SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Beter wachten op Rechercheur Ria.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Begonnen aan The Wire
Eerste aflevering vind ik kut.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Castaignos
oh weer afgekeurd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
2.3k als RW.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Riascos net in een pack, zal wel geen drol waard zijn zeker![]()
Hopelijk maakt de CL het zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speel jij eigenlijk FIFA?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.![]()
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.Women with dicks and weak men with vaginas.
CoD: Ghost mayun.Women with dicks and weak men with vaginas.
Als er 1 spel volwassen is; FIFA.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.![]()
Hij weet niet eens wat het is. Volgens mij denkt hij dat we allemaal abonnee zijn van dat vrouwenblad. Viva.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sport1.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Wordt PSG - Chelsea nog ergens gewoon uitgezonden?![]()
Is officieel wel 18+quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.Sport 1 noem ik niet gewoon. Dat is voor mensen met zes nullen op hun rekening. Ik heb alleen een 0 op mijn rekening...quote:![]()
Heb zo ongelooflijk veel nukes gehaald daarbijquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.
Voelde me dan altijd zo goed![]()
![]()
Black ops 1quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.![]()
mw2 was best leuk maar te veel bs in. Danger close etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij bent goedquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb zo ongelooflijk veel nukes gehaald daarbij
Voelde me dan altijd zo goed![]()
WoW?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
MW1 was de shit.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
MW2 voelde als MW9 ofzo. Na MW1 zijn ze de weg kwijt geraakt.![]()
BO op PCquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Black ops 1![]()
mw2 was best leuk maar te veel bs in. Danger close etc
dedicated servers
![]()
![]()
![]()
Hopelijk een mooie club. Zou bij een AZ niet misstaan denk ik. Als opvolger van Ortiz.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dat RKC slecht zeg mijn god
Welke club zou Sno oppikken als ze degraderen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Die kleuren bij feyenoord zien er maar apart uit. Is toch geen gras kleur meer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
CoD op de PCquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vind ik niet. MW2 was echt een verbetering ten opzichte van MW1. Maar daarna is de serie inderdaad niet beter geworden.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
MW1 was de shit.
MW2 voelde als MW9 ofzo. Na MW1 zijn ze de weg kwijt geraakt.![]()
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het verkeerde topic. Hier gaat het over van alles behalve gamesquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Search and destroy met maten en dan je tegenstander opsluiten met Riot shieldsquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sport 1 noem ik niet gewoon. Dat is voor mensen met zes nullen op hun rekening. Ik heb alleen een 0 op mijn rekening...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik snap het ook niet. Hijzelf ook niet denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleuren bij feyenoord zien er maar apart uit. Is toch geen gras kleur meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij VI zeiden ze dat toch een keer? Dat die scouts van Chelsea niemand kunnen vinden en dan uiteindelijk toch maar een speler aanraden omdat dat beter is dan nietsquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..![]()
![]()
En het bestaat al bijna 16 jaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Echte volwassen bazen spelen Jazz Jackrabbit 2![]()
MW2 speelde ook echt iedereen, vooral daarom was het zo vet. Volgens mij had ik daar een killstreak van 47... Dan is het al snel leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Search and destroy met maten en dan je tegenstander opsluiten met Riot shields![]()
Wat dan?quote:Want ik heb gewoon 2 screenshots gemaakt omdat ik die kleuren maar raar vond bij hera - fey
Haha ja daar past hij wel tussenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij VI zeiden ze dat toch een keer? Dat die scouts van Chelsea niemand kunnen vinden en dan uiteindelijk toch maar een speler aanraden omdat dat beter is dan niets
OF ze moesten even 2.5m witwassen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kunstgras..quote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat dan?Want ik heb gewoon 2 screenshots gemaakt omdat ik die kleuren maar raar vond bij hera - fey
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
C1000* Net nog gezien, en vanmorgen in de trein ook. Maar ik ga geen poging doen om haar te versieren omdat ze toch al bezet is.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat meisje bij de jumbo?![]()
Ja dan nog. Vind het maar een rare kleur hebben. Is net of er aan de saturation knop van de camera's gedraaid is.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ADO 1-1![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet je wat je moet doen... gewoon een avondje opstap gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
C1000* Net nog gezien, en vanmorgen in de trein ook. Maar ik ga geen poging doen om haar te versieren omdat ze toch al bezet is.![]()
Ik wilde nog net een potje doen voordat ik voetbal ga kijken bij mijn broer maar dat zit er nu niet in als ik een update moet installeren.![]()
Camera icm stadionverlichting kan nog wel voor wat verschillen zorgen, maar de kleur van het veld daar is gewoon wel iets anders ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dan nog. Vind het maar een rare kleur hebben. Is net of er aan de saturation knop van de camera's gedraaid is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen... gewoon een avondje opstap gaan.![]()
Dat Dortmund mist stiekem gewoon 6 basisspelers vandaag..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pots
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kutscheids
Tegenstander duwt Hooitje met bal en al met 2 handen over de achterlijn, en die blinde geeft een corner. En uitgerekend uit die corner valt de 2-1
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die 2-1 bedoelde ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als de tussenstanden van nu zo blijven dan is de bottom 3 wel bekend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net gemist. Maar die goal was al erg genoeg..quote:Op woensdag 2 april 2014 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je de aanleiding voor die corner ook gezien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rood Castaignos ook nog, Twente met 9Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja...die was ook best illustratiefquote:Op woensdag 2 april 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net gemist. Maar die goal was al erg genoeg..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cziommer is zo'n sportieve kerel..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het 2-2 gaat worden bij Feyenoord.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het 2-2 gaat worden bij Feyenoord.![]()
Van Gaal kan toch bijna niet meer om hem heen zoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immers > Sneijder.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Gaal kan toch bijna niet meer om hem heen zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Te Vrede mag wel eens een uurtje op afwerken trainen.
Misschien eens een kijkje nemen in Spangen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spannender wel, leuker niet. Real verwacht ik wat meer goals en een vrij makkelijke thuiszege. PSG- Chelsea een vieze schaakwedstrijd. 0-0/1-0 ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef DutchSL het volgende:
PSG - Chelsea lijkt me een leukere/spannendere wedstrijd eigenlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker voor de allereerste ja. Aanholt was uiteindelijk 135k ofzo eind vd week.quote:
2e Van Rhijn ging voor 187k.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
janlulquote:Op woensdag 2 april 2014 20:45 schreef Revontulet het volgende:
high quality PSG stream is welkomForza Lavezzi
.comAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Golgolgol BaleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een goal Lavezzi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit te jizzen in mijn Lavezzi shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Revontulet het volgende:
Ik zit te jizzen in mijn Lavezzi shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk stijgt iemand vanavond in positief zin uit dan krijgen we misschien wel een MOTM kaartje. Gisteren was er niet echt een aanleiding voor![]()
Courtoisquote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk stijgt iemand vanavond in positief zin uit dan krijgen we misschien wel een MOTM kaartje. Gisteren was er niet echt een aanleiding voor![]()
Volgende week pas lijkt me he...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk stijgt iemand vanavond in positief zin uit dan krijgen we misschien wel een MOTM kaartje. Gisteren was er niet echt een aanleiding voorSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811417.page de topic is aangemaakt op het EA forum. Laat die TOTSen maar komen, een zilver en bronze topic is er ook
![]()
![]()
Ik voel me nu een beetje darktoefjes2. Ik zit nu in de trein. Ik ga straks kijken of ik een smleno speler kan vinden. Want ik denk niet dat ik kans maak bij dat blonde mokkeltje dat rechts van me zit![]()
![]()
Wel weinig interessante spelers voor mij als ik het zo bekijk, Alleen Strootgod.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811417.page de topic is aangemaakt op het EA forum. Laat die TOTSen maar komen, een zilver en bronze topic is er ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was vorig jaar ook rond deze tijd dat hij een MOTM had volgens mij.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan altijd kijken en iets proberen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik voel me nu een beetje darktoefjes2. Ik zit nu in de trein. Ik ga straks kijken of ik een smleno speler kan vinden. Want ik denk niet dat ik kans maak bij dat blonde mokkeltje dat rechts van me zit![]()
Je doelt op het vinden van een SMLENO neem ik aan?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken en iets proberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gastquote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken en iets proberen.![]()
![]()
Een minuut nadat ik op verzenden had gedrukt stapte ze uit. Kut leven.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken en iets proberen.![]()
Had gevraagd of ze een blik monster met je wou delenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een minuut nadat ik op verzenden had gedrukt stapte ze uit. Kut leven.![]()
Nee, ik bedoelde naar die chick kijkenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je doelt op het vinden van een SMLENO neem ik aan?![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had gevraagd of ze een blik monster met je wou delen![]()
DS2 ik krijg bij jou echt het beeld (en verbeter als dat fout is) van zon mannetje dat zich later op zijn net net geen 18 jarige buurmeisje gaat aftrekken als ze in de tuin ligt te zonnen ofzo.
![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Later pas?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik krijg bij jou echt het beeld (en verbeter als dat fout is) van zon mannetje dat zich later op zijn net net geen 18 jarige buurmeisje gaat aftrekken als ze in de tuin ligt te zonnen ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is niet waar. Wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Is dat raar?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Weet ik veelquote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Wat had ik dan moeten zeggen?
Komt gewoon door die dingen die je post enzo, echt zon stiekeme genieter.![]()
Isco 2-0
en pingel Chelsea..weer bijna tegelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rare actie van die fat lesbianquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
Ramires speelt de laatste tijd zo dramatisch he
Thx thiagoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ze doen het er echt om lijkt het welquote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Revontulet het volgende:
Er gebeurt teveel tegelijk op twee schermen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Parijs wint uiteindelijk 5-1. real gaat met 2-9 de mat af.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
Niet spoilen aub ik wil de samenvatting nog zien.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Stiekeme genieter..dat klinkt wel mooiquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Komt gewoon door die dingen die je post enzo, echt zon stiekeme genieter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prachtige mensen zijn datquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
![]()
Cech lijkt me wel een goede keeper voor PSG. En dan kan Thibaut mooi bij Chelsea onder de lat komend seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of barca koopt Thibaut gewoon ... oh wacht...quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Cech lijkt me wel een goede keeper voor PSG. En dan kan Thibaut mooi bij Chelsea onder de lat komend seizoen.![]()
kan niet want barca mag niks kopenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of barca koopt Thibaut gewoon ... oh wacht...![]()
Dan mag Sirigu naar Milan..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Cech lijkt me wel een goede keeper voor PSG. En dan kan Thibaut mooi bij Chelsea onder de lat komend seizoen.![]()
Lijkt me een prima keeperscarrousel ja. En Abbiati naar MVV.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie naar Atletico dan??quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keeperscarrousel ja. En Abbiati naar MVV.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keeperscarrousel ja. En Abbiati naar MVV.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap jullie zo over mij denken maar als ik zo zou zijn zou ik die plaatjes/filmpjes ook niet met jullie delen.![]()
Elke pedo zoekt een dekmantel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap jullie zo over mij denken maar als ik zo zou zijn zou ik die plaatjes/filmpjes ook niet met jullie delen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
bohh Hazard, zondeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De keeper van MVVquote:Die dus.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na 3 herhalingen weet ik het nog niet zeker eigenlijk..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
Scheids bakt er niks van lol
Dit zag hij wel goed, geen pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cahill maakte geen overtreding imo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 3 herhalingen weet ik het nog niet zeker eigenlijk..
Ramires solliciteert naar rood![]()
Willian ook al geel, gevaarlijk![]()
![]()
spongebathquote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker buikje masseren van die Dortmund speler
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker hequote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Lekker buikje masseren van die Dortmund speler![]()
Ik zou toch niet graag in de schoenen van Durm staan op dit moment. Weten dat je heel veel tekort komt op dit niveau, en ook geen ingespeeld team om je heen hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Valt best mee toch? Vorig jaar nog finale gehaald.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zou toch niet graag in de schoenen van Durm staan op dit moment. Weten dat je heel veel tekort komt op dit niveau, en ook geen ingespeeld team om je heen hebben.![]()
Daarentegen zou ik er wel een lusten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zou toch niet graag in de schoenen van Durm staan op dit moment. Weten dat je heel veel tekort komt op dit niveau, en ook geen ingespeeld team om je heen hebben.![]()
Durm niet, ik vind hem ook echt matig voetballenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Vorig jaar nog finale gehaald.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dacht dat hij dortmund bedoeldequote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Durm niet, ik vind hem ook echt matig voetballen![]()
![]()
![]()
Vorig jaar speelde hij niet zover ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Vorig jaar nog finale gehaald.
edit. te laat, spuit11![]()
Dat valt niet mee, ik heb hem nog niets goed zien doen. Deze keer liegen de stats van EA dus niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Vorig jaar nog finale gehaald.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Durm kan er echt geen kut van nee. Ook geen talent ofzo..gewoon een back-up speler die veel meer moet spelen dan de bedoeling was door die blessureproblemen van ze.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Futhead pagina staat vol met Duitsers die hem als serieuze bedreiging voor Schmelzer zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat valt niet mee, ik heb hem nog niets goed zien doen. Deze keer liegen de stats van EA dus niet.![]()
Kom op, voor 1 schoen van hem moet ik een heel jaar werkenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
Over Schmelzer is dan ook niemand enthousiast verder. Redelijke speler, maar ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Futhead pagina staat vol met Duitsers die hem als serieuze bedreiging voor Schmelzer zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Auw.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die hebben tenminste een actieve community.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En toch is hij niet in zijn nopjes, daar in Bernabeu. Maar ik heb hem ook nog niet naar de Girofoon zien bellen om zijn saldo te checken. Dat zou inderdaad wel enig leed kunnen verzachten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, voor 1 schoen van hem moet ik een heel jaar werkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bale/Ronaldo.. eigenlijk moet Xabi Alonso gewoon de vrije trappen nemen daar, maar die laat de sterren hun gang gaan.![]()
Ja, maar er is gisteren/vandaag wel een onderzoek verschenen dat zo'n 25% van de profvoetballers depressies en angstig is, dus erg gelukkig word je er vast ook weer niet van, zeker niet als je een speler als Durm bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, voor 1 schoen van hem moet ik een heel jaar werkenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Eigenlijk moet Ronaldo geen enkele vrije trap meer nemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:40 schreef DutchSL het volgende:
Bale/Ronaldo.. eigenlijk moet Xabi Alonso gewoon de vrije trappen nemen daar, maar die laat de sterren hun gang gaan.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Jawel joh is toch mooi.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Ronaldo geen enkele vrije trap meer nemen.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar er is gisteren/vandaag wel een onderzoek verschenen dat zo'n 25% van de profvoetballers depressies en angstig is, dus erg gelukkig word je er vast ook weer niet van, zeker niet als je een speler als Durm bent.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)sies-of-angsten.html
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spelers uit Nederland, Schotland, Ierland, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland deden in samenwerking met de nationale bonden mee aan het onderzoek.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)sies-of-angsten.html
Dat zijn nou niet echt de grootverdieners.![]()
Maar zoals ik al zei zal Durm dat ook niet echt zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spelers uit Nederland, Schotland, Ierland, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland deden in samenwerking met de nationale bonden mee aan het onderzoek.
Dat zijn nou niet echt de grootverdieners.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Al die hoofden zien er wel apart uit in die reclame.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Die kut kop van Ribery altijd bij deze reclame. Nee tegen racisme, maar ook nee tegen dat.![]()
Mwauh. Een gemiddelde speler in Nederland kan zich volgens mij niet zomaar financieel onafhankelijk voetballen hij waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei zal Durm dat ook niet echt zijn.
Alhoewel geld en geluk natuurlijk niet samenhangt maar het ging volgens mij over iets met 1 schoen van hem![]()
![]()
Dat heet HD.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al die hoofden zien er wel apart uit in die reclame.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zou het niet weten. Geen idee hoe oud die Durm is en wat zijn toekomstperspectief is, maar zo'n perica komt ook van Chelsea maar kan er ook geen kut van en zal mogelijk/waarschijnlijk ook in de vergetelheid raken. Het is maar net hoe zn leven loopt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh. Een gemiddelde speler in Nederland kan zich volgens mij niet zomaar financieel onafhankelijk voetballen hij waarschijnlijk wel.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk alleen maar te zeggen: zorg ervoor dat je gelukkig bent in het leven en geld is niet alles.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Geen idee hoe oud die Durm is en wat zijn toekomstperspectief is, maar zo'n perica komt ook van Chelsea maar kan er ook geen kut van en zal mogelijk/waarschijnlijk ook in de vergetelheid raken. Het is maar net hoe zn leven loopt.
Kijk naar die Bastos van Lyon![]()
![]()
Kijk mijn editquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk alleen maar te zeggen: zorg ervoor dat je gelukkig bent in het leven en geld is niet alles.![]()
![]()
Zag ik inderdaad, ik wilde het beamenquote:
Benzema
Kijk eens naar de bal joh
Real kakt wel in, Dort gaat zo scoren. Beste kans nu al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okquote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Benzema
Real kakt wel in, Dort gaat zo scoren. Beste kans nu al.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Benzema
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat maakt hij dat toch knap af dan![]()
Die voetbeweging
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt er geen verstand van het timmetjequote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Benzema
Tim zit natuurlijk zijn bets te (anti)jinxen, duhh.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
op real inzettenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Tim zit natuurlijk zijn bets te (anti)jinxen, duhh.
@1.01 zeker lol ha sukkel
neppert![]()
Hoe makkelijk kun je zoiets eruit laten zien
Eigenlijk was het stiekem een slechte aanname natuurlijkBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
-1.5 @ 2.17 zemmelquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
op real inzetten
neppertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real -1,5 @2+ was anders best lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
op real inzetten
neppert
Dit begint een beetje een Oprah Winfrey forum te lijken zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk alleen maar te zeggen: zorg ervoor dat je gelukkig bent in het leven en geld is niet alles.![]()
Swinkluiz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trollfluitje van de scheids
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had deze wedstrijd nog wel eens willen zien als Dortmund een (bijna) fitte selectie had gehad. Subotic, Gundogan, Kuba, Lewa en zelfs Schmelzer schelen toch echt een slok op een borrel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ojee, Ibra is blessa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar schakelden ze Real nog uit zelfsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had deze wedstrijd nog wel eens willen zien als Dortmund een (bijna) fitte selectie had gehad. Subotic, Gundogan, Kuba, Lewa en zelfs Schmelzer schelen toch echt een slok op een borrel.
Maar toen speelden ze het hele seizoen al wel beter. Veel van die gasten liggen er ook al echt lang uit nu...Gundo, Subo, Kuba, Schmelz...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jij bent lavessie fan, niet psg/ibraquote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hou je fucking bek dicht kutvent.
Vind ik. punt![]()
Jij hebt ook recht op je mening.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent lavessie fan, niet psg/ibra
Vind ik. punt![]()
Hij zal ook wel niet op tijd fit zijn voor team of the season nuquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed zoquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maakt me niet uit. Is gewoon een baas
RvP is ook een baas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat je vind moet je in die bak flikkeren of bij de politie brengen. Ik ben ten eerste Lavezzi fan, maar ook al sinds het Ronaldinho tijdperk fan van PSGquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij bent lavessie fan, niet psg/ibra
Vind ik. punt.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dan heb je een zware tijd gehad tussen Dinho en Ibra.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat je vind moet je in die bak flikkeren of bij de politie brengen. Ik ben ten eerste Lavezzi fan, maar ook al sinds het Ronaldinho tijdperk fan van PSG.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar wel grappig. Ze proberen alles te kopen kopen kopen met geld. Maar geld maakt niet gelukkig. Geluk zit in hele andere dingen dan geldquote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat je vind moet je in die bak flikkeren of bij de politie brengen. Ik ben ten eerste Lavezzi fan, maar ook al sinds het Ronaldinho tijdperk fan van PSG.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja achja. Heb ik ook met Feyenoord tochquote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je een zware tijd gehad tussen Dinho en Ibra.En spelers als Rothen, Giuly, Pauleta waren altijd wel leuk om naar te kijken. Zaten ook echt hele brakke jaren tussen hoor, maar dat hoort er een beetje bij.
Dit is zo'n kut uitspraak gemaakt door mensen zonder geld.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel grappig. Ze proberen alles te kopen kopen kopen met geld. Maar geld maakt niet gelukkig. Geluk zit in hele andere dingen dan geldwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Waar kan je gratis coke en hoeren krijgen dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel grappig. Ze proberen alles te kopen kopen kopen met geld. Maar geld maakt niet gelukkig. Geluk zit in hele andere dingen dan geldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dortmund heeft wel veel penaltyclaims gehad zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit was geen echte claim...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund heeft wel veel penaltyclaims gehad zoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronaldo en Ibra blessa..opvallend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSG had een prachtig elftal mid jaren '90 met eindbaas Raisindsdien altijd wel mijn favoriete club in Frankrijk geweest.
Al is dat ook een beetje koning eenoog in het land der blinden natuurlijk![]()
![]()
Lyon heeft ook wel aardige teams gehad. Eindbaas Juninhoquote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef DutchSL het volgende:
PSG had een prachtig elftal mid jaren '90 met eindbaas Raisindsdien altijd wel mijn favoriete club in Frankrijk geweest.
Al is dat ook een beetje koning eenoog in het land der blinden natuurlijk![]()
![]()
Sonny Anderson
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima spits, matige rechtsbuiten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was vooral in de brakke periode van PSG, 2003 tot 2008 ofzo? Werden ze volgens mij 5-6 keer achter elkaar kampioen. Juninho was een baas, maar ze hadden toen ook Govou, Fred, WIltord, etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lyon heeft ook wel aardige teams gehad. Eindbaas Juninho![]()
Sonny Andersonwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zoveel spelers met een goede trap en dan neemt Ramos die bal. Ronaldo style
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toch ook met o.a. Le Guen, Ginola, Weah...?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Al is dat ook een beetje koning eenoog in het land der blinden natuurlijk
Ja hadden wel meer goede spelers toen. Sonny Anderson was van begin die tijd. Van Barca flop tot Lyon held..meteen paar keer kampioen ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat was vooral in de brakke periode van PSG, 2003 tot 2008 ofzo? Werden ze volgens mij 5-6 keer achter elkaar kampioen. Juninho was een baas, maar ze hadden toen ook Govou, Fred, WIltord, etc.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robert kan weinig, maar pingels nemen kon hij wel. Scoorde tegen Oss nog 3x voor de beker. Toen zat ik in het stadionquote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef DutchSL het volgende:
PSV - Lyon w.n.s.met onze Braziliaanse spits Robert
Fenomenale carrière die man
[ [url=[img]http://puu.sh/7TDTz.png]afbeelding[/url] ]
Weidemeijer legde de bal bij iedere valpartij blind op de stip
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cris gewoon vergetenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat was vooral in de brakke periode van PSG, 2003 tot 2008 ofzo? Werden ze volgens mij 5-6 keer achter elkaar kampioen. Juninho was een baas, maar ze hadden toen ook Govou, Fred, WIltord, etc.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dat geld van Betis ooit aangekomen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef DutchSL het volgende:
PSV - Lyon w.n.s.met onze Braziliaanse spits Robert
Fenomenale carrière die man
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hoefden maar een klein deel er van te betalen van de Fifa.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat geld van Betis ooit aangekomen?
Net als we niks kregen voor Leandro van Porto![]()
![]()
Zieke actie wel..lang geleden dat hij iets goeds deed. Wel echt matig verdedigen en gewoon slecht van Cech.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Carvajal krijgt wel een UP in Fifa 15 neem ik aan? Had eerlijk gezegd al een winter UP verwacht. Goede vervanging voor als je te pauper bent voor Alves.![]()
Co met zijn links-rechts combinaties...alsof we naar paardrijden of turnen zitten te kijken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]serieus nooit meer naar omgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sta ik gewoon 5e
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eindelijk is het me een gelukt een leuk goaltje te bewaren van SIF Adje. Niet superbijzonder, maar wel illustratief voor de doelpunten die hij maakt
http://www.easports.com/f(...)2014/video/188363741
Adje![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-04-2014 23:23:18 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahah ik ook niet, maar het gaat ook niet echt geweldigquote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
serieus nooit meer naar omgekekensta ik gewoon 5e
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik sta 11e in het algemeen klassementquote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ik ook niet, maar het gaat ook niet echt geweldig
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 2 april 2014 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik sta 11e in het algemeen klassement
Ik vergeet alleen dat ik überhaupt daar nog aan mee doe. Dus ik kan niet anticiperen op die aankomende speelrondes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die link doet niks bij mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk is het me een gelukt een leuk goaltje te bewaren van SIF Adje. Niet superbijzonder, maar wel illustratief voor de doelpunten die hij maakt
http://www.easports.com/f(...)2014/video/188363741
Adje![]()
Maar je bedoelt wsl deze
http://www.easports.com/media/play/video/188363741![]()
Ja daar ging ik al vanuit, maar had m nog nooit gezienquote:
Dat bleekquote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daar ging ik al vanuit, maar had m nog nooit gezien
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: