Ik kreeg wel een ziektewet uitkering voor een tijdje met een brief van mijn behandelaar. Werd op non actief gegooid door mijn werk. Ben vervolgens nog langer door het UWV ziek gemeld. Geen eeuwen maar om even wat orde op zaken te stellen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
daar strand het hier ook op: maar elke verzekering heeft een eigen envelop, inboedel bij inboedel. UWV over werkeloosheid in 1 envelope andere UWV over Wajong andere envelop (is overigens niet toegekend op basis van je hebt al 10 jaar gewerkt en het maakt niet uit dat je bipolair blijkt te zijn naast je ADHD)
Ik krijg binnenkort voor een periode van 2 jaar iemand die me komt ondersteunen met administratie. Want ondanks dat geld niet het issue is, was het betalen van rekeningen wel altijd een probleemquote:Op donderdag 3 april 2014 17:40 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het strandde allemaal een beetje bij dingen die op twee plaatsen terug kunnen komen. Auto, huis, verzekering, belasting.
Waar stop je iets van de inboedelverzekering? En brief over motorrijtuigenbelasting?
Vragen, vragen..
Om dat te voorkomen heb ik het nu maar per instantie/bedrijf geordend. Ik lees tussen de regels door dat jullie dat hetzelfde gedaan hebben.
edit: die keuze maken duurde trouwens wel een jaar of 15
Ik ken het. Kut 0 uren contracten. Doodziek word je ervan.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik werk als een echte ADHDer met 4 banen de boel rond. Ik kan mij niet ziekmelden omdat ik dan geen inkomsten heb door de flexibele contracten
Ik ben al eigenlijk weer te 'ziek' om te werken maar we gaan door.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Ik ken het. Kut 0 uren contracten. Doodziek word je ervan.
Haha ja klopt !quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaar de afgenomen tolerantie voor omgevingsgeluiden?
(Ik plug altijd mijn in-ears in als ik er anders niet omheen kan. Eigen bubbel creëren helpt vaak wel.)
Net vier dagen druk gewerkt met een enorme werklast/druk, 1 dagje vrij en compleet moe/van de kaart tot uurtje of 4 in de middag, daarna nog wat dingen gedaan in huis en nu weer 3 dagen achter elkaar werken.
Ik heb een baan van 32 uur en aan beide kanten van die reeks 5 dagen vrij en daarna weer een reeks van 5 dagen werk.
Onregelmatig werken to the max...
Ik kan juist beter film kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Probability het volgende:
Ik kan juist beter lezen dan een film kijken - dat gaat vaak zo langzaam.
Maar ik lees dan ook bizar snel.
Ja ik lees 5 zinnen tegelijk of zo dus dat is dan een soort beeldquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan juist beter film kijken. Film is beeld én geluid, dus ik volg meestal een van beiden wel. Lezen is alleen beeld, en je kunt ook over een bladzijde heen kijken zonder werkelijk te lezen wat er staat. In een drukkere omgeving lees ik woorden en zinnen, maar de betekenis dringt niet tot me door (beetje alsof je een vreemde taal leest).
That said: ik heb wel altijd beeld nodig om iets te onthouden. Je kunt me 10x je naam vertellen, maar ik zal hem elke keer weer vergeten binnen een paar seconde. Totdat je het opschrijft. Dan onthou ik het járen. (Erg handig met hoorcolleges waarbij de slides incompleet zijn of er uitleg op het bord is zodat ik mee moet schrijven en ondertussen luisteren, ik mis dan de helft van de info).
Ook bipolair? Congrats! Ik vind het btw een prima combiquote:Op donderdag 3 april 2014 17:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
daar strand het hier ook op: maar elke verzekering heeft een eigen envelop, inboedel bij inboedel. UWV over werkeloosheid in 1 envelope andere UWV over Wajong andere envelop (is overigens niet toegekend op basis van je hebt al 10 jaar gewerkt en het maakt niet uit dat je bipolair blijkt te zijn naast je ADHD)
..quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ook bipolair? Congrats! Ik vind het btw een prima combiHeb van mijn ADHD geen last omdat bipolair sterker is. Het houdt elkaar in balans.
Whut? Retweet?quote:
Haha, ik vind je niet echt in balans. Wel aardig, maar niet in balans.quote:
THX...Alles is relatief in balans. Ik was er eerder veel erger aan toe. Toen had je me zeker niet "aardig" gevonden. Ging tekeer als een beest wat leidde tot permanente ban van Marsyas zei de gek..quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, ik vind je niet echt in balans. Wel aardig, maar niet in balans.
Als jij je er goed jij voelt, dan is dat natuurlijk prima. Wil het ook niet over goed/slecht hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
THX...Alles is relatief in balans. Ik was er eerder veel erger aan toe. Toen had je me zeker niet "aardig" gevonden. Ging tekeer als een beest wat leidde tot permanente ban van Marsyas zei de gek..
Dank je. En ik zit nog steeds een stijgende lijn in. Every day, in every way I'm getting better and better (sofar anyway) ben inmiddels ook ouder en wijzerquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Als jij je er goed jij voelt, dan is dat natuurlijk prima. Wil het ook niet over goed/slecht hebben.
Maar stabiel is idd iets andersgelukkig dat het nu beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |