Had je de game zelf wel al geüpgraded naar PS4? Zo ja gewoon in de store de ps4 DLC downloaden toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef rboy14 het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe ik dlc van ps3 naar ps4 kan krijgen zonder deze opnieuw te kopen? (voor call of duty ghosts)
de game is inderdaad guëpgraded (met die code bij de ps3 versie) alleen als ik de dlc wil downloaden moet ik 14.49 betalen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had je de game zelf wel al geüpgraded naar PS4? Zo ja gewoon in de store de ps4 DLC downloaden toch?
Okee dan. Ja die shipping is best kostbaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het idd. Loopt ook al een klaag-topic over op het forum van Amazon, van zeer veel ontevreden mensen die zeggen nu af te zien van aankopen bij Amazon, omdat het dan opeens wel vrij prijzig wordt om daar te bestellen.
Hopelijk komen ze terug op die idiote beslissing. Ik zie ook geen goede reden vermeld worden WAAROM ze er mee zijn gekapt.
paar euro's? ¤59,99 of $59,99 scheelt je een ¤ of 16.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
Wat een stelletje skere tatta's allemaal hierpaar euro's meer of minder is geen ramp.
in NL kan je op sommige sites ook goedkope games krijgen hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
paar euro's? ¤59,99 of $59,99 scheelt je een ¤ of 16.
Das veel brood schatje.
ben ik nog steeds 12 euro goedkoperquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
in NL kan je op sommige sites ook goedkope games krijgen hoorIk had ACBF Special edition voor 56 euro
okquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben ik nog steeds 12 euro goedkoper
Maar ieder zijn meug!
Mwah, ik ben dan wellicht een skere tatta, maar als je alles optelt wat je bespaart hebt na een paar jaar 'verstandig' shoppen, dan loopt dat aardig op....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
Wat een stelletje skere tatta's allemaal hierpaar euro's meer of minder is geen ramp.
Voor games is Zavvi meestal wel erg aantrekkelijk, en verzendkosten vallen daar mee, maar het gaat me bij Amazon meer om het bestellen van boeken, en dat is vaak redelijk zwaar en groot qua pakketjes, dus als je daar straks voor moet dokken, dan wordt het gewoon veels te duur.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee dan. Ja die shipping is best kostbaar.
Dan ga ik mogelijk toch nieuwe titels uit de USA PSN store binnenhalen in de toekomst.
Stom dat je een sqaure enix account moet aanmaken . Op de 1 of andere manier pakt mn ps4 die nietquote:
Tofquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe is de mening tot nog toe over die game?
Ik heb de mijne ook eerst op m'n telefoon aangemaakt, toen kon ik gewoon inloggen op de ps4.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stom dat je een sqaure enix account moet aanmaken . Op de 1 of andere manier pakt mn ps4 die niet
Je kunt de grootte van alle velden aanpassen, ik kan alles prima lezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
TofBesturing is heel erg fijn en de opdrachten zijn leuk. Hoop wel dat ze de lettergrootte hebben aangepast (zouden ze doen). Teksten waren amper of moeilijk te lezen.
Topquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt de grootte van alle velden aanpassen, ik kan alles prima lezen.
Zal binnenkort nog wel goedkoper worden, aangezien in oktober NBA 2K15 al weer uit zal komen...quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Veel leuker dan op de PS3? ik zit te twijfelen om 'm te kopen namelijk. Ik heb 13 ook al
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een updatequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
TopHij is nu nog aan het downloaden (duurt lang
) maar straks toch maar eens beginnen
Ja! My Team en My Career is helemaal vernieuwd. En het ziet er werkelijk prachtig uit. Kost nu sowieso nog maar 40 euro in de winkel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Veel leuker dan op de PS3? ik zit te twijfelen om 'm te kopen namelijk. Ik heb 13 ook al
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat downloaden is nog niet alles, dan moet je dus nog inloggen (incl. account aanmaken als je die nog niet hebt), dan moet de beta zich klaarmaken en dan krijg je nog een update
En maandagochtend is het alweer voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |