Dom, dommer, Cziommerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze laten een gele kaart willekeurig zien.
Verdacht.
Eerste wel, 2e weet ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk gewoon twee keer een directe rode kaart
al 4 keer zelfs ik moet een andere plek gaan zoeken denk ik. Rens hooligan vrienden weten me zo te vinden.quote:
Als je in die fietsenstalling zit kom je altijd wel op TV.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
al 4 keer zelfs ik moet een andere plek gaan zoeken denk ik. Rens hooligan vrienden weten me zo te vinden.
Uth gaat een wereldspits worden bij Heerenveen volgend jaar. En Streutker de Messi van het Noorden.quote:
Zat je helemaal vooraan?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
al 4 keer zelfs ik moet een andere plek gaan zoeken denk ik. Rens hooligan vrienden weten me zo te vinden.
Henk Fräser effect.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente - ADO
Simpele overwinning voor Twente
Gelukkig.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is goed afgelopen.
Hij is zondag weer beschikbaar om de badmeester af te stoppen.
Zo'n Europese, midweekse wedstrijd is het ideale moment om de ongeslagen reeks van Fräser te beëindigen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente - ADO
Simpele overwinning voor Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |