Ik ga zo friet bakken als niemand snel met een beter simpel idee komtquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:06 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht ik ga even hier meelezen en dan ga ik aan mijn eten beginnen. Maar ik heb ineens niet zo'n honger meer...
Druk druk, moe moe. Hoe kan ik het goedmaken, is vis een optiequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Beveiliging, beveiliging, waar is die fokking beveiliging, ik hoor m zo weer schreeuwen
Stempel broodquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Inodder het volgende:
Laatste wanhoopspoging:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
Ik zal de op een stukje aanpassen... Volgens mij schrikt het de mensen af t is hier zo rustig
Hangt ervan af wat je stempeltquote:
Waar de fuck vanquote:
Oh, het was een turkse pizza btw.quote:
Het is okayquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Druk druk, moe moe. Hoe kan ik het goedmaken, is vis een optie
Ik wist hetquote:
Helaas nog niet, zal morgen wel komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je nog iets over die baan gehoord?
Ze zullen wel eerst de afvallers gebeld hebbenquote:
Goed uitgangspuntquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze zullen wel eerst de afvallers gebeld hebben
lol eindelijk weer eens wat drukte is het weer niet goedquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
Iedereen te druk in de COS?
Kan het daar allemaal niet meer belezen.
Over onvoldoende drukte in de COS heb ik nooit geklaagd.... Verdomme niet eens tijd gehad om wat te drinken te pakken of naar de WC te gaan... Straks heb ik nog een blaasverlamingquote:Op woensdag 2 april 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol eindelijk weer eens wat drukte is het weer niet goed
Je moet ook weten welke je over moet slaan, vooral niet alles lezenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Over onvoldoende drukte in de COS heb ik nooit geklaagd.... Verdomme niet eens tijd gehad om wat te drinken te pakken of naar de WC te gaan... Straks heb ik nog een blaasverlaming![]()
Hier moet het wel drukker!
Verwijderd... Wanhoopspoging mensen naar hier te halen (lees: minder af te stoten)quote:Op woensdag 2 april 2014 00:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet ook weten welke je over moet slaan, vooral niet alles lezen
waar zijn de kalknagels? moest je die verwijderen? of heb je daardoor iedereen weggejaagd?
Nee thnxquote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verwijderd... Wanhoopspoging mensen naar hier te halen (lees: minder af te stoten)
Moeten ze terug?
Als jij je mond houd doe ik het ookquote:
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerdquote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. maar af en toe.... Ach laat maar. Het was verder een hele leuke COS avond.
heb je voor het eerst echt streams erbij?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerd![]()
tot nu waren de streams meer afleiding en achtergrond... was er nu echt met volle aandacht bij, niet eens tijd om er over te posten
Ik vond jou ook gezellig meedoen en moest regelmatig om je lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
Alleen jammer van de paar starre garde steukerts![]()
Ja het ging ook enorm snel! Maar tof was het zeker.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerd![]()
tot nu waren de streams meer afleiding en achtergrond... was er nu echt met volle aandacht bij, niet eens tijd om er over te posten
Voor het eerst (met Utopia) dat het mijn volle aandacht kreeg iigquote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je voor het eerst echt streams erbij?
heb je weer een kratje PIT gehaald?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef Inodder het volgende:
Even biertje pakken om weer tot rust te komen
Niet, ik sta volledig achter die post en zeg er ook geen sorry voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Really?
Technisch gezien zit er nu weer geld in de pot...
Okeequote:Op woensdag 2 april 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet, ik sta volledig achter die post en zeg er ook geen sorry voor.
Ja ze was echt weer aan het trollenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:23 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Cc binnenkort een katether in haar penis krijgt, dat zal haar leren!
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:23 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Cc binnenkort een katether in haar penis krijgt, dat zal haar leren!
op minder dan 47 inch kan ik die lettertjes vanuit mijn bed toch nooit lezen!quote:Op woensdag 2 april 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij zit op je televisie te Cossen?
Oh dat is je bed, ik dacht eettafel ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
op minder dan 47 inch kan ik die lettertjes vanuit mijn bed toch nooit lezen!
Goed verhaal, topshow, aai over je bol verdiend.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een kind "gered". Zat met het hoofd klem in een metalen voetbalgoaltje. Collega's kregen het er niet uit, zelfs met water en zeepsop enzo en uiteindelijk de brandweer gebeld. Dus ik even kijken. Wilden ze het hoofd "terug" duwen, alsof een schedel meegeeft. Of het metalen hek. Het moest natuurlijk via de kont, zo is het kind er ook in vast komen zitten. Wist ik ook alleen maar omdat ik een keer een kind had wat met het hoofd vast zat in een triptrap stoel hoor. Zoiets weet je 1x en vergeet je nooit meer. Ze konden de brandweer nog afbellen maar de politie kwam wel. Met sirene.
Jaja, ik maak wat mee mensen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:34 schreef mootie het volgende:
Lies. De reddende engel.![]()
Hier zou een gifje uitstekend bij passen.
Castiel?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:34 schreef mootie het volgende:
Lies. De reddende engel.![]()
Hier zou een gifje uitstekend bij passen.
Peuntje.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Goed verhaal, topshow, aai over je bol verdiend.
Ga je nu de onwetende jonkvrouwe uithangenquote:
Oh ken ik niet, ik gebruik eigenlijk alleen google. En soms per ongeluk Aks omdat ik dat een keer geïnstalleerd heb ofzo. Maar daar heb ik nog nooit wat gevonden.quote:
Ja op onwetend, nee op jonkvrouw.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ga je nu de onwetende jonkvrouwe uithangen
owjee de ASK toolbar?? dan heb jij sowieso geen privacy meerquote:Op woensdag 2 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ken ik niet, ik gebruik eigenlijk alleen google. En soms per ongeluk Aks omdat ik dat een keer geïnstalleerd heb ofzo. Maar daar heb ik nog nooit wat gevonden.
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
owjee de ASK toolbar?? dan heb jij sowieso geen privacy meerMaar we mogen vast alles van je weten
Nachtmerries aan overgehouden.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij weten, al lang uitgevochten op pleintje.
Nee ik heb wel google toolbar, ik weet het ook niet maar als ik een URL fout heb ofzo kom ik bij Aks.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
owjee de ASK toolbar?? dan heb jij sowieso geen privacy meerMaar we mogen vast alles van je weten
lol jij blijft de gifkoning! Liesje mag onze Baconbus geen alleenrecht krijgen op de gifjes??quote:
lol ook echt AKS of ASK? ask is een beetje spyware die in je browser sluipt, als je even iets vergeet uit te vinken.. maar niet heel alarmerend ofzo hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel google toolbar, ik weet het ook niet maar als ik een URL fout heb ofzo kom ik bij Aks.
Jullie mogen veel weten maar alles is wat overdreven. Maar hoezo dan?
Nou, zolang jullie de grens nog steeds op zoeken in de COS gaan we het gifjes beleid niet aanpassen in ieder geval.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jij blijft de gifkoning! Liesje mag onze Baconbus geen alleenrecht krijgen op de gifjes??
dienebart mistte ze ook wel in de COS
Wat, welkequote:Op woensdag 2 april 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terecht.
Hoe is het met je vriendinnetje? Nog steeds alles tof? Alweer een maand of 5/6?
quote:Op woensdag 2 april 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ook echt AKS of ASK? ask is een beetje spyware die in je browser sluipt, als je even iets vergeet uit te vinken.. maar niet heel alarmerend ofzo hoor.
lol ik dacht dat Soury zijn vriendin wasquote:Op woensdag 2 april 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij had toch pas geleden opeens een vriendinnetje?
Neequote:Op woensdag 2 april 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij had toch pas geleden opeens een vriendinnetje?
Echt?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik dacht dat Soury zijn vriendin was
Hoe kom ik daar dan bij? Er was wel iemand daar die opeens een vriendin had en daar heel blij mee was. Arjan zal het niet geweest zijn. Ik weet niet meer wie.quote:
Nee joh, ik begrijp gelijk dat dat niet is. Was in een andere SC.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja denk dat je daarop doelde, hij speelde beetje mee
eeh ten eerste waarom gebruik je nog internet explorer??quote:Op woensdag 2 april 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schreef Joezi in de URL balk.
Wat autistische trekjes en ik kan niet wennen aan een ander, wil ik ook niet. Tof, dank je wel, ga ik morgen eens naar kijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
eeh ten eerste waarom gebruik je nog internet explorer??
Op deze pagina een handleiding hoe je dat ASK gedoe allemaal een keer kunt verwijderen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah ben jij nog 16!! cute! Welkom in de grote volwassen kuch kuch mensen chat!
quote:
Hoe oud/jong ben jij dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah ben jij nog 16!! cute! Welkom in de grote volwassen kuch kuch mensen chat!
Was een beetje flauw van me. Ik moet altijd wel lachen om zijn gemopper hoor.quote:
Ja ik kom nog jong en fris over ja.quote:
* Inodder doet gokken: iets van 40 ofzoquote:
Ik denk halverwege 30, misschien iets ouder. En jij?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
* Inodder doet gokken: iets van 40 ofzo
Oh.quote:
In de twintig?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk halverwege 30, misschien iets ouder. En jij?
Die ken ik idd ook nog wel... De Cadilacquote:Op woensdag 2 april 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?
Valkenburg hier maar de herinneringen zullen wel ongeveer hetzelfde zijn.
Dat zeg ik toch net, ik denk 40quote:Op woensdag 2 april 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk halverwege 30, misschien iets ouder. En jij?
Oh ik weet echt nog zo veel maar namen ben ik niet goed in. Wel dat we op camping Den Driesch zaten ofzo, bier kochten en dan met de kabelbaan omhoog, dat scheelde sjouwen, en dat er in het centrum van die kwartjes schuifmachines stonden. En daar was ik een beetje verslaafd aan. En de winst zetten we om in tequilla. Ik zit hier nu te grijnzen, kan nog zoveel meer vertellen maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die ken ik idd ook nog wel... De CadilacLekkere Bose installatie hadden ze daar.
En ook leuke meiden geloof ik
Iets met de neus van pinokio?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik weet echt nog zo veel maar namen ben ik niet goed in. Wel dat we op camping Den Driesch zaten ofzo, bier kochten en dan met de kabelbaan omhoog, dat scheelde sjouwen, en dat er in het centrum van die kwartjes schuifmachines stonden. En daar was ik een beetje verslaafd aan. En de winst zetten we om in tequilla. Ik zit hier nu te grijnzen, kan nog zoveel meer vertellen maar dat doe ik niet.
Geen idee, echt. Ik weet nog precies hoe het eruit zag maar niet hoe het heet. Het is heel anders natuurlijk maar het gevoel van zonder ouders op vakantie zal wel een beetje hetzelfde zijn.quote:
Op die camping heb ik al eens een groepje dames opgehaald en nachtje blijven slapen... Oprit met aan einde links een vierkant sanitairgebouw geloof ik? Rechts iets van gebouwen of een wonig ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik weet echt nog zo veel maar namen ben ik niet goed in. Wel dat we op camping Den Driesch zaten ofzo, bier kochten en dan met de kabelbaan omhoog, dat scheelde sjouwen, en dat er in het centrum van die kwartjes schuifmachines stonden. En daar was ik een beetje verslaafd aan. En de winst zetten we om in tequilla. Ik zit hier nu te grijnzen, kan nog zoveel meer vertellen maar dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 2 april 2014 02:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geen gemekker alles wat Vannas kookt is lekker
Liesje is in slaap gevallenquote:Op woensdag 2 april 2014 02:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Op die camping heb ik al eens een groepje dames opgehaald en nachtje blijven slapen... Oprit met aan einde links een vierkant sanitairgebouw geloof ik? Rechts iets van gebouwen of een wonig ofzo?
Zou ze ook popcorn kunnen maken? heb mn schaal net leegquote:Op woensdag 2 april 2014 02:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geen gemekker alles wat Vannas kookt is lekker
Die is dr fotoboek opzoeken denk ikquote:
ja natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 02:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zou ze ook popcorn kunnen maken? heb mn schaal net leeg
Ja!quote:Op woensdag 2 april 2014 02:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Op die camping heb ik al eens een groepje dames opgehaald en nachtje blijven slapen... Oprit met aan einde links een vierkant sanitairgebouw geloof ik? Rechts iets van gebouwen of een wonig ofzo?
Ik helaas nietquote:Op woensdag 2 april 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh,
Maar ik heb nog wel foto's van toen, ben gek op foto's.
Ga wel zo slapen.
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:02 schreef Inodder het volgende:
Ron zal in zijn eentje ook geen spannende tv meer maken denk ik...
Slapen is geen gek plan..
Spannend!quote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Mooie dromen iedereen.
Ik ook. Toon Tellegen nog even.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
Me too, nog even een verhaaltje lezen in bedToedeltjes
Haha, ik ben zelfs nog nooit in zo een studiio geweest!quote:Op woensdag 2 april 2014 03:06 schreef Inodder het volgende:
Iedeen opstaan lies doet dr studio dicht!
quote:
Ja, nog een beetje fris maar heb er goede hoop in vandaagquote:Op woensdag 2 april 2014 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen Pave. Lekker zonnetje weer, bij jou ook?
Oké, niet superwarm, maar die zonneschijn alleen al is fijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, nog een beetje fris maar heb er goede hoop in vandaag
Geeft altijd meer energie, net al op de markt en bij supermarkt geweest huis is aan kant dus de hele dag om ff een keer niks te moeten. Misschien ff klussen aan de bus of mensen kijken op een terras .quote:Op woensdag 2 april 2014 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, niet superwarm, maar die zonneschijn alleen al is fijn.
Dat laatste is wel heel aanlokkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geeft altijd meer energie, net al op de markt en bij supermarkt geweest huis is aan kant dus de hele dag om ff een keer niks te moeten. Misschien ff klussen aan de bus of mensen kijken op een terras .
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heel aanlokkelijk natuurlijk.
En je hebt een goed excuus: aan het eind van de week gaat het weer regenenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:15 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ja ik neig ook meer naar die optie
Het weekend ook ?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En je hebt een goed excuus: aan het eind van de week gaat het weer regenen
ach ja jammer, maar ja we mogen niet klagen voor maart/april tochquote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Het begint vrijdag.
Mij hoor je niet klagen. Heb lekker de deur naar de tuin openstaan en geniet van de zon.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach ja jammer, maar ja we mogen niet klagen voor maart/april toch
Welke windrichting heb jij je tuin ?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen. Heb lekker de deur naar de tuin openstaan en geniet van de zon.
Mijn tuin ligt op het noorden maar hij is vrij diep dus er komt altijd wel wat zon. Heb jij een tuin?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Welke windrichting heb jij je tuin ?
Ja en altijd zonquote:Op woensdag 2 april 2014 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn tuin ligt op het noorden maar hij is vrij diep dus er komt altijd wel wat zon. Heb jij een tuin?
Lekker. Is dat duur, een stukje weiland?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja en altijd zonook vrij diep en breed (net niet rondom). Zit eraan te denken een stuk weiland bij te kopen. Ik hou van ruimte en vrijheid.
Nee, er mag niet opgebouwd worden dus betaal je niet het 10voudigequote:Op woensdag 2 april 2014 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker. Is dat duur, een stukje weiland?
Maar waarschijnlijk mag je er wel een beestje op zetten? Je eigen schaapjes. Of een koe. Lijkt dat je wat?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, er mag niet opgebouwd worden dus betaal je niet het 10voudige
Ja dat zou mogen, maar dan voor bv een paard of koe geen schaduw plek of stal. Schapen moet kunnen daar kan je een plek voor bouwen onder de meter (of je graaft in de grond)quote:Op woensdag 2 april 2014 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk mag je er wel een beestje op zetten? Je eigen schaapjes. Of een koe. Lijkt dat je wat?
Jij trekt je slippers in april aan en in oktober pas weer uit?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het het weekend weer minder dan? Dat kan niet want ik loop al op slippers.
Oh dus daar zitten wel beperkingen aan. Afijn, een lapje eigen grond is natuurlijk best mooi.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja dat zou mogen, maar dan voor bv een paard of koe geen schaduw plek of stal. Schapen moet kunnen daar kan je een plek voor bouwen onder de meter (of je graaft in de grond)
Helaas wel:quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het het weekend weer minder dan? Dat kan niet want ik loop al op slippers.
Is een beetje jammer, maar ja, gewoon de paraplu meenemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk weer, vanmiddag lekker even in de tuin zitten.
Beetje jammer dat het komend weekend minder wordt, vooral omdat ik een weekendje naar Doorn ga met mijn dochter.
Natuurlijk en misschien valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 2 april 2014 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Is een beetje jammer, maar ja, gewoon de paraplu meenemen.
Ik ben ook reeds bijna "klaar" voor vandaag... 1 klein wasje opvouwen nog.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geeft altijd meer energie, net al op de markt en bij supermarkt geweest huis is aan kant dus de hele dag om ff een keer niks te moeten. Misschien ff klussen aan de bus of mensen kijken op een terras .
ohhh.... doet ze je pesten?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:30 schreef ginopino het volgende:
die robin is echt nog gemener dan andrea...
Dat je dr een loeder vind kan ik wel inkomen, maar geen inhoud is wat makkelijk gezegd denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:51 schreef ginopino het volgende:
[..]
nope maar het is gewoon een vrouw zonder inhoud.. .ofja op siliconen na
Daar is niet zo heel veel gezond aan, maar wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 13:02 schreef Inodder het volgende:
Damn dat was een lekker broodje gezond!![]()
Ham kaas sla augurk ei en spek.![]()
Wel even wat beschaafder gehouden als gister... Pistolet ipv een hele baguette
Ik zei ook niet: "een lekker gezond broodje"quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is niet zo heel veel gezond aan, maar wel lekker![]()
Gefeliciteerd met de baan!
Er zijn daar aparte subforums voor, zou erg fijn zijn als je mn ipad niet vertraagd met deze bullshitquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er zijn daar aparte subforums voor, zou erg fijn zijn als je mn ipad niet vertraagd met deze bullshit
Zeker, dan voel je een connectie, een verbintenis.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als zo'n dier je zo aankijkt
Idd. Die blik, je smelt gewoonquote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als zo'n dier je zo aankijkt
Ik snap je niet helemaal, een plaatje is leuk maar om nu elke post een plaatje te plakken vind ik persoonlijk behoorlijk irritant. Zeker omdat ik op een ipad zit en dan net iets minder snel kan surfen. Plak ze onder een spoiler ofzeau of plak er minder. En als je toch zo lekker klaarkomt over je plaatjes post ze dan in een topic / subforum die daar voor zijn.quote:
Ik snap jou ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal, een plaatje is leuk maar om nu elke post een plaatje te plakken vind ik persoonlijk behoorlijk irritant. Zeker omdat ik op een ipad zit en dan net iets minder snel kan surfen. Plak ze onder een spoiler ofzeau of plak er minder. En als je toch zo lekker klaarkomt over je plaatjes post ze dan in een topic / subforum die daar voor zijn.
ik leg het uit, jij niet. Probeer het eensquote:
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al gedaan heb hier. Stoor me ook aan anderen, maar daar zeg ik niks van. Ik doe mijn ding, jullie doen jullie ding, niks mis mee toch.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik leg het uit, jij niet probeer het eens
Ik stoor me ook aan andere maar op een inhoudelijk andere manier dan dat ik me aan die plaatjes stoor die meestal zonder enige aanleiding neer geplemd worden omdat jij dat zo leuk vind. Op een aantal plaatjes na slaan ze nergens op en zijn gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al gedaan heb hier. Stoor me ook aan anderen, maar daar zeg ik niks van. Ik doe mijn ding, jullie doen jullie ding, niks mis mee toch.
Jammer dat je er niet van kan genieten.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan andere maar op een inhoudelijk andere manier dan dat ik me aan die plaatjes stoor die meestal zonder enige aanleiding neer geplemd worden omdat jij dat zo leuk vind. Op een aantal plaatjes na slaan ze nergens op en zijn gewoon niet leuk.
elke dag patat is ook niet lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet van kan genieten.
Nice! Zon is weer aan het stralen, krijg gewoon cocktail neigingen terwijl ik er normaal niet zo gek op ben. Ooit eens een cocktail met perzik en vodka gedronken geen idee meer wat nog meer maar daar heb ik op een of andere manier trek in.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef Copycat het volgende:
Zo.
Timemanagement to the max. En dus nu nog een uurtje met boek in hangmat.
ook niet, overdaad schaadtquote:
als ze dan nog op zijn minst grappig zijnquote:
Hannibal Buress is extreem grappig.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ze dan nog op zijn minst grappig zijn
Een ijsje is ook lekker maar om nu de advertentie die ik voor me neus zie van een ijsje af te likken is het ook niet helemaalquote:Op woensdag 2 april 2014 15:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hannibal Buress is extreem grappig.![]()
Ik heb daarstraks, na het in de tuin loungen, wat aardappeltjes geschild en tot frietjes gebakken. Smullen.quote:
Wat is jouw lievelingsijsje?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Een ijsje is ook lekker maar om nu de advertentie die ik voor me neus zie van een ijsje af te likken is het ook niet helemaal
het is dat Groningen een end rijden is andersquote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks, na het in de tuin loungen, wat aardappeltjes geschild en tot frietjes gebakken. Smullen.
Ik eet niet vaak patat/friet, maar soms heb je er ineens zin in en dan moet het er ook komen. Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
het is dat Groningen een end rijden is andersverse friet mmmmm
Aha, de klassieker.quote:
Ja echt heerlijk, al kan je mij er midden in de nacht voor wakker makenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik eet niet vaak patat/friet, maar soms heb je er ineens zin in en dan moet het er ook komen. Heb jij dat ook?
Hé hallo, ik heb ook een grote vruchtensalade in de koelkast staan.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef Pavement het volgende:
softijs en patat, Disana is op de snack-tour
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo, ik heb ook een grote vruchtensalade in de koelkast staan.
Heb jij niet, durf ik te wedden
Dat is best veel. Krijg je dat allemaal op tijd op?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Heb altijd fruit in huis, appels peren banaan druiven en kiwi's op het moment. Vanmorgen op de markt geweestde aardbeien zagen er niet uit dus die heb ik overgeslagen.
Makkelijk, als je het in blokken hakt en met een schaal voor de tv of in de tuin gaat zitten is het leeg voor je het weetquote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best veel. Krijg je dat allemaal op tijd op?
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Makkelijk, als je het in blokken hakt en met een schaal voor de tv of in de tuin gaat zitten is het leeg voor je het weet
Champagne en kaviaar. Top, gozer.quote:
Nu heb je de rally verbrokenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sterk, het al zolang niet over Utopia te laten gaan..hulde
Thnx, maar je dicht me iets teveel eer toe. Bij huidige/oude baan had ik ook geen zekerheid.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:16 schreef Pavement het volgende:
trouwens erg knap en lef dat je een nieuwe baan hebt aangenomen Inodder, in deze tijd is niks meer zeker.
in de SC?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Inodder het volgende:
Volgens mij is het hoogste tijd dat er wat strakker gemodereerd word.
hebbie vlot gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar aanstalten maken om die kant op te slenteren.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Thnx, maar je dicht me iets teveel eer toe. Bij huidige/oude baan had ik ook geen zekerheid.
Neuh..... Forumwide... Durfde de FB niet vol te maken vandaar dat ik het hier gooide terwijl het hier niet hoort.quote:
Veel leesplezier het is een prachtige comedyquote:Op woensdag 2 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
Ben nog even de FB verder bijlezen hoor...
Maar schenk mij ook maar vast wat in
Na het lezen van dat alles kunnen we dit wel gebruiken:quote:Op woensdag 2 april 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
Ben nog even de FB verder bijlezen hoor...
Maar schenk mij ook maar vast wat in
Ah was al zo goed als bij merk ik... nog even mijn posts wat aangepast.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel leesplezier het is een prachtige comedy
een hostingservice of een driepoot?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Na het lezen van dat alles kunnen we dit wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Na het lezen van dat alles kunnen we dit wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Oh, dat zie ik zelf niet. Sorry mensen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
is een foutje, haar uitgekozen plaatje mag niet gedeeplinkt worden
ooh das wel raar! maar thnx voor de cocktail intentiequote:Op woensdag 2 april 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik zelf niet. Sorry mensen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze van jou doet het ook niet bij mij bacon!
vandaar mijn subtiele hint...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik zelf niet. Sorry mensen.
Oh joy, ga nu beginnen met de cossen van vandaag bijlezen. Dat belooft.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef Inodder het volgende:
Iemand zo een linkje bij de hand naar de post waar het gedoe in de COS mee begon?
Ben voor een groot deel bij... nu nog even ramptoerist uithangenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh joy, ga nu beginnen met de cossen van vandaag bijlezen. Dat belooft.
Lekker!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gevonden.
Hapje erbij, parasolletje voor Liesje
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens. Vandaag heerlijk in de tuin gezeten.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik trouwens het ideale weer. 's Avonds mag het nog iets langer warm zijn, maar verder niks meer aan doen.
De hele middag met de buurkindjes en vriendin in de tuin gehannest. Lekker buiten gegeten. Wat wil een mens nog meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Vandaag heerlijk in de tuin gezeten.
Kijk een minuutje naar het Billygifje, en maak dan je weloverwogen keuze.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb stream 4 aan staan, Gio en Robin, super oninteressant, maar als ik nu van stream wissel zijn mijn streams verlopen, what to do, what to do .....
Aan laten staan tot je gaat slapen, en morgen dat gigantische bedrag betalen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb stream 4 aan staan, Gio en Robin, super oninteressant, maar als ik nu van stream wissel zijn mijn streams verlopen, what to do, what to do .....
Ohh, wat een lafaardquote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele middag met de buurkindjes en vriendin in de tuin gehannest. Lekker buiten gegeten. Wat wil een mens nog meer.
Mijnhoorde het oudste buurjongetje al tekeergaan en is stiekem voorbijgefietst. Die trok eten met 3 jengelende koters niet.
Mwah het kan zelfs gratis, dat is het niet. Het kost me eigenlijk te veel tijd en daarnaast vind ik dat JdM de pest kan krijgen met zijn streamlocks, .......... daarentegen "is het vlees ook zwak"quote:Op donderdag 3 april 2014 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan laten staan tot je gaat slapen, en morgen dat gigantische bedrag betalen.
Zit niets anders op.
En ik zat echt goed op te letten. Tot ik hem ineens in onze eigen tuin zag staan, waar hij al zeker een half uur was.quote:
Ik heb besloten er niet moeilijk over te doen. Ondanks alle nadelen vermaak ik me best met de streams en de COS.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah het kan zelfs gratis, dat is het niet. Het kost me eigenlijk te veel tijd en daarnaast vind ik dat JdM de pest kan krijgen met zijn streamlocks, .......... daarentegen "is het vlees ook zwak"
Ik ben bang dat het daar wel weer op zal uitdraaienquote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb besloten er niet moeilijk over te doen. Ondanks alle nadelen vermaak ik me best met de streams en de COS.
Relax en geef toe aan je zwakke vlees.
Ik kan me wel iets voorstellen bij zijn wens. Misschien eerder de kindjes vragen en weer wegsturen?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik zat echt goed op te letten. Tot ik hem ineens in onze eigen tuin zag staan, waar hij al zeker een half uur was.
En ik snap hem prima, hij wil na een dag werken lekker buiten zitten, met een biertje.
En ik ben raar, ik vind het echt leuk om te eten met die 3 jengelbekkies.
Ach joh, iedereen heeft zijn guilty pleasure.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het daar wel weer op zal uitdraaien
C'mon we need u in da COS boss!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah het kan zelfs gratis, dat is het niet. Het kost me eigenlijk te veel tijd en daarnaast vind ik dat JdM de pest kan krijgen met zijn streamlocks, .......... daarentegen "is het vlees ook zwak"
Simpel... gewoon even met een andere sim buitenkans smsenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
Nee, ik zat al bij de buren, 4 deuren verderop. Hij had het hele huis voor zichzelf.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets voorstellen bij zijn wens. Misschien eerder de kindjes vragen en weer wegsturen?
Oh, dat had ik even niet begrepen. Nou lekker dan toch voor hem.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik zat al bij de buren, 4 deuren verderop. Hij had het hele huis voor zichzelf.
En morgen weer lekker weer. Dan moet ik echt gaan opruimen in mijn eigen tuin!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even niet begrepen. Nou lekker dan toch voor hem.
Van anderen krijg je waardering, bij jezelf is het een kwestie van moeten. Je moet jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen. Een lekker ijsje ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En morgen weer lekker weer. Dan moet ik echt gaan opruimen in mijn eigen tuin!
Waarom is het altijd zoveel makkelijker om dingen voor anderen te doen.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het daar wel weer op zal uitdraaien
Vergeet je Gerard Joling morgen nietquote:Op donderdag 3 april 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
Ik ga er straks een nachtje over slapen en proberen sterk te zijn ...... maar bij het eerste opstootje daar zal ik wel weer als een razende naar mijn mobiel grijpen om me aan te melden, oh well
Heb je de Liuks al gevonden?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Van anderen krijg je waardering, bij jezelf is het een kwestie van moeten. Je moet jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen. Een lekker ijsje ofzo.
Ik ben er ook bang voor ......quote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vergeet je Gerard Joling morgen nietdat wordt GIEREN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |