SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekickt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik wordtquote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekicktDit was toch geen bewussie?
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Echt heel dom
![]()
![]()
Ik hadt er eerst 'je' ipv 'ik' staan, maar toen dachdt ik dat het wss alleen bij mij is.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Wel scherp DS2
Dan is het niks voor jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand de demo al geprobeerd? Er wordt gezegd dat LB+Y moeilijker is in die demo![]()
L2 + driehoekje dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
En alle PS3'ers want die hebben geen LB of Y.
Hihaho![]()
Dat werkt niet.quote:
L1 + Driehoekje, dubbel faal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
L1 + Driehoekje, dubbel faal.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.![]()
Zo kan ik er ook nog 300 verzinnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maakt de werkdag er wel productiever opquote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.![]()
![]()
Dat wel, maar ik wil graag een teampje maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Maakt de werkdag er wel productiever op
Ja op die fiets kan iedereen zonder LB + Y, gewoon anders instellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.![]()
Juist niet. Ik ben namelijk niet zo handig met Futheadquote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Maakt de werkdag er wel productiever op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan niet zonder suggestionsquote:Op woensdag 2 april 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Juist niet. Ik ben namelijk niet zo handig met Futheaden die database filters
![]()
![]()
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan iedereen zonder LB + Y, gewoon anders instellen.![]()
waarom doe je dat nooit danquote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een gezanik weer. Als ik een speler diep zie gaat gooi ik de bal er gewoon overheen hoor. Doe je dat niet, dan doe je je zelf te kort.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik kan zonder een lobbed through ball.![]()
![]()
Omdat het stom is.quote:Ga even iemand anders vervelen kut tramper.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met bronze spelers komen die vaak niet aan.![]()
Heb ik weer... Wil ik IF Benzema gaan verkopen... is hij opeens 60k duurder geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb ik weer... Wil ik IF Benzema gaan verkopen... is hij opeens 60k duurder geworden...Tim timingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat het stom is.
[..]
[b]Ga even iemand anders vervelen kut tramper.[/b]
- Geen pace boven de 85
- Geen pace verhogende chemistrystyles
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit idd. Dat gezeik altijd. Als je met je CB's blind loopt te LB+Y'en dan is het wat anders maar als je na een paar prima passjes iemand diep ziet gaan maar er staat iemand in de passlijn dan heb je gewoon geen inzicht als je hem dan niet door lucht steektquote:Op woensdag 2 april 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
Wat een gezanik weer. Als ik een speler diep zie gaat gooi ik de bal er gewoon overheen hoor. Doe je dat niet, dan doe je je zelf te kort.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat eerste en 2e doe ik wel maar ik combineer het niet. De rest niet omdat ik mijn eigen manier heb van voetballen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.
- Geen pace boven de 85
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.![]()
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij lol hebt in het spel.
- Geen pace boven de 85
- Geen hoge lobjes
- Geen "tramp"goals
en ik kan nog wel 4 paginas doorgaan.![]()
![]()
Ja maar waarom heb je dan commentaar op andere als ze het wel doen?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat eerste en 2e doe ik wel maar ik combineer het niet. De rest niet omdat ik mijn eigen manier heb van voetballen.
Is gewoon een onderdeel van het spelletjeDat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpen
Vanaf nu een Tobi-wannetje ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Griezmann dan weer 40k is gedaald... Hoe noemen we dat?![]()
Trapz timing.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Griezmann dan weer 40k is gedaald... Hoe noemen we dat?
Ik had dat met mijn IF Milito
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoho, die pace mag wel als de speler ver kan inwerpenOmdat ik mijn mening erover heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je dan commentaar op andere als ze het wel doen?
Is gewoon een onderdeel van het spelletje
[..]
Dat is waar.![]()
Ja maar laat andere dan ook in hun waarde als jij wenst dat wij dat ook bij jou doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.
[..]
Omdat ik mijn mening erover heb.
Heb je ook Ronaldo ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook Reus in mijn team (gehad) dus dat argument gaat niet op. En nog veel meer spelers met meer dan 85 pace.
[..]
Omdat ik mijn mening erover heb.![]()
Als iemand constant grappen maakt over dezelfde dingen vind ik dat niet leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar laat andere dan ook in hun waarde als jij wenst dat wij dat ook bij jou doen.![]()
Maar ik zie dat jij ook constant mensen aanspreekt over hun spel in FIFA.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand constant grappen maakt over dezelfde dingen vind ik dat niet leuk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat daar heel veel op aan te merken is en op mijn spel niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar ik zie dat jij ook constant mensen aanspreekt over hun spel in FIFA.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha.... het is nog veel erger. Ik zat bij de IF te kijken. De SIF was gelukkig wel weer 20k gestegen.quote:![]()
Het is gewoon een gebrek aan inzicht DS2, of kap jij terug op het moment dat je iemand vrij voor de goal kan zetten?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Deze post snap ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan inzicht DS2, of kap jij terug op het moment dat je iemand vrij voor de goal kan zetten?![]()
Haha, zeker omdat ze hebben gesjoemeld met de transfer van Neymar.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
Barcelona mag de komende 2 transfer periodes geen spelers kopen.
Valdes wilt weg (al zal dat nu misschien niet meer doorgaan ook door die blessure) dan hebben ze alleen Pinto en jeugdspul.![]()
Niet eens om Neymar:quote:FIFA's disciplinary committee found the Spanish champion breached the rules "relating to the international transfer and registration of players under the age of 18."![]()
Het heeft trouwens niks met mijn inzicht te maken, het gaat erom dat ik gewoon geen lob passes wil doen (alleen met gewoon X) Mijn spel is meer gebaseerd op korte passes en lage steekballen.![]()
Top 60 grootste talenten onder de 20, volgens Gazzetta dello Sport
http://www.gazzetta.it/Calcio/24-03-2014/titolo-80301204619.shtml
Bakkali![]()
![]()
En als dus iemand diepgaat, maar er staat iemand in de passlijn, wat doe je dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het heeft trouwens niks met mijn inzicht te maken, het gaat erom dat ik gewoon geen lob passes wil doen (alleen met gewoon X) Mijn spel is meer gebaseerd op korte passes en lage steekballen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alleen Y indrukken.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En als dus iemand diepgaat, maar er staat iemand in de passlijn, wat doe je dan?![]()
SIF Adebayorquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
City ed doen dat toch ook zoveel? Kijk naar Kongolo bijvoorbeeld. Of zijn dit specifieke Spaanse regels?quote:![]()
Maar er staat iemand in de passlijn, dan speel je je tegenstander gewoon in de voeten?quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Top!quote:
Daar speelde ik gisteren tegen die gast was echt niet te stoppen. IF Chiellini en SIF Benatia hebben nog steeds last van hun arie. Hoe kan hij zo goedkoop zijn?
Even een teampje om hem heen maken.![]()
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Top!
Daar speelde ik gisteren tegen die gast was echt niet te stoppen. IF Chiellini en SIF Benatia hebben nog steeds last van hun arie. Hoe kan hij zo goedkoop zijn?
Even een teampje om hem heen maken.
Niet alleen stats. Ingame voelt hij ook echt fijn aan. Goede finisher, en hij skillt fijn. Alleen zijn kopballen vallen wat tegen. En o ja: hij gooit niet echt ver in, en geen 80+ pacequote:Op woensdag 2 april 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zou best kunnen. Maar ik bedenk niet alles van te voren.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maar er staat iemand in de passlijn, dan speel je je tegenstander gewoon in de voeten?![]()
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zo goedkoop is maar als je naar die stats kijkt zou je toch verwachten dat hij 100k+ zou moeten zijn.
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?![]()
laat maar zitten. Rotvent.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Maar ik bedenk niet alles van te voren.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het mooie van de BPL is is dat je keuze te over hebt. En het mooie is ook nog dat de ene zweert bij Schurrle, de ander bij Willian, en weer een ander bij Hazard...quote:Op woensdag 2 april 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil hier niet teveel over mijn tactiek kwijt want ik speel binnenkort nog een heel belangrijk potje tegen iemand van dit forum.quote:![]()
Toch maar wat BPL-spelers die ik fijn vind:quote:Op woensdag 2 april 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Pricefixen die zooi!
Ik weet echt bizar weinig van de BPL. Wat zijn leuke spelers?
- SIF Adje
- Santi Cazorla
- Jovetic
- Nani
- Gibbs
- Luiz
- CechNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kies gewoon spelers waar ik het altijd moeilijk tegen heb. Schurrle en Luiz sowieso. Ga wel even kloten.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het mooie van de BPL is is dat je keuze te over hebt. En het mooie is ook nog dat de ene zweert bij Schurrle, de ander bij Willian, en weer een ander bij Hazard...![]()
IF Damjanovicquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?Nederlandse clubs doen het ook bij Denen of Belgen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
City ed doen dat toch ook zoveel? Kijk naar Kongolo bijvoorbeeld. Of zijn dit specifieke Spaanse regels?
Het is niet verboden om spelers onder 18 te halen, maar er zijn wel regels en Barca heeft die blijkbaar overtreden.![]()
IF Seedorf als valse spitsquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?
(Djibril) Cisse, Doumbia, Jackson Martinezquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Weet iemand nog een leuke (minder populaire) spits voor minder dan 30k?![]()
![]()
De keuze was al snel op SIF Adebayor gevallen. Zijn stats liggen mij wel denk ik.
Zo'n teampje maken.![]()
![]()
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
De keuze was al snel op SIF Adebayor gevallen. Zijn stats liggen mij wel denk ik.
Zo'n teampje maken.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
welke vanavond op ned3?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
itel:NOS UEFA Champions League Live, Real Madrid - Borussia Dortmund'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb er wel zin in, ik verwacht er eigenlijk meer van dan van United-Bayern gister. En hopen dat Dortmund het goed doetquote:Op woensdag 2 april 2014 13:22 schreef poker4lifee het volgende:
itel:NOS UEFA Champions League Live, Real Madrid - Borussia Dortmund
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.![]()
Ramires.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gibbs heeft medmed en bevalt hier ook beterquote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bijzondere keuze qua backs. Clichy lijkt me beter dan Gibbs eigenlijk. En Walker zou ik verkiezen boven Johnson.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ferquote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Walker is naar mijn ervaring wel wat beter dan Johnson.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Torres in de spits is ook goed. Zijn stats lijken helemaal niet bijzonder maar ik heb alle spitsen in de BPL geprobeerd inmiddels en Torres is het meest compleet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch maar wat BPL-spelers die ik fijn vind:
- SIF Adje
- Santi Cazorla
- Jovetic
- Nani
- Gibbs
- Luiz
- Cech
Verder liever Hart dan Cech.
En op de backs sowieso Baines en Walker.![]()
Als ik Clichy tegen krijg, word ik altijd helemaal gek. Ik ontwijk die flank dan ook gewoon. Heel irritant om tegen te spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gibbs heeft medmed en bevalt hier ook beterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF / SIF Cabayequote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is wel lekker snel maar ik heb liever iemand die ook nog een beetje kan schieten...![]()
Dan is Essien een optie. Of IF Ramsey, maar die is duur. Of Fernandinho.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is wel lekker snel maar ik heb liever iemand die ook nog een beetje kan schieten...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op CDM? Dan kun je beter Gerrard op CDM zetten, en Cabaye op CM. Maar ik vond zij SIF tegenvallen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel ook met gibbs. Erg tevreden over ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn volgens mij tevreden over Gibbs. Ach, al die spelers kosten toch geen fuck... Ga ze even uitproberen, kan ze altijd nog vervangen. Zie nu wel dat Touré is gestegen naar 100k, ga ik nog even een andere CDM uitzoeken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik geloof best dat je Torres goed vind, maar beweren dat hij de meest complete BPL spits is, is natuurlijk pure nonsens.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Torres in de spits is ook goed. Zijn stats lijken helemaal niet bijzonder maar ik heb alle spitsen in de BPL geprobeerd inmiddels en Torres is het meest compleet.
Verder liever Hart dan Cech.
En op de backs sowieso Baines en Walker.
Btw: Cech >>>> Hart.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigende stats van (IF/SIF) Cabaye zijn stukken beter dan van Gerrard.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op CDM? Dan kun je beter Gerrard op CDM zetten, en Cabaye op CM. Maar ik vond zij SIF tegenvallen.
Ik zie eigenlijk op geen enkel punt in waarom je Gerrard boven Cabaye zou verkiezen, misschien voor in de lucht.![]()
Strength, mijn vriend, strength. En nog betere shooting.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verdedigende stats van (IF/SIF) Cabaye zijn stukken beter dan van Gerrard.
Ik zie eigenlijk op geen enkel punt in waarom je Gerrard boven Cabaye zou verkiezen, misschien voor in de lucht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed, strength, 1 punt voor Gerrard. Shooting is natuurlijk onzin als je de stats hebt vergeleken. Tenzij je SIF Cabaye met IF Gerrard wil gaan vergelijken, maar die zit wel weer goed boven de 100k, en dan nog is shooting ongeveer vergelijkbaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Strength, mijn vriend, strength. En nog betere shooting.![]()
Nou, ik vind dat misschien ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je Torres goed vind, maar beweren dat hij de meest complete BPL spits is, is natuurlijk pure nonsens.
Hij is overal bovengemiddeld goed in, terwijl andere spitsen op sommige vlakken veel beter zijn maar op andere weer minder goed.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Geen appels met peren vergelijken (SIF Cabaye zit nl ook rond de 100k), dus NIF Cabaye versus NIF Gerrard. Bij gebrek aan Wefut moet ik het hebben van Futhead stats.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed, strength, 1 punt voor Gerrard. Shooting is natuurlijk onzin als je de stats hebt vergeleken. Tenzij je SIF Cabaye met IF Gerrard wil gaan vergelijken, maar die zit wel weer goed boven de 100k, en dan nog is shooting ongeveer vergelijkbaar.
Shooting: 84 vs. 76
Strength: 82 vs. 66 (66 strength voor een CDM is imo op het randje van acceptabel)
Daarbij stond de Cabaye (CM) die ik gebruikte continu kort achter de spitsen. Niet zo handig voor een CDM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Vanavond 3 puntjes erbij (Hoop ik) en dan
Tegen wie moeten ze eigenlijk?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vanavond 3 puntjes erbij (Hoop ik) en danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NAC is dan allang klaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Real - Dortmund op tv, NAC op mijn laptopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811681.page
BAM. Community TOTS.
Tevens: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811686.page;jsessionid=77B50C6E59ACE1B2F668B0168C5CD96FSeipinho
![]()
![]()
Nieuwe stadion van Feyenoord.quote:
Ze zijn er nu over uit dat dit jaar gebouwd kan worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de PS scheelt het niet zo veel zie ik nu inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken (SIF Cabaye zit nl ook rond de 100k), dus NIF Cabaye versus NIF Gerrard. Bij gebrek aan Wefut moet ik het hebben van Futhead stats.
Shooting: 84 vs. 76
Strength: 82 vs. 66 (66 strength voor een CDM is imo op het randje van acceptabel)
Daarbij stond de Cabaye (CM) die ik gebruikte continu kort achter de spitsen. Niet zo handig voor een CDM.Op xbox is SIF Cabaye ongeveer 75k IF Gerrard 115k, dat is wel wat anders.
Ik heb het nooit over NIF Cabaye gehad hier hèDie stats zijn mij ook niet de moeite waard. De upgrade is gewoon goed.
Maar goede oplossing van Tobi-wan, gewoon beiden opstellen![]()
![]()
Ik zit rechtsachter. met die mooie grijze gloed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik dacht met die halve liter Euroshopperquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog isquote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op de PS scheelt het niet zo veel zie ik nu inderdaadOp xbox is SIF Cabaye ongeveer 75k IF Gerrard 115k, dat is wel wat anders.
Ik heb het nooit over NIF Cabaye gehad hier hèDie stats zijn mij ook niet de moeite waard. De upgrade is gewoon goed.
Maar goede oplossing van Tobi-wan, gewoon beiden opstellen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus dat.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ik dacht met die halve liter Euroshopper
Waarom zou je IFs niet met NIFs mogen vergelijken? Alleen op basis van de prijs?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog is
Een speler kan toch als NIF veel betere stats hebben dan de IF (of zelfs SIF) van een andere speler. De prijs van een IF wordt door veel meer factoren bepaald dan alleen de stats, dus dat zegt niet zo veel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je dan even zou vermelden dat je IF Gerrard bedoelt, dat zou het wel gemakkelijker maken natuurlijk. Ik heb zelf IF Cabaye, kostte 20k. Dat ligt weer meer in de prijsrange van de NIF Gerrard wat mij betreft ondanks dat hij X keer zo duur is.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, je kan toch niet ontkennen dat het compleet krom is om SIF Cabaye met NIF Gerrard te vergelijken? NIF Gerrard is in verhouding een keer of 25 zo goedkoop als SIF Cabaye. Als je dan toch IF's wil vergelijken, liggen de prijzen van SIF Cabaye en IF Gerrard helemaal niet zo ver uit elkaar. Factor 1,5....dat is totaal iets anders dan spelers vergelijken terwijl de prijs 25x zo hoog is
En wat DuTank zegt.![]()
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou je IFs niet met NIFs mogen vergelijken? Alleen op basis van de prijs?
Een speler kan toch als NIF veel betere stats hebben dan de IF (of zelfs SIF) van een andere speler. De prijs van een IF wordt door veel meer factoren bepaald dan alleen de stats, dus dat zegt niet zo veel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het niet echt helemaal gevolgd. Ik reageerde alleen op jouw berichtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.
Maar als de stats vergelijkbaar zijn, dan pak je toch per definitie de goedkoopste?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn ingang was ook goedkopere opties voor Touré die Tobi-wan zochtquote:Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stijn begon zelf over de prijs. En volgens mij hebben we het al lang over stats gehad hier.105k. Dan is het niet logisch om te beginnen over IF Gerrard van 115k, wel over SIF Cabaye van 75k of IF Cabaye van 20k.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: