Maar ik wil hemquote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Awww, er is vast een andere voor jou
Voor 5000 euro gooi ik hem in de kofferbak en lever ik hem gewillig en meewerkend af op een nader-te-specificeren-locatie.quote:
Liefde koop ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 5000 euro gooi ik hem in de kofferbak en lever ik hem gewillig en meewerkend af op een nader-te-specificeren-locatie.
het is een koopjequote:
Wellicht ben ik dan goedkoper. Ruilen die handel!!quote:
Ik zat te denken aan een kaartje voor Twentequote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iemand van plan is mij over 19 dagen een cadeau te geven voor mijn verjaardag, dan zou ik graag deze willen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hmmm...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een kaartje voor Twente
quote:
Ben al terug joh dikke.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je poten laten verzorgen joh
Woarmet?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey stel autisten! Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Wereld autisme dagquote:
Er is ook echt overal een dag voor hequote:Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wereld autisme dag![]()
Maar ook nog met de lente en dit mooie weer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Redbaron het volgende:
Hoppa het kaartje voor de afscheidswedstrijd van Boschker is ook binnen
En degene voor wie ik nu werk is ook tevreden over mij
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iemand van plan is mij over 19 dagen een cadeau te geven voor mijn verjaardag, dan zou ik graag deze willen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
¤10 ja, waar ik zit weet ik niet. Kameraad heeft de kaarten gehaald en hij zit normaal boven Pquote:Op woensdag 2 april 2014 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ik wil/ga ook naar die wedstrijd. ¤10 toch voor de paupervakken?
Dat klopt wel, scherper dan ooitquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.
Past netquote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je de endeldarm van Jizzt prima mee fotograferen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |