Ik ga zo friet bakken als niemand snel met een beter simpel idee komtquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:06 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht ik ga even hier meelezen en dan ga ik aan mijn eten beginnen. Maar ik heb ineens niet zo'n honger meer...
Druk druk, moe moe. Hoe kan ik het goedmaken, is vis een optiequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Beveiliging, beveiliging, waar is die fokking beveiliging, ik hoor m zo weer schreeuwen
Stempel broodquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Inodder het volgende:
Laatste wanhoopspoging:
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
Ik zal de op een stukje aanpassen... Volgens mij schrikt het de mensen af t is hier zo rustig
Hangt ervan af wat je stempeltquote:
Waar de fuck vanquote:
Oh, het was een turkse pizza btw.quote:
Het is okayquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Druk druk, moe moe. Hoe kan ik het goedmaken, is vis een optie
Ik wist hetquote:
Helaas nog niet, zal morgen wel komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je nog iets over die baan gehoord?
Ze zullen wel eerst de afvallers gebeld hebbenquote:
Goed uitgangspuntquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze zullen wel eerst de afvallers gebeld hebben
lol eindelijk weer eens wat drukte is het weer niet goedquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Inodder het volgende:
Iedereen te druk in de COS?
Kan het daar allemaal niet meer belezen.
Over onvoldoende drukte in de COS heb ik nooit geklaagd.... Verdomme niet eens tijd gehad om wat te drinken te pakken of naar de WC te gaan... Straks heb ik nog een blaasverlamingquote:Op woensdag 2 april 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol eindelijk weer eens wat drukte is het weer niet goed
Je moet ook weten welke je over moet slaan, vooral niet alles lezenquote:Op woensdag 2 april 2014 00:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Over onvoldoende drukte in de COS heb ik nooit geklaagd.... Verdomme niet eens tijd gehad om wat te drinken te pakken of naar de WC te gaan... Straks heb ik nog een blaasverlaming![]()
Hier moet het wel drukker!
Verwijderd... Wanhoopspoging mensen naar hier te halen (lees: minder af te stoten)quote:Op woensdag 2 april 2014 00:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet ook weten welke je over moet slaan, vooral niet alles lezen
waar zijn de kalknagels? moest je die verwijderen? of heb je daardoor iedereen weggejaagd?
Nee thnxquote:Op woensdag 2 april 2014 00:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verwijderd... Wanhoopspoging mensen naar hier te halen (lees: minder af te stoten)
Moeten ze terug?
Als jij je mond houd doe ik het ookquote:
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerdquote:Op woensdag 2 april 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. maar af en toe.... Ach laat maar. Het was verder een hele leuke COS avond.
heb je voor het eerst echt streams erbij?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerd![]()
tot nu waren de streams meer afleiding en achtergrond... was er nu echt met volle aandacht bij, niet eens tijd om er over te posten
Ik vond jou ook gezellig meedoen en moest regelmatig om je lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
Alleen jammer van de paar starre garde steukerts![]()
Ja het ging ook enorm snel! Maar tof was het zeker.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn eerste echte stream avond (tijdens uto)... k was stiekem best beetje gefascineerd![]()
tot nu waren de streams meer afleiding en achtergrond... was er nu echt met volle aandacht bij, niet eens tijd om er over te posten
Voor het eerst (met Utopia) dat het mijn volle aandacht kreeg iigquote:Op woensdag 2 april 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je voor het eerst echt streams erbij?
heb je weer een kratje PIT gehaald?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:06 schreef Inodder het volgende:
Even biertje pakken om weer tot rust te komen
Niet, ik sta volledig achter die post en zeg er ook geen sorry voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Really?
Technisch gezien zit er nu weer geld in de pot...
Okeequote:Op woensdag 2 april 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet, ik sta volledig achter die post en zeg er ook geen sorry voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |