Mannen ook nietquote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen helden in het geven van hints. Sowieso is voor vrouwen hints geven al niet zo slim, daar zoveel mannen moeite hebben ze te ontcijferen
Mannen en hintsquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen en hints![]()
Das sowieso niks![]()
Alhoewel...ik doe het zelf soms ook, maar weet uit ervaring dat vrijwel niemand ze door heeft
Bij nee, begint de verkoop pas.quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
En sneller leren "dat is niet mijn probleem" zeggen. Ik denk eigenlijk dat meeste mensen het wel doorhebben als ze met iemand te maken hebben die absoluut niet bij hen past, maar dat ze gewoon willen geloven dat de persoon zal veranderen of dat de relatie wel ooit beter wordt met de tijd oid.
Zo zijn er dus mannnen die gewoon niet horen als een vrouw "neen" zegt waardoor mannen hetzelf moeilijker maken terwijl het eenvoudig isneen is neen en ja is ja.
Wat straal je dan uit ??![]()
Verkoopquote:
Omdat ik van nature een heel subtiel persoon ben en ik het gewoon onwijs gaaf vind dat iets subtiels zoveel invloed op de psyche kan hebbenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
waarom geef je dan hints? Je kan toch gewoon zeggen wat je wilt
zijt gij een Belgiqueske?quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok ik had het over uw ex.maar ok het gaat dus over het "nu"
Veel mensen praten over hints en zien in alles een hint terwijl er helemaal niets is.Als iets niet duidelijk is gewoon praten/vragen, men heeft een mond om zich te uiten
Ohquote:Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik van nature een heel subtiel persoon ben en ik het gewoon onwijs gaaf vind dat iets subtiels zoveel invloed op de psyche kan hebben
Kan altijd meteen daarna wel duidelijk zijn he? En ik kan heel snel switchen wat dat aangaatquote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohmaar dan heb je toch risico dat iemand je niet verstaat en dat je dus geen resultaat bereikt? of hou je dan veel van spelletjes ? hehe
Ja en trotsquote:
Gelukkig, want players kunnen niet playenquote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd meteen daarna wel duidelijk zijn he? En ik kan heel snel switchen wat dat aangaat
Ik ben gek op games, maar ben geen player
Soms een heel verhaal dat ze enkel vriendschap zoekt en dan twee uurtjes later... bam!quote:Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Verkoop![]()
Maar vertel dus een vrouw zegt neen en je hoort ja? En dan zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn
Okidoki dat wil dus zeggen dat je vrouwen wel kunt aanvoelen anders blijf je natuurlijk niet doorgaan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef watheet het volgende:
[..]
Soms een heel verhaal dat ze enkel vriendschap zoekt en dan twee uurtjes later... bam!
Of een heel verhaal hoe ze met een ex twee maanden had gedate tot de eerste zoen.![]()
En een keer een meisje bij die werkte bij de mac waar ik vaak met m'n zatte hoofd na het stappen kwam. Altijd flirten, maar ze gaf nooit haar nummer 'aan klanten'. Bij poging 4 ofzo wel, tijdje mee gedate.
Het kan wel zelfvertrouwen uitstralen als je na een blauwtje/ negatief signaal niet ineenkrimpt en in een hoekje gaat huilen. Je moet natuurlijk ook niet vervelend worden, ik moet wel enigzins het gevoel hebben ze me stiekem wel leuk vind.
Ofja, je krijgt zo vaak een beetje weerstand. Dat zie ik meer als een soort test ofzo
Nou nou.quote:
En hoe zijn de vrouwen daarquote:
Ach, ik moet meer uitgaan denk ik, even die sociale spier weer ontwikkelen. Voor de rest vind ik mijzelf best awesomequote:Op maandag 7 april 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
En hoe zijn de vrouwen daarHier zijn de mannen best okay
hehe
Vrouwtjes zijn hier spontaan, vriendelijk en leuk. En mannen zijn heel gentleman, zo is het hier normaal om een roosje te krijgen tijdens een eerste date. Maar blijkbaar is het daar no-go heb ik horen zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach, ik moet meer uitgaan denk ik, even die sociale spier weer ontwikkelen. Voor de rest vind ik mijzelf best awesome![]()
Hoe zijn de vrouwtjes in Belgie dan?![]()
ja, het is zoooooo clichéquote:Op maandag 7 april 2014 23:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Vrouwtjes zijn hier spontaan, vriendelijk en leuk. En mannen zijn heel gentleman, zo is het hier normaal om een roosje te krijgen tijdens een eerste date. Maar blijkbaar is het daar no-go heb ik horen zeggen.
Ja maar Belgische vrouwen -over het algemeen- vinden Hollandse Nederlandse mannen te direct dus.... versieren ga toch niet makkelijk worden he. Maar je kan altijd proberen ze zullen u sowieso niet bijten of weglopen omdat je "hoi" zegt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, het is zoooooo clichéMisschien maar eens naar België gaan dan
ik ben niet zo directquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar Belgische vrouwen -over het algemeen- vinden Hollandse Nederlandse mannen te direct dus.... versieren ga toch niet makkelijk worden he. Maar je kan altijd proberen ze zullen u sowieso niet bijten of weglopen omdat je "hoi" zegt.
hehequote:Op dinsdag 8 april 2014 00:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben niet zo directIk ben een verlegen en vriendelijke jongeman die altijd vrolijk en enthousiast is
ik schijt al in mijn broek bij dat "directe"
we vonden elkaar vanaf het begin meer dan leuk en op gegeven moment eindigde de avond samen met zoenen en vanaf daar verderquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe
Hoe heb je dan die ex van u versierd? Ik vond uw topic echt balen.
Luxepositie toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
we vonden elkaar vanaf het begin meer dan leuk en op gegeven moment eindigde de avond samen met zoenen en vanaf daar verderToen de dag erop gaf zij het aan mij toe en zei ik dat de gevoelens wederzijds waren. Meestal word ik versierd i.p.v. andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |