Deli? Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:
Ik tvp even vanwege grote kennis van een van de genoemde bedrijven. Ga je ze toch opeens in een ander licht bezien, die brave borsten.
Dat ze die kleuren voeren. Viel me jaren geleden al op eigenlijk. Je moet dan alleen weten wat die kleuren betekenen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:04 schreef Copycat het volgende:
Wat? Dat ze die kleuren voeren? Of dat ze duivelsgebroed zijn, in Ede?
Dan is het reclamebureau ook schuldig!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef Biogarde het volgende:
Dat ze die kleuren voeren. Viel me jaren geleden al op eigenlijk. Je moet dan alleen weten wat die kleuren betekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GoudIsEcht op 15-02-2012 12:20:50 ]
Wie? Waar? Waarom? De enige overeenkomst is het getal 4. En er zijn niet eens maar 4 kleuren die gebruikt worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:41 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen zeggen dat de kleuren voor dna staan.
Waarom? Ook al neem je de link met DNA, hoe volgt kloten met DNA in het verleden dan?quote:Verwijst weer naar de theorie dat in ons verre verleden met ons dna is gekloot etc.
Uiteraard! Het eerste wat je doet als je een logo ontwerpt is een boek van Adam Weishaupt erbij pakken, dat weet iedereenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik zie vooral veel wit-rood-zwart.
Blauw-wit is ook populair.
Verder nog wat piramides en kruizen en verwijzingen naar getallen (drie), wat vogels, ogen, mythologie... Er is nogal wat te vinden..
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][imghttp://danisanchezburgos.(...)09/05/web20logos.jpg[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
And that's the right answer!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:26 schreef Bastard het volgende:
Zijn het niet gewoon de basiskleuren waaruit je iedere kleur kan maken door te mengen?
Nooit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Kortom: het moet maar eens afgelopen zijn met al die conspiracy gedachtes
Nee joh! Zeg dat nu niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
And that's the right answer!
Natuurlijk hebben sommige kleuren hun "kracht bewezen". Denk aan de kleur rood..waarbij, wanneer een voetbalclub deze kleur draagt "sterker" is in het spel.
Kleuren zijn heel belangrijk voor logo's. De basiskleuren kunnen mooi worden gebruikt om een "mooi" logootje te maken.
Ik zou er zelf niet teveel achter zoeken!
Kortom: het moet maar eens afgelopen zijn met al die conspiracy gedachtes
la la la la lavenderrquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh! Zeg dat nu niet.
Dit is BNW, daar léven we op dit soort complotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |