Dit nodigt toch uit tot een gesprek. Je mag wel voor je rechten opkomen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ja maar wij kunnen dus ook niet weg als ze al klaar zijn met de lades... en die TL's gezellig kletsen en treuzelen..
met andere woorden, ook gewoon op de schijtpot?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dat denatureert gewoon, en verlaat dan d.m.v. diffusie de cellen in het darmkanaal
Zoals al vaker gezegd: Problemen zijn er om opgelost te wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
ja maar bij ons zijn er op zondag bij openingstijd tegelijk 5 cassières hoor... en dan nog een TLVA... Zie die maar eens allemaal op tijd te laten komen... dat wordt hem niet...
huhquote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef exelletor het volgende:
Trouwens Broccolitaart, voedselbanken geven vaak eten mee voorbij de tht-datum. Daar ga je niet dood aan, hoor.
Verwende krengen bij jullie voedselbank.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Broccolitaartje het volgende:
huh
Mij werd verteld dat het wandbrood niet naar de voedselbank gaat omdat ze daar geen brood van één dag oud mogen weggeven...
Je geeft toch ook geen oud brood aan de eendjes...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
huh
Mij werd verteld dat het wandbrood niet naar de voedselbank gaat omdat ze daar geen brood van één dag oud mogen weggeven...
Hoe kan dat... je mag toch pas om 21:00 alle producten uit de schappen halen... en dan alles naar de koelcel/ magazijndeur brengen. HT naar boven brengen...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Dit nodigt toch uit tot een gesprek. Je mag wel voor je rechten opkomen.
Misschien iets anders de shifts plannen. Maar de meeste van verkoop, lopen bij ons met de laatste klant om 2100 naar buiten
Hier gaat brood 'n uur voor sluit weg omdat er niet veel meer te doen is. VKK mag dan de wand leeghalen en alles afboeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hoe kan dat... je mag toch pas om 21:00 alle producten uit de schappen halen... en dan alles naar de koelcel/ magazijndeur brengen. HT naar boven brengen...
WOW 5 cassières? Het eerste uur 5 x 60 klanten 300 klanten....Wow uurtjes van 7000-8000 euro toe maarquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
ja maar bij ons zijn er op zondag bij openingstijd tegelijk 5 cassières hoor... en dan nog een TLVA... Zie die maar eens allemaal op tijd te laten komen... dat wordt hem niet...
In het kader van de uren gaat die wand hier wel wat eerder leeg hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hoe kan dat... je mag toch pas om 21:00 alle producten uit de schappen halen... en dan alles naar de koelcel/ magazijndeur brengen. HT naar boven brengen...
Mensen van brood en AGF hebben daar bij ons schijt aan.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef Broccolitaartje het volgende:
Wat aardig van BvE!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef mujentas het volgende:
Ik had trouwens vandaag een unicum. Ik hoefde zowaar niet op kantoor te verschijnen
Alleen speltbrood wordt daar nog geaccepteerd, Onze sloebers (no offense) verdienen natuurlijk ook 'Superfoods'quote:Op woensdag 2 april 2014 22:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Verwende krengen bij jullie voedselbank.Zij accepteren natuurlijk alleen L&P brood.
Bij ons niet.. Regels zijn regels.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mensen van brood en AGF hebben daar bij ons schijt aan.
Precies, gewoon tien voor beginnen de AGF uit te ruimen, alles blijft in de winkel dus de klant hoeft het maar te vragen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mensen van brood en AGF hebben daar bij ons schijt aan.
Befehl ist Befehl zouden ze bij BUN zeggenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Bij ons niet.. Regels zijn regels.
Om tien voor zit bij ons al de ingang dicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Precies, gewoon tien voor beginnen de AGF uit te ruimen, alles blijft in de winkel dus de klant hoeft het maar te vragen.
Kan ik tenminste ook nog via de voordeur naar buiten met een beetje geluk.
Onze zondag is echt een van de drukste dagen hoor...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:45 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
WOW 5 cassières? Het eerste uur 5 x 60 klanten 300 klanten....Wow uurtjes van 7000-8000 euro toe maar
Wow, mogen er dan al geen klanten meer komen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Om tien voor zit bij ons al de ingang dicht.
Maar als jij maandag 8-15 werkt waarschijnlijk ook. Ook een reden voor dubbel betalen?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Onze zondag is echt een van de drukste dagen hoor...
Ik wil niet opscheppen, maar ik vind het ook wel verdiend dat het dubbel betaald is, want na een shift van 8-15 zit ik er helemaal doorheen...
Hoe komen de klanten dan weer buiten?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Om tien voor zit bij ons al de ingang dicht.
Die helpen gewoon mee met de lades tellen...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoe komen de klanten dan weer buiten?
Via de uitgang.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoe komen de klanten dan weer buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |