Hoeft niet hoor. Is meer voor als we door zouden gaan over de Vrijmetselarijquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Biekuh het volgende:
Tsja. Van mij mag je de voorgaande posts verplaatsen naar dat topic, ik vind dat geen probleem.
Met de tempeliers is de vrijmetselarij begonnen. Die zijn de voorlopers.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
De tempeliers zijn toch ook illuminati?
aha ik dacht al, het is wel interessant, ze hadden veel bezittingen in oa Cyprus, Israel en Frankrijk. Paar jaar geleden een mooie docu van gezien maar ben bijna alles vergeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met de tempeliers is de vrijmetselarij begonnen. Die zijn de voorlopers.
Zal morgen even voor je zoeken naar het Tempelierstopic, moet nu hoognodig gaan slapen , morgen vroeg op.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
aha ik dacht al, het is wel interessant, ze hadden veel bezittingen in oa Cyprus, Israel en Frankrijk. Paar jaar geleden een mooie docu van gezien maar ben bijna alles vergeten.
Ja maar.. Ja maar.. Ja maar... Je begint zelf met die brief over de Vrijm:.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet dat onderwerpen vaak een beetje in elkaar overvloeien maar zullen we de discussie over de Vrijmetselarij verder hier BNW / Vrijmetselaars dl 2 houden?
Top bedanktquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
@Doublepain
Hier een paar linkjes over Tempeliers:
BNW / Orde der Tempeliers
BNW / Illuminati in videogames
BNW / De vier kleuren aka de vier gebroeders.
Spiritueel ja? Dan is illuminati dus al helemaal niets om je druk om te makenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef Biekuh het volgende:
Hij kiest voor een dialectische aanpak, om mensen na laten denken over hoe het nu eigenlijk zit, d.w.z. de spirituele kant van het verhaal.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Spiritueel ja? Dan is illuminati dus al helemaal niets om je druk om te maken
Verder geloof ik vanzelfsprekend geen woord van wat deze man uitkraamt.
waar koop ik ditquote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
vanochtend even shoppen, maar paar winkel geweest maar dit viel ons gelijk op!!
ow de zwarte kreeg ik niet echt duidelijk op de foto!
De Carbonari zijn al vrij spoedig in facties verdeeld geraakt: van samenwerking was geen sprake meer.quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef anonymoussie het volgende:
En dan nu een gedurfde zet. Wat zeggen we hiervan? Geloofwaardig? Fantasie?
Veel leesplezier
[..]
Bron?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De Carbonari zijn al vrij spoedig in facties verdeeld geraakt: van samenwerking was geen sprake meer.
Yep.quote:Verder moet de auteur van dit stuk eens leren hoe het woord 'welke' gebruikt dient te worden.
O.a. The force of destiny door Christopher Duggan (het paginanummer moet ik je even schuldig blijven). Ze konden het niet eens worden over het staatsmodel.quote:
Ik zal het eens opzoeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O.a. The force of destiny door Christopher Duggan (het paginanummer moet ik je even schuldig blijven). Ze konden het niet eens worden over het staatsmodel.
You owe me. Met 688 pag is dat wel handig ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O.a. The force of destiny door Christopher Duggan (het paginanummer moet ik je even schuldig blijven). Ze konden het niet eens worden over het staatsmodel.
Ik kan er morgen pas weer bij. Als je zoekt op 'carbonari new monthly magazine' zul je een paar goede gruwelverhalen vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
You owe me. Met 688 pag is dat wel handig ja.
Oei! Zal eens kijken. Maar vandaag niet meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan er morgen pas weer bij. Als je zoekt op 'carbonari new monthly magazine' zul je een paar goede gruwelverhalen vinden.
Bladzijde 54 tot en met 68.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oei! Zal eens kijken. Maar vandaag niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |