quote:Op donderdag 3 april 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht even dat je 12 uur lang in de kantine ging zitten en felicitaties ontvangen.
Ja, hoe de neuk moet ik daar taart krijgen?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik wacht met smart. Ik ben morgen in mijn filiaal van 9 tot 21.
Ns.nl/reisplannerquote:Op donderdag 3 april 2014 08:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, hoe de neuk moet ik daar taart krijgen?Ik weet én je filiaal én je naam niet.
Ik ben slecht om irl namen aan FOK!kers te koppelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ns.nl/reisplanner
En je weet toch wel hoe Schuimpjes heet?
Deze man denkt in problemen, niet in oplossingenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, hoe de neuk moet ik daar taart krijgen?Ik weet én je filiaal én je naam niet.
Die gegevens kan ik je via DM beschikbaar stellen en verder http://www.taartbezorgen.nl/quote:Op donderdag 3 april 2014 08:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
De naam is Schuimpjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ns.nl/reisplanner
En je weet toch wel hoe Schuimpjes heet?
Ja, die bezorgen vandaag niet meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die gegevens kan ik je via DM beschikbaar stellen en verder http://www.taartbezorgen.nl/
Volgens mij sta ik gewoon in het documentje hoor. Want die heb je namelijk van mijquote:Op donderdag 3 april 2014 09:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, die bezorgen vandaag niet meer.Maar DM mij je gegevens eens. Kan ik sowieso mijn documentje even bijwerken.
Ja, oude locatie.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik gewoon in het documentje hoor. Want die heb je namelijk van mij
Morgen en zaterdag werk ik ook
Nee, daar ben ik niet allergisch voorquote:Op donderdag 3 april 2014 09:15 schreef einschtein het volgende:
Ben je allergisch voor slagroom? Je gaat daar niet dood aan, toch?
Mocht vandaag niet lukken, wat zijn je werktijden voor morgen?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet allergisch voor
9 - 13quote:Op donderdag 3 april 2014 09:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mocht vandaag niet lukken, wat zijn je werktijden voor morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |