abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:13:41 #151
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636843
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Luxepositie toch? :P
Of bedoel je dat je snel ja zegt omdat een vrouw op je durft afstappen? Misschien moet je zelf eens jagen :P
het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt :')
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_138636937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt :')
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren :)
Okidoki ik snap het. ;) Dan wens ik je veel succes met het jagen. Fijne reis naar *;
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:18:18 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636962
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Okidoki ik snap het. ;) Dan wens ik je veel succes met het jagen. Fijne reis naar *;
misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denkt :)

Dankjewel ! O+
pi_138636995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denkt :)

Dankjewel ! O+
Precies als je zelf jaagt maak je kans dat je een visje vangt die bij u past. O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:33:30 #155
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138643943
quote:

[..]

9 relaties, halleluja. Waren ze allemaal erg speciaal?

''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_138645202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
Nee :') relatievaardigheden doe je op in relaties.

Fuck logic.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138645309
quote:

[..]

Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138646489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:56:41 #159
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Zoals ik zeg en zoals je wellicht wel merkt.. ik ben echt ontzettend dipperig en zie alles mega negatief na een relatie :')
En ik ben totaal geen player die op vrouwen afstap, meestal klikte het gewoon en maakten zij de eerste move (natuurlijk deed ik dan wel ietwat subtiel hun die richting in "duwen", maar meer dan dat is t nooit)
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:57:16 #160
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646534
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.
Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doen :')
pi_138646559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doen :')
Wat doen? jagen?
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:59:48 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646624
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat doen? jagen?
inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkig :D
En relatie bedoel ik mee: "een intieme band met elkaar aangaan waarbij je een tegen elkaar uitgesproken relatie en de daarbij behorende verwachtingspatronen hebt". One-night-stands of "ff knuffelen/zoenen tijdens uitgaan" bedoel ik daar dus niet mee. Dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het oppervlakkig en wil dat niet meer.
pi_138646686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkig :D
Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord? :P
Maar heb je dan echt nog nooit poging gedaan om iemand te versieren?
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:02:46 #164
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646727
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord? :P
Maar heb dan echt nog nooit poging gedaan om iemand te versieren?
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he :D) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
pi_138646736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:

En relatie bedoel ik mee: "een intieme band met elkaar aangaan waarbij je een tegen elkaar uitgesproken relatie en de daarbij behorende verwachtingspatronen hebt". One-night-stands of "ff knuffelen/zoenen tijdens uitgaan" bedoel ik daar dus niet mee. Dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het oppervlakkig en wil dat niet meer.
Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:04:36 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646802
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.
Weet ik, ik ben nu ontzettend gevoelig en zou toch enkel foute keuzes maken, waarna het enkel meer ellende wordt.
pi_138646819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he :D) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:06:01 #168
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646856
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !
Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschil :D Vooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen). :D
pi_138647060
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschil :D Vooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen). :D
Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig! :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:11:59 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138647096
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig! :)
objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aan :P
Er is dus nog genoeg voor mij om aan te werken! But nothing i can't handle :D
pi_138647359
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aan :P
Er is dus nog genoeg voor mij om aan te werken! But nothing i can't handle :D
that's the spirit :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:58:55 #172
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138648818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:02:10 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138648942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
yoooowwww, dat dus :D _O_ Het is ook niet zo dat we rot of lelijk of oninteressant zijn ofzo, het is meer die stap waar ik te pussy voor ben. Gelukkig zijn er vrouwen geweest die zelf die stap voor mij maakten (vaker zelfs), anders was ik nu nog steeds maagd geweest denk ik :D
pi_138649101
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

yoooowwww, dat dus :D _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan. :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:06:51 #175
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649141
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan. :)
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')