SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekickt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik wordtquote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekicktDit was toch geen bewussie?
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Echt heel dom
![]()
![]()
Ik hadt er eerst 'je' ipv 'ik' staan, maar toen dachdt ik dat het wss alleen bij mij is.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Wel scherp DS2
Dan is het niks voor jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand de demo al geprobeerd? Er wordt gezegd dat LB+Y moeilijker is in die demo![]()
L2 + driehoekje dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
En alle PS3'ers want die hebben geen LB of Y.
Hihaho![]()
Dat werkt niet.quote:
L1 + Driehoekje, dubbel faal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
L1 + Driehoekje, dubbel faal.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.![]()
Zo kan ik er ook nog 300 verzinnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maakt de werkdag er wel productiever opquote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.![]()
![]()
Dat wel, maar ik wil graag een teampje maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Maakt de werkdag er wel productiever op
Ja op die fiets kan iedereen zonder LB + Y, gewoon anders instellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.![]()
Juist niet. Ik ben namelijk niet zo handig met Futheadquote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Maakt de werkdag er wel productiever op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan niet zonder suggestionsquote:Op woensdag 2 april 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben namelijk niet zo handig met Futheaden die database filters
![]()
![]()
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan iedereen zonder LB + Y, gewoon anders instellen.![]()
waarom doe je dat nooit danquote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een gezanik weer. Als ik een speler diep zie gaat gooi ik de bal er gewoon overheen hoor. Doe je dat niet, dan doe je je zelf te kort.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.![]()
![]()
Omdat het stom is.quote:Ga even iemand anders vervelen kut tramper.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met bronze spelers komen die vaak niet aan.![]()
Heb ik weer... Wil ik IF Benzema gaan verkopen... is hij opeens 60k duurder geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb ik weer... Wil ik IF Benzema gaan verkopen... is hij opeens 60k duurder geworden...Tim timingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat het stom is.
[..]
[b]Ga even iemand anders vervelen kut tramper.[/b]
- Geen pace boven de 85
- Geen pace verhogende chemistrystyles
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit idd. Dat gezeik altijd. Als je met je CB's blind loopt te LB+Y'en dan is het wat anders maar als je na een paar prima passjes iemand diep ziet gaan maar er staat iemand in de passlijn dan heb je gewoon geen inzicht als je hem dan niet door lucht steektquote:Op woensdag 2 april 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
Wat een gezanik weer. Als ik een speler diep zie gaat gooi ik de bal er gewoon overheen hoor. Doe je dat niet, dan doe je je zelf te kort.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat eerste en 2e doe ik wel maar ik combineer het niet. De rest niet omdat ik mijn eigen manier heb van voetballen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.
- Geen pace boven de 85
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.![]()
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.
- Geen pace boven de 85
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.![]()
![]()
Ja maar waarom heb je dan commentaar op andere als ze het wel doen?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat eerste en 2e doe ik wel maar ik combineer het niet. De rest niet omdat ik mijn eigen manier heb van voetballen.
Is gewoon een onderdeel van het spelletjeDat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpen
Vanaf nu een Tobi-wannetje ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Griezmann dan weer 40k is gedaald... Hoe noemen we dat?![]()
Trapz timing.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Griezmann dan weer 40k is gedaald... Hoe noemen we dat?
Ik had dat met mijn IF Milito
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpenOmdat ik mijn mening erover heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je dan commentaar op andere als ze het wel doen?
Is gewoon een onderdeel van het spelletje
[..]
Dat is waar.![]()
Ja maar laat andere dan ook in hun waarde als jij wenst dat wij dat ook bij jou doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.
[..]
Omdat ik mijn mening erover heb.
Heb je ook Ronaldo ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.
[..]
Omdat ik mijn mening erover heb.![]()
Als iemand constant grappen maakt over dezelfde dingen vind ik dat niet leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar laat andere dan ook in hun waarde als jij wenst dat wij dat ook bij jou doen.![]()
Maar ik zie dat jij ook constant mensen aanspreekt over hun spel in FIFA.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand constant grappen maakt over dezelfde dingen vind ik dat niet leuk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat daar heel veel op aan te merken is en op mijn spel niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar ik zie dat jij ook constant mensen aanspreekt over hun spel in FIFA.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha.... het is nog veel erger. Ik zat bij de IF te kijken. De SIF was gelukkig wel weer 20k gestegen.quote:![]()
Het is gewoon een gebrek aan inzicht DS2, of kap jij terug op het moment dat je iemand vrij voor de goal kan zetten?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Deze post snap ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan inzicht DS2, of kap jij terug op het moment dat je iemand vrij voor de goal kan zetten?![]()
Haha, zeker omdat ze hebben gesjoemeld met de transfer van Neymar.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
Barcelona mag de komende 2 transfer periodes geen spelers kopen.
Valdes wilt weg (al zal dat nu misschien niet meer doorgaan ook door die blessure) dan hebben ze alleen Pinto en jeugdspul.![]()
Niet eens om Neymar:quote:FIFA's disciplinary committee found the Spanish champion breached the rules "relating to the international transfer and registration of players under the age of 18."![]()
Het heeft trouwens niks met mijn inzicht te maken, het gaat erom dat ik gewoon geen lob passes wil doen (alleen met gewoon X) Mijn spel is meer gebaseerd op korte passes en lage steekballen.![]()
Top 60 grootste talenten onder de 20, volgens Gazzetta dello Sport
http://www.gazzetta.it/Calcio/24-03-2014/titolo-80301204619.shtml
Bakkali![]()
![]()
En als dus iemand diepgaat, maar er staat iemand in de passlijn, wat doe je dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het heeft trouwens niks met mijn inzicht te maken, het gaat erom dat ik gewoon geen lob passes wil doen (alleen met gewoon X) Mijn spel is meer gebaseerd op korte passes en lage steekballen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alleen Y indrukken.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En als dus iemand diepgaat, maar er staat iemand in de passlijn, wat doe je dan?![]()
SIF Adebayorquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
City ed doen dat toch ook zoveel? Kijk naar Kongolo bijvoorbeeld. Of zijn dit specifieke Spaanse regels?quote:![]()
Maar er staat iemand in de passlijn, dan speel je je tegenstander gewoon in de voeten?quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Top!quote:
Daar speelde ik gisteren tegen die gast was echt niet te stoppen. IF Chiellini en SIF Benatia hebben nog steeds last van hun arie. Hoe kan hij zo goedkoop zijn?
Even een teampje om hem heen maken.![]()
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Top!
Daar speelde ik gisteren tegen die gast was echt niet te stoppen. IF Chiellini en SIF Benatia hebben nog steeds last van hun arie. Hoe kan hij zo goedkoop zijn?
Even een teampje om hem heen maken.
Niet alleen stats. Ingame voelt hij ook echt fijn aan. Goede finisher, en hij skillt fijn. Alleen zijn kopballen vallen wat tegen. En o ja: hij gooit niet echt ver in, en geen 80+ pacequote:Op woensdag 2 april 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zou best kunnen. Maar ik bedenk niet alles van te voren.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maar er staat iemand in de passlijn, dan speel je je tegenstander gewoon in de voeten?![]()
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?![]()
laat maar zitten. Rotvent.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Maar ik bedenk niet alles van te voren.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het mooie van de BPL is is dat je keuze te over hebt. En het mooie is ook nog dat de ene zweert bij Schurrle, de ander bij Willian, en weer een ander bij Hazard...quote:Op woensdag 2 april 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil hier niet teveel over mijn tactiek kwijt want ik speel binnenkort nog een heel belangrijk potje tegen iemand van dit forum.quote:![]()
Toch maar wat BPL-spelers die ik fijn vind:quote:Op woensdag 2 april 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?
- SIF Adje
- Santi Cazorla
- Jovetic
- Nani
- Gibbs
- Luiz
- CechNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kies gewoon spelers waar ik het altijd moeilijk tegen heb. Schurrle en Luiz sowieso. Ga wel even kloten.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het mooie van de BPL is is dat je keuze te over hebt. En het mooie is ook nog dat de ene zweert bij Schurrle, de ander bij Willian, en weer een ander bij Hazard...![]()
IF Damjanovicquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?Nederlandse clubs doen het ook bij Denen of Belgen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
City ed doen dat toch ook zoveel? Kijk naar Kongolo bijvoorbeeld. Of zijn dit specifieke Spaanse regels?
Het is niet verboden om spelers onder 18 te halen, maar er zijn wel regels en Barca heeft die blijkbaar overtreden.![]()
IF Seedorf als valse spitsquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?
(Djibril) Cisse, Doumbia, Jackson Martinezquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?![]()
![]()
De keuze was al snel op SIF Adebayor gevallen. Zijn stats liggen mij wel denk ik.
Zo'n teampje maken.![]()
![]()
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
De keuze was al snel op SIF Adebayor gevallen. Zijn stats liggen mij wel denk ik.
Zo'n teampje maken.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
welke vanavond op ned3?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
itel:NOS UEFA Champions League Live, Real Madrid - Borussia Dortmund'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb er wel zin in, ik verwacht er eigenlijk meer van dan van United-Bayern gister. En hopen dat Dortmund het goed doetquote:Op woensdag 2 april 2014 13:22 schreef poker4lifee het volgende:
itel:NOS UEFA Champions League Live, Real Madrid - Borussia Dortmund
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.![]()
Ramires.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gibbs heeft medmed en bevalt hier ook beterquote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ferquote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Walker is naar mijn ervaring wel wat beter dan Johnson.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Torres in de spits is ook goed. Zijn stats lijken helemaal niet bijzonder maar ik heb alle spitsen in de BPL geprobeerd inmiddels en Torres is het meest compleet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch maar wat BPL-spelers die ik fijn vind:
- SIF Adje
- Santi Cazorla
- Jovetic
- Nani
- Gibbs
- Luiz
- Cech
Verder liever Hart dan Cech.
En op de backs sowieso Baines en Walker.![]()
Als ik Clichy tegen krijg, word ik altijd helemaal gek. Ik ontwijk die flank dan ook gewoon. Heel irritant om tegen te spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gibbs heeft medmed en bevalt hier ook beterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF / SIF Cabayequote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is wel lekker snel maar ik heb liever iemand die ook nog een beetje kan schieten...![]()
Dan is Essien een optie. Of IF Ramsey, maar die is duur. Of Fernandinho.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is wel lekker snel maar ik heb liever iemand die ook nog een beetje kan schieten...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op CDM? Dan kun je beter Gerrard op CDM zetten, en Cabaye op CM. Maar ik vond zij SIF tegenvallen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel ook met gibbs. Erg tevreden over ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik geloof best dat je Torres goed vind, maar beweren dat hij de meest complete BPL spits is, is natuurlijk pure nonsens.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Torres in de spits is ook goed. Zijn stats lijken helemaal niet bijzonder maar ik heb alle spitsen in de BPL geprobeerd inmiddels en Torres is het meest compleet.
Verder liever Hart dan Cech.
En op de backs sowieso Baines en Walker.
Btw: Cech >>>> Hart.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigende stats van (IF/SIF) Cabaye zijn stukken beter dan van Gerrard.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op CDM? Dan kun je beter Gerrard op CDM zetten, en Cabaye op CM. Maar ik vond zij SIF tegenvallen.
Ik zie eigenlijk op geen enkel punt in waarom je Gerrard boven Cabaye zou verkiezen, misschien voor in de lucht.![]()
Strength, mijn vriend, strength. En nog betere shooting.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verdedigende stats van (IF/SIF) Cabaye zijn stukken beter dan van Gerrard.
Ik zie eigenlijk op geen enkel punt in waarom je Gerrard boven Cabaye zou verkiezen, misschien voor in de lucht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed, strength, 1 punt voor Gerrard. Shooting is natuurlijk onzin als je de stats hebt vergeleken. Tenzij je SIF Cabaye met IF Gerrard wil gaan vergelijken, maar die zit wel weer goed boven de 100k, en dan nog is shooting ongeveer vergelijkbaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Strength, mijn vriend, strength. En nog betere shooting.![]()
Nou, ik vind dat misschien ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je Torres goed vind, maar beweren dat hij de meest complete BPL spits is, is natuurlijk pure nonsens.
Hij is overal bovengemiddeld goed in, terwijl andere spitsen op sommige vlakken veel beter zijn maar op andere weer minder goed.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Geen appels met peren vergelijken (SIF Cabaye zit nl ook rond de 100k), dus NIF Cabaye versus NIF Gerrard. Bij gebrek aan Wefut moet ik het hebben van Futhead stats.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed, strength, 1 punt voor Gerrard. Shooting is natuurlijk onzin als je de stats hebt vergeleken. Tenzij je SIF Cabaye met IF Gerrard wil gaan vergelijken, maar die zit wel weer goed boven de 100k, en dan nog is shooting ongeveer vergelijkbaar.
Shooting: 84 vs. 76
Strength: 82 vs. 66 (66 strength voor een CDM is imo op het randje van acceptabel)
Daarbij stond de Cabaye (CM) die ik gebruikte continu kort achter de spitsen. Niet zo handig voor een CDM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Vanavond 3 puntjes erbij (Hoop ik) en dan
Tegen wie moeten ze eigenlijk?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vanavond 3 puntjes erbij (Hoop ik) en danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NAC is dan allang klaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Real - Dortmund op tv, NAC op mijn laptopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811681.page
BAM. Community TOTS.
Tevens: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811686.page;jsessionid=77B50C6E59ACE1B2F668B0168C5CD96FSeipinho
![]()
![]()
Nieuwe stadion van Feyenoord.quote:
Ze zijn er nu over uit dat dit jaar gebouwd kan worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de PS scheelt het niet zo veel zie ik nu inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken (SIF Cabaye zit nl ook rond de 100k), dus NIF Cabaye versus NIF Gerrard. Bij gebrek aan Wefut moet ik het hebben van Futhead stats.
Shooting: 84 vs. 76
Strength: 82 vs. 66 (66 strength voor een CDM is imo op het randje van acceptabel)
Daarbij stond de Cabaye (CM) die ik gebruikte continu kort achter de spitsen. Niet zo handig voor een CDM.Op xbox is SIF Cabaye ongeveer 75k IF Gerrard 115k, dat is wel wat anders.
Ik heb het nooit over NIF Cabaye gehad hier hèDie stats zijn mij ook niet de moeite waard. De upgrade is gewoon goed.
Maar goede oplossing van Tobi-wan, gewoon beiden opstellen![]()
![]()
Ik zit rechtsachter. met die mooie grijze gloed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik dacht met die halve liter Euroshopperquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog isquote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op de PS scheelt het niet zo veel zie ik nu inderdaadOp xbox is SIF Cabaye ongeveer 75k IF Gerrard 115k, dat is wel wat anders.
Ik heb het nooit over NIF Cabaye gehad hier hèDie stats zijn mij ook niet de moeite waard. De upgrade is gewoon goed.
Maar goede oplossing van Tobi-wan, gewoon beiden opstellen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus dat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ik dacht met die halve liter Euroshopper
Waarom zou je IFs niet met NIFs mogen vergelijken? Alleen op basis van de prijs?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog is
Een speler kan toch als NIF veel betere stats hebben dan de IF (of zelfs SIF) van een andere speler. De prijs van een IF wordt door veel meer factoren bepaald dan alleen de stats, dus dat zegt niet zo veel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je dan even zou vermelden dat je IF Gerrard bedoelt, dat zou het wel gemakkelijker maken natuurlijk. Ik heb zelf IF Cabaye, kostte 20k. Dat ligt weer meer in de prijsrange van de NIF Gerrard wat mij betreft ondanks dat hij X keer zo duur is.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog is
En wat DuTank zegt.![]()
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou je IFs niet met NIFs mogen vergelijken? Alleen op basis van de prijs?
Een speler kan toch als NIF veel betere stats hebben dan de IF (of zelfs SIF) van een andere speler. De prijs van een IF wordt door veel meer factoren bepaald dan alleen de stats, dus dat zegt niet zo veel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het niet echt helemaal gevolgd. Ik reageerde alleen op jouw berichtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.
Maar als de stats vergelijkbaar zijn, dan pak je toch per definitie de goedkoopste?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn ingang was ook goedkopere opties voor Touré die Tobi-wan zochtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.105k. Dan is het niet logisch om te beginnen over IF Gerrard van 115k, wel over SIF Cabaye van 75k of IF Cabaye van 20k.
![]()
En mijn ingang was een middenvelder met betere shooting. Dan is NIF/IF Gerrard toch echt wel je man, zeker op CDMquote:Op woensdag 2 april 2014 14:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn ingang was ook goedkopere opties voor Touré die Tobi-wan zocht105k. Dan is het niet logisch om te beginnen over IF Gerrard van 115k, wel over SIF Cabaye van 75k of IF Cabaye van 20k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, 75 of 100k maakt niet zoveel uit. Eigenlijk moet ik ook gewoon Touré halen voor de plek van Gerrard...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn ingang was ook goedkopere opties voor Touré die Tobi-wan zocht105k. Dan is het niet logisch om te beginnen over IF Gerrard van 115k, wel over SIF Cabaye van 75k of IF Cabaye van 20k.
![]()
Wat walgelijk al dat gepraat over jullie ingangen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus, probeer Fer eens. Krijg je echt geen spijt vanquote:Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, 75 of 100k maakt niet zoveel uit. Eigenlijk moet ik ook gewoon Touré halen voor de plek van Gerrard...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt de hele situatie gewoon uit zijn verband gerukt.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En mijn ingang was een middenvelder met betere shooting. Dan is NIF/IF Gerrard toch echt wel je man, zeker op CDM
Nog steeds niet eens over de statsSIF Cabaye 98 long shots 93 shot power 92 curve, IF Gerrard 93 long shots 99 shot power 91 curve. Wat mij betreft inwisselbaar.
![]()
Rot op man, met je goedkope rotzooi.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus, probeer Fer eens. Krijg je echt geen spijt van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik vind de filters in de DB nog veel verschrikkelijkerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gastquote:Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu hoef ik niet elke keer een puush te maken van mijn PI. [ afbeelding ]![]()
![]()
Squad creator van futhead is veel handiger, gewoon op de positie klikken om een speler toe te voegen ipv ergens in de hoek een tekstveld laat staan die falende suggesties waar nooit iets van klopt.
Filters zijn wel minder ja.![]()
Ik heb ook veeeeeel wedstrijden met Toure gespeeld, Fer is gewoon net zo goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rot op man, met je goedkope rotzooi.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok nu iedereen tevreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok nu iedereen tevreden?Luiz is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je per ongeluk ergens op klikt moet je opnieuw beginnen. Geen suggesties... Geef mij maar de squad creator van wefut. Stats daarentegen kan je makkelijker vergelijken op futhead.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Squad creator van futhead is veel handiger, gewoon op de positie klikken om een speler toe te voegen ipv ergens in de hoek een tekstveld laat staan die falende suggesties waar nooit iets van klopt.
Filters zijn wel minder ja.![]()
Ok nu iedereen tevreden?jizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou ik De Bruyne ook nog aanraden
En als je meer met je RW wil scoren en minder crossen evt. Mirallas.
Maar ik ben biased
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok nu iedereen tevreden?Nani > die Spanjool. Maar dat zal mijn eigenaardigheid wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok nu iedereen tevreden?meh, je mist sif of tif suarez.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ok nu iedereen tevreden?niet origineel BPL sweatfestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is het nut van het kopieren van die PI dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb er nooit aan gedacht om die PI te kopiëren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh, wat ?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En als je per ongeluk ergens op klikt moet je opnieuw beginnen.Liever geen suggesties dan faal suggesties in een irritante popup.quote:Geen suggesties...![]()
een falende sarcastische/grappige opmerking laten zienquote:Op woensdag 2 april 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is het nut van het kopieren van die PI dan?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Navas staat er om Adebayor van voorzetten te voorzien. Skillen met Nani is ook wel leuk, misschien ga ik hem binnenkort even uitproberen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nani > die Spanjool. Maar dat zal mijn eigenaardigheid wel zijn.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
een falende sarcastische/grappige opmerking laten zien
Ok.. ja dat is wel nuttig.
Ik vind dat gewoon een leuke PI.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is het nut van het kopieren van die PI dan?![]()
Ter Stegen is toch al vastgelegd? Maw die kan gewoon daar keepen...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef DePresident. het volgende:
Hihop Pinto nog een jaar onder de lat bij Barca.![]()
Niet dat ik weet? Maar je zou gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ter Stegen is toch al vastgelegd? Maw die kan gewoon daar keepen...PSN: DePresident_![]()
Adebayor is imo niet het type spits waar je alle ballen maar op kan voorzetten. Ik verlies best veel kopduels met hem, heb ook pas een keer of 3 gescoord uit een corner met hem. Hij speelt juist fijn als aanspeelpunt (over de grond), kaatsend en skillend.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Navas staat er om Adebayor van voorzetten te voorzien. Skillen met Nani is ook wel leuk, misschien ga ik hem binnenkort even uitproberen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Barca heeft een transferverbod opgelegd gekregen, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ter Stegen is toch al vastgelegd? Maw die kan gewoon daar keepen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het idee was juist dat het al rond was en daarom niet van toepassing.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Barca heeft een transferverbod opgelegd gekregen, dus ik denk het niet.![]()
Zijn stats, op positioning na, zijn ideaal voor crosses. Ik ga wel even kloten, kan altijd nog Nani kopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adebayor is imo niet het type spits waar je alle ballen maar op kan voorzetten. Ik verlies best veel kopduels met hem, heb ook pas een keer of 3 gescoord uit een corner met hem. Hij speelt juist fijn als aanspeelpunt (over de grond), kaatsend en skillend.![]()
Ter Stegen was nog niet rond zover ik weet, in elk geval niet officieel bekend gemaakt.
Die Halilovic wel.![]()
Deulofeu nu ook banken. Zonde van zo'n talent.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
Ter Stegen was nog niet rond zover ik weet, in elk geval niet officieel bekend gemaakt.
Die Halilovic wel.PSN: DePresident_![]()
Benieuwd hoe hij speelt met crosses danquote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn stats, op positioning na, zijn ideaal voor crosses. Ik ga wel even kloten, kan altijd nog Nani kopen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet hoe die regelgeving is, maar volgens mij moet je een speler dan gewoon overschrijven zegmaar. Iets wat ze nu dus niet mogen doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het idee was juist dat het al rond was en daarom niet van toepassing.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die kunnen ze gewoon nog een keer verhuren. Situatie voor hem is niet echt veranderd, de spelers die voor hem stonden in de pikorde staan dat nog steeds en blijven ook allemaal lijkt me.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Deulofeu nu ook banken. Zonde van zo'n talent.
Bovendien vind ik hem niet zo bijzonder goed.![]()
Hoezo? Ze mogen wel gewoon verkopen hè, alleen niet inkopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Deulofeu nu ook banken. Zonde van zo'n talent.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En transfervrij aantrekken?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo? Ze mogen wel gewoon verkopen hè, alleen niet inkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh foutje.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo? Ze mogen wel gewoon verkopen hè, alleen niet inkopen.
PSN: DePresident_![]()
Ik denk het niet, maar wel een goeie vraag. Volgens mij gaat het er om dat ze spelers die nog geen contract bij de club hebben geen contract mogen aanbieden.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Verhaal was toch dat Barca Valdes alsnog een contractverlenging heeft aangeboden deze week? Dat kun je wel in een ander daglicht plaatsen, als ze al een vermoeden hadden dat deze sanctie hen boven het hoofd hing.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gaat om registreren volgens mij, niet kopen/verkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan mogen ze wel iemand kopen en gelijk verhuren ? Lijkt me toch raar..quote:Op woensdag 2 april 2014 14:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gaat om registreren volgens mij, niet kopen/verkopen.![]()
Huh, daar moet je iemand toch eerst voor registreren?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel iemand kopen en gelijk verhuren ? Lijkt me toch raar..
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Registeren bij wat ?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Huh, daar moet je iemand toch eerst voor registreren?
Chelsea deed dat ook met Alex, kopen en gelijk verhuren, nooit geregistreerd in Engeland (want kon toch geen werkvergunning krijgen) maar wel eigendomsrechten.![]()
Nee want ze mogen niet iemand kopen. Ze kunnen hun eigen spelers wel verhuren. Barca heeft nog genoeg talentjes rondlopen (Bojan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel iemand kopen en gelijk verhuren ? Lijkt me toch raar..), we hoeven ons echt geen zorgen over ze te maken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannen zijn veel betrouwbaarder
wat leer ik toch allemaal nuttige dingen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze mogen ook wel spelers kopen in principe, alleen ze mogen dan niet spelenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel iemand kopen en gelijk verhuren ? Lijkt me toch raar...
![]()
Maar ze mochten wel een contract afsluiten met Alex. Dat mag Barca dus niet als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Registeren bij wat ?
Chelsea deed dat ook met Alex, kopen en gelijk verhuren, nooit geregistreerd in Engeland (want kon toch geen werkvergunning krijgen).![]()
Nogmaals, wat mogen ze dan niet registeren. Ze mogen een speler niet inschrijven voor een Fifa-aangesloten competitie, maar dan kunnen ze nog wel iemand op een loonlijst zetten (en bv. ook mee laten trainen). Daar heeft de Fifa niks over te zeggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar ze mochten wel een contract afsluiten met Alex. Dat mag Barca dus niet als ik het goed begrijp.
Dat heeft alleen geen praktisch nut, maar iemand kopen en gelijk verhuren wel dus.
edit. Trouwens, Chelsea heeft deze straf ook al eens gekregen toen ze Kakuta op een foute manier haalden.![]()
Het bedrijf Barcelona mag nog wel handelen in voetballers. Maar de club mag geen spelers aantrekken voor het eigen team.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nogmaals, wat mogen ze dan niet registeren. Ze mogen een speler niet inschrijven voor een Fifa-aangesloten competitie, maar dan kunnen ze nog wel iemand op een loonlijst zetten (en bv. ook mee laten trainen). Daar heeft de Fifa niks over te zeggen.
Dat heeft alleen geen praktisch nut, maar iemand kopen en gelijk verhuren wel dus.
edit. Trouwens, Chelsea heeft deze straf ook al eens gekregen toen ze Kakuta op een foute manier haalden.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Propedeuse gehaald
[ afbeelding ]![]()
![]()
gratsquote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Propedeuse gehaald
[ afbeelding ]![]()
ging die van mij toevallig ophalen vandaag. zoekteam gaan ze in schakelen omdat hij in sept geprint was en ik hem niet opgehaald had en ze nu niet weten waar ie isword ik gemaild als ze 'm hebben gevonden
Anyway, ik verwacht dat Barcelona in hoger beroep gaat, onder de tafel wat miljoentjes richting Blatter en co schuift en dan weer open voor business is. Chelsea kreeg deze straf ook en die zijn volgens mij ook gewoon blijven kopen.![]()
Haha die hadden ze al weggegooid, hadden je niet meer verwachtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
grats![]()
ging die van mij toevallig ophalen vandaag. zoekteam gaan ze in schakelen omdat hij in sept geprint was en ik hem niet opgehaald had en ze nu niet weten waar ie isword ik gemaild als ze 'm hebben gevonden
![]()
![]()
Lekker manquote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Propedeuse gehaald
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Anyway, ik verwacht dat Barcelona in hoger beroep gaat, onder de tafel wat miljoentjes richting Blatter en co schuift en dan weer open voor business is. Chelsea kreeg deze straf ook en die zijn volgens mij ook gewoon blijven kopen.![]()
![]()
Vanaf nu lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Propedeuse gehaald
[ afbeelding ]
Ik had vandaag een hele bijzondere les. We moesten onze ogen dichtdoen en onze ideale werkdag voorstellen.
In mijn gedachte zat ik naast Toefjes en waren we samen geld aan het tellen. Deze gif dus:
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Propedeuse gehaald
[ afbeelding ]![]()
![]()
Speelde net tegen een BPL team + Neymar. En voor de chem had hij maar Ramires ST gemaakt. Deed het nog niet eens zo slecht![]()
Vind ik wel. Maar vind Benteke/Negredo en Aguero ook wel oke.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik geloof best dat je Torres goed vind, maar beweren dat hij de meest complete BPL spits is, is natuurlijk pure nonsens.
Btw: Cech >>>> Hart.
Zit meer altijd met de RM te klote. Walcott is wel redelijk maar de rest...![]()
Navas is ook wel goed. Ben arfa en nani ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vind ik wel. Maar vind Benteke/Negredo en Aguero ook wel oke.
Zit meer altijd met de RM te klote. Walcott is wel redelijk maar de rest...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had Navas eerst maar vond hem toen niet zo chill maar misschien nog maar eens een kans geven.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Navas is ook wel goed. Ben arfa en nani ook.
Had gisteren ook Mirallas gekocht. Ook wel redelijk.
Jammer dat ik na 3 wedstrijden rood met hem had.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanaf nu lekker rustig aan doen
Ik had vandaag een hele bijzondere les. We moesten onze ogen dichtdoen en onze ideale werkdag voorstellen.
In mijn gedachte zat ik naast Toefjes en waren we samen geld aan het tellen. Deze gif dus:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Speel je drie weken geen fifa vijf minuten en een counter goal later hup heel het spelplezier weer weg fifa op zijn lelijks bah gruwel er van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Speel je Xbox?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speel je drie weken geen fifa vijf minuten en een counter goal later hup heel het spelplezier weer weg fifa op zijn lelijks bah gruwel er van.![]()
2,7 miljoen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel denken jullie dat SIF Bale gaat kosten ??"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
DarkTroll2quote:Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel denken jullie dat SIF Bale gaat kosten ??Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die IF Morrison heeft wel hele slechte stats voor een 64-rated spits trouwens. De zoveelste Ierse bronze IF die ze wel een 64 rating geven maar hele matige stats.![]()
Heb je daar ook een plaatje van dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-04-2014 15:50:24 ]![]()
Er is geen enkele bronzen spits met echt goede stats, behalve die Australiër.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Morrison heeft wel hele slechte stats voor een 64-rated spits trouwens. De zoveelste Ierse bronze IF die ze wel een 64 rating geven maar hele matige stats.![]()
Villarreal imo welquote:Op woensdag 2 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is geen enkele bronzen spits met echt goede stats, behalve die Australiër.
http://www.futhead.com/14/players/13091/jose-villarreal/
4/4, belachelijk hoge agility en stats, prima longshots, curve en shot power en redelijke jumpingBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Sorry, ik bedoelde IF's.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Villarreal imo wel
http://www.futhead.com/14/players/13091/jose-villarreal/
En met echt goed bedoel ik "zou ook een goede silver zijn".
Zoals er wel heel wat silver IF's zijn die goede golds zouden zijn.![]()
O zo, nee dan zou ik het ook niet weten.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde IF's.
Zoals er wel heel wat silver IF's zijn die goede golds zouden zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
http://www.futhead.com/14/players/13660/marcin-robak/ is er erg goed, alleen niet de snelstequote:Op woensdag 2 april 2014 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde IF's.
Zoals er wel heel wat silver IF's zijn die goede golds zouden zijn.![]()
![]()
IF Shirokov.
sterke link met IF Ari."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik gebruik hemquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Dit is na Williams de duurste:
[ afbeelding ]
En deze heeft na Williams de beste stats denk ik
[ afbeelding ]
Ik word er niet warm of koud van.
edit. ok die Pool ziet er wel beter uit ja, maar niemand die hem gaat gebruiken.![]()
![]()
Oh kut... die stats lijken me wel prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
If ari is zwaar kudt
Of ik kan er niet mee omgaan
Ik wilde hem dan gewoon naast Bukharov zetten met IF Shirokov erachter en dan een OP verdediging of iets dergelijks.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Leef jij trouwens nog!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh kut... die stats lijken me wel prima.
Ik wilde hem dan gewoon naast Bukharov zetten met IF Shirokov erachter en dan een OP verdediging of iets dergelijks.heb je een lange tijd niet zien posten.
Nif ari vond ik ook niet zo heel goed dus het zal wel aan mij liggen..![]()
Het enige aan Ari wat kut ietsjes minder lijkt is zijn attacking positioning van 71, sommige stats zoals sliding tackle en positioning dus krijgen nooit een upgrade van EA.
Maar zijn NIF is denk ik de doeltreffendste silver spits die ik heb gehad. Hij overklaste zijn aanvalspartner Floro Flores in elk geval volledig.![]()
Ja, ik had een uitwisseling en toen kwamen er Italianen bij ons in huis. Daarna FOK! een beetje vergeten.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Leef jij trouwens nog!heb je een lange tijd niet zien posten.
Nif ari vond ik ook niet zo heel goed dus het zal wel aan mij liggen..Alles goed verder?
Zijn NIF vond ik prima, maar 250k voor zijn IF is het misschien niet helemaal waard... we zullen wel zien.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
nee ps3quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Terpstra rijdt weer eens voorop in een Vlaamse koers.. flink aan het bazen de laatste tijd (zou eens tijd worden dat een Nederlander de Ronde van Vlaanderen wint.. laatste keer was in de jaren '80)
/sorrywielerhaters![]()
Finale 9-2 gewonnen van een BPL 5atb mongooltje. Kerel speelde gewoon 90 minuten serieus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van mij staat erop voor 245k...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik had een uitwisseling en toen kwamen er Italianen bij ons in huis. Daarna FOK! een beetje vergeten.Alles goed verder?
Zijn NIF vond ik prima, maar 250k voor zijn IF is het misschien niet helemaal waard... we zullen wel zien.
Met mij prima hoormultimiljonair op fut alleen op school gaat het wat minder
![]()
![]()
Oh, van FUT is zeker netjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die van mij staat erop voor 245k...
Met mij prima hoormultimiljonair op fut alleen op school gaat het wat minder
![]()
Je zit in je examenjaar toch? Of ook 5V?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh kut... die stats lijken me wel prima.
Ik wilde hem dan gewoon naast Bukharov zetten met IF Shirokov erachter en dan een OP verdediging of iets dergelijks.![]()
![]()
Hoi steven.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee ook 5Vquote:Op woensdag 2 april 2014 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, van FUT is zeker netjes.![]()
Je zit in je examenjaar toch? Of ook 5V?![]()
![]()
![]()
Bij sport1 bleven ze maar bitchen dat het een fout van Pinto was..ik vind het oprecht knap dat hij de bal nog weet aan te raken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een wereldgoal, die had Valdes wsl ook niet gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sport1 bleven ze maar bitchen dat het een fout van Pinto was..ik vind het oprecht knap dat hij de bal nog weet aan te raken![]()
Ja idd. Zo onverwacht, zo hard, zo'n curve..doe je niks aan. Maar Wim Kieft is nog negatiever dan Litmanen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Panne?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Terpstra rijdt weer eens voorop in een Vlaamse koers.. flink aan het bazen de laatste tijd (zou eens tijd worden dat een Nederlander de Ronde van Vlaanderen wint.. laatste keer was in de jaren '80)
/sorrywielerhatersNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuer had m op zeker gehadquote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sport1 bleven ze maar bitchen dat het een fout van Pinto was..ik vind het oprecht knap dat hij de bal nog weet aan te raken
Uiteraard een bazengoal, maar Pinto komt wel gewoon letterlijk te kort hier.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, maar hij haalde het niet uiteindelijk. Gaat wel de tijdrit en het eindklassement winnen morgen denk ik.quote:![]()
Ik ging in het begin van het jaar echt heel goed en nu niet echt meer, maar ik heb nog genoeg reserves tot het eind van het jaar... denk ik.quote:
Nederlanders rijden dit seizoen echt briljantquote:Op woensdag 2 april 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar hij haalde het niet uiteindelijk. Gaat wel de tijdrit en het eindklassement winnen morgen denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog steeds alleen maar kut teams?
deze speelt wel lekker. En een heel United-team."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat ziet er wel lekker kut uit jaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze speelt wel lekker. En een heel United-team.![]()
Nu nog een 5atb team maken. Heb al een leuke in gedachte.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker kut uit ja"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Behalve Boom (blessure) en Gesink/Mollema (gewoon slecht) dan. Ik denk dat de Amstel Gold Race en LBL niet veel wordt qua Nederlanders. Maar heb wel vertrouwen in Terpstra en Langeveld voor Vlaanderen/Roubaix.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nederlanders rijden dit seizoen echt briljant![]()
Elyounoussiquote:Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze speelt wel lekker. En een heel United-team.die was echt zo goed vorig jaar.. En daar maakte jij ook graag gebruik van
![]()
![]()
Ja godver, vorig jaar die hybrid met Tippeligaen en Pro League.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Elyounoussidie was echt zo goed vorig jaar.. En daar maakte jij ook graag gebruik van
Silvers zijn dit jaar wel echt een stuk minder...
Zet daar dan Esswein neer...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze speelt wel lekker. En een heel United-team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als de laatste 2 het goed doen in een grote ronde hoor je niemand meer over het voorjaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Behalve Boom (blessure) en Gesink/Mollema (gewoon slecht) dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elly en huse voorin met lacazette en benzia daarachterquote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja godver, vorig jaar die hybrid met Tippeligaen en Pro League.
Silvers zijn dit jaar wel echt een stuk minder...![]()
www.futhead.com/fifa/players/8263/ ken je deze nog?hij was het geheime wapen waarmee ik jou meestal wel klein kreeg
![]()
![]()
Farfan kan dan alleen maar toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan beter ook Muller eruit halen wat moet je nou met een RF met high highHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ligt er aan wat je onder goed doen verstaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als de laatste 2 het goed doen in een grote ronde hoor je niemand meer over het voorjaar.
Ik zie persoonlijk liever een Nederlander voor de overwinning rijden in de klassiekers, dan een beetje onzichtbaar top 10 in een grote ronde.![]()
Ik weet niet hoe het dan zit met Draxlerquote:
Dan moet je Schweinie daar neer zetten en dan Gotze op de plek van Schweiniequote:Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het dan zit met Draxler![]()
Ja godver, Mayuka altijd tig schoten uit onmogelijke hoeken. Altijd in de kruising.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Elly en huse voorin met lacazette en benzia daarachter![]()
www.futhead.com/fifa/players/8263/ ken je deze nog?hij was het geheime wapen waarmee ik jou meestal wel klein kreeg
Ik vind hem prima spelen hoor. goede finishing en shot power etc. Het is toch een soort 3e spits en hij zwerft dan een beetje.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan beter ook Muller eruit halen wat moet je nou met een RF met high high
Jij vind waardeloze silvers ook goed spelen dus dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind hem prima spelen hoor. goede finishing en shot power etc. Het is toch een soort 3e spits en hij zwerft dan een beetje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: