VRAAG HET AAN RENSquote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een youtube filmpje van die rellen?
Waar is Rens, Callie?quote:
Geen idee. Vast het internet aan het afspeuren naar nieuwe ongeregeldheden.quote:
Wowowow een muis mét draad?! Dat is fenomenaalscholver!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
In other news
http://www.hltv.org/?pageid=232&eventid=1310
Nu win ik een bazenprijs. [ afbeelding ]
#swag
Jaja, al heb ik eigenlijk altijd een muis met draad gehad, dat heeft net iets meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Wowowow een muis mét draad?! Dat is fenomenaalscholver!
Hopelijk verliest die kutclub.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat UTrecht ook nog in de Ere balt. Troosteloze kut club
Risico dat er een boerenopstand zou uitbreken op de tribune.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom moet Kuipers dit soort baggerpotjes fluiten ?
Zondag was die zeker bang voor een opstand van SSersquote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Risico dat er een boerenopstand zou uitbreken op de tribune.
meer respect voor de jostibandquote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk verliest die kutclub.
Vooral omdat ze supporters als Paul hebben.
Mannetje of 500quote:Op woensdag 2 april 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoeveel uit supporters er waren?
Hij zou best ver kunnen komen in de atletiek. Oogkleppen op en hard rechtdoor lopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Lukook mist.
Gras was nooit groener dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop