genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Goedemorgenff bijkomen van die wedstrijd van gisteren
Ik hoor die kerel achter mij nog zo zeggen: "dit is de eerste keer dat ze druk zetten" om vervolgens de 1-1 gemaakt zien worden. Ik heb maar gevraagd of hij dat nooit meer wou zeggenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.
Denk je nog aan je bestelling?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
genieten idd.Marsman is mijn nieuwe held. 5x naar de tegenstander/buiten het veld gooien.
Ditquote:Op donderdag 3 april 2014 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Voetbal.Een edele sport gespeeld door barbaren.
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd.quote:
daar heb je toch geen ervaring mee mag ik hopen?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd..
Gisteravond was mijn vloeistof op. 'vanille' van Peter gekregen. MIJN GOD WAT GOOR. Alsof er een MRSA geinfecteerde zwerver in je mond poept.
Maar het moet voor 17:00, anders wordt het morgen niet bezorgd.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Hopelijk straks, anders na werktijd..
Gisteravond was mijn vloeistof op. 'vanille' van Peter gekregen. MIJN GOD WAT GOOR. Alsof er een MRSA geinfecteerde zwerver in je mond poept.
Zal in de pauze ff kijken. Tis nogal druk hier.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het moet voor 17:00, anders wordt het morgen niet bezorgd.
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal in de pauze ff kijken. Tis nogal druk hier.
Baron!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff terug naar Almelo en dan alweer vrij, moet niet gekker worden
Helaasch niet, Twente moest spelen dus al zes personen met scc die daarheen gingen. Dit weekend vrij dus niet echt een probleemquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou top zijn, anders moet ik het weekend in met louter fun-smaakjes.Drop ik het morgenavond na werktijd bij je...
[..]
Baron!
Gisteren nog in de wei geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |