Ik zal toegeven dat ik ook heus wel eens friet/patat/pizza/shoarma eet, maar ik vind dit gewoon simpel weg te ranzig voor woorden, en dan de schuld bij andere neer leggen inplaats van bij hun zelf.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Jij hebt eindelijk het licht gezien en bent nu helemaal geobsedeerd door dikke mensen en de daarbij horende levensstijl.
Je had de "kiddy size" die was 200 ml, de "Small" was 330" de "medium" was 500. de "Large" 1 liter en de "Super Size" 2 ja.quote:
Zucht..... Ja, want dit wisten we nog niet. Heb je ook nog niet al 100 topics over gemaakt en benoemt in nog 500 andere topics.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:36 schreef Braddie het volgende:
Nu heb ik gewoon mijn hele leven omgegooid, ik eet nu misschien 1x per 2 maanden fast food, ik fiets nu 15-20 kilometer per dag, en ben veel gezonder gaan leven, het is gewoon onzin om daar op af te geven, terwijl je er zelf wat aan kan doen.
Hahahaquote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef Plantagehouder het volgende:
voor je nachtelijke marcheer sessie
Mee loper.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zucht..... Ja, want dit wisten we nog niet. Heb je ook nog niet al 100 topics over gemaakt en benoemt in nog 500 andere topics.
Mi gado, sneu ventje, zo heftig op zoek naar veren in je fat ass
Nah, ik ben al een flinke poos gestopt met fastfood en dergelijkquote:Op donderdag 3 april 2014 00:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Braddie pls. Jij had het paar maanden geleden alles gewoon opgegeten
Dan begrijp je toch hoe die mensen zich voelen? Je bent zelf dik(geweest), je zal ze beter moeten begrijpen in plaats van afkraken omdat je NU gezond leeft.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nah, ik ben al een flinke poos gestopt met fastfood en dergelijk
Dat is waar, ik begrijp ze ook wel beter hoor, en ik kraak dikke mensen zelf niet af, ze moeten zelf weten wat ze doen, en ze eten vaak ook uit emoties, omdat ze hun emotie niet durven te uiten gaan ze opkroppen en eten, dat is namelijk iets wat ik bij mezelf ook heel vaak merkte, dat ik at omdat ik mijn emoties niet durfde te uiten, én omdat ik mij bijvoorbeeld heel erg verveelde..quote:Op donderdag 3 april 2014 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan begrijp je toch hoe die mensen zich voelen? Je bent zelf dik(geweest), je zal ze beter moeten begrijpen in plaats van afkraken omdat je NU gezond leeft.
Net als die mensen wat net 1 maand fitness doen en je dan alles gaan voorschrijven. Ja je moet toch wel zeker elke dag je push-ups doen, hey euhm dat chocolaatje daar he? 100 calorieën. Hoe ga je dat kwijt raken?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Jij hebt eindelijk het licht gezien en bent nu helemaal geobsedeerd door dikke mensen en de daarbij horende levensstijl.
High Fructose Syrop. Maïssuikeroverschot dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, ik begrijp ze ook wel beter hoor, en ik kraak dikke mensen zelf niet af, ze moeten zelf weten wat ze doen, en ze eten vaak ook uit emoties, omdat ze hun emotie niet durven te uiten gaan ze opkroppen en eten.
Maar ik kraak de food industry af, omdat ze daar juist de obesity lopen te steunen lijkt het wel..
Euh, kwijt raken? Ik moet gewoon aan mijn 2500kcal komen per dag dus doe er nog maar 24 chocolaatjes bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Net als die mensen wat net 1 maand fitness doen en je dan alles gaan voorschrijven. Ja je moet toch wel zeker elke dag je push-ups doen, hey euhm dat chocolaatje daar he? 100 calorieën. Hoe ga je dat kwijt raken?
Argghh...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |