SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Nee SFGquote:Op donderdag 3 april 2014 15:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welk ziekenhuis lig je JJ? Erasmus is t niet of wel...
Heeelemaal mee eens! Dankjewelquote:Op donderdag 3 april 2014 16:44 schreef Twinkle20 het volgende:
JJ slankie! Mooi hoor! Maar hij mag nog wel wat boller (lees: beebje moet nog even lekker bij mama binnen spelen). Succes met alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas niet. Ze kijken het per dag aan. Vandaag wel de gyn gezien en een groeiecho gehad. Ze is wat aan de kleine kant(ben 30.2 weken en haar groei en gewicht ligt op 29weken) en ligt in stuit. Ik moest ook zelf naar de afspraak op de 3e verdieping (lig op de 10e) en in dat stukje lopen kreeg ik al weer harde buikenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
JJ, helemaal eensch met wat Twink zegt iddMooie bollie, hopelijk zien we die nog heel wat groter groeien
Al enig idee hoe lang je daar moet blijven eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nieuw topic, nieuwe foto's!
Vandaag met 35.2:Ik vind jou (en je buik) echt zo prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
+1quote:Op donderdag 3 april 2014 21:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind jou (en je buik) echt zo prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week deed ik dat jurkje weer aan en toen stond hij toch eeeh 'anders'. Nu is ie aan de bovenkant te krap..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef Franny_G het volgende:
Ik mis het zwanger zijn ook wel een beetje, vooral als ik in dit topic kijk. Wat een leuke foto's allemaal. JJ vanuit het ziekenhuis! Mooi hoor en ik hoop dat je kleine lekker blijft zitten.
Dit was mijn buik bij 38 weken.Wate en mooie bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week deed ik dat jurkje weer aan en toen stond hij toch eeeh 'anders'. Nu is ie aan de bovenkant te krap..
En wat een fantastische jurk!! Waar komt die vandaan?
ongelooflijk dat de kleine L daar in zat!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Elmo76 het volgende:
Hoi ik kom hier niet meer zo vaak. Maar als ik jullie mooie buikies zie![]()
![]()
................vet jaloers!!
Soms mis ik de mijne wel hoor! En het idee dat het wrs nooit meer zal gebeuren.....
Deze foto wilde ik wel even met jullie delen! 40w3d in de buik/uit de buik!![]()
[ link | afbeelding ]
"kleine" L dan he!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ongelooflijk dat de kleine L daar in zat!
Ja dat kan ik me voorstellen! Vind de zwangerschap al zo snel gaan...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:15 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
"kleine" L dan he!
Wat ik nog meer niet kan voorstellen, is dat het al weer zo lang geleden is, terwijl ze voor mijn gevoel net geboren is!
Dankjewel! De jurk is van King Louie. Echt ideaal als je zwanger bent, de stof rekt lekker mee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Wate en mooie bol!
En wat een fantastische jurk!! Waar komt die vandaan?
Jeej, die zijn hier ook te koop!quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dankjewel! De jurk is van King Louie. Echt ideaal als je zwanger bent, de stof rekt lekker mee.
Ik voel t alleen nog maar, en man ook si ds gisterenquote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jeej, die zijn hier ook te koop!
Maar kun je daar echte en zwangere buik in proppen zonder dat de jurk uitlubbert og de print oprekt?
--
GM, gaat hard! Ineens is die buik daar he:D Zie je 'm ook al bewegen of voel je het alleen nog maar?
King Louie heb ik ook veel gedragen zwanger, heel fijne jurkjes! Ging prima.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jeej, die zijn hier ook te koop!
Maar kun je daar echte en zwangere buik in proppen zonder dat de jurk uitlubbert og de print oprekt?
--
GM, gaat hard! Ineens is die buik daar he:D Zie je 'm ook al bewegen of voel je het alleen nog maar?
Foto??!!!!quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Dyre het volgende:
GM wow, wat een mooie buik al. Ik ben ook hard op weg(alleen nog steeds niet echt iets te voelen...)
Ja doen! En anders dump je m maar in mn pm! Ik ben zo benieuwd!quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef Dyre het volgende:
Ik durf nog niet zo goed
Misschien dat ik er morgen in het licht eentje maak zonder bolle hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O sorry die vergeet ik steeds.... die komt niet meer zoveel boven geloof ikquote:Op zondag 13 april 2014 17:46 schreef Kyara het volgende:
Lief bolletje spees.
Maar nog steeds ruzie met de kat?
Hoe gaat het Musique? Beetje draai kunnen vinden met je prachtige meiden? Kom je nog even een update geven in het baby of bv topic? Ben erg benieuwd hoe het gaat!quote:Op zondag 13 april 2014 18:51 schreef Musique het volgende:
Wat een prachtige buikenMooi om naar te kijken
Ik mis de mijne een beetje. De ongemakken die erbij hoorden mis ik als kiespijn trouwens
+1 Ik ben ook heel benieuwd Musique.quote:Op zondag 13 april 2014 19:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het Musique? Beetje draai kunnen vinden met je prachtige meiden? Kom je nog even een update geven in het baby of bv topic? Ben erg benieuwd hoe het gaat!
Moooooie buik!!quote:Op zondag 13 april 2014 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Gister precies 38 weken
[ link | afbeelding ]
mijn huis is te donkerquote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen die die buikfoto's op het toilet op het werk lijkt te maken.
Mooi beginbolleke hoor SQ!![]()
Jaa, goed begin hoor!quote:Op maandag 14 april 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Hier groeit mijn maag nu vooral. Ik denk dat het komt omdat m'n ingewanden omhoog worden geduwd![]()
(of ik vreet te veel)
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-04-2014 16:37:13 ]
Thanksquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
JJ, wat een lijf(en tetten
)
Coco, zou -ie nog groter worden?
En eindelijke een blue-buik! Mooi!!(en tetten
)
Was het dat ooit?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:05 schreef Burdie het volgende:
Coco, het is nu echt opgehouden bescheiden te zijn hemaar zo mooi
!
Ik heb een 9 mnd dagboek voor meisje en vind het wel leuk als daar ook buikfoto's inzittenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gm, jij maakt echt trouw iedere week een foto he? Vind het jammer dat ik daar de discipline niet voor heb. Kun je straks net zo'n toffe animated gif maken als Enf kan!
Wow, dat is een goed idee!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Enf, ga je er ook een animated GIF van maken straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ook met die "dikke pens" vind ik je nog haske hotquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
!
Ik heb nu steeds de neiging om een bikinifoto te posten zodat jullie weten dat ik niet gewoon van mezelf een dikke pens heb..
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een schitterende buiken! Met een speciale vermelding voor Chanty, wat ben je prachtig!
Ik had vanochtend een 'ok, wat?'-momentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi!
Kwak
Hele hele dikke +1!quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh man, ik moet hier echt niet meer komen. Ik mis mijn buik (extra) dan.
Even een hartje voor jullie allemaal! Grote toeters, kleine toeters, beginnende toeters. -->
Dikke pens? Ben je wel helemaal wijs?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
!
Ik heb nu steeds de neiging om een bikinifoto te posten zodat jullie weten dat ik niet gewoon van mezelf een dikke pens heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |