Fijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Yeahalleen waar wanneer wat weten we nog niet ivm drukte
maar dat komt goed, hoop deze week nog
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef jelfrikandel het volgende:
Stel je zou FOK hebben en dit allemaal over jezelf lezen... Creepy shit eigenlijk
Ik vraag me vaak af of ik fokkers ken, maar ik zou echt mijn god niet weten wie er op kunnen zitten want het publiek is zo divers geloof ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
[..]Daarom nooit Fokkers/Foksters daten
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.
Kan wel hoor, gewoon niet je nick verklappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.
Haha ja daar ben ik nu te laat mee...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
Voortaan geen xtc gebruiken in bijzijn van collega's zou een goede eerste stap zijn.
Maar dat zij nu toenadering zoekt is toch alleen maar makkelijker. Kweek ballen en vraag of ze na het werk een keer wat wil drinken op een vrijdag oidquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik nu te laat mee...
En bovendien waren zij opeens op dat feest zonder dat ik het wist. (Was immers een openbaar techno feestje)
Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef habitue het volgende:
Hoe uiten die toenaderingen zich trouwens?
Lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..
Ja die ballen heb ik dus totaaaal niet zit nog niet eens op 1%, wordt gewoon echt knal rood als ik haar zie zwak op mijn benen etc.. Kan haar nog niet eens vanaf 15 meter aan kijken laat staan op date vragen..haha
Nou..quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
vier jaar een meisje leuk vinden en niets doen.!!
Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnenquote:
Als ze echt zo duidelijk toenadering zoekt... groei een paar ballen en vraag haar mee uit, dat zou ik zelfs doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:55 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnenHet is dus maar bij één persoon , en ook pas zo erg sinds wat er vorig week allemaal is voorgevallen..
ja, zodra ik erachter kwam dat ze logen oid, of geen normaal gedrag vertoonden (was me niet altijd meteen duidelijk, gelukkig altijd wel vrij snel).quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engste
Jammerquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
Ga gewoon naar haar toe en verkaar haar uw liefdequote:Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef Jeremain87 het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier en ik zou graag jullie advies hebben.
Ik vind een vrouwelijke collega van mij nu al zo'n 4 jaar een leuk meisje (Niet verliefd oid, maar gewoon een leuk meisje met wie je wel eens wat zou willen drinken). Nu ben ik nogal een verlegen type op werk, en werkt zij op een andere afdeling waardoor ik haar eigenlijk nooit spreek buiten een hoi, hey etc. Eigenlijk steeds met de gedachte ach joh dat wordt nooit wat joh..
Nu kwam ik dit weekend andere vrouwelijke collega's tegen op een feest, vriendinnen van haar. En toen heb ik nogal stomme dingen gedaan. Met uitgaan met een drankje op ben ik sws al een uitbundiger type. Maar nu was ik dus onder invloed van XTC..
Ik ben dus naar die collega's toegelopen om te vertellen hoe geweldig haar ik nu wel niet vond etc. Opzich nog niet heel erg, maar daarna liep het op dat feest nogal uit met twee andere vriendinnen van mij (onbekend bij mijn collega's) die ook onder invloed van xtc waren. Zoenen, trio zoen etc. Maar gewoon voor de lol dus.
Nu was dat feest nogal klein en ik vrees dat mijn vrouwelijke collega's dit hebben gezien. Ze zijn vertrokken zonder gedag te zeggen.
Nu heb ik deze week weer moeten werken, en zag ik mijn collega 'crush'. Ik weet eigenlijk zeker dat die liefdes/leuk vindt bekentenis bij haar terecht is gekomen. Maar ik vrees eigenlijk dat alles van die avond bij haar terecht is gekomen.
Nu sprak ik haar al extreem weinig op mijn werk, maar de situatie is nu helemaal akward geworden en ik durf haar gewoon echt niet onder ogen te komen en wordt helemaal knalrood telkens als ik haar zie. Maar nu lijkt het zelfs alsof ze sinds kort (na het betreffende feest) zelfs lichte toenadering zoekt naar mij.
Hebben jullie advies hoe uit deze situatie te komen, en er wellicht toch wat van te makenWant ik zou nu eindelijk na 4 jaar toch wat willen proberen, en de situatie op m'n werk wordt voor mij zo ongelofelijk awkward...
Ach genoeg andere Foksters die daar voor openstaan.quote:
Eerste tip is geen xtc gebruikenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Of heb je tips nodig hoe je aan iemand liefde verklaart?
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eerste tip is geen xtc gebruiken
Eerst maar daten, liefde verklaren kan altijd nog.
Hahaha ik was niet van plan xtc gebruiken op een date. Al zal een date altijd wel heel gezellig worden als beide het doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragenVooral omdat hij haar al 4 jaar kent. Allee, kennen... En ik denk dat hij ook geen xtc moet gebruiken in dat kader. Dat weet hij nu ook -hoop ik-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |