SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Lekker!!!quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Muto het volgende:
Nu zelf winnen en hopen dat die Duitsers niet doen waar ze goed in zijn.
En Heracles dat ondanks het belabberde spel van Feyenoord geen kans weet te creëren. Wat een triest niveau deze wedstrijdquote:Op woensdag 2 april 2014 20:26 schreef Haringkop het volgende:
Schandalige vertoning weer voor een ploeg die plek 2 ambieert. Gewoon een half uur lang de bal wegschieten...
Dat zie ik ook gebeuren jaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:27 schreef exile79 het volgende:
Twente wint op het laatst, wij spelen gelijk op het laatst.
En dan straks vergelijken met de CLquote:Op woensdag 2 april 2014 20:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
En Heracles dat ondanks het belabberde spel van Feyenoord geen kans weet te creëren. Wat een triest niveau deze wedstrijd.
sowiesoquote:Op woensdag 2 april 2014 20:28 schreef Mr.Smokey het volgende:
Real Madrid - Dortmund kan alleen maar tegenvallen na deze wereldpartij
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
CASTIIGNOS ROOD
TWENTE 9 MANCASTIIGNOS ROOD
TWENTE 9 MAN
Goed nieuws ook voor de komende wedstrijden.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
CASTIIGNOS ROOD
90e en dan nog 3 denk ik.quote:
4 bij nader inzien.quote:
Nee man, BMI 3 keer, Clasie 1 keer. 5 wisselsquote:
Die was echt bizar afgelopen zondagquote:Op woensdag 2 april 2014 20:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Mogen we dat een Clasietje noeme?
Kon er stiekem wel om lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die was echt bizar afgelopen zondag
1e keer wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:37 schreef DaMart het volgende:
Ja.
Winnen terwijl je een slechte pot speelt. Dat dat kan bij Feyenoord.
Muil dicht, Jinx.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Heerlijk dit, tweede plaats is nu wel binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moeten we niet meer weggeven!I love my mispoken words.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Sejt het volgende:
Ja Castaignos ROODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moeten we niet meer weggeven!![]()
![]()
![]()
GEEN ANGST MEER
Inderdaad.quote:
Helpt het dat ik bij AZ uit ben en Feyenoord nog geen pot verloren heeft als ik de uitpotten bezoek?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
AZ uit zal cruciaal worden dus, tenzij je PSV uit wint
Die winnen en je bent 100% 2e. Dit weekend winnen en Vitesse verliezen = minstens 4e.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
AZ uit zal cruciaal worden dus, tenzij je PSV uit wint
Hopelijk wel ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helpt het dat ik bij AZ uit ben en Feyenoord nog geen pot verloren heeft als ik de uitpotten bezoek?
PSV uit moeten we gewoon pakken. Maar vergis je niet, dit PSV gaat ook nog gewoon punten verliezenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dit mogen we niet meer weggeven. Thuis tegen RKC en Cambuur moet je gewoon winnen. Dan mag je zelfs verliezen in Eindhoven om met sowieso 1 punt voorsprong af te reizen naar Alkmaar voor de laatste wedstrijd van het seizoen.
De thuiswedstrijden mag je niets weggeven.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Muto het volgende:
Alles in eigen hand nu. Je kunt zelfs puntverlies lijden. 3 keer winnen is tweede plekkie.
Ditquote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Muto het volgende:
Alles in eigen hand nu. Je kunt zelfs puntverlies lijden. 3 keer winnen is tweede plekkie.
Dit ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Scrummie het volgende:
En KOEMAN! Redder van onze club. Ik ga die man eeuwig dankbaar zijn voor de afgelopen 3 jaar. Topvent.
Tenzij ie trainer word bij de joden.
Avondje NAC, Avondje Heerenveen en Feyenoord winnen en ik heb nergens meer zorgen om. Ajax wint sowieso wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax 65
2. Feyenoord 57
3t/m 5. De rest 53
Komend weekend
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
NACquote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax 65
2. Feyenoord 57
3t/m 5. De rest 53
Komend weekend
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
Dit weekend komen we gewoon op 7 puntenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax 65
2. Feyenoord 57
3t/m 5. De rest 53
Komend weekend
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Vasion het volgende:
Koeman![]()
Gewoon 2e gedeeld 2e en nog eens 2e
Ook nog niet zomaar winst voor de 2 uitploegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax 65
2. Feyenoord 57
3t/m 5. De rest 53
Komend weekend
Vitesse v Ajax
Feyenoord v RKC Waalwijk
NAC Breda v FC Twente
SC Heerenveen v PSV
Ja, k zat ook zo comfortabel jaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige 2de helft, klasse! Wat een voetbal! Geen moment in de rats gezeten of we het zouden halen!
PSV uit hoeven we absoluut niet te verliezen, als de instelling beter is dan vandaag kan je die ook zomaar winnen. De druk ligt bij hen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV uit moeten we gewoon pakken. Maar vergis je niet, dit PSV gaat ook nog gewoon punten verliezen
Ik ga langzamerhand weer dromen van vCL. O mijn god, dat zou zo mooi zijn hé. Dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik dik DIK DIK DIK respect voor Geel en Koeman.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige 2de helft, klasse! Wat een voetbal! Geen moment in de rats gezeten of we het zouden halen!
Dan hadden we 102 punten gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Je vraagt je toch af. Wat als Koeman gewoon 15 miljoen aan spelersbudget had gehad.. Echt bizar.
Dan liet ik de tatoeage voor de eerste wedstrijd al zetten hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Je vraagt je toch af. Wat als Koeman gewoon 15 miljoen aan spelersbudget had gehad.. Echt bizar.
Ja.. Ach, anders ook minder jeugd misschien.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Koeman kan geen spelers kopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Loop je straks tegen RKC-thuis weer zo'n zeperd op, als toen met Guidetti, of als tegen Heracles-thuis.quote:
Misschien was het wel een heel stuk minder gegaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Je vraagt je toch af. Wat als Koeman gewoon 15 miljoen aan budget had gehad.. Echt bizar.
Dat is waar. Pelle was ook nooit gekomen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja.. Ach, anders ook minder jeugd misschien.
Klopt bobbo. Ach. Zie mijn post onder de jouwe.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien was het wel een heel stuk minder gegaan.
In ieder geval hadden we dan op hem zitten te kankeren omdat we "maar" tweede werden.
Maar we zullen wel weer te laat een spits hebbenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is waar. Pelle was ook nooit gekomen.
Desondanks. Feyenoord snapt nu dat het een beetje van beide kan gebruiken. Dat hebben de jaren wel bewezen.
Ik begin echt langzamerhand te dromen van poulefasetjes Europa... Ik kan wel janken man.
We hebben geen schulden meer. In principe na het WK meteen gasten dumpen en zo snel mogelijk handelen. Deze keer kan het écht.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:46 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Maar we zullen wel weer te laat een spits hebben
Daarom. Als ik iets geleerd heb, dan is het dat je never nooit niet te vroeg blij moet zijn. Pas als je op 3 mei 21:34 twee eindigt, dan durf ik te juichen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Loop je straks tegen RKC-thuis weer zo'n zeperd op, als toen met Guidetti, of als tegen Heracles-thuis.
Je zou het je niet kunnen voorstellen, maar enfin, het is Feijenoord
DM die tweet eensquote:Op woensdag 2 april 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD
En vandaag geretweet door Lunatic News. Mijn leven
Geen schulden meer? Wat?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben geen schulden meer. In principe na het WK meteen gasten dumpen en zo snel mogelijk handelen. Deze keer kan het écht.
Doe nou nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:47 schreef Lastpost het volgende:
Wat een heerlijke pot, dit was de vice-kampioens wedstrijd!
Denk dat PSV tegen Heerenveen tegen een zepert aan loopt trouwens, zie Twente gek genoeg wel gewoon winnen bij NAC.
HMF mag dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pas op Scrummie, HMF gaat je stalken
NAC houdt Twente echt wel op gelijkspelquote:Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe nou niet
Ik hoop trouwens zo fucking hard dat PSV onderuit gaat hé. Die achterlijke kutmongolensupporters als Davy wens je toch een pijnlijk harde nederlaag toe. Ik zie ze het liefst nog 5e worden en in de play-offs op hun bek gaan.
Zo'n Lange_Lans gun je echter wel gewoon wat leuks.
Zou heerlijk zijn als ze alle drie onderuit gaan inderdaad. Dan is 2x thuis winnen genoegquote:Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe nou niet
Ik hoop trouwens zo fucking hard dat PSV onderuit gaat hé. Die achterlijke kutmongolensupporters als Davy wens je toch een pijnlijk harde nederlaag toe. Ik zie ze het liefst nog 5e worden en in de play-offs op hun bek gaan.
Zo'n Lange_Lans gun je echter wel gewoon wat leuks.
Dan spuit ik mijn broekje echt zo vol hé.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn als ze alle drie onderuit gaan inderdaad. Dan is 2x thuis winnen genoeg
Ben je om?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben geen schulden meer. In principe na het WK meteen gasten dumpen en zo snel mogelijk handelen. Deze keer kan het écht.
Ja, meer geluk dan wijsheid, maar dat mag best een keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Al met al is het wel knap hoe ze zich terughebben geknokt na die debiele openingsfase.
Een paar weken geleden, na onze inzinking na NAC- en Twente-uit, alsmede de razende opkomst van PSV, waren we blij met plek 4. Ontlopen van play-offs was prioriteit.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan überhaupt eigenlijk niet geloven dat we strijden om een tweede plaats. Als je me dat serieus verteld had, had ik op mijn voorhoofd getikt.
Calandstyle.
Feyenoord is heerlijk effectief de laatste weken. Want zoveel kansen hebben we ook niet gecreeërd.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Al met al is het wel knap hoe ze zich terughebben geknokt na die debiele openingsfase.
Neuh dat niet. Onze club is nog steeds ziek op alle fronten. Marketing, merchandising, catering, spelersverkoop (al kan Geel daar wederom een slag gaan slaan - hem geef ik het voordeel van de twijfel), scouting, sponsorgelden, tv-rechten, het stadion (maar dat is "least of our concerns" op het moment), weglopende spelertjes, Varkenoord dat echt een pauperzooi is. O, en 30 miljoen aandeeltjes.quote:
Prachtig hequote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een paar weken geleden, na onze inzinking na NAC- en Twente-uit, alsmede de razende opkomst van PSV, waren we blij met plek 4. Ontlopen van play-offs was prioriteit.
Nu is het seizoen verkloot als je geen 2e wordt
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een paar weken geleden, na onze inzinking na NAC- en Twente-uit, alsmede de razende opkomst van PSV, waren we blij met plek 4. Ontlopen van play-offs was prioriteit.
Waan van de dagquote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een heel verhaalquote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Onze club is nog steeds ziek op alle fronten. Marketing, merchandising, catering, spelersverkoop (al kan Geel daar wederom een slag gaan slaan - hem geef ik het voordeel van de twijfel), scouting, sponsorgelden, tv-rechten, het stadion (maar dat is "least of our concerns" op het moment), weglopende spelertjes, Varkenoord dat echt een pauperzooi is.
Er is nog zo onvoorstelbaar veel te verbeteren bij de club. Het is krankzinnig dat we überhaupt af en toe stiekem een heel klein beetje hoop durven te hebben op een kampioenschap.
Maar man o man. Droom er nou eens van dat zo'n Jopie Munsterman in 5 jaar tijd de hele teringzooi die hierboven geschetst is op poten zet.
Dan ben je ongenaakbaar. Echt ongenaakbaar.
Hij was de beste commercieel directeur van NL Toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een heel verhaal
Ben het 100% met je eens, maar vind het wel mooi dat je het nu geen schulden meer noemt![]()
Koevermans![]()
Als we toch eens een goede commerciële man zouden hebben...
Ja, valt me ook opquote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord is heerlijk effectief de laatste weken. Want zoveel kansen hebben we ook niet gecreeërd.
Ja Feyenoord-AZ dit seizoen was wel een dieptepunt wat dat betreftquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, valt me ook op
Wel erg lekker, eindelijk!
Ja, volgens sommigenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij was de beste commercieel directeur van NL Toch?
Volgens mij zou ik het nog beter doen als directeurquote:Op woensdag 2 april 2014 20:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, volgens sommigen
Maar volgens mij heeft Opel hem gewoon gebeld, en met die Blijdorp shirts en verdere merchandising blundert de beste man keer op keer.
Coca Cola Chrisquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, we hebben echt een nieuw commercieel directeur nodig. Die Woerts was een irritant ventje maar die kon het wel.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja Feyenoord-AZ dit seizoen was wel een dieptepunt wat dat betreft
Ik editte hem er nog bijquote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef H.FR het volgende:
Ben het 100% met je eens, maar vind het wel mooi dat je het nu (terecht) geen schulden meer noemt
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het nog beter doen als directeur
Wat zit je toch te rekenen joh, alles winst tot de 34e ronde = Feyenoord vCL. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik het goed heb is AZ - Feyenoord de laatste wedstrijd van het seizoen.. ik ga er voor het gemak van uit dat AZ dan nergens meer om speelt en dat zou dus 3 punten moeten worden.. als je dan thuis al gewonnen hebt van RKC en Cambuur dan ben je er.. maar liever niet op de laatste wedstrijd aan laten komen eigenlijk.. gewoon winnen in Eindhoven.
Ja, op termijn. Maar mogen ze wel ff over doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik editte hem er nog bij. NEVER FORGET, die aandelen MOETEN teruggekocht worden. Niet omdat ik dat wil, maar omdat het 'moet'.
Koevermans mogen ze standrechtelijk executeren, net als Gudde. Goede marketingman ervoor terug en Jopie Munsterman ofzo.
Je kan een hoop zeggen over Muntenman, maar die zou het 40-45 keer beter doen.
Ik zou transferinkomsten niet op je begroting zetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
HMF zijn Aad de Mos berekeningetjes gaan volgen.
Wij hebben op dit moment een begroting van 40-45 miljoen.
Je kan minimaal 2 miljoen TV rechten erbij krijgen.
2 miljoen uit merchandising.
5 miljoen Europees als je godverdomme nou eens een poulefase haalt
20 miljoen met een nieuw stadion (blijkbaar)
7 miljoen transfers
1 miljoen catering
6 miljoen sponsor erbovenop (aldus FRFC1908)
1 miljoen omdat je geen rente meer hoeft af te tikken op 30 miljoen
Je kan dus gewoon mettertijd naar 90 miljoen stijgen, als godverdomme alles nou eens goed zou vallen.
Dan is het toch om te janken hoe dramatisch het nog steeds gaat met de club.
Feyenoord gaat alleen niet winnen uit bij PSV. Gelijkspelletje denkquote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je toch te rekenen joh, alles winst tot de 34e ronde = Feyenoord vCL. Zo simpel is het.
Nog wat doen in Azië en de VS, merchandise +5. Andere sponsors ook verbeteren, +2. Dan nog even de CL halen, wederom +5. Zit je zo op de 100 miljoen euro.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
HMF zijn Aad de Mos berekeningetjes gaan volgen.
Wij hebben op dit moment een begroting van 40-45 miljoen.
Je kan minimaal 2 miljoen TV rechten erbij krijgen.
2 miljoen uit merchandising.
5 miljoen Europees als je godverdomme nou eens een poulefase haalt
20 miljoen met een nieuw stadion (blijkbaar)
7 miljoen transfers
1 miljoen catering
6 miljoen sponsor erbovenop (aldus FRFC1908)
1 miljoen omdat je geen rente meer hoeft af te tikken op 30 miljoen
Je kan dus gewoon mettertijd naar 90 miljoen stijgen, als godverdomme alles nou eens goed zou vallen.
Dan is het toch om te janken hoe dramatisch het nog steeds gaat met de club.
Het is een renovatievariant, dus dan gaat dit niet op.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Muto het volgende:
En met het nieuwe stadion ben je in maart kampioen.
7 miljoen moet je eigenlijk per definitie altijd kunnen pakken als de rest goed zit.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zou transferinkomsten niet op je begroting zetten.
Nee joh. PSV kan er helemaal niets van.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord gaat alleen niet winnen uit bij PSV. Gelijkspelletje denk
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je toch te rekenen joh, alles winst tot de 34e 33e ronde = Feyenoord vCL. Zo simpel is het.
Feyenoord en alles winnen is geen natuurkundige wetmatigheid. RKC is bijvoorbeeld een heel stug ploegje, kan zomaar weer mis gaan komend weekend.. daar ga ik niet van uit, maar je weet het nooit met Feyenoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je toch te rekenen joh, alles winst tot de 34e ronde = Feyenoord vCL. Zo simpel is het.
Doet Feyenoord gelukkig ook niet. Europees is ook buiten de begroting om.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zou transferinkomsten niet op je begroting zetten.
Als Gozubuyuuk daar fluit gaat Feyenoord echt niet winnen. Al zou ik zijnde Feyenoord per definitie bezwaar maken als die gozer ooit nog Feyenoord fluitquote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. PSV kan er helemaal niets van.
Je lacht erom, maar het is echt schrijnend hoe slecht het al jaren is. Ik snap gewoon niet dat supporters Gudde en Koevermans niet proberen te sniperen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nog wat doen in Azië en de VS, merchandise +5. Andere sponsors ook verbeteren, +2. Dan nog even de CL halen, wederom +5. Zit je zo op de 100 miljoen euro.
CL finale winnen +40.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nog wat doen in Azië en de VS, merchandise +5. Andere sponsors ook verbeteren, +2. Dan nog even de CL halen, wederom +5. Zit je zo op de 100 miljoen euro.
RKC een heel stug ploegjequote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord en alles winnen is geen natuurkundige wetmatigheid. RKC is bijvoorbeeld een heel stug ploegje, kan zomaar weer mis gaan komend weekend.. daar ga ik niet van uit, maar je weet het nooit met Feyenoord.
Daar had ik niet eens aan gedacht, goed punt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
CL finale winnen +40.
Zit je zo op 140 mln
Zag deze net voorbijkomen op den Twitter, helemaal mee eens.twitter:MTP5122012 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:45:21Met 11 Nederlanders in de basis. Waarvan 9 daarvan zelf opgeleid. De andere 2 transfervrij binnengehaald.De 6e begroting. Trots...#herfey reageer retweet
Nee aapje.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het gemak ervan uitgaand dat Twente alles wint. Vitesse verliest toch wel van Ajax.
Kuipers MOET daar gewoon fluiten, de enige wiens objectiviteit ik vertrouw.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Gozubuyuuk daar fluit gaat Feyenoord echt niet winnen. Al zou ik zijnde Feyenoord per definitie bezwaar maken als die gozer ooit nog Feyenoord fluit
Dit is zo waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Grifte het volgende:
Zag deze net voorbijkomen op den Twitter, helemaal mee eens.twitter:MTP5122012 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:45:21Met 11 Nederlanders in de basis. Waarvan 9 daarvan zelf opgeleid. De andere 2 transfervrij binnengehaald.De 6e begroting. Trots...#herfey reageer retweet
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee aapje.
Wij staan 4 punten los. Wij kunnen dus, met 3 gewonnen potten, de vCL al in.
Hehe, herkenbaar. Ik ken alleen al een supporter of 40-45 die nog graag dat Blijdorp shirt had gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je lacht erom, maar het is echt schrijnend hoe slecht het al jaren is. Ik snap gewoon niet dat supporters Gudde en Koevermans niet proberen te sniperen.
Ik heb al 40-45 keer een steen door het maasgebouw willen pleuren. Die gasten, o man. Je wil niet weten wat een haatgevoelens.
Welnee joh, 2e plek is voor jullie. Dit gaan jullie niet meer weggeven. Wij winnen van Vitesse maken jullien PSV ff af, deal k thx baiquote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord en alles winnen is geen natuurkundige wetmatigheid. RKC is bijvoorbeeld een heel stug ploegje, kan zomaar weer mis gaan komend weekend.. daar ga ik niet van uit, maar je weet het nooit met Feyenoord.
Toch ook wel weer triest dat we de 6e begroting hebben, maar voor de restquote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Grifte het volgende:
Strikt gezien niet, maar je zei tot de 34e, wat iedereen begrijpt als tot en met.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookOf ik heb iets verkeerds gepost.
Probleem van een club als Feyenoord is denk ik dat we alleen in Nederland een grote club zijn.. en in Nederland kan je qua merchandise hooguit 5 / 6 miljoen binnen halen (afgaand op jaarverslagen).. we hebben al jaren geen exposure in Europa, Europees 0,0 inkomsten, kleine competitie.. ik zie de begroting van Feyenoord hooguit naar 60 miljoen gaan met een nieuw stadion.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je lacht erom, maar het is echt schrijnend hoe slecht het al jaren is. Ik snap gewoon niet dat supporters Gudde en Koevermans niet proberen te sniperen.
Ik heb al 40-45 keer een steen door het maasgebouw willen pleuren. Die gasten, o man. Je wil niet weten wat een haatgevoelens.
Jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar. Ik ken alleen al een supporter of 40-45 die nog graag dat Blijdorp shirt had gehad.
Thuis werd het ook maar 0-0.. Die gasten kunnen zich in uitwedstrijden redelijk goed ingravenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC een heel stug ploegje. Ajax won er met zomeravondvoetbal van.
Alleen rekening houdend met dat nieuwe stadion of ook met sportieve verbetering. Ik ga er iig vanuit dat we toch wel wat vaker europees gaan spelen dan we de afgelopen jaren hebben gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van een club als Feyenoord is denk ik dat we alleen in Nederland een grote club zijn.. en in Nederland kan je qua merchandise hooguit 5 / 6 miljoen binnen halen (afgaand op jaarverslagen).. we hebben al jaren geen exposure in Europa, Europees 0,0 inkomsten, kleine competitie.. ik zie de begroting van Feyenoord hooguit naar 60 miljoen gaan met een nieuw stadion.
Nu nog ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van een club als Feyenoord is denk ik dat we alleen in Nederland een grote club zijn.. en in Nederland kan je qua merchandise hooguit 5 / 6 miljoen binnen halen (afgaand op jaarverslagen).. we hebben al jaren geen exposure in Europa, Europees 0,0 inkomsten, kleine competitie.. ik zie de begroting van Feyenoord hooguit naar 60 miljoen gaan met een nieuw stadion.
Ajax heeft gewoon motivatie/scherpte/inzet problemen tegen laagvliegers, dat was niet de verdienste van RKC.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Thuis werd het ook maar 0-0.. Die gasten kunnen zich in uitwedstrijden redelijk goed ingraven
Dat heeft er meer mee te maken dat de aanvallers van Ajax er niets van kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Thuis werd het ook maar 0-0.. Die gasten kunnen zich in uitwedstrijden redelijk goed ingraven
Geheim, zo lijkt het.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:03 schreef Muto het volgende:
Zijn die plannen eigenlijk nog gepubliceerd? Of blijft dat geheim?
Neuh, want je blijft in de eredivisie spelen en dan doe je Europees hooguit mee op de manier zoals Ajax al jaren doet.. daar zou ik al heel blij mee zijn overigens.. al te lang geen leuke Europese potjes meer gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu nog ja.
Met een nieuw gerenoveerd stadion veroveren we straks de wereld
Discussie gemist?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, want je blijft in de eredivisie spelen en dan doe je Europees hooguit mee op de manier zoals Ajax al jaren doet.. daar zou ik al heel blij mee zijn overigens.. al te lang geen leuke Europese potjes meer gehad.
Die heb ik gemist ja.. CL-finale krijgen we sowieso met 70.000 stoeltjesquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Discussie gemist?
We kwamen tot de conclusie dat we de CL zouden gaan winnen op middellange termijn.
Daarmee komt zoveel exposure
En die thuis winnenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist ja.. CL-finale krijgen we sowieso met 70.000 stoeltjes
Haha, alleen voldoen de 'vernieuwbouw' projecten niet aan de hoogste UEFA eisen zover ik op de hoogte ben. Aangezien de stoeltjes op de eerste 2 ringen te dicht op elkaar blijven staan, te weinig ruimte, te weinig gangen en vluchtroutes, en de zichtlijnen met de 3de ring zullen ook wel ernstig in het geding komen verwacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist ja.. CL-finale krijgen we sowieso met 70.000 stoeltjes
Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Wie gaan er eigenlijk degraderen dit seizoen?
Roda/NEC gok ikquote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Gat tussen n15 en n16 is 4 puntenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Ik hoop Roda, denk Roda en wens iedere avond Roda.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Heel Nederland wenst Roda weg. Dat is voor niemand een geheim.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik hoop Roda, denk Roda en wens iedere avond Roda.
Ja, dat wel. Maar programma NEC is erg zwaarquote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik blijf het nac ook gunnen maar Roda mag ook wel eens opthyfenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je zegt 34e ronde. Feit is 33e ronde.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookOf ik heb iets verkeerds gepost.
NAC vind ik, ondanks het calimero complex naar ons toe wel een leuke levendige club. Die mag er wel in blijven wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik blijf het nac ook gunnen maar Roda mag ook wel eens opthyfen
Ik zeg tot de 34e ronde. Niet tot en met.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zegt 34e ronde. Feit is 33e ronde.
Woon in breda (helaas) en heb de afgelopen jaartjes een redelijke haat mogen ontwikkelenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
NAC vind ik, ondanks het calimero complex naar ons toe wel een leuke levendige club. Die mag er wel in blijven wat mij betreft.
NAC kan dit jaar toch niet meer degraderen. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
NAC vind ik, ondanks het calimero complex naar ons toe wel een leuke levendige club. Die mag er wel in blijven wat mij betreft.
Arrogant kutclubje is het. Ondanks dat ze niets voorstellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. Vodleon aan UEFA eisen is een van de voorwaarden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, alleen voldoen de 'vernieuwbouw' projecten niet aan de hoogste UEFA eisen zover ik op de hoogte ben. Aangezien de stoeltjes op de eerste 2 ringen te dicht op elkaar blijven staan, te weinig ruimte, te weinig gangen en vluchtroutes, en de zichtlijnen met de 3de ring zullen ook wel ernstig in het geding komen verwacht ik.
Maar goed, ik hou wel een paar flinke slagen om de arm omdat ik me baseer op beperkte informatie en informatie uit oudere presentaties waarop is voortborduurd.
Ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Arrogant kutclubje is het. Ondanks dat ze niets voorstellen.
Ik gun ze ook heel wat jaartjes Jupiler League, en ik ben verdorie geboren en getogen, en nog altijd woonachtig, in de regio Breda.
Misschien juist wel daarom.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik gun ze ook heel wat jaartjes Jupiler League, en ik ben verdorie geboren en getogen, en nog altijd woonachtig, in de regio Breda.
Nee, volgens mij hebben ze de eis laten vallen dat het stadion ook 'finalewaardig' moest zijn toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. Vodleon aan UEFA eisen is een van de voorwaarden.
Even een jaartje afkoelen inderdaad. Altijd dat kinderachtige gedoe dat Feyenoord geen kampioen wordt terwijl ze jaar in jaar uit maar moeten hopen dat ze in de competitie blijvenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hebben ze de eis laten vallen dat het stadion ook 'finalewaardig' moest zijn toch?
Dat zijn weer strengere eisen geloof ik dan de UEFA eisen voor Europese wedstrijden bijvoorbeeld.
Oef. Dat is waar ook. Daar durf ik niets over te zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hebben ze de eis laten vallen dat het stadion ook 'finalewaardig' moest zijn toch?
Dat zijn weer strengere eisen geloof ik dan de UEFA eisen voor Europese wedstrijden bijvoorbeeld.
Het gaat er niet om waar de finale gespeeld wordt, het gaat erom dat wij hem spelenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi dom als dat zo isquote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vitesse bestaat volgend jaar niet meer dus daar hoeven we geen rekening meer mee te houden toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Maastoren het volgende:
Az-uit wordt alles beslissend. Ervan uitgaande dat we tegen psv verliezen. Twente en Psv gaan ook weinig punten meer laten liggen. Vitesse is 1 grote chaos op dit moment.
Heerenveen uit is echt niet makkelijk voor PSV heur.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Maastoren het volgende:
Az-uit wordt alles beslissend. Ervan uitgaande dat we tegen psv verliezen. Twente en Psv gaan ook weinig punten meer laten liggen. Vitesse is 1 grote chaos op dit moment.
Hopelijk pas na het seizoen. Anders moeten we 4 punten inleveren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Vitesse bestaat volgend jaar niet meer dus daar hoeven we geen rekening meer mee te houden toch?
Niet dat zo'n finale mij boeit hoor. Al is het leuk meegenomen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Oef. Dat is waar ook. Daar durf ik niets over te zeggen eigenlijk.
En de concurrentie? dat is misschien wel even interessantquote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk pas na het seizoen. Anders moeten we 4 punten inleveren.
Jammer genoeg mist Heerenveen Ziyech.,quote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerenveen uit is echt niet makkelijk voor PSV heur.
Daar voldoet het nu ook aan.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet dat zo'n finale mij boeit hoor. Al is het leuk meegenomen.
Waar het mij om gaat is dat het stadion in ieder geval voldoet aan de UEFA eisen voor Europees voetbal, aangezien we uiteraard wel de ambitie koesteren nog vele Europese wedstrijden te mogen spelen in dat stadion.
Is ie in contractonderhandeling met Van Geel?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer genoeg mist Heerenveen Ziyech.,
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar voldoet het nu ook aan.
Maar je moet natuurlijk wel een CL finalewaardig stadion willen hebben.
Ah joh, Twente moet naar NAC-uit en PSV naar Heerenveen komend weekend. Dat zijn ook geen zekerheidjes voor ze.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Maastoren het volgende:
Anders moeten we straks weer helemaal naar Spanje vliegen voor onze finalequote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar voldoet het nu ook aan.
Maar je moet natuurlijk wel een CL finalewaardig stadion willen hebben.
Ajax - Vitesse was 0-1. Dus die lopen verder uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En de concurrentie? dat is misschien wel even interessantZit er nog een kampioenschap in
7e gele kaart volgens mij. En Ziyech heeft zijn contract verlengd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is ie in contractonderhandeling met Van Geel?
Dat was t enige waar t om gingquote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse was 0-1. Dus die lopen verder uit.
Verder geen zin om te zoeken.
quote:Feyenoord deed woensdag zeer goede zaken door de inhaalwedstrijd tegen Heracles Almelo winnend af te sluiten. Niet alleen neemt de ploeg daardoor afstand van Vitesse en PSV (beide ploegen kwamen niet in actie), maar ook werd het gat met FC Twente – dat gelijkspeelde tegen ADO Den Haag – vergroot tot vier punten. Trainer Ronald Koeman was uiteraard blij met die statistieken, maar besefte ook dat Feyenoord goed was weggekomen in Almelo. ‘Dit zijn bonuspunten’, zei hij na afloop van de wedstrijd.
Koeman zag zijn ploeg niet goed aan de wedstrijd in het Polman Stadion beginnen. ‘Dat kwam deels doordat we moeite hadden met het veld, je zag meerdere spelers uitglijden. We wilden zelf met veel druk naar voren spelen, maar de verdediging was niet altijd goed aangesloten. Daardoor werden de ruimtes op het veld groot, waar Heracles goed gebruik van maakte.’
Ondanks een wisselvallige eerste helft ging Feyenoord met een 1-2 voorsprong de rust in. ‘De eerste twintig minuten na rust hebben we goed gespeeld’, zei Koeman. ‘De bezetting op het veld was beter dan in de eerste helft, waardoor we niet in problemen kwamen. Uiteindelijk hebben we het onszelf toch te moeilijk gemaakt. Zo maakten we de kansen die we kregen niet af, onder meer doordat we een paar keer verkeerd positie kozen voor het doel. Ook in de rest van het veld werden te vaak verkeerde keuzes gemaakt. Dat heeft met voetbalslimheid te maken.’
‘Nu liep het gelukkig allemaal goed af voor ons, maar dat zal niet altijd lukken’, ging Koeman verder. ‘Als team kunnen we wat dat betreft nog stappen maken. Tegelijkertijd mogen we onze handen dichtknijpen met de tweede plek die we nu in handen hebben.’
Koeman kon kort na afloop van de wedstrijd nog geen duidelijkheid geven over de ernst van de blessure van Bruno Martins Indi. De verdediger viel in de slotminuut van de wedstrijd uit en werd vervangen door Sven van Beek.
Nee, de optie tot 2015 is gelicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7e gele kaart volgens mij. En Ziyech heeft zijn contract verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |