abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138653314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Yeah :D alleen waar wanneer wat weten we nog niet ivm drukte :P maar dat komt goed, hoop deze week nog :D
Fijn :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138653340
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef jelfrikandel het volgende:
Stel je zou FOK hebben en dit allemaal over jezelf lezen... Creepy shit eigenlijk :P
_O- Daarom nooit Fokkers/Foksters daten 8-)
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:58:10 #228
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138653448
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vraag me vaak af of ik fokkers ken, maar ik zou echt mijn god niet weten wie er op kunnen zitten want het publiek is zo divers geloof ik.
Maar goed, dat is off topic. :P
pi_138653450
quote:

[..]

Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten. :D
pi_138653492
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten. :D
Groot gelijk ^O^ :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:01:15 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138653603
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kan wel hoor, gewoon niet je nick verklappen :+ werkt prima.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138656791
Hoi ik ben nieuw hier en ik zou graag jullie advies hebben.
Ik vind een vrouwelijke collega van mij nu al zo'n 4 jaar een leuk meisje (Niet verliefd oid, maar gewoon een leuk meisje met wie je wel eens wat zou willen drinken). Nu ben ik nogal een verlegen type op werk, en werkt zij op een andere afdeling waardoor ik haar eigenlijk nooit spreek buiten een hoi, hey etc. Eigenlijk steeds met de gedachte ach joh dat wordt nooit wat joh..

Nu kwam ik dit weekend andere vrouwelijke collega's tegen op een feest, vriendinnen van haar. En toen heb ik nogal stomme dingen gedaan. Met uitgaan met een drankje op ben ik sws al een uitbundiger type. Maar nu was ik dus onder invloed van XTC..

Ik ben dus naar die collega's toegelopen om te vertellen hoe geweldig haar ik nu wel niet vond etc. Opzich nog niet heel erg, maar daarna liep het op dat feest nogal uit met twee andere vriendinnen van mij (onbekend bij mijn collega's) die ook onder invloed van xtc waren. Zoenen, trio zoen etc. Maar gewoon voor de lol dus.

Nu was dat feest nogal klein en ik vrees dat mijn vrouwelijke collega's dit hebben gezien. Ze zijn vertrokken zonder gedag te zeggen.

Nu heb ik deze week weer moeten werken, en zag ik mijn collega 'crush'. Ik weet eigenlijk zeker dat die liefdes/leuk vindt bekentenis bij haar terecht is gekomen. Maar ik vrees eigenlijk dat alles van die avond bij haar terecht is gekomen.
Nu sprak ik haar al extreem weinig op mijn werk, maar de situatie is nu helemaal akward geworden en ik durf haar gewoon echt niet onder ogen te komen en wordt helemaal knalrood telkens als ik haar zie. Maar nu lijkt het zelfs alsof ze sinds kort (na het betreffende feest) zelfs lichte toenadering zoekt naar mij.

Hebben jullie advies hoe uit deze situatie te komen, en er wellicht toch wat van te maken :? Want ik zou nu eindelijk na 4 jaar toch wat willen proberen, en de situatie op m'n werk wordt voor mij zo ongelofelijk awkward...
pi_138656913
Voortaan geen xtc gebruiken in bijzijn van collega's zou een goede eerste stap zijn. _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138657013
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
Voortaan geen xtc gebruiken in bijzijn van collega's zou een goede eerste stap zijn. _O-
Haha ja daar ben ik nu te laat mee...
En bovendien waren zij opeens op dat feest zonder dat ik het wist. (Was immers een openbaar techno feestje)
pi_138657128
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Haha ja daar ben ik nu te laat mee...
En bovendien waren zij opeens op dat feest zonder dat ik het wist. (Was immers een openbaar techno feestje)
Maar dat zij nu toenadering zoekt is toch alleen maar makkelijker. Kweek ballen en vraag of ze na het werk een keer wat wil drinken op een vrijdag oid
pi_138657169
Hoe uiten die toenaderingen zich trouwens?
pi_138657371
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef habitue het volgende:
Hoe uiten die toenaderingen zich trouwens?
Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..

Ja die ballen heb ik dus totaaaal niet zit nog niet eens op 1%, wordt gewoon echt knal rood als ik haar zie zwak op mijn benen etc.. Kan haar nog niet eens vanaf 15 meter aan kijken laat staan op date vragen.. :') haha
pi_138657590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..

Ja die ballen heb ik dus totaaaal niet zit nog niet eens op 1%, wordt gewoon echt knal rood als ik haar zie zwak op mijn benen etc.. Kan haar nog niet eens vanaf 15 meter aan kijken laat staan op date vragen.. :') haha
Lol
Hoe is dat bij andere vrouwen?
pi_138657654
vier jaar een meisje leuk vinden en niets doen. :')!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138657837
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
vier jaar een meisje leuk vinden en niets doen. :')!!
Nou.. :(

Ik ben verlegen type en ze werkt op een andere afdeling. Daarnaast was het "een leuk meisje vinden" en niet verliefdheid.. Ook waren er buiten mijn werk altijd andere meisjes, dingen etc. Waardoor het er nooit van is gekomen haar aan te spreken buiten een hoi hey

Maar je hebt natuurlijk wel voor een gedeelte gelijk, heel heldhaftig is het allemaal niet
pi_138657880
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:46 schreef habitue het volgende:
Lol
Hoe is dat bij andere vrouwen?
Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnen :') Het is dus maar bij één persoon , en ook pas zo erg sinds wat er vorig week allemaal is voorgevallen..
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:11:16 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138658411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:55 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnen :') Het is dus maar bij één persoon , en ook pas zo erg sinds wat er vorig week allemaal is voorgevallen..
Als ze echt zo duidelijk toenadering zoekt... groei een paar ballen en vraag haar mee uit, dat zou ik zelfs doen :') en ik ben ook niet zo'n held ofzo. En als je dat niet durft.. stuur haar een email waarin je haar mee uit vraagt ofzo :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138658709
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engste
ja, zodra ik erachter kwam dat ze logen oid, of geen normaal gedrag vertoonden (was me niet altijd meteen duidelijk, gelukkig altijd wel vrij snel).
pi_138659089
quote:

[..]

Jammer ;(
pi_138659165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef Jeremain87 het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier en ik zou graag jullie advies hebben.
Ik vind een vrouwelijke collega van mij nu al zo'n 4 jaar een leuk meisje (Niet verliefd oid, maar gewoon een leuk meisje met wie je wel eens wat zou willen drinken). Nu ben ik nogal een verlegen type op werk, en werkt zij op een andere afdeling waardoor ik haar eigenlijk nooit spreek buiten een hoi, hey etc. Eigenlijk steeds met de gedachte ach joh dat wordt nooit wat joh..

Nu kwam ik dit weekend andere vrouwelijke collega's tegen op een feest, vriendinnen van haar. En toen heb ik nogal stomme dingen gedaan. Met uitgaan met een drankje op ben ik sws al een uitbundiger type. Maar nu was ik dus onder invloed van XTC..

Ik ben dus naar die collega's toegelopen om te vertellen hoe geweldig haar ik nu wel niet vond etc. Opzich nog niet heel erg, maar daarna liep het op dat feest nogal uit met twee andere vriendinnen van mij (onbekend bij mijn collega's) die ook onder invloed van xtc waren. Zoenen, trio zoen etc. Maar gewoon voor de lol dus.

Nu was dat feest nogal klein en ik vrees dat mijn vrouwelijke collega's dit hebben gezien. Ze zijn vertrokken zonder gedag te zeggen.

Nu heb ik deze week weer moeten werken, en zag ik mijn collega 'crush'. Ik weet eigenlijk zeker dat die liefdes/leuk vindt bekentenis bij haar terecht is gekomen. Maar ik vrees eigenlijk dat alles van die avond bij haar terecht is gekomen.
Nu sprak ik haar al extreem weinig op mijn werk, maar de situatie is nu helemaal akward geworden en ik durf haar gewoon echt niet onder ogen te komen en wordt helemaal knalrood telkens als ik haar zie. Maar nu lijkt het zelfs alsof ze sinds kort (na het betreffende feest) zelfs lichte toenadering zoekt naar mij.

Hebben jullie advies hoe uit deze situatie te komen, en er wellicht toch wat van te maken :? Want ik zou nu eindelijk na 4 jaar toch wat willen proberen, en de situatie op m'n werk wordt voor mij zo ongelofelijk awkward...
Ga gewoon naar haar toe en verkaar haar uw liefde ;) Gewoon doen :Y
Na 4 jaar moet je dat eens durven.
pi_138659268
Of heb je tips nodig hoe je aan iemand liefde verklaart?
pi_138659317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jammer ;(
Ach genoeg andere Foksters die daar voor openstaan. ;)
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:40:48 #248
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_138659343
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Of heb je tips nodig hoe je aan iemand liefde verklaart?
Eerste tip is geen xtc gebruiken :')

Eerst maar daten, liefde verklaren kan altijd nog.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_138659375
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Eerste tip is geen xtc gebruiken :')

Eerst maar daten, liefde verklaren kan altijd nog.
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragen ;) Vooral omdat hij haar al 4 jaar kent. Allee, kennen... En ik denk dat hij ook geen xtc moet gebruiken in dat kader. Dat weet hij nu ook -hoop ik-.
pi_138661909
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragen ;) Vooral omdat hij haar al 4 jaar kent. Allee, kennen... En ik denk dat hij ook geen xtc moet gebruiken in dat kader. Dat weet hij nu ook -hoop ik-.
Hahaha ik was niet van plan xtc gebruiken op een date. Al zal een date altijd wel heel gezellig worden als beide het doen O-)

En meteen de liefde verklaren gaat ook wat ver... ik denk dat ik het even aankijk en hopelijk wat vertrouwen win de komende tijd in haar bijzijn.. Om dan maar inderdaad evt via via iets te proberen..

Nu moet ik over 2 dagen weer werken, daar zie ik dan wel weer tegen op als een berg haha ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')