Daar gaat het al lang niet meer om, het gaat er nu alleen maar om dat politici een mooie fundamentele basis hebben voor een carrière na de politiek (zie dhr W. Bos)quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ga het land maar eens besturen ipv van dat kinderachtige gejank over en weer
Het is echt te triest voor woorden, die politiek. Het gaat verdomme om de burger.
Precies, het zijn net kleine kinderen. Wilders heeft weer belletje getrokken en iedereen duikt er op terwijl bekend is dat als er belletje getrokken wordt je vooral niet achter de kwajongens aan moet rennen want dan komen ze terug omdat dat leuk is.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ga het land maar eens besturen ipv van dat kinderachtige gejank over en weer
Het is echt te triest voor woorden, die politiek. Het gaat verdomme om de burger.
Vind ik niet echt een slecht plan...quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Copthorne het volgende:
Geen aangifte gedaan. Ben voor de vrijheid van meningsuiting en ik ben voor het scanderen van leuzen. Anders kun je alle Ajax- en Utrecht-fans ook opsluiten.
Inderdaad allemaal trieste, sneue "volwassen" mensen in de politiekquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hebben die mensen niets beters te doen
Hij heeft geen aangifte gedaan en gaat dat ook niet doen. Hij is voor de vrije meningsuitingquote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hij staat vrij om aangifte te doen maar zoals gebruikelijk wil hij liever schreeuwen voor de bühne voor zijn simpele achterban dat er rechtsongelijkheid is.
Hoezo? Of weet je niks te verzinnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS laat wederom blijken een verstandelijke beperking te hebben.
Blijf gewoon van die nieuw-topicknop af man
Topic zonder klacht dus slotje.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Of weet je niks te verzinnen.
Dit is gewoon een nieuwsbericht waar ik een topic van maak. De enige die hier een beetje debiel is ben jij.
Ik ben de kloon van Geert.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hebben die mensen niets beters te doen
Waarmee hij alleen maar zijn domheid (of de domheid van zijn achterban, want die vinden het briljantquote:Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft geen aangifte gedaan en gaat dat ook niet doen. Hij is voor de vrije meningsuiting
Maar als hij zijn mening niet mag uiten, dan zij ook niet. Gelijke monniken gelijke kappen, gelijke marokkanen gelijke hoofddoeken.
Wacht, eerst gaat het over de inhoud, en als ik om argumenten vraag is het "jamaar er staat geen klacht"?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Topic zonder klacht dus slotje.
Dat is jouw mening. Ik hoop dat jij en je mening heel gelukkig worden samen, wie weet kan je ermee samenwonen.quote:Verder baseer ik die uitspraken op de OP die overduidelijk door een minder intelligent persoon is geschreven.
Waarom probeer jij Guus_Geluk7 zijn vrijheid op meningsuiting te ontnemen?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo? Of weet je niks te verzinnen.
Dit is gewoon een nieuwsbericht waar ik een topic van maak. De enige die hier een beetje debiel is ben jij.
Nee. Want zowel Spekman als Samson hebben dingen gezegd die zwaarder aan te rekenen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarmee hij alleen maar zijn domheid (of de domheid van zijn achterban, want die vinden het briljant)aantoont want zoals John5 al aangeeft:
Het is inderdaad niet dezelfde uitspraak. Maar wat Samson en Spekman zeggen kan wel door de beugel?quote:"Als Wilders echt het verschil niet ziet tussen de uitspraak van Spekman en die van hem, dan is het werkelijk de domste potmongool ooit."
Klopt. Die van Samson en Spekman zijn zwaarder. Of hebben "etnisch monopolie op overlast" en "die moet je vernederen" geen zware lading?quote:Waarmee ik niet wil zeggen dat Wilders vervolgd moet worden, maar wel dat zijn woorden toch van een heel ander kaliber waren.
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen dat hij een beetje debiel is.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom probeer jij Guus_Geluk7 zijn vrijheid op meningsuiting te ontnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |