Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ik ga los vandaag hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedacht mij even weer dat ik mij ooit kon storen aan jouw fanatieke meeleven met NOS-samenvattingen. Wat een passie!
Maar hij is wel kampioenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazengifje is dit toch
Meeste goals gescoord in de competitie, wat lul je?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Heracles wel kans heeft. Feyenoord heeft geen scorend vermogen, Te Vrede is geen goaltjesdief.
En die Immers kan er ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Heracles wel kans heeft. Feyenoord heeft geen scorend vermogen, Te Vrede is geen goaltjesdief.
En wie heeft er de meeste gemaakt?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meeste goals gescoord in de competitie, wat lul je?
Kortom.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles won uit overigens ook al met 1-2. Dus ja.
?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
Godver de tering man Uth dit zag ik nie eens was pissen.
Stel de volgende keer je pisbeurt even uth dan, dan mis je deze wereldacties niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
Godver de tering man Uth dit zag ik nie eens was pissen.
met die afgebeunde fietsenstallingquote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Laat Rkc er maar uit vliegen voor de superboeren.
Oh daarom, nee laat maar dacht dat ik man utd zag.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij miste weer een 100% kans. Ah toch een blunder dat zag ik dan goed.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stel de volgende keer je pisbeurt even uth dan, dan mis je deze wereldacties niet.
Omgekocht door Pim Bloklandquote:
Heel duidelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie mezelf op tv groene jas voor de liefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |