abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138459756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een praatje maken is niet ''iets proberen'' bij iemand.
Ik ga niet aan pick up zitten doen, als het mij uitkomt dan maak ik een praatje maar dat praatje mag wel heel spontaan en leuk verlopen wil ik daar iets mee doen.

En volgens mij ben ik daar echt niet raar in ofzo. :+
Ieder zijn stijl dan doe je het volgens hoe je het wenst. Niemand zal daar commentaar op hebben. Een resultaat is resultaat.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138459783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Say whut? Waarom zou ik dat denken?
Yolo modus, zo nu en dan als ik die bui heb.
Ja ok. Dan doe je maar wat jij wenst, zolang je maar resulaat bereikt of voldoening haalt uit uw acties.
pi_138475073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Anderzijds...
Je kunt ook gewoon elkaar niet als relatie materiaal zien en whappen.
Dat zou kunnen, maar als je elkaar leuk vindt is dat toch anders.

Heb nu niks meer van me laten horen en ook zij niks, verwacht voor zaterdag wel weer een berichtje of ik opstap ga oid ;)
  donderdag 3 april 2014 @ 17:00:10 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138475166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 jaar contact met een dame die ik leuk vindt, zij vindt mij ook leuk alleen zit er een redelijk gat in leeftijd en vindt ze mij te oud voor meer.
Ze blijft wel constant whatsappen als ik niks laat horen.
Ook hebben we regelmatig gezoend alleen blijft het daar dan bij, als ik vraag of ze wil afspreken zegt ze dat ze me te oud vindt. :'(
Groei eens een ruggengraat. Hoe kun je nou 2 jaar zo met je laten spelen. Je bent gewoon een backup voor als ze niet kan scoren, en je kan er opwachten dat ze uit komt huilen als ze gedumpt wordt door Abdel of Wesley.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138475229
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Groei eens een ruggengraat. Hoe kun je nou 2 jaar zo met je laten spelen. Je bent gewoon een backup voor als ze niet kan scoren, en je kan er opwachten dat ze uit komt huilen als ze gedumpt wordt door Abdel of Wesley.
dit ja. die chick houdt je aan het lijntje. weg ermee zou ik zeggen. had je veel eerder eigenlijk al moeten doen, heb eens wat zelfrespect kerel.
pi_138475502
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik weet het maar soms denk je niet goed na en blijf je hoop houden, maar weet wel beter nu.

geen zorgen, ruggengraat genoeg ;)
pi_138475525
2 jaar riekt anders meer naar wanhoop. maar oki. ~:)
pi_138476465
quote:
19s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef perro. het volgende:
2 jaar riekt anders meer naar wanhoop. maar oki. ~:)
Het is niet zo dat ik 2 jaar achter haar aan heb gezeten en elke maand heb gevraagd voor een date.
We hebben gewoon regelmatig contact en ene periode meer dan de ander.
dus er zit weinig wanhoop bij vriend
pi_138489154
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik weet het maar soms denk je niet goed na en blijf je hoop houden, maar weet wel beter nu.

geen zorgen, ruggengraat genoeg ;)
Jullie spelen dus eigenlijk een soort spelletje met elkaar. Hoe wil je resulaat als je afwachtend bent en zij ook geen actie/initiatief neemt? Dit lijkt me echt geen verleidingsspelletje, het is eerder virtueel doolhof spelen, maar misschien vinden jullie dat leuk. Ieder zijn ding. Je moet wel weten -zoals ik eerder zei- dat jij kans maakt dat ze je aan het lijntje houdt aangezien jij de persoon bent die iets meer wilt ( een date).

Verder vraag ik me eigenlijk af hoe je haar op date hebt gevraagd in het verleden? Je zei dat ze weigerde omwille van uw leeftijd, maar hoe heb jij haar eigenlijk uitgevraagd? Er zijn echt van die lieve mannen die echt gewoon niet weten hoe ze een vrouw op date vragen en geloof me voor sommige vrouwen is dat dan ( :') ) . Dus wees een beetje "tactvol", vooral als je te maken hebt met een vrouw die geen initiatief durft nemen.
  donderdag 3 april 2014 @ 22:55:49 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138489572
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
Er zijn echt van die lieve mannen die echt gewoon niet weten hoe ze een vrouw op date vragen en geloof me voor sommige vrouwen is dat dan ( ) .
:W
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138489634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef yats het volgende:

[..]

:W
Ik viseerde niet op u hoor. Ik zei gewoon dat het "belangrijk" is voor een vrouw hoe je haar op date vraagt.
  donderdag 3 april 2014 @ 23:01:35 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138489866
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik viseerde niet op u hoor. Ik zei gewoon dat het "belangrijk" is voor een vrouw hoe je haar op date vraagt.
Weet ik complicate. Ik ben alleen wel een 'tekstboekvoorbeeld' geloof ik.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138490191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:01 schreef yats het volgende:

[..]

Weet ik complicate. Ik ben alleen wel een 'tekstboekvoorbeeld' geloof ik.
Omdat...?
  donderdag 3 april 2014 @ 23:11:28 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138490339
quote:
6s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat...?
Omdat een vrouw op een date vragen nog steeds moeizaam gaat. Alhoewel ik dit jaar tot nu toe toch wat dates gehad heb, dus misschien begin ik er beter in te worden. O-)
pi_138490694
Nu nog je liefdeslans in actie krijgen yats.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138490710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat een vrouw op een date vragen nog steeds moeizaam gaat. Alhoewel ik dit jaar tot nu toe toch wat dates gehad heb, dus misschien begin ik er beter in te worden. O-)
Dan ben je toch goed bezig he. Gewoon verder "oefenen".
  donderdag 3 april 2014 @ 23:24:48 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138490947
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:18 schreef habitue het volgende:
Nu nog je liefdeslans in actie krijgen yats.
Gaarne, hij heeft nu wel weer genoeg rust gehad.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan ben je toch goed bezig he. Gewoon verder "oefenen".
Ik weet niet of het echt nog nodig gaat zijn gezien ik nu iemand getroffen heb waar ik inmiddels toch wel wat gevoelens bij begin te krijgen.
pi_138491443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef yats het volgende:

Ik weet niet of het echt nog nodig gaat zijn gezien ik nu iemand getroffen heb waar ik inmiddels toch wel wat gevoelens bij begin te krijgen.
Wow_!

Is het wederzijds? Dus je hebt haar kunnen "versieren"?
  donderdag 3 april 2014 @ 23:39:21 #69
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138491526
quote:
6s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Wow_!

Is het wederzijds? Dus je hebt haar kunnen "versieren"?
Of het wederzijds is durf ik (nog) niet te zeggen. Het is een gecompliceerd geval. Maar volgens haar beste vriendin (die ik goed ken) ziet ze het wel zitten. En dat zonder dat we een 'echte date' gehad hebben.
pi_138491560
Goed bezig, yats!
pi_138491719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:39 schreef yats het volgende:

[..]

Of het wederzijds is durf ik (nog) niet te zeggen. Het is een gecompliceerd geval. Maar volgens haar beste vriendin (die ik goed ken) ziet ze het wel zitten. En dat zonder dat we een 'echte date' gehad hebben.
Probeer het van haar zelf te weten/ontdekken in plaats van via anderen. Het gaat om haar gevoelens en zij weet het beter dan anderen. Maar iig jij lijkt zelfzekerder dan een tijdje geleden, wat op zich al heel goed is. :)
  donderdag 3 april 2014 @ 23:56:11 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138492115
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Probeer het van haar zelf te weten/ontdekken in plaats van via anderen. Het gaat om haar gevoelens en zij weet het beter dan anderen. Maar iig jij lijkt zelfzekerder dan een tijdje geleden, wat op zich al heel goed is. :)
Gezien de frequentie waarop we elkaar spreken en de inhoud van de gesprekken denk ik dat het wel aardig klopt. Dat terwijl we elkaar zaterdag pas voor het eerst face to face gezien hebben (na een paar weken contact via facebook en later app) maakt het ook wat makkelijker misschien. Ondanks dat ik voordat ik haar zag enorm zenuwachtig was (en zij volgens eigen zeggen ook) liep het eigenlijk vrij natuurlijk. Wel weet ik van haar beste vriendin dat ze wat 'date-angst' heeft en ik het dus voorzichtig maar toch daadkrachtig aan moet pakken.
Ik had haar vanmiddag bijna zover dat ze wat kwam drinken op een terrasje, maar uiteindelijk krabbelde ze toch terug met de verwijzing dat ik haar zondag wel zie. Zondag dus maar een tweede poging wagen om er een echte date uit te slepen aangezien ze er dan niet meer zo makkelijk overheen kan praten als via de app/telefoon.
En ja, ik ben wel iets zelfverzekerder denk ik. Al blijft dat 'laatste stapje' toch moeite kosten.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, yats!
Ik ben er nog niet he weiss.
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:30:37 #73
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_138493056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef yats het volgende:

[..]

Nice toch?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:58:50 #74
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138506218
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes worden :P. En dan rest er nog een probleem, HOE spreek ik haar aan?
hihi, wat schattig. Je zit nog op de middelbare school als ik het zo lees?

Dit ga je doen. De volgende keer als je haar ziet (voordat ze gaat zitten om het jezelf wat makkelijk te maken en voor haar de sociale druk er af te halen) loop je op haar af. En ben je absoluut eerlijk tegen haar. Als ik zo je verhaal lees kan het iets zijn als het volgende:

''Hey, ik heb je hier al een paar keer rond zien lopen, en ik vind dat je er ongelooflijk leuk uit ziet'' --pauze--

Kijk vanaf hier hoe ze reageert, vind ze het leuk, zeg dat je haar meeneemt voor koffie na school. Kijkt ze een beetje beduusd (vaak vinden ze het leuk maar weten ze gewoon niet hoe ze dat moeten uiten), stel jezelf dan voor en ga een beetje chitchat doen tot ze ziet dat je een normale dude bent, waarna je haar meeneemt voor koffie na school.

Oh, en een laatste ding. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Dus grijp die ballen en doe het morgen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:05:59 #75
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138506402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef yats het volgende:

[..]

Gezien de frequentie waarop we elkaar spreken en de inhoud van de gesprekken denk ik dat het wel aardig klopt. Dat terwijl we elkaar zaterdag pas voor het eerst face to face gezien hebben (na een paar weken contact via facebook en later app) maakt het ook wat makkelijker misschien. Ondanks dat ik voordat ik haar zag enorm zenuwachtig was (en zij volgens eigen zeggen ook) liep het eigenlijk vrij natuurlijk. Wel weet ik van haar beste vriendin dat ze wat 'date-angst' heeft en ik het dus voorzichtig maar toch daadkrachtig aan moet pakken.
Ik had haar vanmiddag bijna zover dat ze wat kwam drinken op een terrasje, maar uiteindelijk krabbelde ze toch terug met de verwijzing dat ik haar zondag wel zie. Zondag dus maar een tweede poging wagen om er een echte date uit te slepen aangezien ze er dan niet meer zo makkelijk overheen kan praten als via de app/telefoon.
En ja, ik ben wel iets zelfverzekerder denk ik. Al blijft dat 'laatste stapje' toch moeite kosten.

[..]

Ik ben er nog niet he weiss.
Voorzichtig maar daadkrachtig te werk gaan. Datingadvies van vrouwen ^O^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')