SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Beter wachten op Rechercheur Ria.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Begonnen aan The Wire
Eerste aflevering vind ik kut.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Castaignos
oh weer afgekeurd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
2.3k als RW.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Riascos net in een pack, zal wel geen drol waard zijn zeker![]()
Hopelijk maakt de CL het zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speel jij eigenlijk FIFA?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.![]()
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.Women with dicks and weak men with vaginas.
CoD: Ghost mayun.Women with dicks and weak men with vaginas.
Als er 1 spel volwassen is; FIFA.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.![]()
Hij weet niet eens wat het is. Volgens mij denkt hij dat we allemaal abonnee zijn van dat vrouwenblad. Viva.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sport1.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Wordt PSG - Chelsea nog ergens gewoon uitgezonden?![]()
Is officieel wel 18+quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.Sport 1 noem ik niet gewoon. Dat is voor mensen met zes nullen op hun rekening. Ik heb alleen een 0 op mijn rekening...quote:![]()
Heb zo ongelooflijk veel nukes gehaald daarbijquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.
Voelde me dan altijd zo goed![]()
![]()
Black ops 1quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
CoD MW2 was echt een top spel. Daarna waren ze allemaal kut.![]()
mw2 was best leuk maar te veel bs in. Danger close etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij bent goedquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb zo ongelooflijk veel nukes gehaald daarbij
Voelde me dan altijd zo goed![]()
WoW?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
MW1 was de shit.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
MW2 voelde als MW9 ofzo. Na MW1 zijn ze de weg kwijt geraakt.![]()
BO op PCquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Black ops 1![]()
mw2 was best leuk maar te veel bs in. Danger close etc
dedicated servers
![]()
![]()
![]()
Hopelijk een mooie club. Zou bij een AZ niet misstaan denk ik. Als opvolger van Ortiz.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dat RKC slecht zeg mijn god
Welke club zou Sno oppikken als ze degraderen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Die kleuren bij feyenoord zien er maar apart uit. Is toch geen gras kleur meer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
CoD op de PCquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vind ik niet. MW2 was echt een verbetering ten opzichte van MW1. Maar daarna is de serie inderdaad niet beter geworden.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
MW1 was de shit.
MW2 voelde als MW9 ofzo. Na MW1 zijn ze de weg kwijt geraakt.![]()
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het verkeerde topic. Hier gaat het over van alles behalve gamesquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer, ik verdoe tegenwoordig mijn tijd met nutteloze internetdiscussies over videospelletjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Search and destroy met maten en dan je tegenstander opsluiten met Riot shieldsquote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sport 1 noem ik niet gewoon. Dat is voor mensen met zes nullen op hun rekening. Ik heb alleen een 0 op mijn rekening...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik snap het ook niet. Hijzelf ook niet denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleuren bij feyenoord zien er maar apart uit. Is toch geen gras kleur meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij VI zeiden ze dat toch een keer? Dat die scouts van Chelsea niemand kunnen vinden en dan uiteindelijk toch maar een speler aanraden omdat dat beter is dan nietsquote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een cultheld, maar hoe zo iemand ooit een contract bij Chelsea heeft kunnen krijgen..![]()
![]()
En het bestaat al bijna 16 jaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Echte volwassen bazen spelen Jazz Jackrabbit 2![]()
MW2 speelde ook echt iedereen, vooral daarom was het zo vet. Volgens mij had ik daar een killstreak van 47... Dan is het al snel leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Search and destroy met maten en dan je tegenstander opsluiten met Riot shields
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |