Dat vragen we aan het upper management.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
WAT VINDT HET MANAGEMENT DAARVAN???/
Welke? M&M, stroopwafel, kitkat of kitkat spermawhite?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Een McFlurry zou me nu zeker wel smaken, trouwens.
Daim!quote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke? M&M, stroopwafel, kitkat of kitkat spermawhite?
Daim? Wat zit daarin?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daim!Maar die verkopen ze alleen in Duitsland.
Vroegah tenminste.
Doe de M&M's dan maar.
quote:
quote:Daim (oorspronkelijk Dajm in het Zweeds) is een Zweeds chocolademerk dat geproduceerd wordt door Kraft Foods. Daim is een chocoladereep die bestaat uit knapperige boteramandel met chocolade. De reep werd voor het eerst in 1953 in Zweden en Noorwegen geproduceerd (door resp. Marabou en Freia) en is voornamelijk populair in Scandinavië.
Tegenwoordig wordt Daim naar tientallen landen geëxporteerd. Het werd voornamelijk verkocht in IKEA, totdat dit bedrijf in 2011 de verkoop ervan in zowel Amerika als Europa staakte ten gunste van de eigen producten.
Er is ook een variant van Milka-chocolade met stukjes karamel en amandel. Deze wordt verkocht onder de naam Milka & Daim.
Zegt me niksquote:Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zag op de Duitse website dat ze deze niet meer verkopen.Was wel hemels.
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.
Sterkte. En RIP aan je teennagels.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga m'n tenen laten martelen, tot zo
McRibquote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij is het assortiment in Duitsland soberxo grotendeels anders. En je kan er (als ik het goed heb) nog steeds bier halen.
Die gewone mayo is toch lekkerderquote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Kreator het volgende:
mAAR GEEN GELE MAYO. DAT IS DAN WEER JAMMER.
Heb je vanmorgen al wat van je pillen gesnoept of zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Kreator het volgende:
mAAR GEEN GELE MAYO. DAT IS DAN WEER JAMMER.
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gewone mayo is toch lekkerder
mooi even rust dusquote:
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mijquote:
Misschien verlicht deze messenset de pijn een beetje.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mij
Awww, er is vast een andere voor jouquote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de enige ben die verliefd is op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |