abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138464906
quote:
Overval op juwelier Deurne: vermoedelijke daders dood

Bij een overval op een juwelier in Deurne vanavond zijn de twee vermoedelijke daders om het leven gekomen. De politie meldde dat er bij de overval is geschoten en dat de juwelier gewond naar een ziekenhuis is gebracht, maar dat nog niet duidelijk is hoe ernstig hij gewond geraakt is. Hij is niet in levensgevaar, aldus de politie. Morgen gaat de politie verder met het sporen- en buurtonderzoek.

Eigenaar in de hand geschoten, vrouw van de eigenaar heeft overvallers dood geschoten #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten

Wat er precies is gebeurd in juwelierszaak Goldies aan de Milhezerweg, is nog niet bekend, maar de politie zegt dat zij niet heeft geschoten. Het verhaal gaat dat de juweliersvrouw de overvallers heeft beschoten. Zij zou thuis, op korte afstand van de winkel, de beelden hebben kunnen zien van bewakingscamera's in de zaak en zou erheen zijn gegaan toen ze zag dat er iets mis was.

De politie wil niet zeggen of de vrouw als verdachte wordt gezien. Of er andere mensen in de zaak waren op dat moment kon de politie niet zeggen.

Twee overvallers
De daders overvielen Goldies om tien over half zes. Voor zover bekend gaat het om twee overvallers, de politie zoekt op dit moment niet naar anderen. De auto waarmee de overvallers naar de winkel waren gekomen, is door de politie weggesleept. Het zou een gestolen auto zijn.

Als je naar binnen wilt bij de zaak, moet je aanbellen, waarna de juwelier kijkt wie er voor de deur staat. Als je dan wordt binnengelaten, kom je in een sluis, waarna de juwelier zelf de tweede deur open moet doen. Omstanders vinden het vreemd dat de overvallers juist deze winkel uitkozen. Er zijn rond het pand namelijk meerdere wegen opgebroken, waardoor er nauwelijks een vluchtweg is. Tenzij je op die plek goed bekend bent, zo is de algemene teneur.

Al eerder overvallen
Goldies is een aantal jaren geleden ook al overvallen. De juwelier zou toen zijn gegijzeld en de overvallers zouden zonder buit zijn vertrokken.

Burgemeester Hilko Mak van Deurne is geschrokken van de overval. 'Dit heeft, heel begrijpelijk, een grote impact op het veiligheidsgevoel in de wijk Walsberg en in de rest van Deurne.'

Volgens Mak is de overval het tweede incident in korte tijd in de wijk. Verder roept de burgemeester zijn inwoners op om 'te wachten met het vormen van een oordeel totdat politie en justitie hun werk hebben gedaan en precies duidelijk is wat er zich heeft afgespeeld'.

Verder wil hij geen uitspraken doen over wat er zich heeft afgespeeld in de juwelierswinkel, omdat de onderzoeken van politie en justitie nog lopen.

Geruchten gaan dat de overvallers dood zijn en de eigenaar zwaargewond is #Deurne #Overval #Juwelier #Walsberg #Geruchten

Bron: Volkskrant
quote:
Tweede overvaller Deurne was 29-jarige Marokkaan

De tweede overvaller die vrijdag om het leven kwam bij een overval van een juweliersechtpaar in Deurne is een 29-jarige Marokkaan. De man verbleef tijdelijk in Nederland en komt niet in de Nederlandse systemen voor. Dat heeft het openbaar ministerie bekendgemaakt.

Politie bij de overvallen juwelier in Deurne.
Er wordt onderzoek gedaan naar de vraag waarom de man in Nederland was. Nabestaanden zijn op de hoogte gesteld, aldus het OM. Eerder maakte justitie bekend dat de andere dader een 20-jarige Marokkaans-Nederlandse man uit Eindhoven is. Hij was eerder veroordeeld voor een soortgelijk misdrijf.

Pistoolschoten
Bij de overval op de juwelier in Deurne kwamen de twee overvallers door pistoolschoten om het leven. Het echtpaar werd na de schietpartij opgepakt en een dag later vrijgelaten. Vermoedelijk heeft de vrouw geschoten uit zelfverdediging, stelde het OM. Op basis van het eindproces-verbaal wordt een beslissing genomen over vervolging.

Volgens hoofdofficier van justitie Bart Nieuwenhuizen had het stel naar alle waarschijnlijkheid een vuurwapen in bezit. Ze hadden daar geen vergunning voor. Of ze vervolgd worden voor verboden wapenbezit is ook nog niet besloten.

Uit onderzoek moet blijken wie allemaal hebben geschoten. Zeer waarschijnlijk had een van de overvallers een vuurwapen. Ook de andere overvaller had een wapen, maar geen vuurwapen. Wat voor wapen dan wel, wilde de hoofdofficier in het belang van het onderzoek niet zeggen. Volgens hem is zeker dat 'met veel agressie is geprobeerd het echtpaar te overvallen'. Gisteravond zei Nieuwenhuizen in Nieuwsuur dat de politie op zoek is naar een mogelijke derde of vierde dader.

Door het bekend worden van de Marokkaanse achtergrond van de eerste overleden overvaller ontstond zaterdag en zondag rumoer in Deurne en werd een demonstratieverbod uitgevaardigd.

Bron: Volkskrant

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:11 schreef DrMabuse het volgende:
Via de voorzet van Scorpie : hier de bewuste uitspraken.

Ahmed Marcouch over Marokkanen

‘We hebben op dit moment naast de economische crisis nog steeds te maken met een zeer ernstige maatschappelijke crisis: het multiculturele drama,’ zei Marcouch daarover. ‘Dat is nog lang niet opgelost. Het probleem is, dat we aan de ene kant een partij als de PVV hebben met hele ongenuanceerde generaliserende standpunten en aan de andere kant een hele groep politieke partijen die helemaal geen visie heeft en ook niet het lef heeft om de echte problemen aan te pakken. De vraag is wat erger is.’

‘Een uur geleden is hier een Hollandse bouwvakker door een Marokkaan op klaarlichte dag met een mes op zijn keel van zijn TomTom beroofd. Dat is de dialoog waar ik hier in de praktijk mee te maken heb.’

‘Ik vind het daarom fantastisch dat we Wilders hebben,’ zei Marcouch.
‘Daardoor worden de zaken nu heel duidelijk. De angst van de autochtonen wordt nu eindelijk serieus genomen. De Hollanders hebben heel wat te lijden gehad. Als jouw buurt binnen een paar jaar compleet verandert, je met de nieuwkomers helemaal geen contact hebt, die nieuwkomers ook nog eens vijandig zijn en de houding hebben dat jij dat allemaal maar moet pikken, dan begrijp ik wel dat je kwaad of bang wordt. Hun gevoelens kunnen niet meer afgedaan worden, als xenofobie of racisme, zoals heel lang gebeurde.’

‘Vergis je niet, het zijn altijd dezelfde mensen die bij dergelijke debatten en bijeenkomsten komen opdagen, die altijd dezelfde liedjes zingen: het relativeringsliedje, het ontkenningsliedje en het slachtofferliedje. Maar de echte slachtoffers, de buurtbewoners die elke dag met deze problemen worstelen, komen vrijwel nooit op die buurtbijeenkomsten.’

‘Er zit hier een heel grote groep die er gewoon niet bij wil horen en die de belangrijke Nederlandse kernwaarden niet onderschrijft. Er bestaat een grote groep allochtonen en vooral Marokkanen die daar niks mee heeft. Die Marokkanen zijn in die zin ook helemaal geen Nederlander. Ze zijn hier geboren en getogen, maar ze hebben echt heel weinig binding met dit land. Waarom? Omdat hun vaders en ooms hen wijsmaken dat je Marokkaan bent en Marokkaan blijft, wat er ook gebeurt. Dat gaat zo ver dat ze in staat zijn om de auto’s van hun medebewoners in de fik te steken en het politiebureau met veertig man te bestormen.’

‘Ze denken dat je door Nederlander te worden je Marokkaanse identiteit kwijtraakt en daar wordt dan vooral mee bedoelt dat je dan geen moslim meer kunt zijn. Maar je kunt heel goed een moslim en Nederlander zijn. Als je Marokkanen vraagt of ze naar Marokko gaan met vakantie, dan zeggen veel Marokkanen: “We gaan niet op vakantie naar Marokko we gaan naar huis.”’

‘Autochtone Nederlanders hebben over het algemeen niets tegen Marokkanen en andere allochtonen die het goed doen, ook de meeste PVV-aanhangers niet, constateerde Marcouch. ‘Zij zijn alleen de criminaliteit, haatdragendheid en overlast van een grote groep allochtone jongens enorm beu. Dat heeft helemaal niets met racisme te maken. Daardoor trekken veel Nederlanders en geslaagde allochtonen weg uit de slechte wijken waardoor die wijken nog slechter worden en de segregatie steeds verder gaat.’

‘Maar er bestaat nog steeds angst om het er over te hebben, ook in mijn partij. Die bewoners vertrekken niet alleen uit de stad, er zijn ook heel veel mensen die Nederland verlaten omdat ze zich onveilig voelen. Dat is juist de middenklasse en de elite. Je ziet ook de allochtone middenklasse naar plaatsen als Almere en Hoofddorp vertrekken. Daarom is het debat zo urgent.’

‘Of ik daar kwaad over ben? Ja natuurlijk. Waar ik me kwaad over maak is dat we het allemaal weten, maar niks durven. Ik zag de PvdA een beetje bijdraaien, maar vervolgens is het weer een hele tijd stil. Het wordt de PvdA verweten dat ze heel lang het multiculturele drama doodgezwegen hebben. Dat klopt en ze doen het nog steeds. Daar ben ik inderdaad kwaad over.’

‘Ik ben ook kwaad op een deel van de Marokkaanse gemeenschap. Wel een moskee kunnen bouwen, maar niet de moeite nemen om naar een ouderavond van hun kinderen te gaan en hun eigen kinderen op te voeden. De foute etnische loyaliteit, de hypocrisie en de profiteursmentaliteit die in de Marokkaanse gemeenschap heersen…ja, daar word ik kwaad over.’

Hij vond dat de Marokkaanse gemeenschap de agressiviteit en het wangedrag van een grote groep Marokkanen van geboortefeest tot begrafenis ter sprake moest brengen. ‘Deze kwelgeesten roepen niet alleen “Ik maak je dood” tegen ambulancebroeders, ze gooien ook stenen naar deze hulpverleners, versperren de weg en roven zelfs ambulances leeg terwijl de broeders zich ontfermen over een gewonde of dode. Dit zijn vaak dezelfde Marokkaanse jongens die mensen op straat beroven en auto-inbraken plegen. Het zijn juist deze Marokkanen die de Marokkaanse gemeenschap stigmatiseren.’

Hij riep de Marokkaanse gemeenschap op tot een ‘beschavingsoffensief’ in plaats van de bekende afweerreflex, de ontkenningen en de stuitende beschuldigingen van stigmatisering en discriminatie. ‘Bij de oplossing is de cultuur wel degelijk relevant, want het gedrag van deze kwelgeesten is in hun Marokkaanse cultuur geworteld. Het gaat om gedrag dat gedreven wordt door angst, wantrouwen, achterdocht, slachtofferschap en gekrenkte trots. Een deel van de Marokkaanse ouders voedt hun kinderen hier met het aanjagen van angst op. Veel Marokkaanse ouders zeggen dagelijks tegen hun kinderen: “Niet doen, anders maak ik je dood”. De Nederlandse gezagsdragers hebben domweg geen antwoord op deze agressie, omdat ze in hun eigen wereld en opvoeding vrijwel nooit aanraking komen met geweld of agressie en bang zijn.’

‘Ik heb in de tijd dat ik bij de politie werkte ook veel Hollanders en Surinamers mogen aanhouden,’ zei Marcouch.
‘Maar echt nooit de grimmigheid, de valsheid en de gemene streken meegemaakt waar ik in Marokkaanse kring mee geconfronteerd werd. Dat was toch echt uniek. Ik werd door snotapen die nog geen twaalf waren uitgescholden voor hoerenzoon en verrader. Het zijn deze jongens, de onbeschaafden in onze samenleving, waar we boos op moeten zijn. Het zijn deze jongens waar de maatschappij verontwaardigd over zou moeten zijn. Waar hebben we een club als SMN voor nodig als zij een gemeenschap vertegenwoordigen die dit soort zaken niet aan de kaak stelt?

http://politiek.theposton(...)marcouch-marokkanen/
Deurne: de feiten op een rij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nos.nl/artikel/630765-deurne-de-feiten-op-een-rij.html
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:54:50 #2
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_138466257
Pech voor ze.
Erg jammer dat dit gebeurt in Nederland..

Niemand zal ze missen.
  donderdag 3 april 2014 @ 12:06:03 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138466515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:55 schreef Santello het volgende:

[..]

Dat willen ze niet horen. Dat wordt niet opgepikt. Het is niet interessant genoeg.

Dan nog het lef hebben om te zeggen ''de oplossing moet de gemeenschap zelf komen''. Hoe durf je een leek te vragen het probleem op te lossen. Daar zijn genoeg adequate experts voor die er voor gestudeerd hebben. Je gaat mij niet vertellen dat de hardwerkende Achmed iets kan betekenen in de situatie waarin we beland zijn.

Ondanks de kansen die er in Nederland voor het grijpen zijn zullen wij altijd tweederangs behandeld worden. Ik moet zeker 10x harder werken en mijn best doen wil ik mijn doelen behalen. Ik maak het zelf allemaal mee. Ik kan daar mee omgaan. De andere niet. Zo zijn we allemaal verschillend.

Het begint echter wel steeds verdomd vervelend te worden. Het ''ageren tegen'' komt met de dag naar boven drijven.
Altijd weet ik niet, maar dat zal best nog wel even duren denk ik.
  donderdag 3 april 2014 @ 12:13:46 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138466723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Altijd weet ik niet, maar dat zal best nog wel even duren denk ik.
Natuurlijk niet altijd, er komt altijd een groep voor in de plaats.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138467006
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Pech voor ze.
Erg jammer dat dit gebeurt in Nederland..

Niemand zal ze missen.
Van één persoon weten we dat zeker.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 3 april 2014 @ 12:23:23 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138467025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk niet altijd, er komt altijd een groep voor in de plaats.
:D nou daar zat ik dus ff over na te denken
Of er komt een overtreffende groep voor in de plaats, dan kan het al wat eerder natuurlijk.
Maar als het moet afhangen van de beeldvorming van de autochtoon (en medeallochtoon) dan kan het nog wel ff duren.
  donderdag 3 april 2014 @ 12:41:41 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138467500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

:D nou daar zat ik dus ff over na te denken
Of er komt een overtreffende groep voor in de plaats, dan kan het al wat eerder natuurlijk.
Maar als het moet afhangen van de beeldvorming van de autochtoon (en medeallochtoon) dan kan het nog wel ff duren.
Ach, jaren geleden wisten de meeste mensen het verschil tussen een Turk en een Marokkaan niet eens, en de Turken doen het ondertussen zeer goed.
Maar er zijn in het verleden zoveel achterstandsgroepen geweest, en er kwam altijd een andere groep voor in de plaats, of dat nou door het uit de achterstandspositie werken kwam of doordat de volgende groep nog beroerder was laat ik even in het midden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138468052
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, jaren geleden wisten de meeste mensen het verschil tussen een Turk en een Marokkaan niet eens, en de Turken doen het ondertussen zeer goed.
Maar er zijn in het verleden zoveel achterstandsgroepen geweest, en er kwam altijd een andere groep voor in de plaats, of dat nou door het uit de achterstandspositie werken kwam of doordat de volgende groep nog beroerder was laat ik even in het midden.
Deze groep springt er wel uit natuurlijk. En je zal als nieuwe groep altijd opvallen als je iets raars doet dat mensen raakt.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:08:35 #9
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_138473265
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben wellicht wat ouder dan sommige andere users hier. Maar wat me opvalt is dat de huidige overlastjeugd in dezelfde buurten woont als de overlastjeugd in de tijd dat ik jong was en de grootschalige immigratie nog moest beginnen. En die jeugd toen was in overgrote meerderheid blank, al was veel van de overlast toen wel onschuldiger van aard. In mijn herinnering dan.

Een paar topics geleden heb ik al eens geschreven dat de snelgeld-mentaliteit wordt veroorzaakt door doorgeschoten materialisme. Een korte wandeling buiten mijn deur levert al reclame op voor dure auto's, dure merkkleding en dure horloges. Nederland telt inmiddels talloze tv-zenders met vele minuten reclame per uur. Veel mensen hebben zich de afgelopen twintig jaar onverantwoord in de schulden gestoken voor mooiere huizen, een duurdere auto, etc.

De beïnvloeding van het reclamebombardement dat suggereert dat je een beter mens bent als je maar veel materiële zaken bezit (You are What You Have), is een niet te onderschatten factor. Daar zit wetenschap achter, daarbij wordt het onderbewustzijn van burgers aangesproken. Het wekt begeerte op. En niet iedereen is in staat dan de tering naar de nering te blijven zetten. Sommige mensen gaan boven hun stand leven op krediet, andere werken zich over de kop of kiezen een beroep dat weinig toevoegt aan de maatschappij, maar wel goed verdiend. Weer anderen gaan het criminele pad op.

Als jij als jongetje anderen ziet pronken met goederen die zijn gekocht met snel geld, werkt dat aanstekelijk. Jij wil ook een mooie scooter, leuke kleding, etc. Alleen is dat in veel gezinnen helemaal niet haalbaar. De lokroep van het snelle geld klinkt dan vaak hééél erg luid. We kunnen niet terug naar een maatschappij waar intellect en vaardigheden de boventoon voeren. Het materialisme heeft die strijd gewonnen. Daarom zullen er altijd groepen blijven die de korte weg inslaan op jacht naar status. En dat zijn lang niet alleen jonge, Marokkaanse criminelen. Het probleem zit veel dieper dan dat.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 3 april 2014 @ 16:23:17 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138473761
nah, het is meer iets in de richting van een paar grote criminele mafia-achtige gasten die een shitload aan geld hebben en waar door ontzettend veel gasten tegen opgekeken worden waardoor ze makkelijk tot het vuile werk worden aangespoord om zich te bewijzen om er zo bij te horen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138473808
quote:
3s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:23 schreef Re het volgende:
nah, het is meer iets in de richting van een paar grote criminele mafia-achtige gasten die een shitload aan geld hebben en waar door ontzettend veel gasten tegen opgekeken worden waardoor ze makkelijk tot het vuile werk worden aangespoord om zich te bewijzen om er zo bij te horen
Over het algemeen gaat het gewoon over criminelen die niet heel groots zijn die het foute vb geven. Gewoon jongens uit de buurt die wel een dure BMW rijden.
  donderdag 3 april 2014 @ 20:21:41 #12
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_138481892
Die beelden zou ik ook wel eens willen zien.

quote:
Gepubliceerd:
Laatste update: 3 april 2014 18:39
3 april 2014
'Advocaat juweliers vraagt om vrijgeven beelden'
De nabestaanden en de achterban van de twee overvallers die vorige week vrijdag in de juwelierswinkel in het Oost-Brabantse Deurne werden gedood, moeten snel de bewakingsbeelden te zien krijgen.
Dat voorstel wil advocaat Jan-Hein Kuijpers, raadsman van het juweliersechtpaar, doen aan het Openbaar Ministerie, zo schrijft NRC donderdag.
In de krant zegt Kuijpers: "Op de beelden zullen zij zien dat het regelrecht noodweer is geweest." Hij omschrijft de gebeurtenissen in de winkel als "de hel op aarde".
Door het tonen van de beelden "aan de ouders van de slachtoffers of aan een ander familielid of voor mijn part aan de imam", hoopt de raadsman te bevorderen dat de rust onder de Marokkaanse achterban terugkeert, weet NRC.
Volgende week wordt het echtpaar nog eens door de politie verhoord, omdat ze formeel nog als verdachte worden aangemerkt.
Nu.nl
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_138482007
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef deedeetee het volgende:
Die beelden zou ik ook wel eens willen zien.

[..]

Nu.nl
Nou, ik ook wel eigenlijk...
  donderdag 3 april 2014 @ 20:27:05 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138482096
Waarom in hemelsnaam?

Het is geen filmpje uit een Hollywoodstudio hè.... het is een registratie van een overval, met alle gevolgen van dien.

Hoewel ik heel goed begrijp dat Kuijpers graag wil dat (iemand uit) de achterban van de overvallers het ziet, maar ik zou niet weten waarom het openbaar moet worden, daar heeft niemand belang bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138482133
Volgens mij is het hier nog niet voorbijgekomen, maar er is een getinte man aangehouden door een arrestatieteam in Deurne.

https://twitter.com/D_Glo(...)685962117120/photo/1
History became legend, legend became myth.
pi_138482196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:27 schreef Leandra het volgende:
Waarom in hemelsnaam?

Het is geen filmpje uit een Hollywoodstudio hè.... het is een registratie van een overval, met alle gevolgen van dien.

Hoewel ik heel goed begrijp dat Kuijpers graag wil dat (iemand uit) de achterban van de overvallers het ziet, maar ik zou niet weten waarom het openbaar moet worden, daar heeft niemand belang bij.
Sinds wanneer heeft niemand er belang bij lering te trekken uit gebeurtenissen? Dit soort video's wordt vaak gebruikt bij trainingen
  donderdag 3 april 2014 @ 20:35:21 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138482429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:30 schreef beeer het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft niemand er belang bij lering te trekken uit gebeurtenissen? Dit soort video's wordt vaak gebruikt bij trainingen
Ja, en? Een training lijkt me wat anders dan de beelden zomaar openbaar maken.
Wat is het belang van de betrokkenen (het juweliersechtpaar vooral), dat dat filmpje openbaar wordt?

Iedereen denkt tegenwoordig maar "het recht" te hebben alles te mogen weten, nu al 2 reacties dat ze dat filmpje wel eens willen zien, toen Theo van Gogh op straat lag was het gepeupel verontwaardigd dat men niet direct mocht weten wat er op dat briefje stond.... geen kennis van de inhoud hebben, maar wel verontwaardigd zijn dat je het niet (direct) mag weten |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138482516
quote:
Waarom in hemelsnaam?
Gewoon... omdat ik toch al een filmpje in mijn hoofd heb over hoe het zou zijn gegaan.
Kan ik zien of dat beeld een beetje klopt.
pi_138482520
Wat loop je te ijlen? Ik wil het filmpje graag zien maar ik zie niemand verklaren dat ze er recht op hebben.
pi_138482564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Leandra het volgende:
Iedereen denkt tegenwoordig maar "het recht" te hebben alles te mogen weten
:')

Niemand zegt toch, ''ik heb het recht om dat filmpje te zien''!
Dat maak je er nu volgens mij zelf van hoor...
pi_138482698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:28 schreef valek het volgende:
Volgens mij is het hier nog niet voorbijgekomen, maar er is een getinte man aangehouden door een arrestatieteam in Deurne.

https://twitter.com/D_Glo(...)685962117120/photo/1
quote:
112Vandaag.nl Politie meldt zojuist; Aanhouding door #AT eerder vandaag, 3 april, in #Deurne heeft NIETS te maken met overval op #Goldies.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 3 april 2014 @ 20:41:57 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_138482704
quote:
Waarom in hemelsnaam?

Ordinaire nieuwsgierigheid, ik begrijp ook dat het niet gaat gebeuren maar daarom kan ik er toch wel benieuwd naar zijn ? Daar doe ik niemand kwaad mee hoor. Behalve jou dan, want jij maakt je er druk over :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 3 april 2014 @ 20:43:10 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138482765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:')

Niemand zegt toch, ''ik heb het recht om dat filmpje te zien''!
Dat maak je er nu volgens mij zelf van hoor...
En de volgende zin weglaten.... petje af hoor, selectief quoten en zaken uit hun verband rukken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138482847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de volgende zin weglaten.... petje af hoor, selectief quoten en zaken uit hun verband rukken.
Oh... je vond de hele quote belangrijk?

Nou hiero heb je hem

quote:
Waarom in hemelsnaam?

donderdag 3 april 2014 @ 20:47:00 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138482951
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oh... je vond de hele quote belangrijk?

Nou hiero heb je hem

[..]

Verkeerde post :W
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')