abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138477939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
daar strand het hier ook op: maar elke verzekering heeft een eigen envelop, inboedel bij inboedel. UWV over werkeloosheid in 1 envelope andere UWV over Wajong andere envelop (is overigens niet toegekend op basis van je hebt al 10 jaar gewerkt en het maakt niet uit dat je bipolair blijkt te zijn naast je ADHD)
Ik kreeg wel een ziektewet uitkering voor een tijdje met een brief van mijn behandelaar. Werd op non actief gegooid door mijn werk. Ben vervolgens nog langer door het UWV ziek gemeld. Geen eeuwen maar om even wat orde op zaken te stellen.
pi_138480633
ik werk als een echte ADHDer met 4 banen de boel rond. Ik kan mij niet ziekmelden omdat ik dan geen inkomsten heb door de flexibele contracten
pi_138488040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:40 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Het strandde allemaal een beetje bij dingen die op twee plaatsen terug kunnen komen. Auto, huis, verzekering, belasting.

Waar stop je iets van de inboedelverzekering? En brief over motorrijtuigenbelasting?

Vragen, vragen..

Om dat te voorkomen heb ik het nu maar per instantie/bedrijf geordend. Ik lees tussen de regels door dat jullie dat hetzelfde gedaan hebben.

edit: die keuze maken duurde trouwens wel een jaar of 15 :D
Ik krijg binnenkort voor een periode van 2 jaar iemand die me komt ondersteunen met administratie. Want ondanks dat geld niet het issue is, was het betalen van rekeningen wel altijd een probleem :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138491385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik werk als een echte ADHDer met 4 banen de boel rond. Ik kan mij niet ziekmelden omdat ik dan geen inkomsten heb door de flexibele contracten
Ik ken het. Kut 0 uren contracten. Doodziek word je ervan.
pi_138498136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Ik ken het. Kut 0 uren contracten. Doodziek word je ervan.
Ik ben al eigenlijk weer te 'ziek' om te werken maar we gaan door.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:20:50 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138510266
32 uur onregelmatig.

Maar dat is natuurlijk wel een gemiddelde he, we prakken je rustig 4 dagen erin, 1 dag vrij en weer 3 erachteraan om je vervolgens een kleine week vrij te geven :')

Me de afgelopen dagen de tyfus gewerkt en ondanks dat ik meerdere collega's schijn te hebben heb ik soms het gevoel dat die A- niet kunnen plannen en B- het liefst op een kantoor bivakeren bij bijtaken binnen de organisatie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138605310
:s)

mijn buik gaat altijd zo rommelen van methylfenidaat.. irritant :P
Worry is a misuse of imagination
pi_138606197
In het weekend geen dex gebruiken is op zich een prima idee, maar ik laat tegenwoordig alles uit mn klauwen vallen als ik niet oplet, ook gevoelige elektronica :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138608193
omg er is iemand aan het boren of zo in de straat ik kan er niet tegen
pi_138616395
Voel me vandaag heel erg klote. Zwaar gejaagd. Voel mijn hart constant in mijn keel kloppen.
pi_138628735
Oooooh ik hik zo aan tegen een opdracht/paper/scriptie achtig ding
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:59:44 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138642879
Vandaar de afgenomen tolerantie voor omgevingsgeluiden?

(Ik plug altijd mijn in-ears in als ik er anders niet omheen kan. Eigen bubbel creëren helpt vaak wel.)

Net vier dagen druk gewerkt met een enorme werklast/druk, 1 dagje vrij en compleet moe/van de kaart tot uurtje of 4 in de middag, daarna nog wat dingen gedaan in huis en nu weer 3 dagen achter elkaar werken.

Ik heb een baan van 32 uur en aan beide kanten van die reeks 5 dagen vrij en daarna weer een reeks van 5 dagen werk.

Onregelmatig werken to the max...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_138642946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaar de afgenomen tolerantie voor omgevingsgeluiden?

(Ik plug altijd mijn in-ears in als ik er anders niet omheen kan. Eigen bubbel creëren helpt vaak wel.)

Net vier dagen druk gewerkt met een enorme werklast/druk, 1 dagje vrij en compleet moe/van de kaart tot uurtje of 4 in de middag, daarna nog wat dingen gedaan in huis en nu weer 3 dagen achter elkaar werken.

Ik heb een baan van 32 uur en aan beide kanten van die reeks 5 dagen vrij en daarna weer een reeks van 5 dagen werk.

Onregelmatig werken to the max...
Haha ja klopt !

Ik moet iets doen wat niet heel moeilijk is maar wel veel opzoekwerk, dus vind ik het geen uitdaging meer..
pi_138642968
Lees nu in m'n pauzes hyper sapiens over adhd :D
pi_138644272
Ik kan juist beter lezen dan een film kijken - dat gaat vaak zo langzaam.
Maar ik lees dan ook bizar snel.
pi_138644684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Probability het volgende:
Ik kan juist beter lezen dan een film kijken - dat gaat vaak zo langzaam.
Maar ik lees dan ook bizar snel.
Ik kan juist beter film kijken :+. Film is beeld én geluid, dus ik volg meestal een van beiden wel. Lezen is alleen beeld, en je kunt ook over een bladzijde heen kijken zonder werkelijk te lezen wat er staat. In een drukkere omgeving lees ik woorden en zinnen, maar de betekenis dringt niet tot me door (beetje alsof je een vreemde taal leest).

That said: ik heb wel altijd beeld nodig om iets te onthouden. Je kunt me 10x je naam vertellen, maar ik zal hem elke keer weer vergeten binnen een paar seconde. Totdat je het opschrijft. Dan onthou ik het járen. (Erg handig met hoorcolleges waarbij de slides incompleet zijn of er uitleg op het bord is zodat ik mee moet schrijven en ondertussen luisteren, ik mis dan de helft van de info).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_138644743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan juist beter film kijken :+. Film is beeld én geluid, dus ik volg meestal een van beiden wel. Lezen is alleen beeld, en je kunt ook over een bladzijde heen kijken zonder werkelijk te lezen wat er staat. In een drukkere omgeving lees ik woorden en zinnen, maar de betekenis dringt niet tot me door (beetje alsof je een vreemde taal leest).

That said: ik heb wel altijd beeld nodig om iets te onthouden. Je kunt me 10x je naam vertellen, maar ik zal hem elke keer weer vergeten binnen een paar seconde. Totdat je het opschrijft. Dan onthou ik het járen. (Erg handig met hoorcolleges waarbij de slides incompleet zijn of er uitleg op het bord is zodat ik mee moet schrijven en ondertussen luisteren, ik mis dan de helft van de info).
Ja ik lees 5 zinnen tegelijk of zo dus dat is dan een soort beeld

En herkenbaar wat je zegt over beeld

Films zijn saai. Ik kan ze altijd voorspellen. Als ik dingen lees tijdens de film kan ik het wel volgen
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 18:24:56 #68
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138658836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
daar strand het hier ook op: maar elke verzekering heeft een eigen envelop, inboedel bij inboedel. UWV over werkeloosheid in 1 envelope andere UWV over Wajong andere envelop (is overigens niet toegekend op basis van je hebt al 10 jaar gewerkt en het maakt niet uit dat je bipolair blijkt te zijn naast je ADHD)
Ook bipolair? Congrats! Ik vind het btw een prima combi 8)7 Heb van mijn ADHD geen last omdat bipolair sterker is. Het houdt elkaar in balans.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_138659575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ook bipolair? Congrats! Ik vind het btw een prima combi 8)7 Heb van mijn ADHD geen last omdat bipolair sterker is. Het houdt elkaar in balans.
..
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 18:48:34 #70
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138659625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:47 schreef Probability het volgende:

[..]

..
Whut? Retweet?
pi_138659652
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:48 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Whut? Retweet?
Haha, ik vind je niet echt in balans. Wel aardig, maar niet in balans.
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 18:53:44 #72
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138659809
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha, ik vind je niet echt in balans. Wel aardig, maar niet in balans.
THX...Alles is relatief in balans. Ik was er eerder veel erger aan toe. Toen had je me zeker niet "aardig" gevonden. Ging tekeer als een beest wat leidde tot permanente ban van Marsyas zei de gek..
pi_138660214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

THX...Alles is relatief in balans. Ik was er eerder veel erger aan toe. Toen had je me zeker niet "aardig" gevonden. Ging tekeer als een beest wat leidde tot permanente ban van Marsyas zei de gek..
Als jij je er goed jij voelt, dan is dat natuurlijk prima. Wil het ook niet over goed/slecht hebben.
Maar stabiel is idd iets anders :P gelukkig dat het nu beter gaat
pi_138660489
Morgen laatste tentamen! :D Dan kan ik daarna lekker in alle chaos verhuizen. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 20:26:27 #75
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138664567
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Als jij je er goed jij voelt, dan is dat natuurlijk prima. Wil het ook niet over goed/slecht hebben.
Maar stabiel is idd iets anders :P gelukkig dat het nu beter gaat
Dank je. En ik zit nog steeds een stijgende lijn in. Every day, in every way I'm getting better and better (sofar anyway) ben inmiddels ook ouder en wijzer 8)7 Geluk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')