Ten eerste schiet je daar niets mee op.. en ten tweede lukt dat laatste je toch niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Nelvalhil het volgende:
. Of haar gewoon totaal uit m'n gedachten zetten en er niet meer aan denken
Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste schiet je daar niets mee op.. en ten tweede lukt dat laatste je toch niet.
Dus ga er gewoon voor.
Er is totaal geen aanknopingspunt? Al is het maar iets wat ze eet of je ziet wat grappigs gebeuren.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes worden. En dan rest er nog een probleem, HOE spreek ik haar aan?
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is totaal geen aanknopingspunt? Al is het maar iets wat ze eet of je ziet wat grappigs gebeuren.
Of je spreekt haar aan wanneer ze opstaat om naar haar kluisje/wc te lopen ofzo.
Het is of dat met mogelijkheid op wat leuks of niets doen en eeuwog blijven hopen en treurenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,
Niet voor eeuwig, over een paar weken doet ze examen. Daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is of dat met mogelijkheid op wat leuks of niets doen en eeuwog blijven hopen en treuren
Blijft t vast nog heeeeel lang een "had ik toen maar..."quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Niet voor eeuwig, over een paar weken doet ze examen. Daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meer
Dat jij het ongemakkelijk vindt maakt het een ongemakkelijke situatie denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,
Ok. Als je u daar beter bij voelt dan is het ok. Het lijkt wel alsof je "bang" bent dat ze weer zal afkomen met "je bent te oud" en dat je dat nu even uitstelt in de hoop dat dagen iets zullen veranderen. Maar als je nu even het zo wilt en er vrede mee hebt is dat ook geen probleem.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ze heeft als laatst een bericht gestuurd vanmiddag, maar was geen bericht waar ik perse op moet antwoorden. Dus dat heb ik tot op heden niet gedaan, ga nu gewoon wachten tot ze weer iets stuurt, dan nog paar dagen lekker afwezig zijn met whatsappen. Zoals ik haar ken gaat ze dan na tijdje wel vragen of er iets is. En dan zeg ik gewoon dat ik het nut er niet van in zie om veel te whatsappen als er toch geen date komt.
Zeg haar gewoon hoe je denkt over haar. Je moet niets gaan verzinnen ofzo. Ze zal je niet bijten of uitschelden als je een gesprek met haar aangaat. Je hebt helemaal niks te verliezen door een gesprek aan te gaan met haar. In tegendeel, dan weet je tenminste hoe ze denkt over u. Je moet daar niet wakker van liggen als ze u niet ziet zitten ofzo. Maar gewoon niets doen heeft geen zin.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik ga het toch hier maar 's proberen ipv. van heel nieuw topique openen.
Ik zit namelijk met het volgende;
Mij is sinds een paar weken een superleuk/knap/schattig meisje opgemerkt die blijkbaar één leerjaar hoger zit dan ik. Ik vind het daarom ook extreem moeilijk om met een gespreksonderwerp aan te komen zetten, omdat ze én een jaar hoger zit dan ik én ik zie haar eigenlijk nooit behalve in de pauzes.
Ook buiten school zie ik haar eigenlijk ook nooit.
Ik heb wel de afgelopen dagen extra mijn best gedaan om oogcontact te maken en misschien zelfs iets tegen haar te zeggen, zoals 'hoi' oid.Nu is dat tweede niet echt gelukt, mede omdat ik haar alleen in de pauze zie en dan zit ik en zijzelf met een hele groep mensen die ik niet ken, dat komt weer omdat ze een jaar hoger zit.
Ook zou het een beetje apart zijn om uit het niets in de gangen, mits ik haar een keer tegenkom random hoi of hey te zeggen omdat zij mij niet kent en wederzijds. Ik heb haar dus ook nooit echt gesproken maar ik moet wel constant aan haar denken () en het is gewoon super vervelend
Nu was mijn vraag dan ook, zal ik toch maar blijven proberen contact te leggen, eigenlijk meer hopen. Of haar gewoon totaal uit m'n gedachten zetten en er niet meer aan denken. Ook zal ze over een paar weken examen doen, en dan zie ik haar waarschijnlijk nooit meer. Maar ik vind haar wel ongelofelijk knap, etc. etc.
Mweh, hou het positief en gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ze heeft als laatst een bericht gestuurd vanmiddag, maar was geen bericht waar ik perse op moet antwoorden. Dus dat heb ik tot op heden niet gedaan, ga nu gewoon wachten tot ze weer iets stuurt, dan nog paar dagen lekker afwezig zijn met whatsappen. Zoals ik haar ken gaat ze dan na tijdje wel vragen of er iets is. En dan zeg ik gewoon dat ik het nut er niet van in zie om veel te whatsappen als er toch geen date komt.
Tot in de eeuwigheid WhatsAppen heeft totaal geen zin als zij continu zegt "oh maar ik spreek niet af met je, want je bent te oud". WhatsApp zal daar geen oplossing voor vinden. Hij heeft besloten dat hij liever nu afwacht (zijn keuze) en nadien bij een volgende gelegenheid, zal hij haar vertellen hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, hou het positief en gezellig.
Ik zou dan niet zo zitten kloten en gewoon open daarover zijn dat je het niet ziet zitten om alleen te appen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid WhatsAppen heeft totaal geen zin als zij continu zegt "oh maar ik spreek niet af met je, want je bent te oud". WhatsApp zal daar geen oplossing voor vinden. Hij heeft besloten dat hij liever nu afwacht (zijn keuze) en nadien bij een volgende gelegenheid, zal hij haar vertellen hoe de vork in de steel zit.
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dan niet zo zitten kloten en gewoon open daarover zijn dat je het niet ziet zitten om alleen te appen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.
Oh kvind het eigenlijk ook wel de juiste aanpakquote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.
Precies ook mijn punt!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh kvind het eigenlijk ook wel de juiste aanpak
Zij wilt aandacht maar tegelijekrtijd ook niet, bij haar zit het probleem niet bij mister.
Anderzijds...quote:
Belangrijske is dat hij nu weet wat hij gaat doen!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anderzijds...
Je kunt ook gewoon elkaar niet als relatie materiaal zien en whappen.
Mwoah, geprobeerd een beetje een praatje te maken, maar keb niet pick up artist style uit het niets een meisje aangesproken omdat ik haar aantrekkelijk vind nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Belangrijske is dat hij nu weet wat hij gaat doen!
Heb je verder nog stappen ondernomen BTW? Heb je nog een stap gedaan en een vrouw aangesproken?
Je hebt het geprobeerd dat is al een punt/stap. En verder heeft ieder zijn stijl.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, geprobeerd een beetje een praatje te maken, maar keb niet pick up artist style uit het niets een meisje aangesproken omdat ik haar aantrekkelijk vind nee.
Wat is daar proberen aan?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd dat is al een punt/stap. En verder heeft ieder zijn stijl.
Dat je een praatje met haar maakt in plaats van helemaal niets te zeggen. Verder weet je ondertussen wel wat je al dan niet moet doen KT. Het heeft geen zin om problemen te blijven herhalen zonder zelf niets te ondernemen. Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.quote:
Een praatje maken is niet ''iets proberen'' bij iemand.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat je een praatje met haar maakt in plaats van helemaal niets te zeggen. Verder weet je ondertussen wel wat je al dan niet moet doen KT. Het heeft geen zin om problemen te blijven herhalen zonder zelf niets te ondernemen. Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.
Say whut? Waarom zou ik dat denken?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |