abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138667982
Of je pakt juíst een opvallende kleur, misschien valt de reclame dan meer op?
pi_138668115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef -niemand- het volgende:
Of je pakt juíst een opvallende kleur, misschien valt de reclame dan meer op?
Dat is mijn idee ook.

Als ik een knalgele Fiat 500 zie word ik er ook vrolijker van dan een zwarte of witte. Geen idee om wat voor een soort bedrijf het gaat, maar wat simpele belettering op de achterklep en achterschermen is met een fel kleurtje denk ik effectiever dan hem wit maken en er een gekleurde tekst op te zetten.
pi_138672953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat is mijn idee ook.

Als ik een knalgele Fiat 500 zie word ik er ook vrolijker van dan een zwarte of witte. Geen idee om wat voor een soort bedrijf het gaat, maar wat simpele belettering op de achterklep en achterschermen is met een fel kleurtje denk ik effectiever dan hem wit maken en er een gekleurde tekst op te zetten.
Ja maar dat past niet bij het logo candaar dat wij voor wit hadden gekozen
pi_138696132
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef klawie het volgende:

[..]

Ja maar dat past niet bij het logo candaar dat wij voor wit hadden gekozen
Maar dat is dus ook mijn standpunt. De kleur kiezen van een klassiek autootje laatje niet afhangen van eventuele sponsoring ja of nee. Zo'n Fiatje 126 komt met een pastel of felle kleur geel/rood/blauw veel beter uit de verf (letterlijk) dan dat je hem saai wit maakt, omdat dat beter is voor het reclame rijden. Dan kan je hem beter gewoon een kleur spuiten en daarna in het wit wrappen, dan heb je toch je zin en de kleur blijft ook nog eens beter. !
  woensdag 9 april 2014 @ 17:44:38 #30
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_138696213
Wat voor bedrijf gaat het om dan?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_138697482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Maar dat is dus ook mijn standpunt. De kleur kiezen van een klassiek autootje laatje niet afhangen van eventuele sponsoring ja of nee. Zo'n Fiatje 126 komt met een pastel of felle kleur geel/rood/blauw veel beter uit de verf (letterlijk) dan dat je hem saai wit maakt, omdat dat beter is voor het reclame rijden. Dan kan je hem beter gewoon een kleur spuiten en daarna in het wit wrappen, dan heb je toch je zin en de kleur blijft ook nog eens beter. !
Dan heeft het toch geen zin om hem in een ander kleur te spuiten en daarna wit te wrappen en het kost bakken met geld
pi_138697524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:44 schreef monsterd. het volgende:
Wat voor bedrijf gaat het om dan?
italiaans restaurantje
pi_138697624
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:32 schreef klawie het volgende:

[..]

italiaans restaurantje
:D _O-

Dan is het toch des te beter om hem groen of rood te maken ? Rood valt af omdat dat een lastige kleur is, dus blijft groen over ? Witte tekst erop en je antenne bruin of zwart spuiten. Bijnaam van Fiat word Olijfje. Eventueel ook op de auto geplakt of als soort kenteken achter de achterruit. Daar trek je veeel meer aandacht mee dan een witte Fiat 126 !
pi_138697815
Gewoon de vlag van Italië doen :P
pi_138697819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:36 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:D _O-

Dan is het toch des te beter om hem groen of rood te maken ? Rood valt af omdat dat een lastige kleur is, dus blijft groen over ? Witte tekst erop en je antenne bruin of zwart spuiten. Bijnaam van Fiat word Olijfje. Eventueel ook op de auto geplakt of als soort kenteken achter de achterruit. Daar trek je veeel meer aandacht mee dan een witte Fiat 126 !
groen kan niet omdat ons logo ook groen in zit
pi_138697846
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Gewoon de vlag van Italië doen :P
De stickeraar gaat zoiets maken op de motorkap
pi_138698016
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:42 schreef klawie het volgende:

[..]

groen kan niet omdat ons logo ook groen in zit
Dat bedoel ik al een aantal keer te zeggen maar blijkbaar luister je niet ! Een autootje als deze Fiat 126 pas je niet aan aan een bedrijf. Je past je maar aan als bedrijf. Eeuwig zonde om zo'n uniek Fiatje een witte kleur te geven vanwege de sponsoring. Een logo van een bedrijf, welke kleur dan ook, kan net zo goed 'inverted' zijn. Jullie logo is groen op witte achtergrond ? Best, maar dan kan je net zo goed OF een witte bestelwagen nemen, of je je eventueel aanpassen naar wat het autootje het beste staat (groen kan dus heel goed) en daarop een wit logo. Geen haan die er naar kraait.
pi_138698518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:49 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik al een aantal keer te zeggen maar blijkbaar luister je niet ! Een autootje als deze Fiat 126 pas je niet aan aan een bedrijf. Je past je maar aan als bedrijf. Eeuwig zonde om zo'n uniek Fiatje een witte kleur te geven vanwege de sponsoring. Een logo van een bedrijf, welke kleur dan ook, kan net zo goed 'inverted' zijn. Jullie logo is groen op witte achtergrond ? Best, maar dan kan je net zo goed OF een witte bestelwagen nemen, of je je eventueel aanpassen naar wat het autootje het beste staat (groen kan dus heel goed) en daarop een wit logo. Geen haan die er naar kraait.
Dit.
pi_138698592
quote:

[..]

Sponsering os er niet hoor tis gewoon me hobby's een beetje combineren

Ik ga morgen de stickeraar wel bellen en kijken wat hij er van vindt

De witte bestelauto hebben we al hoor :P
pi_138698648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:04 schreef klawie het volgende:

[..]

Sponsering os er niet hoor tis gewoon me hobby's een beetje combineren

Ik ga morgen de stickeraar wel bellen en kijken wat hij er van vindt

De witte bestelauto hebben we al hoor :P
8)7 |:( :|W
pi_138698828
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:05 schreef Meike26 het volgende:

[..]

8)7 |:( :|W
Hahaha maar ik snap wat je bedoelt ik ga kijken of ik er iets anders van kan breien
pi_138698994
quote:

[..]

'Uniek' is ook wat overdreven :P
Wit is trouwens ook niet mijn kleur (al is de mijne dat van oorsprong wel), maar het is zijn geld/auto en zo slecht staat het ook niet als-ie strak in de lak staat met mooie glimmende chromen afwerking.

En ook met een witte kan je nog wel opvallen :+
pi_138699317
Wheeler Dealers heeft destijds een 500tje opgeknapt, en zij zijn ook voor wit gegaan. Maar let ook even op de 'Italiaanse' toevoeging ;)

pi_138699560
Ik ben nu bezig met 3 renders. Groen wit en rood.

Wit kan ook zeker wel goed staan bij zo'n autootje, maar als het alleen om de reden is dat deze dan beter uitkomt voor de reclame van het bedrijf, dan denk ik wel "Zonde". Naast dat de 126 in groen of rood eerder opvalt met witte tekst dan een witte 126 met groene tekst, denk ik ook dat een felle kleur het autootje in zijn geheel beter zal staan en beter blijft. Wit is bovendien ook geen ideale kleur voor auto's, zeker niet die watergedragen lakken !
pi_138699575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef Dingest het volgende:
Wheeler Dealers heeft destijds een 500tje opgeknapt, en zij zijn ook voor wit gegaan. Maar let ook even op de 'Italiaanse' toevoeging ;)

[ afbeelding ]
Dat vind ik nou echt een mooie kleur ook

Dat is toch geen 9010???
pi_138701245
Zoals beloofd, 3 renders. Fiat 126 stond gelukkig in het 3D warehouse en ook een italiaans family restaurant kunnen vinden voor het complete plaatje :D

Wit staat de 126 ook zeker goed, maar ik vind het nog steeds een onhandige reden om alleen voor het bedrijf de auto wit te spuiten. Dit soort kleine wagentjes krijgen zoveel meer karakter met een kleurtje, dat het dus zonde blijft om hem hiervoor wit te maken.

Edit: In het geel is ie ook errug leuk :D

Dus gele 126 word dan Limoentje en een groene Olijfje. Met alleen al een koosnaampje afgebeeld op de fiat maak je ook al reclame. Zonder de lak aan te tasten met reclame teksten. Enige waarom het gaat is opvallen en weten dat dit leuke ding bij dat Italiaanse restaurant hoort.

[ Bericht 10% gewijzigd door Meike26 op 09-04-2014 20:19:33 ]
pi_138701563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Meike26 het volgende:
Zoals beloofd, 3 renders. Fiat 126 stond gelukkig in het 3D warehouse en ook een italiaans family restaurant kunnen vinden voor het complete plaatje :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wit staat de 126 ook zeker goed, maar ik vind het nog steeds een onhandige reden om alleen voor het bedrijf de auto wit te spuiten. Dit soort kleine wagentjes krijgen zoveel meer karakter met een kleurtje, dat het dus zonde blijft om hem hiervoor wit te maken.
Ja maar wit met chrome staat ook beter als een andere kleurtje met dar erbij
  woensdag 9 april 2014 @ 20:17:31 #48
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_138701615
Seventies signaal kleur zou ik nemen.
Porsche bv. had een goeie knalgroen, knalblauw of knaloranje

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_138701665
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
Seventies signaal kleur zou ik nemen.
Porsche bv. had een goeie knalgroen, knalblauw of knaloranje

[ afbeelding ]
Signaal kleuren zijn inderdaad ook erg fijn. Past ook weer goed bij de fiat. Zoals die laatste render dus, in het geel (maar dan minder glimmend, meer zijdeglans).
pi_138702053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Meike26 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Edit: In het geel is ie ook errug leuk :D

Dus gele 126 word dan Limoentje en een groene Olijfje. Met alleen al een koosnaampje afgebeeld op de fiat maak je ook al reclame. Zonder de lak aan te tasten met reclame teksten. Enige waarom het gaat is opvallen en weten dat dit leuke ding bij dat Italiaanse restaurant hoort.
Wel Vray gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')