SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Beter wachten op Rechercheur Ria.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Begonnen aan The Wire
Eerste aflevering vind ik kut.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Castaignos
oh weer afgekeurd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
Tering die wedstrijd van Ajax. Echt te saai.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
2.3k als RW.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Riascos net in een pack, zal wel geen drol waard zijn zeker![]()
Hopelijk maakt de CL het zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allemaal kut. Belabberd niveau overal..nog erger dan normaal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speel jij eigenlijk FIFA?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Genoeg nu, allemaal vriendjes. Vrede op aarde.
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.![]()
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.Women with dicks and weak men with vaginas.
CoD: Ghost mayun.Women with dicks and weak men with vaginas.
Als er 1 spel volwassen is; FIFA.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik speel enkel volwassen spellen voor volwassen mensen als ikzelf.![]()
Hij weet niet eens wat het is. Volgens mij denkt hij dat we allemaal abonnee zijn van dat vrouwenblad. Viva.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk FIFA?
Zou best een keer een mod een jantje willen geven.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sport1.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Wordt PSG - Chelsea nog ergens gewoon uitgezonden?![]()
Is officieel wel 18+quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |