste potmongool ooit."
Het is inderdaad niet dezelfde uitspraak. Maar wat Samson en Spekman zeggen kan wel door de beugel?

quote:
Waarmee ik niet wil zeggen dat Wilders vervolgd moet worden, maar wel dat zijn woorden toch van een heel ander kaliber waren.
Klopt. Die van Samson en Spekman zijn zwaarder. Of hebben "etnisch monopolie op overlast" en "die moet je vernederen" geen zware lading?

Ik vind het nogal hypocriet om wel Wilders aan te vallen ("want Wilders"), maar als het om Samson en Spekman gaat kijken we weg ("want PvdA").

Daarbij, Geert heeft een leger advocaten achter zich, die zich echt wel in deze zaak verdiept hebben. Dit komt niet zomaar naar boven.
pi_138473911
quote:
9s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waarom probeer jij Guus_Geluk7 zijn vrijheid op meningsuiting te ontnemen?
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen dat hij een beetje debiel is.
pi_138473918
Subtiel verschil is dat Spekman en Samsom zich wel beperkten tot de criminele Marokkanen in plaats van de hele bevolkingsgroep als ongewenst weg te zetten. Wilders weet echter dat het gros van zijn achterban te onnozel is om dergelijke nuances op te merken en het daarom als een briljante actie zal beschouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')